abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 19:14:45 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_44001136
En we zijn de sinterklaasmeet aan het evalueren.
pi_44001154
Wat leuk, weer een nieuw topic!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44001520
maareh, we hadden het inderdaad over een saunameet..

Octopussy had 9 of 10 december voorgestelt, en het wachten was op Isa, of zij meekon..

Dus Isa, laat eens weten wanneer jij kan?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 19:54:26 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44002017
Ik zal morgenochtend een evaluatie van het chocoladedoucheschuim posten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44002058
Ik ga iig niet mee naar de sauna, ben ik nog niet "aan toe"... Vind Sanadome in mijn bikini al een uitdaging...

Foei Lev, wat een slechte tvp!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44002064
Ik heb vanmorgen de chocolade douchecreme gebruikt. Hij ruikt echt lekker
Ik krijg er overigens geen trek in chocolade van, het is juist wel een soort van bevredigend om het alleen al te ruiken. Weer eens wat anders dan al die chemische fruit en kruiden luchtjes.

Ik heb wel lekker lopen snuiven in de douche aan mezelf

Levi, ik heb eerlijk gezegd meer moeite om in bikini of badpak in een zwembad rond te lopen dan naakt in een sauna. In de sauna (tenminste alle sauna's waar ik ben geweest) boeit het niemand hoe je er uit ziet, in zwembaden heb ik het idee dat je meer bekeken wordt. Niet dat het me tegenhoudt overigens...

We hebben met ons sauna groepje trouwens wel een soort van overwicht. Als wij in een bubbelbad of een sauna gaan zitten kletsen is iedereen zooo weg

Sauna is gewoon zooooo lekker en heel gezellig altijd, dus probeer het gewoon eens met ons

[ Bericht 44% gewijzigd door octopussy op 29-11-2006 20:04:02 ]
pi_44002181
Ik heb net nog even terug zitten kijken, en het was dus echt al een jaar geleden dat wij naar de sauna gingen in de sneeuw.... 26 november 2005 was het...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 29 november 2006 @ 20:01:18 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44002277
Ah, hier waren we

Bij sneeuw kan ik me nu even weinig voorstellen Het lijkt nog steeds lente.
pi_44029236
op 10 december kan ik niet, 9 december nog wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 18:16:41 #11
13151 crew  Rewimo
pi_44030319
Het chocoschuim is echt zalig Een soort mix van vanille en chocola, heerlijk! Helaas blijft het niet de hele dag hangen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 18:22:43 #12
43556 miss_dynastie
pi_44030510
En als je trek krijgt, neem gewoon eens een hapje douchegel, ben je er ook weer vanaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 18:45:36 #13
13151 crew  Rewimo
pi_44031104
Dat vroeg Christan gisteren, toen ik hem liet ruiken: Kun je dat drinken, mama?
pi_44031363
TVP

Wanneer gaan we een weekendje weg?
  donderdag 30 november 2006 @ 19:19:28 #15
4177 Jojogirl
pi_44032179
En waarheen en wat gaan we doen en en en en en en....
  donderdag 30 november 2006 @ 19:44:41 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_44033114
Oew, dus we gaan echt een weekendje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44033214
lijkt mij ook wel leuk...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 20:04:11 #18
13151 crew  Rewimo
pi_44033895
Iets huisjesachtigs of zo met een lekker zwembad en allemaal melige dingen om te doen
  donderdag 30 november 2006 @ 20:07:53 #19
4177 Jojogirl
pi_44034055
En alle gezelschapspellen die we maar hebben mee natuurlijk!
pi_44034339
Center Parcs ofzo

Lekker oubollig gourmetten en eten in het pannenkoekenhuisje
pi_44034706
Klinkt leuk!
pi_44034797
En dan wel in Nederland en in de buurt, dan kom ik op-en-neer. Weekendjes weg zijn leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_44035478
Ik ben ook voor!

Isa, wat was ook al weer die goedkope bungalow met jaccuzi die jullie hadden voor een dnd weekend?
pi_44036058
Wie zouden er mee willen? Er zijn best wel wat bungalowparken met grotere huisjes die ook über-relaxed zijn. Port Zeelande heeft bijvoorbeeld 12 persoonshuisjes met (een kleine) sauna er in.
Het lijkt mij dan wel zo leuk om met zn allen in 1 huisje te zitten.
pi_44036500
Klopt ja, daar heb ik ooit wel eens gezeten

Lijstje maken dan maar? Dan gaan we daarna discussieren over het hoe en wanneer
Ik heb maar even iedereen die geïnteresseerd leek op het lijstje gezet

Wie wil er een weekendje op stap?
* Teigan
* Pandorah
* Fannetje
* Liejannuh
* Troel
* Jojogirl
* YPPY (op en neer)
* Rewimo
* Octopussy

Dat zijn er al negen!
pi_44037303
He jammer,

Ik wil zo graag een keer meeten. Maar een weekendje ga ik echt niet redden met betalen.
Arm studentje

Volgende keer beter.
Een dagje moet ik wel kunnen redden volgend jaar, ivm stagevergoeding
pi_44037846
Lijkt mij ook wel erg gezellig! Gezelschapsspellen moeten dan inderdaad wel mee!
***Levi was here***
pi_44038281
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
  donderdag 30 november 2006 @ 21:54:53 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_44038305
Ik vind het prima, als ik de spelletjes maar win
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44038452
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Isa had toch ook eens ergens in een groot huisje gezeten met een sauna/bubbelbad?
Ja, dat klopt. Hoe heette die toko nou. Was ergens in het oosten des lands.
Pluisje was er pas ook geweest.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 22:19:46 #32
13151 crew  Rewimo
pi_44039338
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Anders gooi je het bord door de kamer?
  donderdag 30 november 2006 @ 22:25:59 #33
4177 Jojogirl
pi_44039596
Met z'n allen één huisje is wel het leukst.

Ow en die toko met die huisjes weet ik geloof ik: Marveld in Groenlo, mijn geboortedorp Ik heb alleen geen idee hoe de huisjes zijn

Ow, nu ik op hun site kijk (www.marveld.nl) zie ik dat die huisjes max. 8 persoons zijn. Maar was het die wel?
pi_44040075
Het was Marveld inderdaad. De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 22:40:20 #35
43556 miss_dynastie
pi_44040223
Ik wil ook mee
  donderdag 30 november 2006 @ 22:45:23 #36
4177 Jojogirl
pi_44040399
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:54 schreef Troel het volgende:
Kom maar op, ik wil eindelijk wel weer eens verliezen met Triviant
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 november 2006 @ 22:54:23 #37
13151 crew  Rewimo
pi_44040829
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Liejannuh het volgende:
Het was Marveld inderdaad. De variant met Jacuzi was de versie waar Isa fan van was.
Passen we daar met zijn allen in?
pi_44041537
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren

maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.

Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.
pi_44044133
ik wil ook mee
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:43:32 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_44046355
quote:
Op donderdag 30 november 2006 23:13 schreef octopussy het volgende:
lol... kunnen we beter het zwembad afhuren

maar het is op zich niet erg als we meerdere huisjes hebben toch? je kan gewoon samen gaan zitten in 1 huisje en alleen voor het slapen naar je eigen huisje gaan. Zo doet mijn familie (groot!) het vaker als we naar centerparcs gaan.

Lijkt me wel supergezellig om met een hoop meiden eens een weekendje te gaan logeren/zwemmen/bubbelen/spelletjes doen/net doen alsof je kan tennissen/enz.
Ik heb jaren op tennisles gezeten hoor
En nu ik al die kilo's kwijt ben vlieg ik weer over die baan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44046365
Hebben ze dan ook een badmintonbaan? Bij de gehandicaptenclub kon ik aardig meekomen.
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:36:15 #42
13151 crew  Rewimo
pi_44047122
Ik hou de score wel bij
pi_44047151
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 09:44:23 #44
13151 crew  Rewimo
pi_44047243
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:38 schreef Levitation het volgende:
Ik tennis en badminton wel mee... ik ga altijd zeer fanatiek tenonder!
Dan moet jij maar tegen Troel spelen
pi_44047402
Ik doe ook wel mee hoor . Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij .
pi_44047721
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:54 schreef Pandorah het volgende:
Ik doe ook wel mee hoor . Badmintonnen kan ik trouwens veel beter (vroeger nog competitie gespeeld) dan tennissen. Bij tennis gaan die ballen alle kanten op dus dat is makkelijk winnen van mij .
Ik ben in vrijwel alle sporten verschrikkelijk slecht...
Daar staat wel tegenover dat ik enorm fanatiek ben...
Ik laat me door jullie wel van de baan meppen, vind het prima!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 10:57:46 #47
13151 crew  Rewimo
pi_44048700
Volleybal en softball iemand? Dat heb ik in een grijs verleden gespeeld
pi_44048894
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus ( ) omdat ik er een softbal tegen kreeg.
*OUD heilige*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:08:18 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_44048907
Softbal!!! Volleybal!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44049028
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:07 schreef YPPY het volgende:
Dat vind ik verschrikkelijk. Ik had een gekneusde neus ( ) omdat ik er een softbal tegen kreeg.
Dat heb ik met handbal... precies 1 keer gespeeld met gym, meteen een gekneusde pink. Ik wilde met gym altijd voetballen, maar we gymden met alleen meisjes, dus was het eeuwig softbal of hockey.
Heb als tiener 2 seizoenen gevoetbald, ook daar was ik bijzonder slecht in, maar immer fanatiek.

Bij softbal ben ik een keer aan een botsing met zo'n bal ontkomen, in een reflex ving ik met mijn blote hand een bal die met een flinke vaart op mijn hoofd af kwam. Is dat keepen bij voetbal toch nog ergens goed voor geweest.
***Levi was here***
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:15:48 #51
4177 Jojogirl
pi_44049060
*softballster meldt*
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:32:03 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_44049455
Het Dieetclubsoftbalteam
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44050188
ik mocht altijd scheidsrechter spelen bij softbal
  vrijdag 1 december 2006 @ 13:10:49 #54
4177 Jojogirl
pi_44052220
Schoolgym vond ik ook altijd een drama, ik heb pas daarna ontdekt dat sporten (en softbal) best leuk is.
pi_44054393
Alleen de turnonderdelen vond ik leuk. Maar die werden erg slecht en gevaarlijk gegeven. Daar heb ik nog een flinke discussie over gehad met een gymlerares omdat ik weigerde een salto te springen (terwijl ik die wel deed bij het turnen) omdat ik vond dat zij me niet kon vangen als het fout ging. Mooi dat een klasgenootje dat wedstrijdturnde hem sprong en ze inderdaad niet goed kon vangen (bij onze turnclub leerde de wedstrijdploeg 'hoe-lijkt-het-alsof-ik-dramatisch-val-salto' springen). Ik heb tijdens de gym een hekel gekregen aan hardlopen, terwijl ik dat nu erg leuk vind. Ze pakten het daar zo verkeerd aan.
*OUD heilige*
pi_44057140
handbal kan ik niet, softbal, volleybal wel een beetje, en badmintonnen gaat....

turnen vond ik leuk, en kon ik ook wel...

ik vond de fanatiekelingen altijd een beetje eng
Wij hadden met rugby een meisje dat zo fanatiek was, die ramde je gewoon de wandrekken in, dus je bleef er wel uit de buurt als zij de bal had..
pi_44060014
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:36 schreef Liejannuh het volgende:
Joh, Ymme, zoek een bijbaan!
Ja die heb ik, en dat geld gaat uit naar die enorme hoge verzekering, en dan hebben we nog boodschappen, schoolgeld etc. Wat is het leven toch duur. Maar ja, als ik klaar ben met school en werk vind, is het allemaal niet voor niets geweest
pi_44066452
Ik ben slecht in alle sporten. Laatst nog met 6 collega's meegedaan aan een volleybaltoernooi, waar we alle wedstrijden vét hebben verloren
pi_44076023
hmm ik ben wel redelijk in de meeste sporten

volleybal (zowel in de zaal als op het zand) is echt een passie van me en ben ook erg fanatiek.

Verder vond ik vroeger op school alles leuk, behalve dat turnen.... vooral basketbal, handbal, voetbal, volleybal (natuurlijk) en softbal vond ik erg leuk om te doen. En moet zeggen dat het ook altijd wel vrij goed ging.
(denk ook dat dat te maken heeft met het 'balgevoel' wat je ontwikkelt als je een balsport beoefend.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_44096715
Dat balgevoel heb ik absoluut niet, ik kan slecht gooien en vangen. Schijnt door mijn niet zo goede hand-oog-coordinatie te komen Maar ik vind het op zich wel leuk. Alleen trefbal niet. Ze lieten mij altijd als laatste staan om me dan af te gooien.
*OUD heilige*
  maandag 4 december 2006 @ 14:46:08 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_44132176
OK, spijkers met koppen.

Wanneer willen we dat weekendje gaan pakken? Gaan we kijken naar dat gedoe in Groenlo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 17:20:09 #62
13151 crew  Rewimo
pi_44137824
Waar ligt Groenlo ergens?
pi_44138725
In de achterhoek, vroeger stond er de Grolsch fabriek als ik het goed heb...
  maandag 4 december 2006 @ 17:59:38 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139196
Ja, maar die stond ook in Enschede
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44139334
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef Troel het volgende:
Ja, maar die stond ook in Enschede
oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
  maandag 4 december 2006 @ 18:05:46 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_44139365
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef teigan het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat ie van Groenlo eerst helemaal opnieuw in Enschede was gezet...

Ik ben ooit wel eens in Groenlo geweest, maar het enige wat ik me er nog echt van herinner is het kanon wat er staat..
Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 december 2006 @ 18:37:19 #67
13151 crew  Rewimo
pi_44140262
Ah, ver weg dus Tenzij we al verhuisd zijn, dan is het juist weer dichtbij
  maandag 4 december 2006 @ 19:04:37 #68
4177 Jojogirl
pi_44141125
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, oorspronkelijk komt het wel uit Groenlo (Grolle > Grolsch), maar in Groenlo werden de beugels gevuld en in Enschede de pijpjes (of andersom, don;t shoot me)
De planning was alles naar Boekelo (da's ook Enschede), maar ik weet niet of Groenlo ook al over is.
Het is precies zoals je zegt en in Groenlo is alles al een paar jaar geleden gestopt. De laatste keer dat ik erlangs reed (toen ik bij m'n ouders was) was het gebouw helemaal gestript en al half afgebroken ook.
* Jojogirl heeft er ooit nog een keer vakantiewerk gedaan (zoals het hele dorp zo ongeveer).
pi_44141258
Gaat het om de camping/bungelow park?
Ik ben even de naam kwijt hiervan, maar dat ik het meest besproken vakantie park, en die ligt dus in Groenlo (achterhoek).

Her zijn wij van de zomer één dag geweest, vrienden van ons zaten daar, en een oom en tante van mijn kant, die hebben daar een stacaravan geplaats (al meer dan 10 jaar). Ik vind het altijd zo gezellig daar. En niet ver van hier, misschien dat ik dan een dagje kan komen?
  donderdag 7 december 2006 @ 10:12:46 #70
4177 Jojogirl
pi_44216154
*ongeduldig schopje*

Is er nog een saunameet dit weekend? En wanneer willen we dat weekendje doen?
pi_44216192
Dit weekend ga ik slapen, slapen en slapen. En niet in de sauna. Helaas (stomme gelek!)

Weekendje moet vast heel lang van tevoren worden gepland. En is het plan een weekend (1 nachtje) of van vrijdag tot maandag?
*OUD heilige*
  donderdag 7 december 2006 @ 10:24:22 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_44216380
Ik denk dat het om een nachtje gaat, of wellicht van vrijdagavond tot zondag, maar maandag wordt heel lastig denk ik, omdat we eigenlijk allemaal school en of studie hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 december 2006 @ 10:33:07 #73
13151 crew  Rewimo
pi_44216541
Vrijdag tot zondag lijkt me handiger.
  donderdag 7 december 2006 @ 10:41:35 #74
4177 Jojogirl
pi_44216713
Vrijdag - zondag lijkt me ook wel het handigst en haalbaarst.
pi_44217105
Vrijdagavond tot zondag is voor mij haalbaar. Dan kan ik maandag uitrusten .

Komend weekend was toch niet duidelijk of de saunameet op zaterdag of op zondag was? Ik kan niet maar misschien is het handiger om het in januari te plannen? Ik heb nu wel genoeg optimel zegels verzameld.
pi_44217141
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
pi_44233093
Vrijdagavond tot zondag is voor mij meestal ook wel haalbaar.
pi_44283457
Vrijdagavond tot zondag is voor mij het handigst vanwege mijn weekend-OV
pi_44285190
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef teigan het volgende:
Volgens mij waren we ook aan het wachten op Isabeau, die wilde ook graag mee, maar heeft niet laten weten wanneer ze kon...

Dus ik denk dat we beter een nieuwe datum kunnen prikken...
Ik kon dit weekend sowieso niet. Ik had een BHV training.

En wanneer willen jullie dat weekend weg doen dan? (over 1 nacht of meer hoef je niet te discussiëren, elk bungalowparkweekend is van vrijdagmiddag t/m maandagochtend)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 december 2006 @ 23:13:11 #80
4177 Jojogirl
pi_44289499
Als we echt van vrijdag t/m zondagmiddag willen, zal het inderdaad wel of toch voor een lang weekend betalen worden of uitzien naar iets anders dan bungalowpark (andere groepsaccomodaties dus).
pi_44289569
Ik ga wel vaker naar Center Parcs en dan ook op zondag weg. Dat doen veel meer mensen... en dan betaal je inderdaad gewoon voor drie nachten. Andere groepsaccomodatie is ook wel een optie, als iemand iets weet
pi_44294557
Wat willen we dan? Natuurschoon, sportief, mooi zwemmen, een luxe bungalow met bubbelbad en sauna, een pretpark oid in de buurt, een mooie stad in de buurt?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44294558
(ik kan wel uitroepen dat ik het meest tevreden ben over Marveld in Groenlo, maar ja, daar ga ik sowieso begin volgend jaar al naar toe )
pi_44295895
Ik heb gisteren heerlijk gelopen in onze groene omgeving.

Het lijkt mij leuk, om een keer een route te maken, en deze dan gezellig te lopen met meerdere van hier
Lijkt jullie dat wat, een idee voor een keer in 2007. Het is hier erg mooi om te wandelen.
Langs de rijn (we kunnen eventueel zelfs langs Fort Pannerden gaan )

Ik hoor het wel, of er hier interesse voor is.
pi_44295960
Dat is toch allemaal in de buurt van Marveld in Groenlo, ymme? Valt natuurlijk te combineren: bungalow + wandelen.
pi_44296028
Waar ik woon, is z'n uurtje rijden vanaf marveld.

(mensen die graag wandelen, mogen altijd op een zondag eens langs komen natuurlijk )
pi_44296213
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau

14-15 jarnuari

21-22 januari

28-29 januari

4-5 februari
Isabeau
  zondag 10 december 2006 @ 12:42:10 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298242
Als ze er maar lekker eten hebben, al dan niet zelfgemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 12:43:36 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_44298280
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:18 schreef Isabeau het volgende:
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)

14-15 januari
Troel

21-22 januari
Troel

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )

4-5 februari
Isabeau
Troel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 10 december 2006 @ 13:05:14 #90
4177 Jojogirl
pi_44298900
Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Troel (vieren de verjaardag van Rewimo in het huisje en dan zondag geen knoflook, want maandagochtend moet ik naar de tandarts)
Jojogirl

14-15 januari
Troel
Jojogirl

21-22 januari
Troel
Jojogirl

28-29 januari
Troel (alhoewel het zo kan zijn dat 's oma dan verjaardag viert, maar daar is nog niets over bekend, dus wie het eerst komt... )
Jojogirl

4-5 februari
Isabeau
Troel
Jojogirl (evt. vaders verjaardag maar inderdaad wie t eerst komt....)
pi_44299252
ik kan volgens mij bijna alle weekenden wel, alleen die voor kerst niet, waarschijnlijk ben ik dan gewoon kapot...

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan

28-29 januari
Jojogirl
teigan

4-5 februari
Isabeau
Troel
teigan
pi_44301002
Ik kan ook alleen het weekend voor kerst niet want dan heb ik al wat afgesproken.

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

7-8 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah

14-15 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

21-22 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

28-29 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah

4-5 februari
Isabeau
Troel
teigan
Pandorah
pi_44301044
Da's wel al vrij vlot, is er nog wel iets te regelen voor die data? Maar goed, ik vul ook even in Overigens zijn niet alle data goed, dit is zondag-maandag (behalve de eerste), dus ik pas het ff aan.
Ik kan een aantal data niet ivm theatervoorstellingen... of verjaardagen van schoonmoeder enzo.
Pandorah, ik heb je even aan mijn lijstje toegevoegd

Weekenden waarop je kan:

23-24 december
Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 10-12-2006 14:13:39 ]
pi_44302757
Ik denk inderdaad dat januari wel moeilijk gaat worden met boeken!

Weekenden waarop je kan:

23-24 december

Isabeau

6-7 januari
Isabeau
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Octopussy (onder voorbehoud, we willen nog een weekje naar Oostenrijk)

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan
Octopussy

verder kan ik nog alle weekenden in februari en daar ligt ook mijn voorkeur
  zondag 10 december 2006 @ 15:18:00 #95
4177 Jojogirl
pi_44303668
Als ik op www.marveld.nl kijk wordt het daar op die termijn lastig als we tenminste een 8 persoonshuisje willen.

Op www.landal.nl is nog wel vanalles te vinden aan 8-persoonshuisjes voor januari.
pi_44304236
op www.marveld.nl staat nog wel wat last minute 8 persoonshuisjes zo te zien...
  zondag 10 december 2006 @ 15:40:35 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_44304356
Ja, zelfs de 6 persoons inclusief sauna!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 december 2006 @ 18:40:47 #98
13151 crew  Rewimo
pi_44309486
Ik ga mijn verjaardag de 7e wel vieren maar helaas dan niet met jullie, tenzij jullie natuurlijk in Haarlem langskomen De andere weekenden moet ik nog even bekijken, behalve 23-24 december, ik kom er niet voor terug uit Portugal
pi_44310619
Ik kan hoogstewaarschijnlijk 6-7 januari niet meer
pi_44310644
Weekenden waarop je kan:

6-7 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje
Octopussy

13-14 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah

20-21 januari
Troel
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

27-28 januari
Troel (onder voorbehoud)
Jojogirl
teigan
Pandorah
Fannetje

3-4 februari
Isabeau
Troel
Pandorah
teigan
Octopussy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')