Ja, dat klopt. Hoe heette die toko nou. Was ergens in het oosten des lands.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
Anders gooi je het bord door de kamer?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Kom maar op, ik wil eindelijk wel weer eens verliezen met Triviantquote:Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
Passen we daar met zijn allen in?quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het was Marveld inderdaad.De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
Ik heb jaren op tennisles gezeten hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef octopussy het volgende:
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren![]()
maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.
Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.![]()
Dan moet jij maar tegen Troel spelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef Levitation het volgende:
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!![]()
Ik ben in vrijwel alle sporten verschrikkelijk slecht...quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Pandorah het volgende:
Ik doe ook wel mee hoor. Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij
.
Dat heb ik met handbal... precies 1 keer gespeeld met gym, meteen een gekneusde pink.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus () omdat ik er een softbal tegen kreeg.
Ja die heb ik, en dat geld gaat uit naar die enorme hoge verzekering, en dan hebben we nog boodschappen, schoolgeld etc. Wat is het leven toch duur. Maar ja, als ik klaar ben met school en werk vind, is het allemaal niet voor niets geweestquote:
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...quote:
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef teigan het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...
Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
Het is precies zoals je zegt en in Groenlo is alles al een paar jaar geleden gestopt. De laatste keer dat ik erlangs reed (toen ik bij m'n ouders was) was het gebouw helemaal gestript en al half afgebroken ook.quote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
Ik kon dit weekend sowieso niet. Ik had een BHV training.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...
Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
quote:Op zondag 10 december 2006 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Weekenden waarop je kan:
23-24 december
Isabeau
7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisjeen dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
14-15 januari
Troel
21-22 januari
Troel
28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
4-5 februari
Isabeau
Troel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |