abonnement Unibet Coolblue
pi_92325478


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van TNT Post.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere TNT'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Vorige topics: 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 |



Salaristabel:



Uitbetalingen:





Handige linkjes voor klanten:
Consumenten:

TNT Post voor Thuis
Posttarieven
Juist adresseren
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Zakelijke klanten:

TNT Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen: HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sorteering



Overige linkjes: Over TNT Post
TPG en klagen
IntranetMail-Thuis voor TNT'ers



Mensen die hier vaak langskomen

ultra_ivo, Ivo, werkzaam in VBG Maastricht
Token_W, werkzaam in Den Haag, Chroomstraat
xxiessiexx, Isabeau, werkzaam in het Westland
Peterselieman, werkzaam in VBG Leeuwarden
Jojoortje, werkzaam ergens in Twente
Bloemhof, Gerwin, werkzaam in Hasselt
Viper86, werkzaam in VBG Sneek
JMT, werkzaam in Amstelveen (ZO)
ries, werkzaam in VBG Den Bosch
silliegirl, werkzaam op Zuid-Beveland
MissSpooky, werkzaam in Kerkrade
Armageddon, werkzaam in Den Haag, Waldorpstraat
seventhseagulll, werkzaam in Den Haag, Fahrenheitstraat
Beaudelaire, werkzaam in Emmen, Weerdingestraat
sbientje, werkzaam in Breda
Dionysiou, Dion, werkzaam in Alkmaar-Noord en Heiloo
geeMc, Leon, werkzaam in Enschede Rigtersbleek
rub3n, Ruben, werkzaam in Kampen
dutch-mamma, werkzaam in Flevoland
Taneli, Danny, werkzaam in Diemen



De OP is hier te vinden.
pi_92325527
Laatste berichtjes:

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou, ik vind 8 uur beginnen echt niet uitslapen hoor _O- moet heel de week vroeg op dus op zaterdag mag het dan wel beetje minder vroeg :D Op de oude vestiging begon ik altijd pas om 10.15 :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef ultra_ivo het volgende:
8 uur is uitslapen. Ik begin zowat altijd om 6uur of om 5u30.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:00 schreef xxiessiexx het volgende:
Morgen weer heerlijk om 6:30 uur beginnen.
pi_92325755
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:03 schreef xxiessiexx het volgende:
Laatste berichtjes:

[..]

[..]

[..]

Ik sta altijd 4 uur op als ik moet werken, begin dan om 5u.
lama
pi_92327003
Foutje: 6500 brieven aan mevrouw Jansen
Haha, zal ook maar eens gebeuren dat je 6500 brieven aan een adres hebt. :D
Kom je daar sta je 20 minuten de brieven door de deur te douwen. Creer je wel een scenario maatwerk druk voor je eigen loopje.
pi_92328018
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef carboni het volgende:
Foutje: 6500 brieven aan mevrouw Jansen
Haha, zal ook maar eens gebeuren dat je 6500 brieven aan een adres hebt. :D
Kom je daar sta je 20 minuten de brieven door de deur te douwen. Creer je wel een scenario maatwerk druk voor je eigen loopje.
Lees het bericht nog eens :)
lama
pi_92328597
Ik doe zaterdagpost bezorgen sinds vorige week, morgen 2e keer inwerken! :D

Die website voor je kleding bestellen werkt super brak op firefox op een macbook...volgens mij zijn mijn gegevens niet eens goed doorgekomen! ;(
Fingerspitzgefühl
pi_92337173
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:01 schreef ForumGek het volgende:
Ik doe zaterdagpost bezorgen sinds vorige week, morgen 2e keer inwerken! :D

Die website voor je kleding bestellen werkt super brak op firefox op een macbook...volgens mij zijn mijn gegevens niet eens goed doorgekomen! ;(
Ik werk nu 8 maanden bij TNT en loop nog steeds in mijn eigen kleding rond. Schijnt normaal te zijn ...
pi_92338889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik werk nu 8 maanden bij TNT en loop nog steeds in mijn eigen kleding rond. Schijnt normaal te zijn ...
Ik heb 2,5 jaar met eigen kleding rondgelopen :)
lama
pi_92339270
ik heb een pakket verzonden naar een verkeerd adres, de status van het tracking nummer geeft aan: afgeleverd in postbus.

iemand een idee wat ik het beste kan doen? heb al een brief naar het postbus adres gestuurd.

het vreemde is dat er als afzender van het pakket staat:
3512BJ UTRECHT
terwijl ik in Noord holland woon en het pakket in Amsterdam is terecht gekomen.
als ik Google naar 3512BJ UTRECHT krijg je een vage straat iemand een idee wat dat is?
pi_92339636
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef fespo het volgende:
ik heb een pakket verzonden naar een verkeerd adres, de status van het tracking nummer geeft aan: afgeleverd in postbus.

iemand een idee wat ik het beste kan doen? heb al een brief naar het postbus adres gestuurd.

het vreemde is dat er als afzender van het pakket staat:
3512BJ UTRECHT
terwijl ik in Noord holland woon en het pakket in Amsterdam is terecht gekomen.
als ik Google naar 3512BJ UTRECHT krijg je een vage straat iemand een idee wat dat is?
3512B is de wijk Janskerkhof in Utrecht, toevallig bezorg ik hier wel eens
lama
pi_92339667
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik werk nu 8 maanden bij TNT en loop nog steeds in mijn eigen kleding rond. Schijnt normaal te zijn ...
Er werkte iemand ruim 5 jaar in eigen kleding rond.
Werd ook nooit wat van gezegd :')

Terwijl ik als nieuwkomer gelijk een kledingpakket kreeg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_92339699
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:58 schreef lbeew het volgende:

[..]

3512B is de wijk Janskerkhof in Utrecht, toevallig bezorg ik hier wel eens
en waarom staat dat als afzender adres -O-
pi_92339753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:59 schreef fespo het volgende:

[..]

en waarom staat dat als afzender adres -O-
Geen idee? :d Fout van degene wie je pakketje heeft gescand misschien?
lama
pi_92342099
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef lbeew het volgende:

[..]

Lees het bericht nog eens :)
Ja dat had ik gedaan, daar om zei ik "stel dat" niet alleen de naam fout was.
Overigens stuurt prorail hier van mailings rond ivm de Hanzelijn. Sturen die gasten echt een halve rode bak naar 10 wijken naar adressen die totaal niet bestaan.
Postzak vol retour afzender en ipv dat ze het adresbestand aanpassen... hebben ze het al 3 keer gedaan.

[ Bericht 19% gewijzigd door carboni op 04-02-2011 20:49:30 ]
pi_92343439
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:51 schreef fespo het volgende:
ik heb een pakket verzonden naar een verkeerd adres, de status van het tracking nummer geeft aan: afgeleverd in postbus.

iemand een idee wat ik het beste kan doen? heb al een brief naar het postbus adres gestuurd.

het vreemde is dat er als afzender van het pakket staat:
3512BJ UTRECHT
terwijl ik in Noord holland woon en het pakket in Amsterdam is terecht gekomen.
als ik Google naar 3512BJ UTRECHT krijg je een vage straat iemand een idee wat dat is?
Ik had dat afgelopen week ook, met een pakje wat vanuit Noord-Brabant naar mij was toegestuurd. Bij Track & Trace stond er als afzender "Postkantoren BV, 15, 3512 BJ, Utrecht".
Volgens Google is dat de Croeselaan.

Eigenaardig, want ik dacht dat de hele Postkantoren BV was opgedoekt? Bij mij in wijde omgeving zijn iig nergens meer echte postkantoren, alleen nog die servicepunten in supermarkten, bij de sigarenboer, etc.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_92346343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik had dat afgelopen week ook, met een pakje wat vanuit Noord-Brabant naar mij was toegestuurd. Bij Track & Trace stond er als afzender "Postkantoren BV, 15, 3512 BJ, Utrecht".
Volgens Google is dat de Croeselaan.

Eigenaardig, want ik dacht dat de hele Postkantoren BV was opgedoekt? Bij mij in wijde omgeving zijn iig nergens meer echte postkantoren, alleen nog die servicepunten in supermarkten, bij de sigarenboer, etc.
Hier is nog een postkantoor in een boekhandel. Is ook meteen het meest kundige en drukste kantoor van de stad.
Overigens willen ze de postbussen naar de gamma's verhuizen :'), gaan daar ook nog een hoop klanten weg, nu al veel klachten van verkeerd bezorgde post in postbussen.
pi_92348585
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik had dat afgelopen week ook, met een pakje wat vanuit Noord-Brabant naar mij was toegestuurd. Bij Track & Trace stond er als afzender "Postkantoren BV, 15, 3512 BJ, Utrecht".
Volgens Google is dat de Croeselaan.

Eigenaardig, want ik dacht dat de hele Postkantoren BV was opgedoekt? Bij mij in wijde omgeving zijn iig nergens meer echte postkantoren, alleen nog die servicepunten in supermarkten, bij de sigarenboer, etc.
Raar, want de postcode 3512B is centrum van utrecht, croeselaan zit ergens in de 3521

Trouwens, 3521 zit ook Mineurslaan onder, waar een TNT vestiging is, als in een kantoor. Misschien dat het daar van afkomstig is?
lama
pi_92350372
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:22 schreef lbeew het volgende:

[..]

Raar, want de postcode 3512B is centrum van utrecht, croeselaan zit ergens in de 3521

Trouwens, 3521 zit ook Mineurslaan onder, waar een TNT vestiging is, als in een kantoor. Misschien dat het daar van afkomstig is?
Foutje, had 21 getyped ipv 12. Het moet dus 3512 BJ zijn, nummer 15, geen idee welke straat dat is, maar daar zou dus Postkantoren BV gevestigd moeten zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_92350418
Vermoed dat het 3521BJ, Croeselaan 15. Daar is tenminste het hoofdkantoor van postkantoren bv.
pi_92355590
Morgen weer lekker scheuren op het platteland in mijn ultra-lage-bolide wat de opel combo heet.

Ik mag die post wel stevig vasthouden morgen vanuit de auto. Vandaag al tijdens de buslichting een aantal sprintjes moeten trekken om een brief te redden.
pi_92360674
Het waait hárd hier! Jemig, ben benieuwd hoe lang ik er over doe om op de vestiging te komen :')
pi_92361547
Geen zin om zometeen te werken, het waait echt KEIHARD hier met die windstoten.

Oja de uitbetaling tabel in de TS klopt nog niet, is nog de oude. Nieuwe was al ergens gepost in het vorige deel. :)
pi_92361611
Ik keek vanochtend uit mijn raam en ik ben ZO blij dat ik niet meer op m'n fietsje de post moet bezorgen.. Sterkte voor jullie
pi_92367612
Het was wel hard fietsen naar postcentrum toe, maar in de wijken viel het uiteindelijk mee. Er was alleen echt belachelijk weinig post! *O*
Fingerspitzgefühl
pi_92368418
Echt, ik begrijp dat je er als medewerker niet altijd wat aan kan doen, maar wat een kut organisatie is die TNT geworden.

3 voorbeelden:
1. Brief van een bekende aan mijn ouders, de buren van mijn ouders en de achterburen van mijn ouders. Allemaal NIET aangekomen. In een andere wijk van Vianen wel aangekomen. Bel je met de 'klantenservice' (meer: veredelde mongooltjes die de telefoon opnemen) en dan kunnen ze niets voor je doen. Want dan had het maar aangetekend moeten zijn.

2. Brief van tante aan mijn ouders, niet aangekomen. Wederom klacht ingediend. Maar dan vraagt zo'n takketrut aan de andere kant van de lijn waarom het niet aangetekend is gestuurd. Wedervraag van ons: waarom betalen we 44 cent voor een dienst als jullie die dienst niet uitvoeren? Daarop geen antwoord. We konden een klacht indienen, en dan horen we over 15 weken iets.

3. Pakketje opgestuurd vanaf postkantoor (oh nee, dat bestaat niet meer, postagentschap waar domme aapjes zitten is het tegenwoordig). Van: Tha_Duck uit Nederland, Aan: Western Digital in Duitsland. Aangetekend pakket buitenland. En wat gebeurd er tot onze verbazing 2 dagen later? Pakketje wordt aan Tha_Duck in Nederland aangeboden! Wat een mafketels. Pakket niet aangenomen, en op miraculeuze wijze is het een week later in Duitsland bezorgt.

Echt, dat je voor zo'n zooitje wil en kan werken. Ik vind het onbegrijpelijk. Wat mij betreft DIRECT weer terug naar overheidsdienst. Er zijn nu dagelijks honderden bewijzen dat dit niet werkt.

Tot zover mijn frustratie ;) Neem het niet persoonlijk, ik snap dat jullie er niet veel invloed op hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')