Smaak verschilt voor iedereenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
SmaakEen standaard nietszeggend popliedje wat je naar anderhalf keer al wel gehoord hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
SmaakEen standaard nietszeggend popliedje wat je naar anderhalf keer al wel gehoord hebt.
Sorry Sirolf. Ik vind het altijd verrassend dat mensen van Krezip of Kane houden. Er zijn zooooveel beterequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dus mensen wel in hun waarde laten he
In hun waarde laten?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Smaak verschilt voor iedereen
Dus mensen wel in hun waarde laten he
Net 't nieuwsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
de ene keer interessanter dan de andere keer
Snel 3fm opzettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Againzender het volgende:
WTF, kom ik op kantoor, staat 538aan. Met de RHCP nog wel
Zijn ze aan het jagen om Mr. X?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef Againzender het volgende:
WTF, kom ik op kantoor, staat 538aan. Met de RHCP nog wel
Kane vind ik ook niet veel, en Di-Rect al helemáál niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sorry Sirolf. Ik vind het altijd verrassend dat mensen van Krezip of Kane houden. Er zijn zooooveel betere
bandjes.
Ah, COPARCK.![]()
die nieuwste baggerrelease natuurlijk.quote:
een typische Henk W. productiequote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
die nieuwste baggerrelease natuurlijk.
Lekker collegiaal mijn oren ingeplugd op 3FM nu![]()
Mijn collega Woolhat is meestal als eerste binnen, en die zet echt wel de radio op 3FM vermoed ikquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef borisz het volgende:
AZ heeft de zaakjes op handen, de komende 3 weken kunnen ze ongestoord 538 luisteren
![]()
Az en Psv grijpen naast alle prijzen !quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef borisz het volgende:
AZ heeft de zaakjes op handen, de komende 3 weken kunnen ze ongestoord 538 luisteren
![]()
okquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega Woolhat is meestal als eerste binnen, en die zet echt wel de radio op 3FM vermoed ik
Mogguh Timquote:
Glacierquote:
Mogguh Impryquote:
Ik heb hem een beetje te vaak gehoord... Ik vind hem ook niet echt zo bijzonder dat uitgerekend hij de schaal van Rigter moest krijgen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
wat vinden jullie van van velzen?
Vriend van me had pas z'n nieuwe CD in de auto aan staan en zit best goede nummers tussen. Jammer dat er niet wat meer andere nummers van hem gedraaid worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
hoor het teveel, en daar wordt het niet beter van. Overigens kwam hij bij Ekstra weekend wel over als een leuke gast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
volgens mij is het ook een hele leuke gast, alleen heb ik hem nu wel vaak genoeg gehoord...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoor het teveel, en daar wordt het niet beter van. Overigens kwam hij bij Ekstra weekend wel over als een leuke gast.
Leuke vent, goede zanger, maar de muziek boeit mij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
Bovenstaande komt uit een interview wat 2 maanden geleden is afgenomen met Rob Stenders. Het zou mij dus echt verbazen als het iemand anders dan Rob gaat worden.quote:Vraag: Jullie hebben dus al gepraat.?
Stenders: "Já, ja, ja. Er is veel sympathie vanuit de VARA voor mij. En terug. Het is de nestgeur die ik al jaren aan mij heb zitten, waar ik ook ben. Dus ze hebben ook wel gezegd: als er een keer ruimte komt, dan bellen we je wel."
http://radioactive.blog.n(...)eer_in_een_keurslijf
Dat werpt natuurlijk een andere blik op de zaak... Als je het zo bekijkt maakt Stenders wel een aardige kans...quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Heej.
[..]
Bovenstaande komt uit een interview wat 2 maanden geleden is afgenomen met Rob Stenders. Het zou mij dus echt verbazen als het iemand anders dan Rob gaat worden.![]()
Zometeen Dolf Jansen!
Ben benieuwd of er wel een nieuwe Megahit is gekozen vanwege het NL-weekend. Misschien gaan ze nog wel een weekje door met Krezip!![]()
Yellow Pearl - For You And Me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |