Hou die maar op de avond, dan kan ik hem vaker horen dan overdagquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:47 schreef TIM-846 het volgende:
Stenders zou leuk zijn.. alhoewel veenstra veenstra van mij ook wel mag..
Maar dan vraag ik mij eigenlijk wel af of ze intern binnen 3FM wel zitten te wachten op Rob Stenders.. Want als ik dan het volgende lees:quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat werpt natuurlijk een andere blik op de zaak... Als je het zo bekijkt maakt Stenders wel een aardige kans...
Moke is NL, dus ik hoop dat ze die als nieuwe Megahit kiezen
Dan is het misschien nog niet eens zo'n duidelijke zaak als ik nu denk.quote:[...]Gerard Ekdom: sfeer bij 3FM beter na vertrek Ruud, Henk en Rob[...]
[...]Het rare is dat toen Ruud, Rob en Henk weg waren, de sfeer op de zender gelijk beter werd."[...]
[...]Gerard vindt het vervelend wat er met Rob Stenders gebeurd is. Soms vraag ik me weleens af, wat er zou zijn gebeurd als hij bij 3FM was gebleven. Hij is de 40 gepasseerd en dat is toch wat te oud als dj bij 3FM. Voor Radio 2 is hij weer veel te stoer. Dat is de tragiek van één van de beste radiomakers van ons land.[...]
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1169744301
Ik heb echt geen idee wie het gaat worden...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij eigenlijk wel af of ze intern binnen 3FM wel zitten te wachten op Rob Stenders.. Want als ik dan het volgende lees:
[..]
Dan is het misschien nog niet eens zo'n duidelijke zaak als ik nu denk.
Moke zou een prima keuze zijn!![]()
ik ga weer 538 luisterenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:06 schreef Toad het volgende:
Leuk is anderssss![]()
Direct..... leuk is anders
tis eigenlijk een half begin van het weekendquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef TIM-846 het volgende:
Dan gaan wij wel gewoon verder hier.. Met Dolf! Ik vind dat altijd wel leuk zo vlak voor t weekend.
quote:
Coen en Sander kan ik nooit luisteren op vrijdag.. helaas moet ik 1600u al naar huisquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis eigenlijk een half begin van het weekendtis zo'n tijdstip je dat je weet dat je nog maar een middagje hoeft. En straks gaat het bij Coen en Sander ook alleen maar over het weekend
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef Toad het volgende:
Niet de DJ, maar de muziekredactie bepaalt (grotendeels) wat er gedraaid wordt.
Ja, Domien zegt er hier ook iets over.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.
Volgens mij heeft Dolf wel enige invloed. Ilse zal ie wel moeten draaien, maar Do-The-Undo en Moss zijn m.i. eigen inbreng.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik neem aan dat de dj's zelf toch wel een grote invloed daarop hebben? Vind namelijk wel dat er een verschil zitten tussen alle programma's.
hmm ja.. ik weet het ook niet. Had verwacht dat ze wel wat meer vrijheid hadden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, Domien zegt er hier ook iets over.
Ilse DeLange![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |