abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 november 2006 @ 19:14:45 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_44001136
En we zijn de sinterklaasmeet aan het evalueren.
pi_44001154
Wat leuk, weer een nieuw topic!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44001520
maareh, we hadden het inderdaad over een saunameet..

Octopussy had 9 of 10 december voorgestelt, en het wachten was op Isa, of zij meekon..

Dus Isa, laat eens weten wanneer jij kan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 19:54:26 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44002017
Ik zal morgenochtend een evaluatie van het chocoladedoucheschuim posten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44002058
Ik ga iig niet mee naar de sauna, ben ik nog niet "aan toe"... Vind Sanadome in mijn bikini al een uitdaging...

Foei Lev, wat een slechte tvp!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44002064
Ik heb vanmorgen de chocolade douchecreme gebruikt. Hij ruikt echt lekker
Ik krijg er overigens geen trek in chocolade van, het is juist wel een soort van bevredigend om het alleen al te ruiken. Weer eens wat anders dan al die chemische fruit en kruiden luchtjes.

Ik heb wel lekker lopen snuiven in de douche aan mezelf

Levi, ik heb eerlijk gezegd meer moeite om in bikini of badpak in een zwembad rond te lopen dan naakt in een sauna. In de sauna (tenminste alle sauna's waar ik ben geweest) boeit het niemand hoe je er uit ziet, in zwembaden heb ik het idee dat je meer bekeken wordt. Niet dat het me tegenhoudt overigens...

We hebben met ons sauna groepje trouwens wel een soort van overwicht. Als wij in een bubbelbad of een sauna gaan zitten kletsen is iedereen zooo weg

Sauna is gewoon zooooo lekker en heel gezellig altijd, dus probeer het gewoon eens met ons

[ Bericht 44% gewijzigd door octopussy op 29-11-2006 20:04:02 ]
pi_44002181
Ik heb net nog even terug zitten kijken, en het was dus echt al een jaar geleden dat wij naar de sauna gingen in de sneeuw.... 26 november 2005 was het...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 29 november 2006 @ 20:01:18 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44002277
Ah, hier waren we

Bij sneeuw kan ik me nu even weinig voorstellen Het lijkt nog steeds lente.
pi_44029236
op 10 december kan ik niet, 9 december nog wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 18:16:41 #11
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44030319
Het chocoschuim is echt zalig Een soort mix van vanille en chocola, heerlijk! Helaas blijft het niet de hele dag hangen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:22:43 #12
43556 miss_dynastie
pi_44030510
En als je trek krijgt, neem gewoon eens een hapje douchegel, ben je er ook weer vanaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 18:45:36 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44031104
Dat vroeg Christan gisteren, toen ik hem liet ruiken: Kun je dat drinken, mama?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44031363
TVP

Wanneer gaan we een weekendje weg?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:19:28 #15
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44032179
En waarheen en wat gaan we doen en en en en en en....
  donderdag 30 november 2006 @ 19:44:41 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_44033114
Oew, dus we gaan echt een weekendje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44033214
lijkt mij ook wel leuk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 20:04:11 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44033895
Iets huisjesachtigs of zo met een lekker zwembad en allemaal melige dingen om te doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 november 2006 @ 20:07:53 #19
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44034055
En alle gezelschapspellen die we maar hebben mee natuurlijk!
pi_44034339
Center Parcs ofzo

Lekker oubollig gourmetten en eten in het pannenkoekenhuisje
pi_44034706
Klinkt leuk!
pi_44034797
En dan wel in Nederland en in de buurt, dan kom ik op-en-neer. Weekendjes weg zijn leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44035478
Ik ben ook voor!

Isa, wat was ook al weer die goedkope bungalow met jaccuzi die jullie hadden voor een dnd weekend?
pi_44036058
Wie zouden er mee willen? Er zijn best wel wat bungalowparken met grotere huisjes die ook über-relaxed zijn. Port Zeelande heeft bijvoorbeeld 12 persoonshuisjes met (een kleine) sauna er in.
Het lijkt mij dan wel zo leuk om met zn allen in 1 huisje te zitten.
pi_44036500
Klopt ja, daar heb ik ooit wel eens gezeten

Lijstje maken dan maar? Dan gaan we daarna discussieren over het hoe en wanneer
Ik heb maar even iedereen die geïnteresseerd leek op het lijstje gezet


Wie wil er een weekendje op stap?
* Teigan
* Pandorah
* Fannetje
* Liejannuh
* Troel
* Jojogirl
* YPPY (op en neer)
* Rewimo
* Octopussy

Dat zijn er al negen!
pi_44037303
He jammer,

Ik wil zo graag een keer meeten. Maar een weekendje ga ik echt niet redden met betalen.
Arm studentje

Volgende keer beter.
Een dagje moet ik wel kunnen redden volgend jaar, ivm stagevergoeding
pi_44037846
Lijkt mij ook wel erg gezellig! Gezelschapsspellen moeten dan inderdaad wel mee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44038281
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 30 november 2006 @ 21:54:53 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_44038305
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44038452
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
Ja, dat klopt. Hoe heette die toko nou. Was ergens in het oosten des lands.
Pluisje was er pas ook geweest.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 22:19:46 #32
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44039338
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Anders gooi je het bord door de kamer?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 november 2006 @ 22:25:59 #33
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44039596
Met z'n allen één huisje is wel het leukst.

Ow en die toko met die huisjes weet ik geloof ik: Marveld in Groenlo, mijn geboortedorp Ik heb alleen geen idee hoe de huisjes zijn

Ow, nu ik op hun site kijk (www.marveld.nl) zie ik dat die huisjes max. 8 persoons zijn. Maar was het die wel?
pi_44040075
Het was Marveld inderdaad. De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 22:40:20 #35
43556 miss_dynastie
pi_44040223
Ik wil ook mee
  donderdag 30 november 2006 @ 22:45:23 #36
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44040399
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Kom maar op, ik wil eindelijk wel weer eens verliezen met Triviant
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 22:54:23 #37
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44040829
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het was Marveld inderdaad. De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
Passen we daar met zijn allen in?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44041537
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren

maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.

Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.
pi_44044133
ik wil ook mee
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:43:32 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_44046355
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef octopussy het volgende:
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren

maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.

Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.
Ik heb jaren op tennisles gezeten hoor
En nu ik al die kilo's kwijt ben vlieg ik weer over die baan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44046365
Hebben ze dan ook een badmintonbaan? Bij de gehandicaptenclub kon ik aardig meekomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:36:15 #42
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44047122
Ik hou de score wel bij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44047151
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:44:23 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44047243
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef Levitation het volgende:
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!
Dan moet jij maar tegen Troel spelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44047402
Ik doe ook wel mee hoor . Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij .
pi_44047721
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Pandorah het volgende:
Ik doe ook wel mee hoor . Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij .
Ik ben in vrijwel alle sporten verschrikkelijk slecht...
Daar staat wel tegenover dat ik enorm fanatiek ben...
Ik laat me door jullie wel van de baan meppen, vind het prima!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 10:57:46 #47
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44048700
Volleybal en softball iemand? Dat heb ik in een grijs verleden gespeeld
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44048894
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus ( ) omdat ik er een softbal tegen kreeg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:08:18 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_44048907
Softbal!!! Volleybal!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44049028
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus ( ) omdat ik er een softbal tegen kreeg.
Dat heb ik met handbal... precies 1 keer gespeeld met gym, meteen een gekneusde pink. Ik wilde met gym altijd voetballen, maar we gymden met alleen meisjes, dus was het eeuwig softbal of hockey.
Heb als tiener 2 seizoenen gevoetbald, ook daar was ik bijzonder slecht in, maar immer fanatiek.

Bij softbal ben ik een keer aan een botsing met zo'n bal ontkomen, in een reflex ving ik met mijn blote hand een bal die met een flinke vaart op mijn hoofd af kwam. Is dat keepen bij voetbal toch nog ergens goed voor geweest.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:15:48 #51
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44049060
*softballster meldt*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:32:03 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_44049455
Het Dieetclubsoftbalteam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44050188
ik mocht altijd scheidsrechter spelen bij softbal
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:10:49 #54
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44052220
Schoolgym vond ik ook altijd een drama, ik heb pas daarna ontdekt dat sporten (en softbal) best leuk is.
pi_44054393
Alleen de turnonderdelen vond ik leuk. Maar die werden erg slecht en gevaarlijk gegeven. Daar heb ik nog een flinke discussie over gehad met een gymlerares omdat ik weigerde een salto te springen (terwijl ik die wel deed bij het turnen) omdat ik vond dat zij me niet kon vangen als het fout ging. Mooi dat een klasgenootje dat wedstrijdturnde hem sprong en ze inderdaad niet goed kon vangen (bij onze turnclub leerde de wedstrijdploeg 'hoe-lijkt-het-alsof-ik-dramatisch-val-salto' springen). Ik heb tijdens de gym een hekel gekregen aan hardlopen, terwijl ik dat nu erg leuk vind. Ze pakten het daar zo verkeerd aan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44057140
handbal kan ik niet, softbal, volleybal wel een beetje, en badmintonnen gaat....

turnen vond ik leuk, en kon ik ook wel...

ik vond de fanatiekelingen altijd een beetje eng
Wij hadden met rugby een meisje dat zo fanatiek was, die ramde je gewoon de wandrekken in, dus je bleef er wel uit de buurt als zij de bal had..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44060014
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, Ymme, zoek een bijbaan!
Ja die heb ik, en dat geld gaat uit naar die enorme hoge verzekering, en dan hebben we nog boodschappen, schoolgeld etc. Wat is het leven toch duur. Maar ja, als ik klaar ben met school en werk vind, is het allemaal niet voor niets geweest
pi_44066452
Ik ben slecht in alle sporten. Laatst nog met 6 collega's meegedaan aan een volleybaltoernooi, waar we alle wedstrijden vét hebben verloren
pi_44076023
hmm ik ben wel redelijk in de meeste sporten

volleybal (zowel in de zaal als op het zand) is echt een passie van me en ben ook erg fanatiek.

Verder vond ik vroeger op school alles leuk, behalve dat turnen.... vooral basketbal, handbal, voetbal, volleybal (natuurlijk) en softbal vond ik erg leuk om te doen. En moet zeggen dat het ook altijd wel vrij goed ging.
(denk ook dat dat te maken heeft met het 'balgevoel' wat je ontwikkelt als je een balsport beoefend.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_44096715
Dat balgevoel heb ik absoluut niet, ik kan slecht gooien en vangen. Schijnt door mijn niet zo goede hand-oog-coordinatie te komen Maar ik vind het op zich wel leuk. Alleen trefbal niet. Ze lieten mij altijd als laatste staan om me dan af te gooien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 4 december 2006 @ 14:46:08 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_44132176
OK, spijkers met koppen.

Wanneer willen we dat weekendje gaan pakken? Gaan we kijken naar dat gedoe in Groenlo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 17:20:09 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44137824
Waar ligt Groenlo ergens?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44138725
In de achterhoek, vroeger stond er de Grolsch fabriek als ik het goed heb...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 4 december 2006 @ 17:59:38 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139196
Ja, maar die stond ook in Enschede
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44139334
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef Troel het volgende:
Ja, maar die stond ook in Enschede
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 4 december 2006 @ 18:05:46 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139365
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef teigan het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 18:37:19 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44140262
Ah, ver weg dus Tenzij we al verhuisd zijn, dan is het juist weer dichtbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 4 december 2006 @ 19:04:37 #68
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44141125
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
Het is precies zoals je zegt en in Groenlo is alles al een paar jaar geleden gestopt. De laatste keer dat ik erlangs reed (toen ik bij m'n ouders was) was het gebouw helemaal gestript en al half afgebroken ook.
* Jojogirl heeft er ooit nog een keer vakantiewerk gedaan (zoals het hele dorp zo ongeveer).
pi_44141258
Gaat het om de camping/bungelow park?
Ik ben even de naam kwijt hiervan, maar dat ik het meest besproken vakantie park, en die ligt dus in Groenlo (achterhoek).

Her zijn wij van de zomer één dag geweest, vrienden van ons zaten daar, en een oom en tante van mijn kant, die hebben daar een stacaravan geplaats (al meer dan 10 jaar). Ik vind het altijd zo gezellig daar. En niet ver van hier, misschien dat ik dan een dagje kan komen?
  donderdag 7 december 2006 @ 10:12:46 #70
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44216154
*ongeduldig schopje*

Is er nog een saunameet dit weekend? En wanneer willen we dat weekendje doen?
pi_44216192
Dit weekend ga ik slapen, slapen en slapen. En niet in de sauna. Helaas (stomme gelek!)

Weekendje moet vast heel lang van tevoren worden gepland. En is het plan een weekend (1 nachtje) of van vrijdag tot maandag?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 7 december 2006 @ 10:24:22 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_44216380
Ik denk dat het om een nachtje gaat, of wellicht van vrijdagavond tot zondag, maar maandag wordt heel lastig denk ik, omdat we eigenlijk allemaal school en of studie hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 december 2006 @ 10:33:07 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44216541
Vrijdag tot zondag lijkt me handiger.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 7 december 2006 @ 10:41:35 #74
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44216713
Vrijdag - zondag lijkt me ook wel het handigst en haalbaarst.
pi_44217105
Vrijdagavond tot zondag is voor mij haalbaar. Dan kan ik maandag uitrusten .

Komend weekend was toch niet duidelijk of de saunameet op zaterdag of op zondag was? Ik kan niet maar misschien is het handiger om het in januari te plannen? Ik heb nu wel genoeg optimel zegels verzameld.
pi_44217141
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44233093
Vrijdagavond tot zondag is voor mij meestal ook wel haalbaar.
pi_44283457
Vrijdagavond tot zondag is voor mij het handigst vanwege mijn weekend-OV
pi_44285190
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
Ik kon dit weekend sowieso niet. Ik had een BHV training.

En wanneer willen jullie dat weekend weg doen dan? (over 1 nacht of meer hoef je niet te discussiëren, elk bungalowparkweekend is van vrijdagmiddag t/m maandagochtend)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:13:11 #80
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44289499
Als we echt van vrijdag t/m zondagmiddag willen, zal het inderdaad wel of toch voor een lang weekend betalen worden of uitzien naar iets anders dan bungalowpark (andere groepsaccomodaties dus).
pi_44289569
Ik ga wel vaker naar Center Parcs en dan ook op zondag weg. Dat doen veel meer mensen... en dan betaal je inderdaad gewoon voor drie nachten. Andere groepsaccomodatie is ook wel een optie, als iemand iets weet
pi_44294557
Wat willen we dan? Natuurschoon, sportief, mooi zwemmen, een luxe bungalow met bubbelbad en sauna, een pretpark oid in de buurt, een mooie stad in de buurt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44294558
(ik kan wel uitroepen dat ik het meest tevreden ben over Marveld in Groenlo, maar ja, daar ga ik sowieso begin volgend jaar al naar toe )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44295895
Ik heb gisteren heerlijk gelopen in onze groene omgeving.

Het lijkt mij leuk, om een keer een route te maken, en deze dan gezellig te lopen met meerdere van hier
Lijkt jullie dat wat, een idee voor een keer in 2007. Het is hier erg mooi om te wandelen.
Langs de rijn (we kunnen eventueel zelfs langs Fort Pannerden gaan )

Ik hoor het wel, of er hier interesse voor is.
pi_44295960
Dat is toch allemaal in de buurt van Marveld in Groenlo, ymme? Valt natuurlijk te combineren: bungalow + wandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44296028
Waar ik woon, is z'n uurtje rijden vanaf marveld.

(mensen die graag wandelen, mogen altijd op een zondag eens langs komen natuurlijk )
pi_44296213
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau

14-15 jarnuari

21-22 januari

28-29 januari

4-5 februari
Isabeau
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 december 2006 @ 12:42:10 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298242
Als ze er maar lekker eten hebben, al dan niet zelfgemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 12:43:36 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298280
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)

14-15 januari
Troel

21-22 januari
Troel

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )

4-5 februari
Isabeau
Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 13:05:14 #90
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44298900
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl

14-15 januari
Troel
Jojogirl

21-22 januari
Troel
Jojogirl

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl

4-5 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
pi_44299252
ik kan volgens mij bijna alle weekenden wel, alleen die voor kerst niet, waarschijnlijk ben ik dan gewoon kapot...


Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl
teigan

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl
teigan

4-5 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44301002
Ik kan ook alleen het weekend voor kerst niet want dan heb ik al wat afgesproken.

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl
teigan
Pandorah

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl
teigan
Pandorah

4-5 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
teigan
Pandorah
pi_44301044
Da's wel al vrij vlot, is er nog wel iets te regelen voor die data? Maar goed, ik vul ook even in Overigens zijn niet alle data goed, dit is zondag-maandag (behalve de eerste), dus ik pas het ff aan.
Ik kan een aantal data niet ivm theatervoorstellingen... of verjaardagen van schoonmoeder enzo.
Pandorah, ik heb je even aan mijn lijstje toegevoegd

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 10-12-2006 14:13:39 ]
pi_44302757
Ik denk inderdaad dat januari wel moeilijk gaat worden met boeken!


Weekenden waarop je kan:

23-24 december

Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

27-28 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy

verder kan ik nog alle weekenden in februari en daar ligt ook mijn voorkeur
  zondag 10 december 2006 @ 15:18:00 #95
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44303668
Als ik op www.marveld.nl kijk wordt het daar op die termijn lastig als we tenminste een 8 persoonshuisje willen.

Op www.landal.nl is nog wel vanalles te vinden aan 8-persoonshuisjes voor januari.
pi_44304236
op www.marveld.nl staat nog wel wat last minute 8 persoonshuisjes zo te zien...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 10 december 2006 @ 15:40:35 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_44304356
Ja, zelfs de 6 persoons inclusief sauna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 18:40:47 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44309486
Ik ga mijn verjaardag de 7e wel vieren maar helaas dan niet met jullie, tenzij jullie natuurlijk in Haarlem langskomen De andere weekenden moet ik nog even bekijken, behalve 23-24 december, ik kom er niet voor terug uit Portugal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44310619
Ik kan hoogstewaarschijnlijk 6-7 januari niet meer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44310644
Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44310645
Het weekend van 10/11 februari is geen optie? Dat zou mij het beste uitkomen
pi_44310728
Mijn voorkeur gaat ook uit naar februari. Ik heb in januari nog een weekendje Milaan in de planning staan ook.
pi_44310806
Verder in feb wordt lastig, omdat de weekends erna grenzen aan de voorjaarsvakantie, waarbij de prijzen omhoog schieten.
pi_44310895
Nu, met EXTRA weekend!

Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy


10-11 februari
Isabeau
Fannetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44311379
Nu, met EXTRA weekend!

Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

3-4 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
Pandorah
teigan
Octopussy
Liejannuh

10-11 februari
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Troel (onder voorbehoud)
Teigan
Octopussy
Jojogirl
Rewimo (in principe)
Levitation
Pandorah

[ Bericht 0% gewijzigd door Liejannuh op 11-12-2006 10:25:44 ]
  zondag 10 december 2006 @ 20:35:55 #106
35189 Troel
scherp en bot
pi_44311405
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44311437
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
Aangepast in de post boven je!
en dat ging gewoon in 1 keer goed!
pi_44311649
ik kan 10/11 februari ook wel...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44313089
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:08 schreef teigan het volgende:
ik kan 10/11 februari ook wel...


en het heeft zelfs mijn voorkeur

heeft iemand trouwens al gekeken welke weekenden goedkoop zijn:?

[edit] Ik nu dus wel.De weekenden van 2 en 9 februari vallen nog onder de goedkoopste weekendtarieven
[/edit]

[ Bericht 9% gewijzigd door octopussy op 10-12-2006 22:01:26 ]
  zondag 10 december 2006 @ 22:08:38 #110
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44313502
10/11 februari kan ik ook wel geloof ik.
pi_44313555
En ook Jojo heb ik erbij gezet in mijn post.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 22:10:36 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44313580
Ik kan in principe wel (behalve dus 6/7 jan) maar is wel onder voorbehoud omdat we sowieso al een hele drukke tijd voor de boeg hebben.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44313708
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44313862
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef teigan het volgende:
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
Nou, dat hoeft niet hoor? Als iemand boekt, kan de rest toch direct haar deel naar die persoon overmaken? Nog voordat zij het geld overmaakt dus
pi_44314583
dat kan ook ja.... Daar had ik nog niet over nagedacht...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 22:42:55 #116
43556 miss_dynastie
pi_44314715
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel )
pi_44314902
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel )
haha nee hoor, ik heb gewoon nog niets in mijn agenda staan voor de weekenden van februari. Wat zich eventueel nog aandient heeft pech gehad (tenzij noodgeval). Zou je ook een annuleringsverzekering kunnen meeboeken?

En wat voor huisjes moeten we dan nemen. Mij lijkt zo'n huisje met jaccuzi wel wat, maar we redden het niet met 1 huisje.
pi_44314954
maar als er nu ook maar 1 iemand nog aankomt dat zij meewil, dan redden we het ook al niet echt meer met een 8 persoons huisje...
dus we kunnen ook iets van een 6 persoons met sauna, en een 4 persoons doen ofzo?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44315091
Waar willen we eigenlijk heen? Is Utrecht of de Veluwe niet praktisch? Qua lokatie?
pi_44315551
die in Groenlo(marveld) is geloof ik nu de optie waar we een beetje van uitgaan, omdat Isa daar zo enthousiast over is..

Maar als iemand een ander idee heeft....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44316540
10 / 11 februari kan ik ook wel .
Lijkt mij wel leuk dat Groenlo, ik zit me te bedenken of ik daar niet eerder ben geweest 10 jaar geleden en of die struisvogelboerderij er nog staat.
En als we richting Veluwe gaan: iig heb je bij Leersum een heel park met huisjes, camping ed.
pi_44319665
Van mij hoeft het niet per se op Marveld hoor Daar ga ik het eerste weekend van januari ook naar toe.

Alleen zijn de bungalows daar gewoon heel erg ruim (oppervlak is 2x zo groot als bijv een landal bungalow) en de prijs is vele malen goedkoper dan Centerparcs. En in de winter is er een schaatsbaan incl. schaatsverhuur voor 3 euro of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 december 2006 @ 08:23:37 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_44319809
Schaatsen

Ik ga voor Marveld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44320974
Ik heb geen idee wanneer ik kan, maar slapen gaat sowieso niet, dus dan hoeft het vast niet aangemeld. Hoop ik. Anders koop ik wel een dagkaartje ofzo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44321060
Mijn voorkeur gaat uit naar 10/11 februari. De rest is me wat kort dag... Heb in januari ook altijd een hele reeks verjaardagen (waaronder mijn eigen).

Groenlo vind ik prima, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit waar we heen gaan. Kempervennen mag van mij ook, dan kom ik wel op mijn fietsje. Je kunt daar trouwens ook erg mooi wandelen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44321075
Kempervennen is zelfs de moeite om voor een middag te rijden. Dat is wel mooi inderdaad, in Brabant.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44321161
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef YPPY het volgende:
Kempervennen is zelfs de moeite om voor een middag te rijden. Dat is wel mooi inderdaad, in Brabant.
Ik woon nu ruim 2 jaar in de Kempen en ik vind het er echt super mooi.
Je kunt vanaf mijn huis bijna helemaal door de bossen naar België (km of 15) dat is zo gaaf!

Maar ergens anders vind ik ook prima, hoor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44321737
Hmmm... ik zit wel heel handig dat lijstje bij te werken, maar kan net zo goed hier het lijstje posten.

10-11 februari
Isabeau
Fannetje
Liejannuh
Troel
Teigan
Octopussy
Jojogirl
Rewimo (in principe)
Levitation
Pandorah

[ Bericht 13% gewijzigd door Liejannuh op 11-12-2006 10:44:39 ]
  maandag 11 december 2006 @ 10:34:56 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_44321890
Haal mijn onder voorbehoud maar weg (alhoewel ik uiteraard nog wel Bert zo gek moet krijgen )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44321957
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:34 schreef Troel het volgende:
Haal mijn onder voorbehoud maar weg (alhoewel ik uiteraard nog wel Bert zo gek moet krijgen )
Vick weet ook nog van niets.
Ik zal hem vanavond wel ff op de hoogte brengen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 11 december 2006 @ 10:38:33 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_44321976
Oja, locatie maakt me geen drol uit, maar liever iets goedkopers dan iets duurs zeg maar. Maar dat geld denk ik voor iedereen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44322550
Ik heb altijd de voorkeur voor ruime huisjes.
Misschien is het wel leuk als er een sauna in de buurt is. Doen we de saunameet er ook gelijk bij. Of is dat te efficient?
pi_44322655
ik weet niet of iedereen wel meewil/durft naar de sauna, maar zoiets kan natuurlijk ook..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44322732
Als je niet naar de sauna wilt, kun je altijd nog het locale golfslagbad in duiken. Of gaan winkelen of chocoladetaart testen voor een avondje uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 11 december 2006 @ 11:14:14 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_44322897
Oja, wie neemt er een laptop mee? Kunnen we gaan vechten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 12:29:23 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44324345
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef YPPY het volgende:
Als je niet naar de sauna wilt, kun je altijd nog het locale golfslagbad in duiken. Of gaan winkelen of chocoladetaart testen voor een avondje uit.
Ik geef me vast op voor die laatste optie
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44326330
sauna is wel een leuk idee, vast wel een paar dames die dan mee willen. Dan mag ik trouwens wel even goed gaan sparen.

laptop gaat uiteraard mee, en natuurlijk allerlei dvd's.

Misschien is het handig om 2 huisjes van 6 personen te nemen? Met verschillende grootte huisjes heb je kans dat je niet naast elkaar komt. Aangezien we nu met 10 vrouw zijn hebben we dan nog voor 2 vrouw speling.

BTW. huisjes zonder bubbelbad in Marveld zijn goedkoper, en in het weekend van 9 tm 12 februari krijg je 50 % korting op het 2e huisje als je ze tegelijk boekt.

Ik zou zeggen dat we een beetje snel moeten gaan boeken!

[ Bericht 22% gewijzigd door octopussy op 11-12-2006 15:18:31 ]
  maandag 11 december 2006 @ 15:36:59 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_44327003
Tja, ik ben geen saunamens, dus ik denk dat een huisje met sauna genoeg moet zijn. Geef mij maar een huisje met een extra toilet, dan pik ik dat namelijk in en dan hoeven jullie niet van mijn luchten te genieten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 15:44:08 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44327258
Ik wil ook een eigen toilet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 15:45:26 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_44327301
Ik wil hem eventueel wel met je delen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 15:46:14 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44327330
Jij wilt in mijn luchten zitten? Weet je dat zeker?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 16:02:03 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_44327911
We gaan voor twee saunahuisjes, want anders staan de huisjes niet dicht bij elkaar

Voor twee van die dingen zouden we dan 724 euro moeten neertellen en daar komen 7.50 aan boekingskosten bovenop en 7,50 voorkeurskosten (voor huisjes naast elkaar). Ik ga er voor het gemak vanuit dat we zelf handdoeken en keukendoeken enzo meenemen. Bedlinnen is er al.

Er zijn nog voldoende saunahuisjes vrij en we kunnen van te voren reserveren. Ik weet niet of we die korting ook krijgen.

Voor 10 personen zou dat dus uitkomen op 75 euro per persoon.

Doen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2006 @ 16:08:06 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_44328179
De 50% kortingen gaan pas op 5 januari in. Wellicht kunnen we het zo spelen dat we gaan voor de 50 % korting van 2006, dan zijn de huisjes per stuk 10 euro goedkoper

Dan zouden we 538 euro kwijt zijn zeg maar. Als ze heel lief zijn mogen we misshcien zelfs wel de prijs van het halve huisje van 2007, scheelt weer een paar euro.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2006 @ 16:25:26 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_44328832
De kortingen gelden gewoon.

55,80 per persoon wordt het dan.

Op dit moment zijn huisjes 9 en 10 nog vrij, dus dames snel reageren, dan kunnen we boeken!

Er zijn ook nog wel meer huisjes vrij, maar dit zijn de twee huisjes die met zijn tweetjes bij elkaar liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2006 @ 16:27:29 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_44328917
http://www.marveld.nl/plattegrond.html

Linksbovenin de gele huisjes naast de grote vlakken met de T's erin.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44329005
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Troel het volgende:
De 50% kortingen gaan pas op 5 januari in. Wellicht kunnen we het zo spelen dat we gaan voor de 50 % korting van 2006, dan zijn de huisjes per stuk 10 euro goedkoper

Dan zouden we 538 euro kwijt zijn zeg maar. Als ze heel lief zijn mogen we misshcien zelfs wel de prijs van het halve huisje van 2007, scheelt weer een paar euro.
ik dacht eigenlijk dat de korting geldt voor het weekend dat je het huisje hebt

9 /tm 12 februari zit toch in die kortingsperiode?

[edit] Troel je bent me voor [/edit]

Ik vind het trouwens ook niet helemaal duidelijk of je nou ook die voorkeursboeking ook moet kiezen in het geval dat je twee huisjes naast elkaar wil. De plaats in het park zelf maakt me namelijk helemaal niets uit, zolang de huisjes maar naast elkaar liggen.

Misschien is het beter om telefonisch te boeken, zodat we dat zeker weten.

BTW. ik zou zeker die annuleringsverzekering erbij doen!

In principe vind ik die 55 ofzo euro prima. En als ik het goed begrijp wordt het per persoon goedkoper als we nog 2 personen erbij kunnen vinden, omdat dan de huisjes vol zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door octopussy op 11-12-2006 16:34:52 ]
  maandag 11 december 2006 @ 16:40:54 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_44329461
Jeps.

Die 7,50 komt erbij om dan naast elkaar te zitten. Als je twee huisjes wilt, moet dat sowieso telefonisch. Ik kon helaas niet reserveren, het was of boeken of niets. Annuleringskosten zijn 5%.

Ik denk wel dat er zoiets moet zijn dat iedereen die zich aanmeldt gewoon zijn deel betaald ofzo, behoudens ernstige dingen enzo die wellicht kunnen gebeuren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44329588
Ik heb het gelezen, maar aangezien ik niet in een huisje zit, kan ik niet voor anderen beslissen.

Zo jammer, het lijkt me echt ontzettend gezellig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 11 december 2006 @ 16:49:06 #149
35189 Troel
scherp en bot
pi_44329791
Als bezoeker moet je overigens wel het bezoekerstarief betalen.
Er mogen twee auto's bij de huisjes, de anderen moeten op een parkeerveldje geloof ik. Ik denk dat we voor zover mogelijk moeten proberen om met elkaar mee te rijden enzo (een groot gedeelte zal toch al per OV gaan gok ik).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44329817
Voor 55 euro pp wil ik het wel doen hoor. Ik vermoed dat Troel gaat reserveren dus als ze het geld nodig heeft, betaal ik het gewoon aan haar. Als er onvoorziene omstandigheden zijn dan is dat maar voor mijn risico lijkt mij.
  maandag 11 december 2006 @ 16:52:24 #151
35189 Troel
scherp en bot
pi_44329955
Dat was toen bij de chocolade ook zo, toen ging het prima. Reisverzekering moet overigens een ieder voor zichzelf regelen als ze dat willen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 11 december 2006 @ 16:59:25 #152
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44330208
De prijs en de voorwaarden klinken prima, dus ik doe mee. Alleen lees ik er of overheen of hebben we nog geen definitieve datum?
  maandag 11 december 2006 @ 17:00:31 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_44330249
ik denk dat die dag in februari redelijk definitief is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44330356
In het weekend van 10/11 februari kunnen ook de meeste mensen dus ik was er al vanuit gegaan dat we voor die datum gingen .

Reisverzekering hoef ik niet te regelen. Ik heb zo'n doorlopende.
pi_44330461
ik vind het ook best, nog even hier meedelen, maar dat zal ook wel goedkomen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 17:23:01 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44330980
Ik kan er nog niet zoveel van zeggen, ik heb er natuurlijk zin in, maar ik heb hier een mannetje rondlopen En daar moet dan wel een oplossing voor zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 17:48:23 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_44331809
Er was ook kindermeubilair
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44331888
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan er nog niet zoveel van zeggen, ik heb er natuurlijk zin in, maar ik heb hier een mannetje rondlopen En daar moet dan wel een oplossing voor zijn.
we hebben toch gewoon plek voor je mannetje Kan hij anders niet een weekendje uit logeren gaan? Moet toch wel een mouw aan te passen zijn. Jij gaat gewoon mee!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 18:17:04 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44332631
Tja ik weet niet in hoeverre jullie het leuk vinden om met zo'n jochie op te trekken natuurlijk Ikzelf vind dat best leuk maar dat geldt misschien niet voor iedereen. Ik denk dat ie het zelf best leuk vindt, lekker veel aandacht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 18:25:09 #161
35189 Troel
scherp en bot
pi_44332858
Als ie om 7 uur 's avonds stil is en in bed ligt tot de volgende dag een uur of 8 en daarna lief gaat spelen zonder mij wakker te maken heb ik er geen problemen mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44333018
Ik ook! Ikke ook mee!
En ik neem spelletjes mee!
En een laptop!

Christan is een leuk mannetje, ik vind het wel leuk als hij mee gaat!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44333329
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:17 schreef Rewimo het volgende:
Tja ik weet niet in hoeverre jullie het leuk vinden om met zo'n jochie op te trekken natuurlijk Ikzelf vind dat best leuk maar dat geldt misschien niet voor iedereen. Ik denk dat ie het zelf best leuk vindt, lekker veel aandacht
Nou zal ik misschien een spelbreker zijn, maar eerlijk gezegd zou ik het niet zo heel erg leuk vinden. Ik vind dat een kind gewoon niet zo in mijn beeld van een weekendje weg met de dieetclub past. 'k Heb de hele week al kinderen om me heen en zit daar, heel eerlijk gezegd, in mijn weekend niet zo op te wachten. Sorry Maar hij kan toch wel ergens logeren?
pi_44334800
Hoe komen jullie nu aan 75 euro pp? Ik betaal met de boeking die ik gisteravond heb gedaan nog geen 40 euro pp.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44334919
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoe komen jullie nu aan 75 euro pp? Ik betaal met de boeking die ik gisteravond heb gedaan nog geen 40 euro pp.
Psst...
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef Troel het volgende:
De kortingen gelden gewoon.

55,80 per persoon wordt het dan.

Op dit moment zijn huisjes 9 en 10 nog vrij, dus dames snel reageren, dan kunnen we boeken!

Er zijn ook nog wel meer huisjes vrij, maar dit zijn de twee huisjes die met zijn tweetjes bij elkaar liggen
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44335447
Ik kan

Wèl met sauna en bubbelbad en (sorry) liefst zonder kinderen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44335807
Ik mis miss-dynastie en omearos nog wel in het lijstje, zal ze even pm'en. Is gunstiger voor iedereen als we met z'n 12en zijn
pi_44335921
En ik zou het leuk vinden als Freecell ook meeging
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44335987
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef Isabeau het volgende:
En ik zou het leuk vinden als Freecell ook meeging
ik ook!
maar dan moeten we wel even kijken hoe we dat gaan oplossen als miss-dynastie en omearos ook nog meewillen.
pi_44336045
psssst...er staan standaard 7 bedden in elke bungalow!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44336348
quote:
Op maandag 11 december 2006 19:57 schreef Isabeau het volgende:
psssst...er staan standaard 7 bedden in elke bungalow!
ik dacht dat het 6 persoonsbungalows waren
pi_44336896
Kijk, dat is handige inside information Isabeau!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 december 2006 @ 20:22:37 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44336995
Hou maar even geen rekening met ons trouwens, wij gaan kort daarna ook al op wintersport. Wordt allemaal een tikkie veel vrees ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 11 december 2006 @ 21:00:37 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_44338393
Dus ik kan morgen gaan bellen voor de reservering? (Of iemand anders kan bellen, ook prima)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44338534
Mij gaat het morgen iig niet lukken om te bellen ivm allerlei overleggen die ik heb op kantoor.
pi_44339423
Je kan ook online reserveren, alleen is nu al bekend hoeveel dames er zeker mee gaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44340686
nog niet helemaal gok ik, aangezien een paar mensen nog niet hebben doorgegeven of ze nou meegaan of niet...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 10:05:43 #178
43556 miss_dynastie
pi_44349442
Hou mij maar op 'nee', ik kan m'n agenda voor die periode gewoon nog niet overzien.
pi_44350454
Dus -als ik het goed begrijp- gaan de volgende mensen mee:

Weekendje Groenlo 9-11 februari
  • Isabeau (bevestigd)
  • Fannetje (bevestigd)
  • Liejannuh (bevestigd)
  • Teigan (bevestigd)
  • Jojogirl (bevestigd)
  • Levitation (bevestigd)
  • Octopussy (bevestigd)
  • Pandorah (bevestigd)
  • Troel (bevestigd)

    Kosten zijn ongeveer E 56,- pp. (bij 10 personen). Bij 9 personen is 't dus wat meer (ongeveer E 62,-).

    Totaal zijn het nu dus 9 dames... waarvan 8 inderdaad bevestig hebben. Alle 9 hebben dus bevestigd

    - Troel weet nog niet zeker of ze mee kan... (klopt dat, of loop ik al weer achter?)
    - Van Omearos weet ik nog niet of ze meegaat... iemand die dat weet?
    - YPPY komt gezellig een (mid)dagje op visite.
    - Freecell, ga je ook mee?
    Helaas valt Rewimo dus waarschijnlijk af en kan Miss_D (voor zover ze nu kan zien) ook niet mee.

    Ben ik nog mensen vergeten? Zie ik verder nog iets over het hoofd?

    [ Bericht 4% gewijzigd door Levitation op 12-12-2006 11:35:37 ]
  • Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44350582
    Freecell is nog niet langs geweest. En verder weet ik het niet.
    pi_44350784
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 10:57 schreef Liejannuh het volgende:
    Freecell is nog niet langs geweest. En verder weet ik het niet.
    Zou wel gezellig zijn als ze meegaat!
    Maar ik vermoed dat ze haar geld liever aan haar nieuwe huis en aanstaande bruiloft besteed... maar wie weet!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      dinsdag 12 december 2006 @ 11:16:43 #182
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44351069
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 21:48 schreef Isabeau het volgende:
    Je kan ook online reserveren, alleen is nu al bekend hoeveel dames er zeker mee gaan?
    Met meerdere huisjes niet

    Zei mevrouw gisteren aan de telefoon
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 12 december 2006 @ 11:17:17 #183
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44351080
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Levitation het volgende:
    Dus -als ik het goed begrijp- gaan de volgende mensen mee:

    Weekendje Groenlo 9-11 februari
  • Isabeau (bevestigd)
  • Fannetje (bevestigd)
  • Liejannuh (bevestigd)
  • Teigan (bevestigd)
  • Jojogirl (bevestigd)
  • Levitation (bevestigd)
  • Octopussy (bevestigd)
  • Pandorah (bevestigd)
  • Troel (onder voorbehoud)

    Kosten zijn ongeveer E 56,- pp. (bij 10 personen). Bij 9 personen is 't dus wat meer (ongeveer E 62,-).

    Totaal zijn het nu dus 9 dames... waarvan 8 inderdaad bevestig hebben.

    - Troel weet nog niet zeker of ze mee kan... (klopt dat, of loop ik al weer achter?)
    - Van Omearos weet ik nog niet of ze meegaat... iemand die dat weet?
    - YPPY komt gezellig een (mid)dagje op visite.
    Helaas valt Rewimo dus waarschijnlijk af en kan Miss_D (voor zover ze nu kan zien) ook niet mee.

    Ben ik nog mensen vergeten? Zie ik verder nog iets over het hoofd?
  • Je loopt genadeloos achter

    Ik ben er gewoon!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44351489
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Je loopt genadeloos achter

    Ik ben er gewoon!
    Dat vermoeden had ik al... vandaar dat ik het nog 'ns vroeg.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44366652
    Ik kan en wil ook wel mee
    Dan zal ik dit topic eens wat beter in de gaten gaan houden (en mijn pm )
    pi_44367513
    gezellig omearos...

    nu alleen nog wat van freecell horen...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      woensdag 13 december 2006 @ 07:08:55 #187
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44381776
    Mooi!

    Boeken dan maar?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44382211
    Van mij mag je boeken, Troel
    Twee weekenden dobberen in een jacuzzi
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      woensdag 13 december 2006 @ 08:33:08 #189
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44382346
    Huisjes zijn gereserveerd, boeking wordt thuisgestuurd.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44382701
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 19:33 schreef omearos het volgende:
    Ik kan en wil ook wel mee
    Gezellig!
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 08:33 schreef Troel het volgende:
    Huisjes zijn gereserveerd, boeking wordt thuisgestuurd.
    Heb er echt zin in!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44383081
    Tof!
    Troel, geef jij door aan iedereen waar hoeveel geld naar toe moet?
      woensdag 13 december 2006 @ 09:40:45 #192
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44383442
    Ik zal de betrokken mensen een PM sturen.

    Wellicht is het ook een idee om na te gaan denken over een boodschappenpotje ofzo voor het ontbijt en de lunch? Of gaan we gewoon briefjes maken dat iedereen wat van iets meeneemt.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44383568
    Ik stel voor dat we gewoon daar alles halen. Is wel het handigste.
    pi_44383680
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 09:46 schreef Liejannuh het volgende:
    Ik stel voor dat we gewoon daar alles halen. Is wel het handigste.
    Inderdaad... ik leg liever geld in een pot, dan dat ik met 30kg boodschappen op de trein stap.
    Denk althans dat ik met openbaarvervoer kom, anders zit mijn vriend het hele weekend zonder vervoer.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 09:54:15 #195
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44383718
    Het maakt mij niet uit, maar ik neem al wel vast extra toiletpapier mee
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 13 december 2006 @ 10:53:00 #196
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44385192
    Een pot lijkt me stukken makkelijker dan al dat gesleep. Bovendien weet ik natuurlijk precies de supermarkten te vinden daar, dus dat scheelt weer zoeken

    Ik zou trouwens geen sauna daar in de buurt weten ( toen ik daar woonde was ik nog geen sauna-ganger)
      woensdag 13 december 2006 @ 10:58:45 #197
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44385332
    Er zit een sauna in de huisjes
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 11:00:24 #198
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44385372
    En daar proppen jullie je gewoon met zijn 12-en in
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_44385431
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 11:00 schreef Rewimo het volgende:
    En daar proppen jullie je gewoon met zijn 12-en in
    Dat moet lukken!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 11:05:28 #200
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44385488
    Ik ben niet zo'n saunamens hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44387651
    * octopussy noteert: badjas meenemen

    Ik kom vrijwel zeker met de auto. Stefan schop ik wel op de motor als hij gaat voetballen.

    Is het een goed idee om 1 avond te gaan gourmetten? Ik kan namelijk wel 2 gourmetstellen regelen, met een derde erbij is dat wel goed te doen.

    Of loop ik nu erg veel op de zaken vooruit?
      woensdag 13 december 2006 @ 12:22:31 #202
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44387687
    Ik ben voor!
    Gourmetten is heerlijk
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44387736
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef octopussy het volgende:
    * octopussy noteert: badjas meenemen

    Ik kom vrijwel zeker met de auto. Stefan schop ik wel op de motor als hij gaat voetballen.

    Is het een goed idee om 1 avond te gaan gourmetten? Ik kan namelijk wel 2 gourmetstellen regelen, met een derde erbij is dat wel goed te doen.

    Of loop ik nu erg veel op de zaken vooruit?
    Ik heb wel een gourmetstel. En zo'n bakplaat voor op tafel.
    Ik vind gourmetten ook altijd leuk... alleen zo slecht voor de lijn, ik blijf echt eten...
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44387768
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Levitation het volgende:

    [..]

    Ik heb wel een gourmetstel. En zo'n bakplaat voor op tafel.
    Ik vind gourmetten ook altijd leuk... alleen zo slecht voor de lijn, ik blijf echt eten...
    Genoeg vlees voor het aantal personen nemen, en meer dan genoeg groente, dan is het toch niet erg dat je blijft eten Zolang je maar teveel groente eet
    pi_44389189
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 12:21 schreef octopussy het volgende:
    * octopussy noteert: badjas meenemen

    Ik kom vrijwel zeker met de auto. Stefan schop ik wel op de motor als hij gaat voetballen.

    Is het een goed idee om 1 avond te gaan gourmetten? Ik kan namelijk wel 2 gourmetstellen regelen, met een derde erbij is dat wel goed te doen.

    Of loop ik nu erg veel op de zaken vooruit?
    Ah, ik voorzie een carpool!
    Gourmetten is wel gezellig. Ik krijg als het goed is een gourmetstelachtigiets in mijn kerstpakket, dus die kan ook mee.
      woensdag 13 december 2006 @ 13:09:16 #206
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44389283
    Ik zal dan proberen knoflooksaus te regelen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 13 december 2006 @ 13:15:25 #207
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44389481
    * Jojogirl gaat voor OV of carpool. Man en kind een weekend achterlaten zonder auto is niet zo handig.

    Wat voor spellen moeten er allemaal mee?

    * Jojogirl heeft Carcassonne, Macchiavelli, Kolonisten (bord en kaart), Triviant en nog veel meer thuis liggen.
      woensdag 13 december 2006 @ 13:16:12 #208
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44389506
    Oja, ik heb ook nog wel een gourmetstel staan.

    ( ook zonder boodschappen wordt het slepen geloof ik )
      woensdag 13 december 2006 @ 13:17:36 #209
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44389546
    Welke Carcassonne heb je allemaal?

    Ik heb de gewone uitbreiding, de kooplui uitbreiding, de fee uitbreiding, de toren en een losse uitbreiding met een tegel of 6.

    Triviant is ook super, macchiavelli ook, Kolonisten ook, maar Koehandel moet ZEKER mee, want dat is zo super om te spelen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44389570
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:15 schreef Jojogirl het volgende:
    * Jojogirl] gaat voor OV of carpool. Man en kind een weekend achterlaten zonder auto is niet zo handig.[/me]

    Wat voor spellen moeten er allemaal mee?

    [me=Jojogirl heeft Carcassonne, Macchiavelli, Kolonisten (bord en kaart), Triviant en nog veel meer thuis liggen.
    Ik heb ook Carcassonne, Catan (bord) en Triviant. Verder heb ik ook Carcassonne De Burcht (2 personen), Exago en nog wat ander spul...
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 13:19:55 #211
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44389623
    Die uitbreiding met de Fee heb ik niet, de rest die je opnoemt allemaal wel. En verder bvoor het kolonisten kaartspel ook nog 5 uitbreidingen ofzo. Van het bordspel helemaal niks.

    Ik neem sowieso ook nog wel een aantal kleine spelletjes mee (Uno, Take 5, etc).

    Hebben we eik mensen erbij die een hekel hebben aan spelletjes? Volgens mij gaan die het zwaar krijgen dan...
    pi_44389648
    Onze kat heeft ons modem gesloopt, dus even illegaal vanaf m'n werk.

    Ik zag dat ik via pm bericht had, ben ik meegeteld in het aantal betalenden? Vanzelfsprekend wil ik voor eten ed betalen als ik 'op bezoek' ben, maar ik blijf dus niet slapen daar helaas. Ik ga wel proberen de zaterdag en zondag te komen, als het niet te ver is. Moet ik nog even opzoeken.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_44389698
    Ik heb ook nog een "illegale versie" van Catan... hebben een oom en tante van mijn vriend ooit gemaakt: "Colonisten van Carton". Zelfde als het echte spel, maar dan alles nagemaakt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 13:24:09 #214
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44389761
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 13:20 schreef YPPY het volgende:
    Onze kat heeft ons modem gesloopt, dus even illegaal vanaf m'n werk.

    Ik zag dat ik via pm bericht had, ben ik meegeteld in het aantal betalenden? Vanzelfsprekend wil ik voor eten ed betalen als ik 'op bezoek' ben, maar ik blijf dus niet slapen daar helaas. Ik ga wel proberen de zaterdag en zondag te komen, als het niet te ver is. Moet ik nog even opzoeken.
    Nee, je bent niet meegeteld, maar omdat je wel wilde langskomen heb ik je de pm wel gestuurd.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44390895
    Dan snap ik het. Bedankt!
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_44395165
    Ik vind spelletjes wel leuk, maar Carcassonne en Catan heb ik nog nooit gedaan.
    Ik hou meer van monopoly, risk en triviant

    En gourmetten lijkt me leuk!
    pi_44395656
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 16:05 schreef Fannetje het volgende:
    Ik vind spelletjes wel leuk, maar Carcassonne en Catan heb ik nog nooit gedaan.
    Ik hou meer van monopoly, risk en triviant

    En gourmetten lijkt me leuk!
    Zowel Carcassonne als Catan is erg makkelijk te leren. De meeste mensen hebben het na 1 potje wel goed door. Je wordt er natuurlijk wel beter in als je het vaker speelt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 16:18:34 #218
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44395699
    Ik begin alvast met een leuke triviantvraag:

    Hoe heet de wielrenner met de bijnaam "De Das"?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44395756
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
    Ik begin alvast met een leuke triviantvraag:

    Hoe heet de wielrenner met de bijnaam "De Das"?
    Bernard Hinault
      woensdag 13 december 2006 @ 16:21:01 #220
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44395789
    En hoe heet dan de secretaresse van Koningin Wilhelmina?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44396008
    Jeanette Geldens
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 december 2006 @ 16:27:52 #222
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44396022
    Ik zou het ook niet weten hoor, het is de vraag die mijn oom altijd verzon
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44396119
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 16:27 schreef Troel het volgende:
    Ik zou het ook niet weten hoor, het is de vraag die mijn oom altijd verzon
    Ik heb op google gespiekt.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44396834
    er ging toch ook een laptop mee? Handig voor bij de triviant dus...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44398166
    hoihoi, ik duik hier weer eens rijkelijk laat op
    Ik heb hier nog helemaal niet over nagedacht
    Als ik het zo even snel bekijk denk ik: klinkt heerlijk, maar ik heb net een huis en ga een maand daarna trouwen, het is niet dat ik geld heb oid
    Maar toch denk ik er nog eventjes over na...
    Kan dat? Als het qua geld niet kan om op mijn nadenken te wachten, ga er dan maar vanuit dat ik niet mee ga...
    pi_44398236
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:26 schreef freecell het volgende:
    hoihoi, ik duik hier weer eens rijkelijk laat op
    Ik heb hier nog helemaal niet over nagedacht
    Als ik het zo even snel bekijk denk ik: klinkt heerlijk, maar ik heb net een huis en ga een maand daarna trouwen, het is niet dat ik geld heb oid
    Maar toch denk ik er nog eventjes over na...
    Kan dat? Als het qua geld niet kan om op mijn nadenken te wachten, ga er dan maar vanuit dat ik niet mee ga...
    Ja hoor, alles mag

    Ehm, dames, de huisjes hebben een afwasmachine, neemt er ook iemand vaatwastabletten mee?
    (als je aankomt zijn er wel een paar aanwezig, maar niet genoeg voor het hele weekend)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44398322
    ik heb geen afwasmachine, dus ik kan het iig niet doen..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44398589
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 16:49 schreef teigan het volgende:
    er ging toch ook een laptop mee? Handig voor bij de triviant dus...
    ehm ja als er gratis internet is wel, anders wil Google niet zo
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
    Ik begin alvast met een leuke triviantvraag:

    Hoe heet de wielrenner met de bijnaam "De Das"?


    ik ga wel even kijken of ik het 90's triviant kan krijgen

    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
    ik heb geen afwasmachine, dus ik kan het iig niet doen..
    ikookniet en er staat nu een flinke afwas te wachten op mij.
    pi_44398647
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef teigan het volgende:
    ik heb geen afwasmachine, dus ik kan het iig niet doen..
    Ik ook niet
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44398747
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:38 schreef octopussy het volgende:

    ikookniet en er staat nu een flinke afwas te wachten op mij.
    ik heb geluk, vriendje is bezig zijn verslagen af te maken, en doet dan met liefde de afwas, hij is de hele dag thuis...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44398773
    Ik heb voor jullie hier nog wel wat afwastabletten.
    Ik heb namelijk geen afwasmachine, maar wel een aantal tabletten liggen, vraag me niet hoe ik hier aan kom (heb geen idee namelijk).
    pi_44398786
    En er kunnen ook dvd's worden meegenomen, beide huisjes hebben breedbeeldtv met dvd speler
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44398863
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:44 schreef Isabeau het volgende:
    En er kunnen ook dvd's worden meegenomen, beide huisjes hebben breedbeeldtv met dvd speler
    komt goed
    pi_44398871
    hm, ik heb pride and prejudice nog wel op dvd....
    als het dan toch een damesweekendje wordt...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44398892
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:46 schreef teigan het volgende:
    hm, ik heb pride and prejudice nog wel op dvd....
    als het dan toch een damesweekendje wordt...
    JAAAAAAAAA!! Die heb ik nog niet gezien want mijn vent (een man dus) wil hem echt niet zien!
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44398993
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    JAAAAAAAAA!! Die heb ik nog niet gezien want mijn vent (een man dus) wil hem echt niet zien!
    das echt een film. Ik neem mijn hele romantische collectie wel mee. Ik heb zelfs casablanca op dvd
    pi_44399081
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:

    [..]

    JAAAAAAAAA!! Die heb ik nog niet gezien want mijn vent (een man dus) wil hem echt niet zien!
    ik heb hem zelfs dubbel

    De bbc serie, en de film van vorig jaar..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44399086
    .... Ik wil ooook mee.......
    * freecell rekent
    * freecell draait een paar dubbeltjes om

    hmmm, ik overleg het even met Maarten
    pi_44399183
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef freecell het volgende:
    .... Ik wil ooook mee.......
    * freecell] rekent [/me]
    [me=freecell draait een paar dubbeltjes om


    hmmm, ik overleg het even met Maarten
    Een vrijgezellenfeestje maar dan in de vorm van een dieetclubmeetingweekend
    pi_44399184
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:53 schreef freecell het volgende:
    .... Ik wil ooook mee.......
    * freecell] rekent [/me]
    [me=freecell draait een paar dubbeltjes om


    hmmm, ik overleg het even met Maarten
    doen!!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44399297
    mag ik een huisdier meebrengen?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44399733
    Ik heb Sex & the city nog wel op DVD. En Almost Famous en Muriels Wedding en The Wedding Singer en Four Weddings and a Funeral. Als het dan toch een soort vrijgezellenfeestje-weekend gaat worden, dan komen die films misschien ook wel van pas!
      woensdag 13 december 2006 @ 18:16:58 #243
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44399745
    Ik heb wel tabletten

    Ik ben in het gelukkige bezit van een vaatwasser (we hadden er zelfs een tijdje twee )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44399746
    Isabeau

    Ik heb ook nog een hele verzameling romantische films, daar kunnen we wel een weekendje mee vullen

    En een vaatwasser heb ik ook niet, sorry!
      woensdag 13 december 2006 @ 18:17:49 #245
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44399772
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 17:46 schreef teigan het volgende:
    hm, ik heb pride and prejudice nog wel op dvd....
    als het dan toch een damesweekendje wordt...
    de originele met Colin Firth!!

    Dubbel???


    Oew, wat wil je voor de dubbele hebben?
    als het een originele is ben ik zeeeeer geinteresseerd!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 13 december 2006 @ 18:18:19 #246
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44399787
    Ik heb de 5 -dvd box van Hugh Grant

    Oja, kunnen we niet twee weken van maken, want dit past nooit in een weekend.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44399793
    Before Sunset en Before Sunrise gaan dan ook mee!

    (wel zonder ondertiteling, maar goed te volgen )
    pi_44400285
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef Troel het volgende:

    [..]

    de originele met Colin Firth!!

    Dubbel???


    Oew, wat wil je voor de dubbele hebben?
    als het een originele is ben ik zeeeeer geinteresseerd!
    Mr. Darcy!
    Hij kost 9,99 bij van Leest (3 voor 25, kun je gelijk de nieuwe versie er ook bij halen en nog iets anders leuks. )
    Volgens mij bedoelde Teigan dat ze zowel de oude als de nieuwe versie heeft.
      woensdag 13 december 2006 @ 18:40:13 #249
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44400318
    Is de BBC echt gewoon te koop?

    Voor dat bedrag?

    Waarom is hier geen Van Leest in de buurt

    Ik wil er twee, een voor mij en een voor mijn moeder

    Ow shit, dat kan ze natuurlijk lezen Onee, dit is niet de club.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44400354
    Maar, wat gaan we nu allemaal doen?
    In de sauna in het huisje hangen, heel veel spelletjes doen en heel veel dvd's kijken?
    Owja, we gaan ook nog het ultieme dieet ontwikkelen en gourmetten.
    Dat wordt multitasken.
      woensdag 13 december 2006 @ 18:42:15 #251
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44400371
    Die dvd staat zeker niet in de sauna
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44400450
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 18:40 schreef Troel het volgende:
    Is de BBC echt gewoon te koop?

    Voor dat bedrag?
    Bij de FRS lag hij ook voor 9,99.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_44400455
    Sorry.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_44400512
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef dwerg het volgende:
    Sorry.
    WAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!
    Een man in het dieetclubmeetingtopic!
    pi_44400537
    Jij wéét dat hij ook bij de FRS lag.
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_44400642
    Ah, bij de FRS is Pride & Prejudice in de "2e voor de halve prijs" aktie.
    En ik weet echt niet meer of het ding ook bij de FRS lag. Maar ik vind het log van de FRS zo verschrikkelijk lelijk. En die Hans van Breukhoven vind ik zo verschrikkelijk eng, dat ik Van Leest gewoon leuker vind.
    Owja, Van Leest valt ook onder FRS toch?

    Bij de Music Store is ie 12,99. Bij Bol.com ook zoiets.
      woensdag 13 december 2006 @ 18:55:08 #257
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44400723
    Ik heb bol bonnen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44401034
    Wij hebben hier zoveel dvd's thuis dat we onderhand het maar een lijstje van hebben gemaakt. Misschien kan ik die wel pm-en zodat ik ook wat dvd's kan meenemen
    Spelletjes hebben we hier ook zat. Ik zal es in de kast gaan kijken
    pi_44401199
    klopt liejannuh, ik heb de oude en de nieuwe....
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      woensdag 13 december 2006 @ 19:14:53 #260
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44401320
    Ah ok.

    Ik heb hem nu 1 keer bji Bol.com besteld en tegelijkertijd ook Jane Eyre besteld
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44401436
    Jane Eyre heb ik geloof ik ook in twee of drie versies..

    Ik moet alleen Sense and Sensibility nog een keer kopen..
    Net zoals Emma, dan is mijn Jane Austen collectie redelijk compleet(ik heb ook nog Mansfield Park)
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 december 2006 @ 19:25:58 #262
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44401688
    Jane Eyre, dat boek heb ik echt tig keer gelezen En ook een serie van gezien, maar geen idee welke. Ik heb trouwens You've got mail, die zag ik nog niet voorbij komen. Alleen ga ik niet mee
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      woensdag 13 december 2006 @ 19:30:05 #263
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44401839
    Ik heb gisteren Kate & Leopold gezien
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 13 december 2006 @ 19:41:52 #264
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44402221
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef Liejannuh het volgende:
    Maar, wat gaan we nu allemaal doen?
    In de sauna in het huisje hangen, heel veel spelletjes doen en heel veel dvd's kijken?
    Owja, we gaan ook nog het ultieme dieet ontwikkelen en gourmetten.
    Dat wordt multitasken.
    Klinkt als een prima programma.
    En met echt februariweer wordt het ook lastig om veel actieve dingen buiten te gaan doen.
    pi_44412725
    quote:
    Op woensdag 13 december 2006 19:25 schreef Rewimo het volgende:
    Jane Eyre, dat boek heb ik echt tig keer gelezen En ook een serie van gezien, maar geen idee welke. Ik heb trouwens You've got mail, die zag ik nog niet voorbij komen. Alleen ga ik niet mee
    dan geef je die maar gewoon aan troel mee

    oja, ik heb The Notebook ook op dvd, zelf nog niet gezien. En the devil wears prada, en de bridget jones films en Love actually en nog een zooitje van dat soort films.

    Maar ik ga ook nog wel naar het zwembad daar want dat ziet er ook leuk uit
    pi_44412849
    Ik kom hier normaal nooit maar wilde even zeggen:

    een weekendje weg dames? wat een ontzettend leuk idee!
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_44416052
    Ja, leuk hè DarkElf (en ik moet zeggen: het enthousiasme spat er vanaf en ik krijg er steeds meer zin in )

    Eh, gaan we ook nog wat gezonds doen? Elke ochtend baantjes trekken, wandelen, squashen, bowlen, tennissen?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 14 december 2006 @ 07:59:24 #268
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44416080
    ja, jij wel
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44416094
    ik sleep jullie állemaal mee! Dat zwembad is groot genoeg voor ons allemaal.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 14 december 2006 @ 08:02:18 #270
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44416101
    Ja, maar dan wil ik wel bommetje doen

    Ik ga maar eens kijken of mijn badpak nog past
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44416126
    Bommetjewedstrijd!! en ik vrees dat je wel aan een nieuw badpak toe bent, Troel! Een paar maatjes kleiner
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 14 december 2006 @ 08:06:20 #272
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44416146
    Ik had al een keer een nieuwe gehaald
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44416165
    Zo blijf je bezig hè. Kan je geen kleren leasen of zo?
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 08:09:30 #274
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44416177
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 08:06 schreef Troel het volgende:
    Ik had al een keer een nieuwe gehaald
    Die ik van jou had overgenomen slobberde zo erg om me heen dat het zelfs Frank opviel

    Ik heb dus ook alweer een nieuwe
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 08:12:40 #275
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44416200
    Ben jij straks trouwens op msn, Troel? Ik heb weer bijzonder weinig te doen op mijn werk
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_44416481
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
    ik sleep jullie állemaal mee! Dat zwembad is groot genoeg voor ons allemaal.
    O no! Bloot is 1 ding, maar in badpak of bikini zie ik er niet uit
    (natuurlijk stop ik hem wel in mijn tas als ik mee ga)
    Net een balletje opgegooid bij Maarten, die geeft als reactie: hmmm, heb je daar het geld wel voor?
    Het leek hem wel leuk voor me
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2006 @ 08:43:13 #277
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44416520
    Gewoon je sig flink promoten, dan lukt het wel
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      donderdag 14 december 2006 @ 08:44:34 #278
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44416538
    Ja precies.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44416564
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 07:55 schreef Isabeau het volgende:
    Ja, leuk hè DarkElf (en ik moet zeggen: het enthousiasme spat er vanaf en ik krijg er steeds meer zin in )

    Eh, gaan we ook nog wat gezonds doen? Elke ochtend baantjes trekken, wandelen, squashen, bowlen, tennissen?
    Ik wil eigenlijk toch wel een keer een flinke wandeling gaan doen (kilometer of 20). Als oefening voor Denemarken.
    pi_44416744
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 07:55 schreef Isabeau het volgende:
    Elke ochtend baantjes trekken, wandelen, squashen, bowlen, tennissen?
    Is dit bluf, of gaan we dat echt doen?
    Ik ga wel mee baantjes trekken... ben niet zo snel, maar vind het wel leuk om te doen!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      donderdag 14 december 2006 @ 09:08:23 #281
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44416913
    Wandelen vind ik ook leuk (al dan niet met GPS), maar 20 kilometer red ik nu denk ik niet meer.

    (Gisteren weer eens een bodyshape les gedaan en toen merkte ik pas hoe slecht m'n conditie nu is )
    pi_44416949
    quote:
    Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
    Wandelen vind ik ook leuk (al dan niet met GPS), maar 20 kilometer red ik nu denk ik niet meer.

    (Gisteren weer eens een bodyshape les gedaan en toen merkte ik pas hoe slecht m'n conditie nu is )
    Ik vind wandelen ook leuk... een km of 10 moet lukken. Maar ongeoefend 20km lopen, ga ik niet halen.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44416993
    Ik vind een cache lopen wel weer eens leuk, en dat hoeft geen 20 km te zijn! Misschien kan ik ook wel een GPS lenen voor dat weekend.
      donderdag 14 december 2006 @ 09:38:22 #284
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44417459
    Ik heb een simpele GPS en weet ook nog wel wat leuke caches daar in de buurt die ik nog niet gedaan heb. Sowieso kan je daar wel mooi wandelen.
      donderdag 14 december 2006 @ 09:41:46 #285
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44417510
    Ik geloof dat ik mijn tennisracket moet gaan ophalen bij mijn ouders
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44427652
    pfff, wat een enthousiasme hier
    Ik heb geen spelletjes of dvd's, maar wel een goed humeur, mag dat ook mee
    Ik ga sowieso meedoen met zwemmen, daar ben ik gewoon verslaafd aan.
      donderdag 14 december 2006 @ 18:40:01 #287
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44433031
    De definitieve prijs is 588.15 (inclusief annuleringsverzekering). We hebben inderdaad huisje 9 en 10.

    Ik moet de helft van het bedrag voor 27/12 voldoen en moet binnen 14 dagen ook namen en adressen opgeven voor wie er in de bungalows zit (gemeentevoorschrift)
    Verder heb ik foldertjes gekregen voor de kunstijsbaan en voor ontbijten en een menukaart voor het grillrestaurant
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44436434
    Lekker, grillrestaurant klinkt goed

    Adressen even pm'en, Troel?

    Kunstijsbaan wil ik wel eens proberen, heb ooit geschaatst, maar kan er echt niks van
    Zwemmen vind ik leuk, bowlen ook!
    pi_44441343
    Ik geloof dat je inmiddels mijn adres wel hebt Troel. Wij betalen dan met zijn 11-en dat huisje? Als je even doorgeeft hoeveel we precies moeten betalen zorg ik dat je het geld dit weekend nog hebt.

    Inscannen die foldertjes! Hebben wij ook voorpret
    pi_44447205
    De foldertjes kan je volgens mij ook in pdf bekijken via de site, Pandorah
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      vrijdag 15 december 2006 @ 10:19:16 #291
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44449369
    Ik heb enkel de adressen van Liejannuh en Omearos nog nodig, de rest weet ik volgens mij al.

    De vraag is wie bij wie in het huisje willen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 10:20:09 #292
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44449396
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
    De vraag is wie bij wie in het huisje willen
    Wie niet bij wie, bedoel je
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      vrijdag 15 december 2006 @ 10:22:23 #293
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44449460
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef Rewimo het volgende:

    [..]

    Wie niet bij wie, bedoel je
    Ja maar, ja maar, ook deze huisjes hebben een apart toilet, dus ik denk dat ze wel bij me in het huisje willen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44449475
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
    Ik heb enkel de adressen van Liejannuh en Omearos nog nodig, de rest weet ik volgens mij al.

    De vraag is wie bij wie in het huisje willen
    Krijg ik geen huisje in mijn eentje?
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      vrijdag 15 december 2006 @ 11:32:07 #295
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44451396
    Ojé, moeten we kliekjes gaan kiezen.

    * Jojogirl voelt haar gym trauma weer boven komen
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 11:32:56 #296
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_44451421
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
    Ojé, moeten we kliekjes gaan kiezen.

    * Jojogirl voelt haar gym trauma weer boven komen
    Ik kies Jojogirl!

    O wacht, ik ga niet mee...
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_44451823
    quote:
    Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
    Ojé, moeten we kliekjes gaan kiezen.

    *Jojogirl voelt haar gym trauma weer boven komen
    Dan kom ik inderdaad in mijn eentje in een huisje

    * Levitation heeft ook zo'n gym trauma
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_44453039
    gym-trauma present

    alle mensen met een gym-trauma in 1 huisje?
      vrijdag 15 december 2006 @ 12:31:09 #299
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_44453125
    Hehe
    pi_44454757
    Zullen we lootjes trekken? Succes met beslissen.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')