Je vind muziek van Nederlandse bodem helemaal niets?quote:
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je vind muziek van Nederlandse bodem helemaal niets?
Ahquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef D.Rose het volgende:
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.
Maar ik doelde op de TT
Ik kan wel wat vitamientjes gebruikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:40 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo! Iedereen alweer zin in de arbeidsvitaminen?
Er zit speciaal voor jou weekend inquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, daar zit zeker wel goede muziek bij, alleen niet dat Nederlandstalige van de afgelopen 10 jaar.
Maar ik doelde op de TT
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er zit speciaal voor jou weekend in
Goed goedquote:
enigequote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef DaMook het volgende:
Brainpower is trouwens de enigste NL rapper die ik wel te pruimen vind.
Ik kom uit brabantquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
enige
En vind 'm niet echt te pruimen, maar hij kan het wel in tegenstelling tot Lage Frans
Ik ga nog even kijken of ik iets aan kan en wil passenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:00 schreef D.Rose het volgende:
owja, laatste dag om je F1 team aan te passen he
Succesquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga nog even kijken of ik iets aan kan en wil passen.
Snoop Dogg vind ik ook slechtquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant
Ik vind hem wel goed eigenlijk, in tegenstelling tot de rest helemaal
.
Zeg maar de Snoop Dogg van NL alleen dan zonder strafblad.
Zie editquote:
Ikj ook, maar als je Amerika met NL vergelijkt en de beste rapper van USA met NL Dan denk ik dat ze gelijk op gaanquote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gezien
Geen idee of het goed was, dat zullen we zondag weten
mja vooruit..quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me.
Lekkerste nummer van Kane.
Zekerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rain Down on Me.
Lekkerste nummer van Kane.
blijven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop het, wil wel topscorer zijn/blijven in team 3fm
.
Gerard draait af en toe wel een requestje.. maar denk dat je met krezip weinig kans maakt aangezien dat nog de megahit is nu.. die wordt al ieder programma minimaal 1x gedraaid.. Gok dat ie om half 11 weer gedraaid wordt!.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeker.
Ik ga denk ik krezip met dat nieuwe nummer aanvragen, al weet ik niet of gerard requests ook echt draait
.
dit vind ik dan wel weer mooi.. al weet ik niet of dat door het nummer komt of door ilse zelfquote:
Is dat de megahit jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gerard draait af en toe wel een requestje.. maar denk dat je met krezip weinig kans maakt aangezien dat nog de megahit is nu.. die wordt al ieder programma minimaal 1x gedraaid.. Gok dat ie om half 11 weer gedraaid wordt!.
Is volgens mijn ook een schatquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dit vind ik dan wel weer mooi.. al weet ik niet of dat door het nummer komt of door ilse zelfwat een schat van een meid is dat denk ik ..
![]()
Hmm.. er zitten echt wel geinige, creatieve en zwingende dingen tussen hoor. Als je verder kijkt dan je neus lang is uiteraard.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind brainpower wel goed enzo. Verder is de NL rap echt bagger
.
Wordt best een lastige om te plannenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef ChatGirl het volgende:
Wanneer zou ie vol zijn? Vanavond geen EkstraWeekend![]()
Roodquote:
als er vandaag maar genoeg leuke muziek gedraaid wordt halen we vandaag de #100quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Wordt best een lastige om te plannenDenk zondag pas. Aan de ene kant wordt er normaal op vrijdagavond veel gepost, maar dat is vandaag dus niet. Aan de andere kant zal er wel sneller gepost worden doordat het geen standaard weekend is en we snel naar die 100 toe willen....
Pittige kwestie!![]()
Mja, zou ook wel eens kunnen, maar weet niet of dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
als er vandaag maar genoeg leuke muziek gedraaid wordt halen we vandaag de #100!
ik denk mookquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef DaMook het volgende:
Dalijk de naam van Wimlex zijn dochtertje. Ik ben benieuwd hoe ons noem prinsesje heet
.
Ik vind het wel een relaxt nummerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmiddag eindelijk verlost vanzip als megahit!
Ik denk het nietquote:
Ik werk in 3 ploegen dienst op een bierbrouwerijquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:53 schreef Impry het volgende:
Wat doe jij dan voor iets DaMook dat je nu pas gaat slapen?
Trustequote:
Ah, bierpauzes dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werk in 3 ploegen dienst op een bierbrouwerij. Welke kun je wel gokken aan mijn avatar
.
Schiet wel lekker op zo te zienquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef cosmick het volgende:
"Vind je het goed dat ik deze cd even van Lois Lane".![]()
Alleen als je Robert Cray bandquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:16 schreef cosmick het volgende:
"Vind je het goed dat ik deze cd even van Lois Lane".![]()
Ja, dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
Vanmiddag eindelijk verlost van kezip als megahit!
maar die schijtplaat zal nog wel hoge rotatie houden uiteraard
Over Krezip gesproken, luister nu eens...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja, dat vrees ik ook
Maar ik vrees ook dat er nu een NL plaat gekozen gaat worden ivm het weekend van de NL pop..
Nouja, dan moet het Moke maar worden he
Dan heb je zeker niet veel geluisterd afgelopen weekquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Sirolf het volgende:
... ben 'm na een week megahit echt nog niet zat.
Zeker wel, maar ik vind het gewoon een goed nummer. En ik ben daar ook op dit forum niet de enige in.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet veel geluisterd afgelopen week
Smaakquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat jouw smaak nou anders is kan ik niks aan doen.![]()
ik hoor het al !! Hij is in supervorm .. wat een plaatquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
is gerard een beetje in vorm vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |