quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:16 schreef Orginial het volgende:
* Orginial valt van verbazing achterover van zijn stoel.
Dat ik dit nog mag meemaken!
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan Showtopic En veel sterkte met opstaan morgenvroeg.quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
en nu ga ik slapen..ik moet om 9 uur op de tennisbaan zijn
en terecht!!! Orgi you're the man.....quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook.Harstikke bedankt voor mijn ode-aan Showtopic En veel sterkte met opstaan morgenvroeg.
nee alsjeblieft.quote:
hay babbette21quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:41 schreef babette21 het volgende:
tvp'tje...
ow sorry .quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:45 schreef babette21 het volgende:
he zussie.....
b'tje teveel, slaapkop
whaha..quote:vandaag is 't nationale 555-dag....... zal ik m'n foto hier gaan veilen?!
nee al 'n tijdje niet meer haha....quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:47 schreef Airelle het volgende:
je bent trouwens helemaal geen 21 meer .
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee al 'n tijdje niet meer haha....
ben ooit, destijds nog op ilsechat volgens mij begonnen als babette19,
maar had na 2 jaar genoeg van nickname-update... vind 't wel best zo
en 21 is mijn lucky number dus komt mooi uit.....
en nu moet ik weg, weer fijn doosjes inpakken en kasten uit elkaar schroeven.....
tot vanavond [mag ik jou aanstellen tot veilingmeester?! ]
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewild
Ja, weet ikquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
trouwens die post in FB, was niet bot bedoeld hoor.
ik las het gister terug, zag er niet zo aardig uit.
ik heb geen share-ware dingetje.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, weet ik
BVO schijnt het nummer wel te waarderen
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blofquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had vandaag eik wel naar de Dam gewild
Via de post?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
ik heb geen share-ware dingetje.
kun je het niet sturen?
Tiesto sluit het geheel afquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik nou ook, maar heb nog zoooo veel te doen deze week,... niet verstandig dus ... maar wel jammer. Acda en de Munnik, Blof
is al.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:06 schreef Duiveltja het volgende:
doe maar adden dan
Gaan jullie vanavond nog kijken naar de inzamelingsuitzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |