Aangepast in de post boven je!quote:Op zondag 10 december 2006 20:35 schreef Troel het volgende:
10-11 februari kan ik onder voorbehoud
quote:Op zondag 10 december 2006 21:08 schreef teigan het volgende:
ik kan 10/11 februari ook wel...
Nou, dat hoeft niet hoor? Als iemand boekt, kan de rest toch direct haar deel naar die persoon overmaken? Nog voordat zij het geld overmaakt dusquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef teigan het volgende:
Wie wil er dan gaan boeken(en het bedrag waarschijnlijk voorschieten?)
haha nee hoor, ik heb gewoon nog niets in mijn agenda staan voor de weekenden van februari. Wat zich eventueel nog aandient heeft pech gehad (tenzij noodgeval). Zou je ook een annuleringsverzekering kunnen meeboeken?quote:Op zondag 10 december 2006 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan het weekend van 13/14 zeker niet, de rest is misschien (weet nog niet mijn agenda, jullie allemaal wel)
Ik woon nu ruim 2 jaar in de Kempen en ik vind het er echt super mooi.quote:Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef YPPY het volgende:
Kempervennen is zelfs de moeite om voor een middag te rijden.Dat is wel mooi inderdaad, in Brabant.
Vick weet ook nog van niets.quote:Op maandag 11 december 2006 10:34 schreef Troel het volgende:
Haal mijn onder voorbehoud maar weg (alhoewel ik uiteraard nog wel Bert zo gek moet krijgen)
Ik geef me vast op voor die laatste optiequote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef YPPY het volgende:
Als je niet naar de sauna wilt, kun je altijd nog het locale golfslagbad in duiken. Of gaan winkelen of chocoladetaart testen voor een avondje uit.
ik dacht eigenlijk dat de korting geldt voor het weekend dat je het huisje hebtquote:Op maandag 11 december 2006 16:08 schreef Troel het volgende:
De 50% kortingen gaan pas op 5 januari in. Wellicht kunnen we het zo spelen dat we gaan voor de 50 % korting van 2006, dan zijn de huisjes per stuk 10 euro goedkoper
Dan zouden we 538 euro kwijt zijn zeg maar. Als ze heel lief zijn mogen we misshcien zelfs wel de prijs van het halve huisje van 2007, scheelt weer een paar euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |