quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Impry het volgende:
Je kan altijd nog met je poes in de Playboy
Ze is beschikbaar dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zat op radiofreak en zag haar naam voorbij komen... En als je dan toch denkt in de richting van de vrouwelijke dj's zou ik niet geheel verbaasd zijn als haar naam uit de bus komt rollen... (niet dat ik sta te springen dan, maar dat is een ander verhaal)
Volgens mij heb ik Kane al veel voorbij horen komen.quote:
Die verliefd is op Maricha?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Roy !
De 3FM en MetMichiel "stalker"
iedere keer is een keer teveelquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Kane al veel voorbij horen komen.
Kwestie van geduld! Jawel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iedere keer is een keer teveel![]()
![]()
Net als Acda en de Munnik trouwens
Check even het fragment wat in mijn signature staat (Maricha Kroeske @ ochtendshow Giel Beelen).quote:
Ik snap Maricha niet hoor. Die Roy, toch een hartstikke leuke, vrolijke en grappige jongen! Daar wil je toch direct mee daten.quote:
Guus draaien? Ja, z'n nek omquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:19 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Kwestie van geduld! Jawel!
Ik vind dat ze dan ook Brabant van Guus Meeuwis moeten draaien![]()
hahahaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik snap Maricha niet hoor. Die Roy, toch een hartstikke leuke, vrolijke en grappige jongen! Daar wil je toch direct mee daten.![]()
meeegaaaaahittttttt
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de OP?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef D.Rose het volgende:
Zeg, als niemand #100 gaat doen ga ik het doen
Als ik op tijd thuis ben (over een uurtje) doe ik het wel hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef D.Rose het volgende:
Zeg, als niemand #100 gaat doen ga ik het doen
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de TT?
Nee, dat ga ik dan nou dus verzinnen, maar iedere keer als we op het onderwerp komen is er niemand die zich meldt. Zag alleen dat Sirolf wel wat wilde schrijven, maar die is er kennelijk nu ook niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
heb je al een idee voor een TT? of een leuke verrassing voor de TT?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.
ok, da's goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik op tijd thuis ben (over een uurtje) doe ik het wel hoor.
Ik ga zo nog wat voorbereidingen treffen qua OP.
Ik ben er wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik dan nou dus verzinnen, maar iedere keer als we op het onderwerp komen is er niemand die zich meldt. Zag alleen dat Sirolf wel wat wilde schrijven, maar die is er kennelijk nu ook niet meer
Die hebben we al gehadquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mij leek 'Chapeau! Chapeau!' wel toepasselijk.
We hebben haast!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Zit alleen nog op school, ben over een uurtje thuis. Doe dus even rustig aan met posten.![]()
Ben bang dat dit topic over een half uurtje al dicht isquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Zit alleen nog op school, ben over een uurtje thuis. Doe dus even rustig aan met posten.![]()
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef Toad het volgende:
Is het geen leuk idee om even Rabbering op de hoogte te stellen?
Acda en de Munnink.. eat your heart outquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:22 schreef D.Rose het volgende:
*radio zacht zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |