O no! Bloot is 1 ding, maar in badpak of bikini zie ik er niet uitquote:Op donderdag 14 december 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:ik sleep jullie állemaal mee!
Dat zwembad is groot genoeg voor ons allemaal.
Ik wil eigenlijk toch wel een keer een flinke wandeling gaan doen (kilometer of 20).quote:Op donderdag 14 december 2006 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, leuk hè DarkElf(en ik moet zeggen: het enthousiasme spat er vanaf en ik krijg er steeds meer zin in
)
Eh, gaan we ook nog wat gezonds doen?Elke ochtend baantjes trekken, wandelen, squashen, bowlen, tennissen?
Is dit bluf, of gaan we dat echt doen?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:55 schreef Isabeau het volgende:
Elke ochtend baantjes trekken, wandelen, squashen, bowlen, tennissen?
Ik vind wandelen ook leuk... een km of 10 moet lukken. Maar ongeoefend 20km lopen, ga ik niet halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
Wandelen vind ik ook leuk (al dan niet met GPS), maar 20 kilometer red ik nu denk ik niet meer.
(Gisteren weer eens een bodyshape les gedaan en toen merkte ik pas hoe slecht m'n conditie nu is)
Wie niet bij wie, bedoel jequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
De vraag is wie bij wie in het huisje willen
Ja maar, ja maar, ook deze huisjes hebben een apart toilet, dus ik denk dat ze wel bij me in het huisje willenquote:
Krijg ik geen huisje in mijn eentje?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef Troel het volgende:
Ik heb enkel de adressen van Liejannuh en Omearos nog nodig, de rest weet ik volgens mij al.
De vraag is wie bij wie in het huisje willen
Ik kies Jojogirl!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
Ojé, moeten we kliekjes gaan kiezen.
* Jojogirl voelt haar gym trauma weer boven komen![]()
Dan kom ik inderdaad in mijn eentje in een huisjequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:32 schreef Jojogirl het volgende:
Ojé, moeten we kliekjes gaan kiezen.
*Jojogirl voelt haar gym trauma weer boven komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |