Inderdaad, Mr. Cheng is cult.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Jivis het volgende:
Liever Chinezen dan de zoveelste Arabische terrorist.
Erbarmellijk, totáál niet! Soms snap ik mensen in dit topic echt niet. De voorgaande afleveringen waren inderdaad erbarmerlijk, maar deze aflevering was grandioos geschreven. Geloofwaardig, snel, cool, je raakte er als kijker behoorlijk bij betrokken. Zelfs de Palmer scčnes waren spannend en vet.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Jack was weer lekker bezig, maar verder, qua verhaal, was het echt een embarmelijke aflevering... Niet dat ze veel te kiezen hadden, het seizoen heeft echt gewoon de kromste verhaallijn ooit in een 24 seizoen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zonde dat Sandra geen grotere rol heeft in dit seizoen.
Als lijkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat zij in seizoen 7 president is.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Eens, en zo waren er meer snelle en doordachte acties.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Erbarmellijk, totáál niet! Soms snap ik mensen in dit topic echt niet. De voorgaande afleveringen waren inderdaad erbarmerlijk, maar deze aflevering was grandioos geschreven. Geloofwaardig, snel, cool, je raakte er als kijker behoorlijk bij betrokken. Zelfs de Palmer scčnes waren spannend en vet.En dan die actie met Fayed die er ingeluist wordt. Deze aflevering had niet beter gekund.
Je moet écht eens een Jack waardige avatar nemen, dit kan ECHT niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef superhaagie het volgende:
Ik vind die van ons mooier.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Jivis het volgende:
Ik vind hem wel artistiek. Zo'n mooi groezelig effectje
Waarbij ze in episode 13 wordt afgezet door amendement 25.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan logisch dat zij in seizoen 7 president is.
En dan wordt KEITH Palmer of NICOLE Palmer president.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Waarbij ze in episode 13 wordt afgezet door amendement 25.
hahaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je moet écht eens een Jack waardige avatar nemen, dit kan ECHT niet.
Jij hebt helemaal geen Jack in je avatar dus jij kan helemaal niks zeggenquote:
Heb ik in. En hij is niet wazig, maar: lelijk, uit verhouding, lage kwalteit, etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen Jack in je avatar dus jij kan helemaal niks zeggen![]()
Hehe.
of doe je lenzen in
In mijn avatar.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack Bauer![]()
George Mason![]()
Alberta Green![]()
Ryan Chappelle![]()
Jamey Farrell![]()
Nina Myers![]()
Andre Drazen![]()
Mike Novick![]()
Waar is Mike btw![]()
Klasse.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9JQBsNpMO70
Één van de beste 24 momenten ooit he?
OHH NOESS!111 NOT TEH PHOENIXX!!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klasse.
Maar ik vind deze net iets mooier.
http://www.youtube.com/watch?v=qG444TMIAl4
'Cold start erase'. Ik sta soms nog versteld van waar de schrijvers elke keer mee op de proppen komen. Wat een helden.quote:
Innovatieve schrijverts.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Cold start erase'. Ik sta soms nog versteld van waar de schrijvers elke keer mee op de proppen komen. Wat een helden.
Komt wel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heb ik in. En hij is niet wazig, maar: lelijk, uit verhouding, lage kwalteit, etc.
Ik vond die uitspraak zo cheesyquote:Op donderdag 12 april 2007 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik had graag de titel "Now we're gonna have some fun" gezien voor dit nieuwe topic.
Maar goed, te laat dus.
De aflevering was wel spannend. Een aantal dingen zag je wel aankomen, maar als je iets ziet aankomen maakt het dat niet automatisch minder leuk. Dit was gewoon een vrij sterke aflevering. Het verhaal is in feite afgerond. Dat is dan wel weer jammer. Ze plakken er gewoon nog iets bij aan om het seizoen vol te maken, zo lijkt het.
Nee, Audrey is na seizoen 5 Jack gaan zoeken in China, waarna er niets meer van haar vernomen is en men haar voor dood aannam. Niemand heeft ook maar enig bewijs gezien dat ze echt dood was, er werd alleen vanuit gegaanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef superhaagie het volgende:
Maar was het niet dat Audrey dood was? In een eerdere aflevering.
Die heeft zich teruggetrokken met zijn big.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Unabombertje het volgende:
[..]
*EDIT: WAAR DE NEUK IS PHILIP BAUER
dat moet in spoilertags vind ikquote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die heeft zich teruggetrokken met zijn big.
[afbeelding]
LOOK THERE A NIGGER! HE'S A NIGGER! HE'S A NIGGER!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Unabombertje het volgende:
hij is ook nog tijdelijk president van de US geweest zie ik
http://images.allmoviepho(...)of_all_fears_017.jpg
Nah, een omslag qua verhaallijn is misschien een beetje gek, maar het zou seizoen 6 wel beter maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:37 schreef Mip1988 het volgende:
jammer van het einde van de ep
maarja er moesten nog 7 eps volgemaakt worden heh
helaas is seizoen 6 toch echt de zwakste van allemaal
Noted. Je zult rijkelijk beloond worden zodra ik de baas ben van Fox en het budget van 24 verdrievoudig.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als Merkie post in TV kijk ik altijd gauw. Die jongen staat garant voor kwaliteit
Hulde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |