Dat vond ik eigenlijk de minstequote:Op maandag 16 april 2007 16:25 schreef Unabombertje het volgende:
nee, seizoen 4 was DA best, 3 ook met hector
Dat vond ik juist zo slecht en irritant.quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
Ik vond 3 het best denk ik, vooral de afleveringen met die twee Mexicaanse broers.
Inderdaad een rare smaak Jivis. Je cultureel geweten, wat doe je.quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
Ik vond 3 het best denk ik, vooral de afleveringen met die twee Mexicaanse broers.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:00 schreef Jivis het volgende:
Oh kut, zit m'n broertje weer onder mijn username te posten![]()
![]()
Je hoort 'm te martelen, zoals je goede vriend Jack altijd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:03 schreef Jivis het volgende:
Ik heb hem met een schop onder z'n kont naar bed gestuurd. Tsk.
En hem te controleren op taalfouten, zoals je goede vriend Jack altijd doet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hoort 'm te martelen, zoals je goede vriend Jack altijd doet.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
En hem te controleren op taalfouten, zoals je goede vriend Jack altijd doet.
I don't have the gutsquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
nee en dan blijkt je vader er uiteindelijk achter te zittenquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 april 2007 23:40 schreef Jivis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |