SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo gaat het dus de komende afleveringen en wellicht loopt het ook zo af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zeggen dat het mijn kijkplezier niet echt bederft, ben toch altijd wel benieuwd naar hoe of wat. Ik zit ook vaak op andere 24 forums te neuzen en daar hebben ze geen spoiler tags en staan dingen als bovenstaand gewoon overal tussen, dat is echt vervelend. De nieuwsgierigheid wint het meestal.quote:Op woensdag 11 april 2007 01:52 schreef planethugo het volgende:
goeie titel
en die spoilers lees ik niet, wat is er dan nog leuk aan om te kijken![]()
![]()
Je bent gewoon zwakquote:Op woensdag 11 april 2007 02:19 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mijn kijkplezier niet echt bederft, ben toch altijd wel benieuwd naar hoe of wat. Ik zit ook vaak op andere 24 forums te neuzen en daar hebben ze geen spoiler tags en staan dingen als bovenstaand gewoon overal tussen, dat is echt vervelend. De nieuwsgierigheid wint het meestal.
Inderdaad. Is altijd goed voor succes, zulk soort scènes.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:18 schreef dapluiz het volgende:
Jack ownde weer een beetje net als het einde van seizoen 1 in ze eentje
Ben ik het niet mee eens hoor, de aflevering zelf was juist slim geschreven.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Jack was weer lekker bezig, maar verder, qua verhaal, was het echt een embarmelijke aflevering... Niet dat ze veel te kiezen hadden, het seizoen heeft echt gewoon de kromste verhaallijn ooit in een 24 seizoen...
Ja, al had ik verwacht dat er toch nog 1 gast levend was en Jack en de boms meenam, maar niet dusquote:Op woensdag 11 april 2007 11:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens hoor, de aflevering zelf was juist slim geschreven.
Ik zag letterlijk ALLES aankomen, en dan ook nog met Raines aan komen kutten... Nee, 24 graaft zijn eigen graf...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens hoor, de aflevering zelf was juist slim geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil weer interne verdenkingen op meer dan 1 persoon, ala s1...
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:Beter !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:45 schreef -Mo- het volgende:
[..][spoilers]Boone ook[/spoiler[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh verkeerd topic hahaahaa
Amen.
Nu verpest je voor de mensen de S3 cliffhanger dat het eiland zúlks goede genezende krachten heeft dat ze zelfs de dood kunnen fixen.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
[spoilers]Boone ook[/spoiler[
Oh verkeerd topic hahaahaa
Nee, weapons of arse destruction kennen we nog niet onderhand? Grapjas.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kan ik jouw voorgaande kritiek nou serieus nemen als je zoiets uitgemolken wenst.
Je bent wel leuk met je woordspelingen he?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, weapons of arse destruction kennen we nog niet onderhand? Grapjas.
Ik hoop dat betreft echt dat er meer inventiviteit bij komt kijken...
Als die ze allemaal wil vermoorden kunnen ze nog wel wat seizoenen vullenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu gaat Jack in zijn eentje de resterende afleveringen Chinezen vermoorden
Jij hebt er niet eens eentje van Jackquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jij hebt al een oude avatar gek
Mortal Kombatquote:Op woensdag 11 april 2007 11:25 schreef Jivis het volgende:
Ach, ik ben na deze aflevering wel weer positief gesteld. Het was in ieder geval vele malen beter dan alle shit hiervoor
En omdat die zo mooi is:
[afbeelding]
Waleed komt trouwens ook weer terug
Macht der gewoonte...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, weapons of arse destruction kennen we nog niet onderhand? Grapjas.
Ik hoop dat betreft echt dat er meer inventiviteit bij komt kijken...
Inderdaad, Mr. Cheng is cult.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Jivis het volgende:
Liever Chinezen dan de zoveelste Arabische terrorist.
Erbarmellijk, totáál niet! Soms snap ik mensen in dit topic echt niet. De voorgaande afleveringen waren inderdaad erbarmerlijk, maar deze aflevering was grandioos geschreven. Geloofwaardig, snel, cool, je raakte er als kijker behoorlijk bij betrokken. Zelfs de Palmer scènes waren spannend en vet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Jack was weer lekker bezig, maar verder, qua verhaal, was het echt een embarmelijke aflevering... Niet dat ze veel te kiezen hadden, het seizoen heeft echt gewoon de kromste verhaallijn ooit in een 24 seizoen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat Sandra geen grotere rol heeft in dit seizoen.
Als lijkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat zij in seizoen 7 president is.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eens, en zo waren er meer snelle en doordachte acties.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Erbarmellijk, totáál niet! Soms snap ik mensen in dit topic echt niet. De voorgaande afleveringen waren inderdaad erbarmerlijk, maar deze aflevering was grandioos geschreven. Geloofwaardig, snel, cool, je raakte er als kijker behoorlijk bij betrokken. Zelfs de Palmer scènes waren spannend en vet.En dan die actie met Fayed die er ingeluist wordt. Deze aflevering had niet beter gekund.
Je moet écht eens een Jack waardige avatar nemen, dit kan ECHT niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef superhaagie het volgende:
Ik vind die van ons mooier.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Jivis het volgende:
Ik vind hem wel artistiek. Zo'n mooi groezelig effectje
Waarbij ze in episode 13 wordt afgezet door amendement 25.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat zij in seizoen 7 president is.
En dan wordt KEITH Palmer of NICOLE Palmer president.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Waarbij ze in episode 13 wordt afgezet door amendement 25.
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet écht eens een Jack waardige avatar nemen, dit kan ECHT niet.
Jij hebt helemaal geen Jack in je avatar dus jij kan helemaal niks zeggenquote:
Heb ik in. En hij is niet wazig, maar: lelijk, uit verhouding, lage kwalteit, etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen Jack in je avatar dus jij kan helemaal niks zeggen![]()
Hehe.
of doe je lenzen in
In mijn avatar.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack Bauer![]()
George Mason![]()
Alberta Green![]()
Ryan Chappelle![]()
Jamey Farrell![]()
Nina Myers![]()
Andre Drazen![]()
Mike Novick![]()
Waar is Mike btw![]()
Klasse.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9JQBsNpMO70
Één van de beste 24 momenten ooit he?
OHH NOESS!111 NOT TEH PHOENIXX!!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klasse.
Maar ik vind deze net iets mooier.
http://www.youtube.com/watch?v=qG444TMIAl4
'Cold start erase'. Ik sta soms nog versteld van waar de schrijvers elke keer mee op de proppen komen. Wat een helden.quote:
Innovatieve schrijverts.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Cold start erase'. Ik sta soms nog versteld van waar de schrijvers elke keer mee op de proppen komen. Wat een helden.
Komt wel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb ik in. En hij is niet wazig, maar: lelijk, uit verhouding, lage kwalteit, etc.
Ik vond die uitspraak zo cheesyquote:Op donderdag 12 april 2007 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag de titel "Now we're gonna have some fun" gezien voor dit nieuwe topic.
Maar goed, te laat dus.
De aflevering was wel spannend. Een aantal dingen zag je wel aankomen, maar als je iets ziet aankomen maakt het dat niet automatisch minder leuk. Dit was gewoon een vrij sterke aflevering. Het verhaal is in feite afgerond. Dat is dan wel weer jammer. Ze plakken er gewoon nog iets bij aan om het seizoen vol te maken, zo lijkt het.
Nee, Audrey is na seizoen 5 Jack gaan zoeken in China, waarna er niets meer van haar vernomen is en men haar voor dood aannam. Niemand heeft ook maar enig bewijs gezien dat ze echt dood was, er werd alleen vanuit gegaanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef superhaagie het volgende:
Maar was het niet dat Audrey dood was? In een eerdere aflevering.
Die heeft zich teruggetrokken met zijn big.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Unabombertje het volgende:
[..]
*EDIT: WAAR DE NEUK IS PHILIP BAUER
dat moet in spoilertags vind ikquote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die heeft zich teruggetrokken met zijn big.
[afbeelding]
LOOK THERE A NIGGER! HE'S A NIGGER! HE'S A NIGGER!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Unabombertje het volgende:
hij is ook nog tijdelijk president van de US geweest zie ik
http://images.allmoviepho(...)of_all_fears_017.jpg
Nah, een omslag qua verhaallijn is misschien een beetje gek, maar het zou seizoen 6 wel beter maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Mip1988 het volgende:
jammer van het einde van de ep
maarja er moesten nog 7 eps volgemaakt worden heh
helaas is seizoen 6 toch echt de zwakste van allemaal
Noted. Je zult rijkelijk beloond worden zodra ik de baas ben van Fox en het budget van 24 verdrievoudig.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als Merkie post in TV kijk ik altijd gauw. Die jongen staat garant voor kwaliteit
Hulde
Dat slaat echt nergens op, Hitler is al lang dood en een tijdmachine is natuurlijk pure onzin. Daarnaast wordt het script per seizoen geschreven, ze zijn nog niet eens aan seizoen 7 begonnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Unabombertje het volgende:
Ik hoorde net dat Hitler in seizoen 9 de bad guy is, omdat de nazi's in 1944 in het geniep een tijdmachien uitgevonden hebben, en Onkel Addie wil Venezuela!
Alsof Hitler slecht is.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:23 schreef Unabombertje het volgende:
Ik hoorde net dat Hitler in seizoen 9 de bad guy is, omdat de nazi's in 1944 in het geniep een tijdmachien uitgevonden hebben, en Onkel Addie wil Venezuela!
Hitler bouwde wegen, zette de Volkswagen op de kaart en introduceerde de levensverzekering. Dus niets slechtquote:
Kijk...jij snapt het.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hitler bouwde wegen, zette de Volkswagen op de kaart en introduceerde de levensverzekering. Dus niets slecht
Zorg je er dan ook voor dat ze de landen van moslimterroristen bij hun naam noemen?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noted. Je zult rijkelijk beloond worden zodra ik de baas ben van Fox en het budget van 24 verdrievoudig.
Ja, allemaal netjes uit de VAE laten komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zorg je er dan ook voor dat ze de landen van moslimterroristen bij hun naam noemen?
Weet jij trouwens waarom Donald Sutherland niet de vader van Jack speelt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, allemaal netjes uit de VAE laten komen.
Geen idee, had me wel de ideale acteur geweest voor die rol eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Weet jij trouwens waarom Donald Sutherland niet de vader van Jack speelt?
Misschien kende ze Donald niet, niet iedereen kent die acteur.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen idee, had me wel de ideale acteur geweest voor die rol eigenlijk. Hij lijkt echt veel op Jack Bauer
. Hij zou zo de vader van Kiefer kunnen zijn in 't echt
.
Ik welquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Misschien kende ze Donald niet, niet iedereen kent die acteur.
Het zou wel een seizoen 6 waardige story-arc zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef Jivis het volgende:
Zou Jack ook een evil moeder hebben?
Je mag m'n oude wel hebbenquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:58 schreef Myers het volgende:
[..]
Je mag m'n oude wel hebben, hoef je niet meer met die vieze Brellick rond te lopen, met die puist op z'n wang
.
Ik wilde zeggen poepgezicht, maar dat telt dan weer niet...quote:
Jack poept nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen poepgezicht, maar dat telt dan weer niet...
Dat zal wel weer januari worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jack Bauer!
Al bekend wanneer ze beginnen aan seizoen 7?
dat lijkt me ook wel spannend ja, ook is het spannend of nadia wel echt verliefd is op die ene gast, ben z;n naam ff kwijt, dat is voor mij toch wel het hoofdthema van S6quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:15 schreef Myers het volgende:
Ik wil weten of hij z'n echte sponsor wel heeft gebeld![]()
Heb je de Billy Buchanan wallpaper uit de OP eigenlijk al? Die had ik toentertijd speciaal voor jou gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:23 schreef Jivis het volgende:
Zo, ik dan ook maar een nieuwe avatar. Van de een-na-coolse persoon die nu in 24 zit
Werken niet meerquote:Op zondag 15 april 2007 01:09 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heb je de Billy Buchanan wallpaper uit de OP eigenlijk al? Die had ik toentertijd speciaal voor jou gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2007 14:03 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef Jivis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 15:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Denk het niet, seizoen 5 is al uitgezonden.quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Weet iemand of de serie vanaf seizoen 5 nog uitgezonden gaat worden op een Nederlands net ?
Zondag 6 mei begint RTL5 weer met 24. Ik weet niet welk seizoen, maar het lijkt me dat dat gewoon seizoen 6 gaat worden.quote:Op zondag 15 april 2007 15:51 schreef Mr.CeeJay het volgende:
Weet iemand of de serie vanaf seizoen 5 nog uitgezonden gaat worden op een Nederlands net ?
Lijkt me raar dat ze zó vroeg al met S6 beginnen. Verder zou dat betekenen dat ze 24 nog uitzenden in de zomer, zelfs al zouden ze 2 afleveringen per week doen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Zondag 6 mei begint RTL5 weer met 24. Ik weet niet welk seizoen, maar het lijkt me dat dat gewoon seizoen 6 gaat worden.
Het blijkt idd seizoen 6 te zijn wat op 6 mei begint, ze gaan 1 aflevering per week uitzenden en het wordt niet herhaald op RTL7 zoals vorig seizoen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ze zó vroeg al met S6 beginnen. Verder zou dat betekenen dat ze 24 nog uitzenden in de zomer, zelfs al zouden ze 2 afleveringen per week doen.
Wow, wat een mongolenquote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef Symer het volgende:
[..]
Het blijkt idd seizoen 6 te zijn wat op 6 mei begint, ze gaan 1 aflevering per week uitzenden en het wordt niet herhaald op RTL7 zoals vorig seizoen.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wow, wat een mongolen. RIP aan de mensen die 24 via de Nederlandse TV kijken en nu niet meer op vakantie kunnen.
Inderdaad, hij haalt het niet bij Habib Marwan.quote:
Zulks een scherpe analyse.quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, hij haalt het niet bij Habib Marwan.
Ik denk dat dat vooral kwam omdat Hitler geen B-plan had maar zichzelf gewoon om zeep hielp toen z'n plan A mislukte.
quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, hij haalt het niet bij Habib Marwan.
Ik denk dat dat vooral kwam omdat Hitler geen B-plan had maar zichzelf gewoon om zeep hielp toen z'n plan A mislukte.
Dat weet ik, maar je avatar zegt van wel.quote:
Dat is toch alleen maar goed voor z'n seksleven.quote:Op zondag 15 april 2007 22:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar je avatar zegt van wel.![]()
Wordt wel lullig zo, dan moet ik mijn TV-gids weer aanpassen of moet ik 24 opnemen. Komt wel een beetje ongunstig de eerste weken, maar aangezien ik niet echt op vakantie ga ben ik wel voornemens om alle afleveringen te bekijken.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Symer het volgende:
[..]
Zondag 6 mei begint RTL5 weer met 24. Ik weet niet welk seizoen, maar het lijkt me dat dat gewoon seizoen 6 gaat worden.
Koop/huur/leen dvd's.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt wel lullig zo, dan moet ik mijn TV-gids weer aanpassen of moet ik 24 opnemen. Komt wel een beetje ongunstig de eerste weken, maar aangezien ik niet echt op vakantie ga ben ik wel voornemens om alle afleveringen te bekijken.
Bij mij ook niet. Sjekquote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef -Mo- het volgende:
Kut, hij is een beetje kaput.
Edit: nu niet meer.
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/90588379.gif]afbeelding][/url]
Meer enters.quote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef -Mo- het volgende:
Hmmm...
24 (VS) #51 - Damn Jack! daar wordt mijn sig niet veel groter, maar bij die post eronder van mij weer wel.
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/90588379.gif]afbeelding][/url]
Er staat een Jack in mijn postquote:Op maandag 16 april 2007 00:11 schreef -Mo- het volgende:
Kut, hij is een beetje kaput.
Edit: nu niet meer.![]()
Kneus.quote:Op maandag 16 april 2007 15:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Net seizoen 1 afgekeken.
Wel aardig, maar ik geloof het voor de rest wel. Seizoen 2 lijkt me niet zo boeiend.
Dat vond ik eigenlijk de minstequote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef Unabombertje het volgende:
nee, seizoen 4 was DA best, 3 ook met hector
Dat vond ik juist zo slecht en irritant.quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
Ik vond 3 het best denk ik, vooral de afleveringen met die twee Mexicaanse broers.
Inderdaad een rare smaak Jivis. Je cultureel geweten, wat doe je.quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
Ik vond 3 het best denk ik, vooral de afleveringen met die twee Mexicaanse broers.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef Jivis het volgende:
Oh kut, zit m'n broertje weer onder mijn username te posten![]()
![]()
Je hoort 'm te martelen, zoals je goede vriend Jack altijd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef Jivis het volgende:
Ik heb hem met een schop onder z'n kont naar bed gestuurd. Tsk.
En hem te controleren op taalfouten, zoals je goede vriend Jack altijd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hoort 'm te martelen, zoals je goede vriend Jack altijd doet.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hem te controleren op taalfouten, zoals je goede vriend Jack altijd doet.
I don't have the gutsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
nee en dan blijkt je vader er uiteindelijk achter te zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
TV-out of omgebouwde Xbox, scheelt je een hoop omzetwerk.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo HR versie omgezet naar DVD, Engelse subs erbij, klaar om te gaan kijken
Ja, een nuke ontploffende nuke maakt een aflevering meteen spannend.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef 3ddfreak het volgende:
Ik vond het best nog een goeie ep naar seizoen 6 normen. Ik begin mij serieus af te vragen wat de meesten hier onder 'saai' begrijpen. Er kan toch niet elke episode een nuke ontploffen net zoals er niet elke episode een groots vuurgevecht kan ontstaan... Niettegenstaande er weinig gebeurt was mijn inlevingsvermogen toch zeer groot deze ep. Jack's opoffering voor Audrey, de foto van David die Wayne in z'n handen heeft...
Ik vind het juist de betere kant op gaan. Het seizoen begon gewoon al triest met 'America under attack', en dan die nuke die verder niks aan het verhaal toevoegde. Serieus, de eerste vier afleveringen waren helemaal niet zo goed als iedereen zegt. Niet veel beter dan de rest van seizoen 6 iig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 05:52 schreef Myers het volgende:
Redelijke aflevering, maar waar ik zoveel moeite mee heb is dat het weer moet draaien om zo'n bullshit component. Echt, een 30 jaar oude nuke, waar zogenaamd een chipje in zit dat het complete defense netwerk van Rusland blootlegt. Kom op man, de ongeloofwaardigheid straalt er van af. Dus dat verpest het voor mij enigszins wel.
Verder verwacht ik wel een hoop ouderwetse Jack pwnage, maar dat vind ik niet genoeg om dit wederom belachelijke plot te compenseren. Triest gesteld met het schrijfwerk dit seizoen.
Ik vond die scène met Palmer mooi. Echte 24-kwaliteit. 'Mr. President, you owe me.'quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Myers het volgende:
De resterende afleveringen zullen het inderdaad echt moeten gaan hebben van Jack en zijn coole acties. Toen hij Doyle onder schot hield en dat vertelde van Curtis kreeg ik wel een beetje kippevel trouwens.
Idd! Kippenvel!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond die scène met Palmer mooi. Echte 24-kwaliteit. 'Mr. President, you owe me.'
Oh, dat was het dus, ik zat de hele tijd te denken: 'welke vriend heeft ie dan in godsnaam doodgeschoten'.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:53 schreef Myers het volgende:
De resterende afleveringen zullen het inderdaad echt moeten gaan hebben van Jack en zijn coole acties. Toen hij Doyle onder schot hield en dat vertelde van Curtis kreeg ik wel een beetje kippevel trouwens.
Ach ja...Jack Bauer offert zich elke aflevering op en die foto van David Palmer hebben we nu ook al 3x gezien dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef 3ddfreak het volgende:
Jack's opoffering voor Audrey, de foto van David die Wayne in z'n handen heeft...
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:46 schreef Merkie het volgende:
Nogal saai ja. En het ouderwetse 'under the radar' gedoe wordt ook nogal saai. Denk inderdaad dat het ook een filler was, hopelijk wordt het volgende week wel tof.
True that.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:37 schreef Jivis het volgende:
Aardige aflevering.
Dat van Palmer was alleen wel erg voorspelbaar...
Mhaw, van mij hoeft dat niet zo nodig. Meestal vraag ik me dan af waarom ze Jack niet supporten. ;'(quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef Repeat het volgende:
Goeie aflevering, tof dat hij nu ook weer zonder toestemming dit soort dingen moet doen, dat is veel meer 24 dan met toestemming.
True.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef Myers het volgende:
Ik kan deze nieuwe plotline nu echt niet serieus nemen, de motivatie van de Chinezen is echt te belachelijk voor woorden.
Of anders een simpele Xvid-speler.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
TV-out of omgebouwde Xbox, scheelt je een hoop omzetwerk.
Mensen die overduidelijke gebeurtenissen niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Al die mensen die alles achteraf voorspelbaar vinden
Het slaat nergens op, net zoals de rest van alle plottwists dit seizoen. Ben blij dat het temminste een plottwist is die nog enig zicht geeft op leuke afleveringen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:23 schreef Super7fighter het volgende:
Die draai met de Chinezen is idioot en om te huilen. De beweegredenen van de Chinezen om zo te handelen is te belachelijk voor woorden. En als de Chinezen zo goed op de hoogte waren van de suitcase nukes, waarom hebben ze dat moderne component (dat vastzit aan een bom van 20 jaar terug?) dan niet eerder en zelf extracted? Ze wisten zelfs dat Jack een moment eerder de nukes afgepakt had.8)7
Zelfs de Chinezen zijn niet zo stoutmoedig om de politieke en mogelijk militaire consequenties niet onder ogen te zien. De inspiratie was kennelijk op en moest toch de volle 24 afleveringen af maken, zo lijkt het.
O, en die terugblik zag je duidelijk dat Abu Fayed maar al te graag met zijn nek om een ketting wilde. Hij brengt zichzelf in de goede positie.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
Waarom zeggen jullie al die dingen dan niet voor de aflevering maar pas ernaquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:20 schreef -Mo- het volgende:
Mensen die overduidelijke gebeurtenissen niet zien aankomen.
Omdat wij voor de aflevering nog niet weten dat Palmert een speech gaat geven. Dat kan je wel lullen: 'ja, maar dan wist je het voor de aflevering nog niet'. Das dan bullshit die er niet toe, omdat het dan wel gaandeweg de aflevering voor het moment suprême overduidelijk wordt. Ergo: voorspelbaar dus. En dat getuigt van weinig creativiteitquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom zeggen jullie al die dingen dan niet voor de aflevering maar pas erna?
Men blijft het maar vragen hé. Let eens op of check de OP eens.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand een linkje naar de Preview van Ep 19?
Nee hoor, dat is al lang verpest. Eén zeer goede aflevering tegenover 17 matige afleveringen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:06 schreef RenzoBrad het volgende:
Laten we hopen dat het seizoen wel even in stijl afsluit, met veel scenes zoals in de aflevering van vorige week. Dan is het seizoen in ieder geval gered!
Ik bedoel het in het algemeen trouwens, niet speciaal dat Palmer voorbeeld dus. Iedereen hier "voorspellen" allemaal dingen, die nooit kloppen, en na de aflevering roept iedereen, erg voorspelbaar was het. Je praat dus gewoon onzinquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat wij voor de aflevering nog niet weten dat Palmert een speech gaat geven. Dat kan je wel lullen: 'ja, maar dan wist je het voor de aflevering nog niet'. Das dan bullshit die er niet toe, omdat het dan wel gaandeweg de aflevering voor het moment suprême overduidelijk wordt. Ergo: voorspelbaar dus. En dat getuigt van weinig creativiteit
Het feit dat iedereen die eerste vier zo goed vond komt denk ik vooral omdat de meesten die uitgelekte afleveringen achter elkaar hebben gezien. Dat maakt het een stuk meer verdraagzaam dan als je elke keer een week moet wachten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het juist de betere kant op gaan. Het seizoen begon gewoon al triest met 'America under attack', en dan die nuke die verder niks aan het verhaal toevoegde. Serieus, de eerste vier afleveringen waren helemaal niet zo goed als iedereen zegt. Niet veel beter dan de rest van seizoen 6 iig.
Ja, als Sjek meldt dat die zich gaat opofferen kijk ik al niet meer op, hij overleeft het toch wel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:50 schreef MEHOOOOO het volgende:
[..]
Ach ja...Jack Bauer offert zich elke aflevering op en die foto van David Palmer hebben we nu ook al 3x gezien dit seizoen.
Oh ja?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iedereen hier "voorspellen" allemaal dingen, die nooit kloppen, en na de aflevering roept iedereen, erg voorspelbaar was het. Je praat dus gewoon onzin
Vrijwel goed voorspeld toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:16 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat de eisen van de Chinezen zullen zijn.
Zal Jack gedwongen worden weer verraad te plegen of de nukes alsnog aan de Chinezen te overhandigen in ruil voor Audrey?
Zoals ik daarvoor al zij, ik bedoel geen specifiek voorbeeld 90% is gewoon fout en daarna roept iedereen dat ze het al wisten. En trouwens Jack heeft de nukes helemaal niet nodig alleen maar een chip. Toch heel iets anders lijkt mij.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja?
Kijk goed naar de datum van deze post:
[..]
Vrijwel goed voorspeld toch?
Ja, heel anders.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zoals ik daarvoor al zij, ik bedoel geen specifiek voorbeeld 90% is gewoon fout en daarna roept iedereen dat ze het al wisten. En trouwens Jack heeft de nukes helemaal niet nodig alleen maar een chip. Toch heel iets anders lijkt mij.
Want? Een nuke om iets op te blazen of een chip waar info op staat vind ik een groot verschil namelijkquote:
Een nuke brengen of een chip die bij de nuke zat brengen, lekker boeiend. Komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Want? Een nuke om iets op te blazen of een chip waar info op staat vind ik een groot verschil namelijk
24 en The Sopranos vallen niet te vergelijken.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:12 schreef planethugo het volgende:
vond het een vermakelijke aflevering.
Er wordt hier wel erg gezeikt aangezien het voor 24 begrippen absoluut geen slechte aflevering was, men doet net alsof het in andere seizoenen allemaal zo onvoorspelbaar en realistisch was. Ok dit is zeker niet het beste seizoen maar overdrijven is ook een kunst.
Gelukkig zijn The Sopranos weer begonnen, ga dat eens kijken als je top kwaliteit wil zien
dat klopt, maar das wel een serie waar eigenlijk vrijwel nooit iets aan de kwaliteit op aan te merken is en zo een serie kunnen er hier wel een aantal gebruiken als ik het zo lees hierquote:Op woensdag 18 april 2007 14:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
24 en The Sopranos vallen niet te vergelijken.
Als je een serie wilt kijken met alleen maar vette eps moet je The Shield proberen. Korte seizoenen, 12 eps per seizoen ongeveer, maar die show is echt geweldig.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat klopt, maar das wel een serie waar eigenlijk vrijwel nooit iets aan de kwaliteit op aan te merken is en zo een serie kunnen er hier wel een aantal gebruiken als ik het zo lees hier
En dat kan ik beamen. The Shield legt de lat sowieso al hoog maar de laatste seizoenen zijn echt geweldig. Denk ook dat The Shield het meeste 24 publiek wel zal liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je een serie wilt kijken met alleen maar vette eps moet je The Shield proberen. Korte seizoenen, 12 eps per seizoen ongeveer, maar die show is echt geweldig.
Dat was een vet moment inderdaadquote:Op woensdag 18 april 2007 14:46 schreef Myers het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lV-pVvMH1Zo&mode=related&search=
![]()
![]()
![]()
Ga dadelijk 5 seizoenen kijken !quote:Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
En dat kan ik beamen. The Shield legt de lat sowieso al hoog maar de laatste seizoenen zijn echt geweldig. Denk ook dat The Shield het meeste 24 publiek wel zal liggen.
Bill! Wat een held.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:51 schreef The J-Man, die eigenlijk Sjek Bauer op Hyves is het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iRlCzBOzykc&mode=related&search=
Bill
Ja, zo'n season 3 promo pic.quote:Ja, als Sjek meldt dat die zich gaat opofferen kijk ik al niet meer op, hij overleeft het toch wel.
En echt cheap dat de 24-crew volgensmij een oude promofoto van David Palmer gebruikt
Foei, kijken die shizzle!quote:
Die staat op een m'n lijstje ja. Ben bijna klaar met Sleeper Cell en dan ga ik aan The Shield beginnen. Zowiezo series met kortere seizoenen vind ik beter, dan heb je meestal geen afleveringen waar zinloos in gerekt wordt om het seizoen maar vol te krijgen zoals bij 24, Prison Break etc... wat de kwaliteit ten goede komt. HBO series zijn daar imo het beste voorbeeld van, ook omdat daar alles kan wat betreft geweld, sex etc. Dat blijft toch jammer aan 24, wil Jack weleens FUCK'N COCKSUCKER horen zeggen tegen een bad-guyquote:Op woensdag 18 april 2007 14:38 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Als je een serie wilt kijken met alleen maar vette eps moet je The Shield proberen. Korte seizoenen, 12 eps per seizoen ongeveer, maar die show is echt geweldig.
Gewoon in 1x die dvd's kopen. Kosten maar 15 euro per seizoen. Ik had het ook nooit gezien, kocht gewoon de dvd's...nooit spijt van gekregen.quote:
Ik ben alleen een voorstander van functioneel naaktquote:Op woensdag 18 april 2007 17:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
Die staat op een m'n lijstje ja. Ben bijna klaar met Sleeper Cell en dan ga ik aan The Shield beginnen. Zowiezo series met kortere seizoenen vind ik beter, dan heb je meestal geen afleveringen waar zinloos in gerekt wordt om het seizoen maar vol te krijgen zoals bij 24, Prison Break etc... wat de kwaliteit ten goede komt. HBO series zijn daar imo het beste voorbeeld van, ook omdat daar alles kan wat betreft geweld, sex etc. Dat blijft toch jammer aan 24, wil Jack weleens FUCK'N COCKSUCKER horen zeggen tegen een bad-guy
Ik download eerst S1 wel en als ik het waard vind koop ik die shitquote:Op woensdag 18 april 2007 17:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon in 1x die dvd's kopen. Kosten maar 15 euro per seizoen. Ik had het ook nooit gezien, kocht gewoon de dvd's...nooit spijt van gekregen.
functioneel naakt my assquote:Op woensdag 18 april 2007 17:48 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben alleen een voorstander van functioneel naakt. Bij Sleepert Cell meeten ze telkens in een stripbar zodat ze gewoon weer tieten in beeld kunnen brengen. Zwaar kansloos, mijns inziens.
quote:Op woensdag 18 april 2007 18:04 schreef Haunter het volgende:
Bauâh had gewoon al getrouwd moeten zijn met Kate Warner
Neee, Audrey is vervelend maar die Kate Warner was echt een rampenmens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl ik i.t.t. tot ongeveer iedereen Kim helemaal niet zo irritant vond in de serie (behalve dan haar korte comeback in S5)
Ze waren beide vervelend, maar werden steeds lieverquote:Op woensdag 18 april 2007 18:57 schreef thettes het volgende:
[..]
Neee, Audrey is vervelend maar die Kate Warner was echt een rampenmens.
Terwijl ik i.t.t. tot ongeveer iedereen Kim helemaal niet zo irritant vond in de serie (behalve dan haar korte comeback in S5)
Jep! Omdat hij zijn jas bij haar had laten liggen en of hij die op wou komen halen. Maar Jack is zo stoer, die liet iemand anders dat doen voor hem.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kate was echt fucking lauw
Ze belde toch nog op in het seizoen daarna in de 1e episode?
Serieus? ep1 van seizoen 3 dus?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:39 schreef Myers het volgende:
[..]
Jep! Omdat hij zijn jas bij haar had laten liggen en of hij die op wou komen halen. Maar Jack is zo stoer, die liet iemand anders dat doen voor hem.
Yup, hij zit dan met Chase in de auto, volgens mij op weg naar de gevangenis om met Salazar te keuvelen.quote:
Voor tieten ga je maar porno kijkenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
functioneel naakt my ass
wat is er mis met af en toe een tiet in een serie![]()
Jíj bent stom.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Één aflevering gezien, vond het stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |