abonnement Unibet Coolblue
pi_87725907

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.

24 oktober
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem

31 oktober
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

7 november
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht

14 november
IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven

21 november
IKEA Amsterdam, Delft

28 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Heerlen, Hengelo

5 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht

12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Hengelo

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87727795
Euhm, geen idee, ik kwam vanavond thuis, zette er wat op, en t ding wiebelde.

Met andere woorden: heb er zelf niets mee gedaan, maar denk dat mijn vriendin m heeft "schoongemaakt"

Kan het dr nu niet vragen, want ze is aan t werk...

Dat t door vocht komt had ik al door, wel vreemd dat t, doordat t kleine blokjes aan elkaar gelijmd zijn, toch zo krom kan trekken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:46:55 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87728610
Ik heb nog steeds die nieuwe barkruk niet gevonden... :'(

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_87731675
Anna heeft me beloftes gedaan die ze niet heeft nagekomen. Ik zou de ontbrekende schroeven binnen 10 dagen per post ontvangen, maar heb mooi niks gekregen. En ik was eigenlijk wel tevreden over die mooie servicemogelijkheid.
..
pi_87748080
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.

Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87748263
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.
[ afbeelding ]
Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
Nope, dat bureau bestaat alleen uit wat je daar ziet, 2 planken en bevestigingsmateriaal voor aan de kast.
pi_87748747
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87751778
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
je kan de tafel aan elke expedit kast vastzetten. dus ook de smallere (2vak breed) versie.
misschien helpt dat?
pi_87751877
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87755293
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87755436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
ik weet niet welke kleur je wilt, maar er zijn tafelbladen van dezelfde kleur. hierbij kan je zelf een stel poten uitzoeken die bij je intrieur past.
tafelbladen
poten/schragen
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 16:29:31 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87757808
hoi,
sinds een half jaar hebben wij een ikea keuken.
prima ding hoor, maar de deur van de koelkast trekt nu al helemaal krom.
gebeurt dat wel vaker en valt dat onder de garantie?
(we hebben het hier over adel wit)
pi_87761722
Ik heb nog niet gezien dat iemand een linkje heeft gezet naar t kerstassortiment vd Ikea?


bij deze:

http://www.ikea.com/nl/nl(...)onal/winter_holidays
pi_87786935
Hoe zit het met het inkorten van de Enje en Isdan rolgrodijnen? Van die tweede staat op de site dat het kan, van die eerste niet maar lees je op internet dat het wel mogelijk is.

Ik ben namelijk opzoek naar een lichtdoorlatend rolgordijn wat op maat gemaakt moet worden.
pi_87794590
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_87796907
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Met wat creativiteit moet dat wel lukken ja, maar ik weet niet of je mooie gaten geboord krijgt in het dikke deel van een EXPEDIT. Dat is een kern van karton met een beetje spaanplaat en fineer eromheen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87797236
Hm, zit zelf nu ook te denken aan gewoon beetje kluswerk aan zo'n buro, en er zelf dus een poot/zijkant aan te zetten in plaats van de boekenkast..
Maar als dat karton met spaanplaat is, zal dat neit zo stevig worden...
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:02:45 #18
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87811962
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:58:56 #19
331 Merel
Be here now.
pi_87814500
Ik ga binnenkort naar zo'n achter-de-schermen-avond bij Ikea Delft. Ben benieuwd! :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87851066
Waarom doen al die montagehandleidingen het niet? Of ligt het aan mij?

http://www.ikea.com/nl/nl(...)ngen_az.html?help=aa

Edit: Laat maar, via de US site gevonden, waar ik naar op zoek was.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:52:19 #21
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_87863567
vandaag mn missende scharnieren gekregen *O*
pi_87874081
Ik heb nu een Hedfors matras (pocket springveren) die bijna 3 jaar oud is. Nou zijn er aan beide zijdes de veringen gewoon afgebroken, omgevallen, er zit gewoon praktisch een lege holte aan de binnenkant, heel irritant. Valt dit nou onder garantie ofniet?
pi_87876797
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
Eh ik ben bang van niet?
Je zou eventueel bij de klantenservice van je winkel kunnen vragen of ze er toevallig 1 hebben liggen. Wellicht dat je deze kunt kopen. Maar ik acht die kans niet groot...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87876847
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Mandal het volgende:
Ik heb nu een Hedfors matras (pocket springveren) die bijna 3 jaar oud is. Nou zijn er aan beide zijdes de veringen gewoon afgebroken, omgevallen, er zit gewoon praktisch een lege holte aan de binnenkant, heel irritant. Valt dit nou onder garantie ofniet?
Ja, als je het aankoopbewijs hebt kun je deze matras meenemen naar de klantenservice, zij zullen dit verder afronden met je :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87888236
Hoe groot en zwaar zijn de ektorppaketten? Ik wil een 2 zits + chaise-longe eraanvast.

Op der site staan geen maten alleen dat het drie colli zijn van bij elkaar een kilo of 90. Ik ga ervan uit dat 1 colli de hoezen zijn en een paar kilo wegen. Heb ik dan nog twee enorme dozen van een slordige 40 kilo over? Want dan laat ik 'm liver bezorgen. Ik wilde laatst in de ikea gaan kijken, maar ze blijken in het externe magazijn te liggen.
pi_87946466
Hallo Ikea-mensen!

Ik heb een vraagje:

Kun je op onderstaande lamp ook een andere kap zetten?


http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50138868
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:48:26 #27
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_87959185
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef Fixers het volgende:
Hoe groot en zwaar zijn de ektorppaketten? Ik wil een 2 zits + chaise-longe eraanvast.

Op der site staan geen maten alleen dat het drie colli zijn van bij elkaar een kilo of 90. Ik ga ervan uit dat 1 colli de hoezen zijn en een paar kilo wegen. Heb ik dan nog twee enorme dozen van een slordige 40 kilo over? Want dan laat ik 'm liver bezorgen. Ik wilde laatst in de ikea gaan kijken, maar ze blijken in het externe magazijn te liggen.
Dat klopt. De stof weegt een kilootje of... 5? (Heb deze week twee keer achter de kassa gezeten...) De pakketten van de banken zijn echt huge.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_87959254
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat klopt. De stof weegt een kilootje of... 5? (Heb deze week twee keer achter de kassa gezeten...) De pakketten van de banken zijn echt huge.
herfstvakantiegekte?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87961154
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat klopt. De stof weegt een kilootje of... 5? (Heb deze week twee keer achter de kassa gezeten...) De pakketten van de banken zijn echt huge.
Ha, dank je! Dat gaat bezorgen worden dus. Heb vandaag een Jennylund met veel moeite in mijn eentje de trap op gekregen(bovenwoning). Dan laat ik die bank zelf wel over aan de transportdienst met mensen die daar handiger in zijn dan ik. Nu wachten tot de Svanby Grijs weer leverbaar gaat zijn. Die schijnt niet leverbaar meer tot ergens half december. }:|
pi_87969827
Ik heb een vraagje:

Ik zoek onderstaande grijze Ikeakat. Mijn dochter van 16m is stapelgek op dat beest.




Ikea heeft ze niet meer in de winkel liggen. Heeft ieman van jullie misschien een idee/tip waar ik m vandaag zou kunne halen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87970376
op marktplaats staan er meerdere.
pi_87970823
Heeft de Ikea de platta vlonder niet meer ?
In belgie nog wel zie ik http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20165486
Leek me wel mooi voor op me balkon :)
pi_87974003
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een vraagje:

Ik zoek onderstaande grijze Ikeakat. Mijn dochter van 16m is stapelgek op dat beest.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ikea heeft ze niet meer in de winkel liggen. Heeft ieman van jullie misschien een idee/tip waar ik m vandaag zou kunne halen?
Ik vermoed dat je em nergens meer kunt halen :?
Maar volgens mij kun je,als het ter vervanging is, net zo goed een hele andere kopen, want die nieuwe kat is toch niet hetzelfde voor haar (qua geur en zo)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87974056
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef dapluiz het volgende:
Heeft de Ikea de platta vlonder niet meer ?
In belgie nog wel zie ik http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20165486
Leek me wel mooi voor op me balkon :)
Belgie heeft ze alleen nog op de site staan, er zijn daar ook geen voorraden meer aangezien het een product uit het tuinassortiment is. Dat wordt alleen verkocht in het voorjaar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87975903
Iemand nog een antwoord op mijn vraag, boven aan de pagina? :)
pi_87978165
Waar de fuck is de quote knop gebleven in die new decade layout ...
Maargoed,
quote:
Belgie heeft ze alleen nog op de site staan, er zijn daar ook geen voorraden meer aangezien het een product uit het tuinassortiment is. Dat wordt alleen verkocht in het voorjaar.
Dus volgend voorjaar zijn ze er misschien weer ?
pi_87978306
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef dapluiz het volgende:
Waar de fuck is de quote knop gebleven in die new decade layout ...
Maargoed,
[..]

Dus volgend voorjaar zijn ze er misschien weer ?
Waarschijnlijk wel ^O^

(onder de pijltjes die naar beneden wijzen..., verschijnt als je er met de cursor op gaat staan)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87978319
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag, boven aan de pagina? :)
Volgens mij mag dat geen probleem zijn..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87979573
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat geen probleem zijn..
Bij onze andere ikea-lampen kan het ook. Maar je weet maar nooit of ze deze lampen op een hele bijzondere manier hebben vastgemaakt ;)
Maar top, dan moeten we binnenkort nog maar eens een bezoekje aan de Ikea brengen.
pi_87980140
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ^O^

(onder de pijltjes die naar beneden wijzen..., verschijnt als je er met de cursor op gaat staan)
Quote knop gevonden ja, had ook nog adblocker aanstaan enzo :)
Maar mooi, dan weet ik dat, dan kijk ik tegen die tijd nog wel een keer, zal komende tijd toch niet vaak op me balkon komen ;)
pi_87986551
Ikea-experts, ik heb een vraagje.

een half jaar terug heb ik wat grundtal badkamer-accesoires gekocht voor in het toilet en de badkamer (rekjes, handdoekhaakjes, weegschaal, toiletrolhouder, toiletrolopbergstaaf)

Nu komen op een aantal dingen roestplekken, terwijl het rvs is. Hoe krijg ik dit eraf, en hoe voorkom ik dit in de toekomst?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:45:15 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_87996380
Ik zou er mee teruggaan naar de klantenservice, als het eenmaal roest blijf je corrosie houden. Dus omruilen (mits bon) maar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:06:48 #43
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_87997353
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

herfstvakantiegekte?
Tekorten in de bezetting ja, en ik vind de afwisseling keukens - kassa wel leuk. Tijdens de kerstdagen zal ik ook wel een paar keer naar beneden worden geroepen!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_88024927
Vraagje aan de kenners over het buro van Expedit... :)

Op de plaatjes staat dit buro altijd aan de grotere kasten van expedit. Kan het buro ook aan die kleine met 4 vakken??
pi_88026136
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Vraagje aan de kenners over het buro van Expedit... :)

Op de plaatjes staat dit buro altijd aan de grotere kasten van expedit. Kan het buro ook aan die kleine met 4 vakken??
De klemmen waarmee je het buro aan de kast bevestigd passen alleen maar op de dunne tussenplankjes. nee dus. Maar mischien kun je zelf een alternatieve bevestiging maken met wat aluminium profieltjes?
pi_88026427
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef NeverAfter het volgende:

De klemmen waarmee je het buro aan de kast bevestigd passen alleen maar op de dunne tussenplankjes. nee dus. Maar mischien kun je zelf een alternatieve bevestiging maken met wat aluminium profieltjes?
Ah jammer :{ Ik heb geen ruimte voor zo'n grote kast en dit kleintje leek me wel handig.

Dan maar even een klussend vriendje om hulp vragen O-)
pi_88026639
wat je ook kan doen is zo'n klein expedit kastje en dan een blad erop (dus het kastje als poot) eventueel aan de andere kant ook zo'n kastje of 2 poten (die verstelbare)
pi_88027245
Dat kan ook ja, ik weet alleen niet of dat handig is in mijn kamer.... Een kant staat tegen de muur, daar wilde ik de zijkant van het buro zetten, met het kastje aan de open kant.
pi_88034023
bedenk me net dat een standaard tafelblad maar 60 of 75cm breed is. terwijl het kastje 79 cm is. dan steekt het kastje wel 5 tot 9cm uit. misschien toch niet zo mooi...
pi_88036509
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:
Vraagje aan de kenners over het buro van Expedit... :)

Op de plaatjes staat dit buro altijd aan de grotere kasten van expedit. Kan het buro ook aan die kleine met 4 vakken??
De 8-vakkerige-versie kun je daar wel mee combineren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88071464
Als de verwachte leverdatum op de site niet bekend is, duurt het dan heel lang voordat dat wel het geval is? Wil dit kastje graag hebben namelijk: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39877730
pi_88077002
Weet iemand toevallig of je Hanglamp FUGA zonder problemen kan dimmen?
pi_88083139
Lijkt me toch wel, zitten normale halogeenlampen in...
pi_88133411
Hoe zit dan met de Svandy bekleding voor de ektorp? Ik wil een grijze (2zits+chaiselongue) maar de verwachte levertijd is van week 53 naar week 4 gegaan. Ze komen toch nog weel he?
pi_88146391
Weet iemand of de Nyfors lampen uit het assortiment zijn gegaan? Ze zijn nl. nergens meer op voorraad...
pi_88152011
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soulagement het volgende:
Als de verwachte leverdatum op de site niet bekend is, duurt het dan heel lang voordat dat wel het geval is? Wil dit kastje graag hebben namelijk: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39877730
Dit is een combinatie van 4 artikelen;
Deuren, 00186593, zijn wat beperkt leverbaar maar op dit moment nog wel overal op voorraad of er komt komende week voorraad.
Basiselement en pootjes zijn gewoon leverbaar.
Er zit in de combinatie ook het BESTA drukbeslag. Deze zijn uit het assortiment. Daarom geeft internet aan dat deze niet leverbaar zijn. Maar deze zijn vervangen door een nieuwe versie.

Dus... je kunt de kast gewoon kopen :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88152060
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 07:50 schreef Fixers het volgende:
Hoe zit dan met de Svandy bekleding voor de ektorp? Ik wil een grijze (2zits+chaiselongue) maar de verwachte levertijd is van week 53 naar week 4 gegaan. Ze komen toch nog weel he?
Bedoel je de combinatie 2-zits & chaise longue? Die is inderdaad tot en met week 2 niet leverbaar. Prioriteit in productie ligt bij de gewone 2-zits en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88152746
Het gaat inderdaad om de combnatie twee-zits met de chaise longue eraan vast. Ik heb nu al iets meer informatie. Vorige week wisten ze niets te zeggen over de reden van onleverbaarheid in Breda. Nu twijfelen of we voorlopig een witte nemen en dan in het voorjaar en grijze hoes erbij halen.
pi_88153285
Ik ben vandaag beziggeweest met het in elkaar zetten van mijn gloedjenieuwe Galantbureau. De laatste stap is het bevestigen van het blad aan het frame/onderstel. De schroeven die daar voor zouden zijn gaan echter niet echt makkelijk. Na 2 keer draaien steken ze nog een eind uit, maar ik durf eigenlijk niet meer kracht te zetten. Zouden die schroeven makkelijk in te schroeven moeten zijn, of moet er echt flink kracht worden gezet?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:44:44 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_88153864
Hey lieve IKEA-mensjes,

Vandaag was ik in de IKEA en zag ik daar Henriksdalstoelen met leuningen. Die kan ik echter nergens in de catalogus of op internet terugvinden. Zijn die nog leverbaar of pis ik naast de pot?

Ik zag ze in Hengelo overigens ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88154035
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Troel het volgende:
Hey lieve IKEA-mensjes,

Vandaag was ik in de IKEA en zag ik daar Henriksdalstoelen met leuningen. Die kan ik echter nergens in de catalogus of op internet terugvinden. Zijn die nog leverbaar of pis ik naast de pot?

Ik zag ze in Hengelo overigens ;)
:o

Eh HENRIKSDAL met armleuning is verkrijgbaar met een eiken en een bruinzwart onderstel. Eiken is uitgaand, dus op=op.
Er zijn 2 bekledingen; lange witte hoes (tot net boven de grond) en een beige.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:57:14 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_88154271
Ik moet zwartbruin hebben. Wilde hoe dan ook morgen die stoelen gaan halen, maar ik had gehoopt dat die er ook in andere tinten was (namelijk die met die streepjes). maar als eiken er al uit gaat, dan gaat dat vast niet komen he? Dan maar morgen kijken of die beige bij die streepjes past.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88155356
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Troel het volgende:
Ik moet zwartbruin hebben. Wilde hoe dan ook morgen die stoelen gaan halen, maar ik had gehoopt dat die er ook in andere tinten was (namelijk die met die streepjes). maar als eiken er al uit gaat, dan gaat dat vast niet komen he? Dan maar morgen kijken of die beige bij die streepjes past.
Die beige bekleding is net als het bruinzwarte onderstel net nieuw. Maar tot nu toe zijn er weinig plannen voor deze stoel...

Succes morgen :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:37:21 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_88157392
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die beige bekleding is net als het bruinzwarte onderstel net nieuw. Maar tot nu toe zijn er weinig plannen voor deze stoel...

Succes morgen :D
Mjah, maar als er plannen komen is er natuurlijk wel kans dat dat motiefje ook komt en dan kan ik nieuwe hoezen halen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88167331
Wintertijd. Dus... hoe verander je de tijd op een Nutid MWN 400? Bedankt :)

Eerst in de 0 stand zetten met de linkerknop en dan x seconden op select drukken.

[ Bericht 25% gewijzigd door bsphere op 31-10-2010 11:27:59 ]
pi_88174413
vraagje aan de IKEA slaapkamerspecialisten;

Na goede commentaar te lezen zou ik boxspring Sultan Atna 140x200 willen aanschaffen.

Passen deze poten hierop?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60121363

of enkel deze
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/10075660

Reden van mijn vraag -- inox poten in de hoek vind ik mooier, en ik vrees tevens dat bij montage poten aan de zijkant de dwarsbalk van mijn bedmeubel in de weg gaat liggen.

Is voor die matrasbodem de centrale steunpoot ook nodig?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/45932080

Bedankt!!
pi_88195612
Ik heb een Lillanger kast op de badkamer staan van 30cm breed / 38cm diep, die is geplaatst door de verhuurder tijdens een renovatie afgelopen februari.

Ik wil daar extra plankjes bij, de huidige zijn volgens de sticker Anordna planken van 27b/35d. Maar die kan ik niet vinden op de site alleen Lillanger planken maar die zijn te breed.

Weet iemand toevallig hoe lang die al uit het assortiment zijn :? Ik ben morgen toch in de IKEA en zal vragen of er nog een paar over zijn, maar als ze al lange tijd eruit zijn heb ik pech. Dan kan ik nog bij de verhuurder vragen of er wat reserve liggen, want de Lillanger planken 10cm inkorten lijkt me ook geen succes (ze zijn precies 10cm te breed).
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88196272
quote:
9s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een Lillanger kast op de badkamer staan van 30cm breed / 38cm diep, die is geplaatst door de verhuurder tijdens een renovatie afgelopen februari.

Ik wil daar extra plankjes bij, de huidige zijn volgens de sticker Anordna planken van 27b/35d. Maar die kan ik niet vinden op de site alleen Lillanger planken maar die zijn te breed.

Weet iemand toevallig hoe lang die al uit het assortiment zijn :? Ik ben morgen toch in de IKEA en zal vragen of er nog een paar over zijn, maar als ze al lange tijd eruit zijn heb ik pech. Dan kan ik nog bij de verhuurder vragen of er wat reserve liggen, want de Lillanger planken 10cm inkorten lijkt me ook geen succes (ze zijn precies 10cm te breed).
Wat ik terug kan vinden is dat de LILLANGEN hoge kast alleen in 40cm breed is. Kan het zijn dat je je vermeten hebt?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88196648
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ik terug kan vinden is dat de LILLANGEN hoge kast alleen in 40cm breed is. Kan het zijn dat je je vermeten hebt?
Ik heb het net opnieuw gemeten, hij is echt 30cm breed bij 38 diep, dan zal het wel een oud model zijn.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88197007
Dit is het assortiment dat op dit moment verkrijgbaar is; http://www.ikea.com/ms/de(...)fhilfe_LILLANGEN.pdf

Je mag er vanuit gaan dat onderdelen die uit het assortiment izjn ook niet meer in winkels verkrijgbaar zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88197166
Bedankt, dat is een handig document! Ik zie deze kast er niet tussenstaan, dan wordt het de complexbeheerder lastigvallen en marktplaats afstruinen. Jammer dat die maat weg is, het is echt een perfecte kast: een stapel opgevouwen handdoeken past precies op een plank,
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88198000
Doet Ikea eigenlijk moeilijk als je iets wil retourneren zonder originele verpakking? Heb er een weegschaal gekocht maar ben toch niet helemaal tevreden over.
  maandag 1 november 2010 @ 07:56:37 #73
163033 Xiphos
CorSec Commander
pi_88199047
Weet iemand wanneer er weer zwarte APPLAD frontjes komen? Ik wacht nu al 8 weken op een paar vaatwasserfronten en ladefronten (voor onderkast met 3 lades).

En op een FRAMTID OV9, die is er ook nog niet...

Ik wil mijn keuken afmaken :)

o en een gootsteenkast, maar die heb ik al in de winkel gehaald, waren er een heleboel :P
[_] <- Sign here
pi_88199339
Zo wacht ik al een poosje op de Lagan werkbladen (246 cm). Die zijn alleen op voorraad in Amersfoort helaas. Op de website stond dat er in barendrecht een verwachte levering was voor afgelopen zaterdag, maar staat nu weer vrolijk op onbekend :(
pi_88215279
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een Lillanger kast op de badkamer staan van 30cm breed / 38cm diep, die is geplaatst door de verhuurder tijdens een renovatie afgelopen februari.

Ik wil daar extra plankjes bij, de huidige zijn volgens de sticker Anordna planken van 27b/35d. Maar die kan ik niet vinden op de site alleen Lillanger planken maar die zijn te breed.

Weet iemand toevallig hoe lang die al uit het assortiment zijn :? Ik ben morgen toch in de IKEA en zal vragen of er nog een paar over zijn, maar als ze al lange tijd eruit zijn heb ik pech. Dan kan ik nog bij de verhuurder vragen of er wat reserve liggen, want de Lillanger planken 10cm inkorten lijkt me ook geen succes (ze zijn precies 10cm te breed).
Wat je hebt is waarschijnlijk nog een oude Vattern kast. Het kastelement op zich daarvan ziet er ongeveer hetzelfde uit als Lillangen. Vattern was ook verkrijgbaar in 30cm breed.
Vattern en het grootste deel van de Anordna inrichting, waaronder de planken, zijn al zeker 2 jaar uit het assortiment, misschien zelfs wel al 3 jaar.
pi_88217499
ff vraagje voor de ikea medewerkers.
hoe lang zit het bed HOPEN met de kleur zwartbruin al in het assortiment? (ongeveer)

iemand beweerd het bed al 5 jaar te hebben maar volgens mij bestaat dat bed nog niet eens zo lang. of heb ik dat nu helemaal mis?
Ik probeer het bed via marktplaats aan te schaffen. ik weet het is een goedkoop bed maar ik kom wat geld tekort voor het matras dat ik graag wil aanschaffen. Ik steek mn geld liever in een goed matras. dus vandaar besparen op het bed en dit 2e hands.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 18:44:04 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_88218314
het model gaat al een tijdje mee, maar die kleur een paar jaar hooguit volgens mij.
pi_88219978
paar jaar als in 4 a 5 jaar? zou dat kunnen? want ik vraag me dus af of het wel werkelijk de zwart/bruine kleur is die ik zoek.
beetje zonde om moeite te doen en te gaan kijken en het blijkt niets te zijn. de foto erbij is heel erg donker, kan elke kleur zijn.
pi_88220121
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loecje het volgende:
paar jaar als in 4 a 5 jaar? zou dat kunnen? want ik vraag me dus af of het wel werkelijk de zwart/bruine kleur is die ik zoek.
beetje zonde om moeite te doen en te gaan kijken en het blijkt niets te zijn. de foto erbij is heel erg donker, kan elke kleur zijn.
Volgens mij is HOPEN zwartbruin amper 3 jaar verkrijgbaar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88220536
Pff ik heb twee Malm ladekasten in elkaar gezet maar ik krijg 1 lade niet helemaal dicht. En ik heb hem er al duizend keer uitgehaald en ik zie niet wat ik fout heb gedaan ;(
Zelfs Ikea is te moeilijk voor me.


Maar ze zijn wel heel mooi O+
Misschien haal ik er nog wel 1 bij.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90053923
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  maandag 1 november 2010 @ 20:50:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_88224239
Bartje, is het trouwens zo dat alle IKEA's het leverprobleem hebben van de Henriksdal met leuning met zwartbruinen onderkant en ook de linneryd naturel hoezen, of is dat puur iets van Hengelo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88228247
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Troel het volgende:
Bartje, is het trouwens zo dat alle IKEA's het leverprobleem hebben van de Henriksdal met leuning met zwartbruinen onderkant en ook de linneryd naturel hoezen, of is dat puur iets van Hengelo?
Als er een leverprobleem op het bruinzwarte onderstel of op de bekleding zit, dan zal dat bij iedere IKEA winkel in Nederland het geval zijn. Wel kan het zijn dat we in Hengelo onze voorraad al eerder verkocht hebben dan een andere winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88232007
Ik zag vanavond in Duiven de 5x5 EXPEDIT (berken) staan met NU OF NOOIT, 99¤. Gaat die uit het assortiment?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88233255
Volgens mij gaan alle 185x185 kasten van EXPEDIT uit het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88239399
Zonde, die kasten zijn ideaal. We hebben er hier een als afscheiding staan.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88240937
alle kleuren?
balen, weer zoiets wat eruit gaat wat ik graag zou willen hebben. maar nu nog niet kan kopen aangezien ik opzoek ben naar een andere woning en nu nog niet weet of het past of niet.
pi_88240981
Morgen hopelijk even de ikea plunderen voor wat spulletjes..

een eettafeltje(bjursta), salontafeltje(expedit) en het bureau+boekenkast(expedit)..
Kunnen we ons appartement voor een redelijk goedkope prijs verder inrichten :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_88252514
Wat een kutenquete die je nu voorgeschoteld krijgt als je naar de site gaat. Veel te lang en vraagt steeds ongeveer hetzelfde.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:39:23 #89
310497 drx86
Fulltime Proefkonijn
pi_88265540
Gisteravond naar IKEA Delft gegaan en Expedit Berkenfineer boeken kast gehaald met 8 blokken, Jall mini strijkplank, Lajban wasrek, spiegel, badkamer spullentjes, Tekla theedoeken en 6 Lock planfondlampen + spaarlampen.

totale schade 110 euro *O*.

Alleen jammer dat de Rutbo hanglamp niet voorhanden was en dat de Flokati vloerkleed een stuk anders (lees echt totaal anders en lelijker dan verwacht was -O- )
pi_88292245
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij gaan alle 185x185 kasten van EXPEDIT uit het assortiment...
ik hoorde van een studiegenoot dat enkel de witte variant in de aanbieding is deze week. voor 79euro. deze aanbieding zou in de krant moeten staan maar k heb geen krant.

edit: zie dat de aanbieding wel op die site staat voor week 43, maar het is nu toch week 44 of zit ik een week mis?
pi_88295575
Vraagje: de andere dag wilde ik graag een STAM kookwekker en dat duurde vrij lang en toen heb ik op de website ingevuld dat ik graag een mail wilde krijgen als hij weer leverbaar was. Dus hoera: mail gehad van de week.

Nu wil ik ook graag nog een ENVIS, dus ik dacht, hey, dat doen we dan maar weer zo, maar ik zit maar met m'n snotterige hoofd te turen op de voorraadinfo en kan het hele invulveld niet vinden. (Ikea Delft).

Weet iemand hier waar dat zit? Beter dan weer 4-6 weken op de site blijven kijken of hij er al is :P
pi_88298013
Hoe lang is de Markor serie al uit het assortiment? En heeft IKEA ook een serie die daar op lijkt? Ik zoek donkerbruine massief houten meubels dus ;)
pi_88300033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja, als je het aankoopbewijs hebt kun je deze matras meenemen naar de klantenservice, zij zullen dit verder afronden met je :)
Krijg ik het geld terug op een IKEA pas of hoe zit dat? Mijn huidige matras is namelijk niet meer in het assortiment.
pi_88305084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef loecje het volgende:

[..]

ik hoorde van een studiegenoot dat enkel de witte variant in de aanbieding is deze week. voor 79euro. deze aanbieding zou in de krant moeten staan maar k heb geen krant.

edit: zie dat de aanbieding wel op die site staat voor week 43, maar het is nu toch week 44 of zit ik een week mis?
De kast in de advertentie is sowieso 149x149cm, niet die 185x185 versie!
In de advertentie staan uberhaubt geen aanbiedingen,allemaal standaard prijzen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88305464
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Mandal het volgende:

[..]



Krijg ik het geld terug op een IKEA pas of hoe zit dat? Mijn huidige matras is namelijk niet meer in het assortiment.
Volgens mij krijg je de mogelijkheid om op de beddenafdeling een nieuwe matras uit te zoeken. Als je dat gedaan hebt wordt er gekeken naar de verrekening van beide matrassen.
Maar dat weet ik niet zeker dus :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88309504
stomme ikea, beetje geen gehoekte lack wandplankjes en poang voetenbank hebben, en zelfs geen levertijd bekend..

Dat wordt wachten..
Zijn gelukkig niet echt belangrijke items, maar toch jammer.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_88318079
Ik heb laatst bij het een tweede hands winkel een bed gekocht met een matraslengte van 210cm. Verkopen ze bij de ikea van deze extra lange matrassen of zijn ze nog niet zo ver?
Ik zie er niets van op de website staan, maar stiekem hoop ik dat een van jullie er meer over kan vertellen :)
pi_88319153
Nee die heeft ikea niet, wel enkele van 220cm
pi_88333682
Nieuwe matras kunnen krijgen *O* De halberg, staat niet op de site :P Is Hagavik maar dan met 5cm latex laag erop *O*
pi_88381839
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit is een combinatie van 4 artikelen;
Deuren, 00186593, zijn wat beperkt leverbaar maar op dit moment nog wel overal op voorraad of er komt komende week voorraad.
Basiselement en pootjes zijn gewoon leverbaar.
Er zit in de combinatie ook het BESTA drukbeslag. Deze zijn uit het assortiment. Daarom geeft internet aan dat deze niet leverbaar zijn. Maar deze zijn vervangen door een nieuwe versie.

Dus... je kunt de kast gewoon kopen :)
Thanks! En dan nog een vraagje.. Is het ook mogelijk om alleen deze bovenkast te kopen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79884597

Morgen m'n inboedel aanschaffen *O*
pi_88382926
IKEA, je komt altijd met meer thuis dan de bedoeling is. alleen dit keer heb ik het wel heel bont gemaakt.

ik ging heen voor een matras en kwam thuis met een compleet bed.
als eerste super service gehad met het uitzoeken van de matrassen. 2x wezen proefliggen en beide keren goed geholpen. veel beter dan in de bedden zaken waar ik ben geweest.

na al het proefliggen toch besloten vandaag het matras te kopen. daarna toch nog ff langs de koopjes hoek. daar lagen lattenbodems voor een 10tje(uitgaande collectie) ook op de kar.
nog ff verder en daar staat precies het bed wat ik op het oog had maar nog ff voor moest doorsparen. 59% korting maar helemaal gaaf enkel de verpakking was gescheurd. :D
nog ff snel middenbalk erbij gehaald en ik had een compleet bed O+

Daarna kreeg ik ook nog een lift aangeboden _O_ . ik was eigenlijk van plan te gaan lopen met mn karretje naar huis en het karretje morgen terug te brengen.

Echt mijn dag kan niet meer stuk. *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door loecje op 05-11-2010 22:26:44 ]
pi_88383976
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Soulagement het volgende:

[..]


Thanks! En dan nog een vraagje.. Is het ook mogelijk om alleen deze bovenkast te kopen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79884597

Morgen m'n inboedel aanschaffen *O*
Ja dat kan :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88384035
Het HOPEN bed kregen wij afgelopen week binnen in het wit :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88384503
wit is niet echt mijn kleur, zwart/bruin past beter bij mijn overige meubels / bij elkaar geraapte spullen. maar het is een mooi bed dus alleen maar beter dat er weer een kleur bij komt. komen er nog meer kleuren bij?
pi_88384544
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef loecje het volgende:
wit is niet echt mijn kleur, zwart/bruin past beter bij mijn overige meubels bij elkaar geraapte spullen. maar het is een mooi bed dus alleen maar beter dat er weer een kleur bij komt. komen er nog meer kleuren bij?
Geen idee... ik heb ook het idee dat het een tijdelijk iets is omdat de rest van de serie niet in het wit komt voor zover ik kon zien...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88385218
om eerlijk te zijn vind ik de overige dingen van hopen niet mooi.
ladenkasten met dat glas. ookal is het matglas achtig iets je kan zien wat er in de lades zit...
maar gelukkig is hopen ook goed te combineren met andere dingen. alleen moet ik daarvoor nog ff verder sparen dus ik hoop dat de kleur zwart/bruin er nog een hele tijd in blijft.
  zaterdag 6 november 2010 @ 17:24:23 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_88405648
Wie o wie kan voor mij kijken of die Henriksdal met leuningen met zwartbruin onderstel in andere vestigingen wellicht wel leverbaar zijn?

In Hengelo is de verwachte levertijd inmiddels half januari en de showroommodellen hebben eiken poten :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88465086
ik heb een vraagje, ik heb afgelopen maand een paar kasten gekocht.

Nu heb ik allemaal cadeabonnen gehad, waar ik de eerste tijd niks mee kan want ik wilde ze gebruiken voor die kasten.

Kan ik nu achteraf naar de klantenservice om die cadeabonnen in te leveren en een gedeelte cash terug te krijgen?

Ik heb de aankoopbon nog :)

[ Bericht 17% gewijzigd door _aurum_ op 08-11-2010 10:40:45 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88468318
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb afgelopen maand een paar kasten gekocht.

Nu heb ik allemaal cadeabonnen gehad, waar ik de eerste tijd niks mee kan want ik wilde ze gebruiken voor die kasten.

Kan ik nu achteraf naar de klantenservice om die cadeabonnen in te leveren en een gedeelte cash terug te krijgen?

Ik heb de aankoopbon nog :)
Nee, de waarde van cadeaupassen wordt, voor zover ik weet, niet contant uitbetaald. Wel blijft de waarde onbeperkt geldig.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88475842
mweeh, ik dacht al zoiets, maar toch blijft het balen :)

Bedankt voor de info iig!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88477381
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef _aurum_ het volgende:
mweeh, ik dacht al zoiets, maar toch blijft het balen :)

Bedankt voor de info iig!
tip ze verkopen echt al hele vette kerstartikelen bij de ikea, ik heb zaterdag toch al een beste stapel gescoord :) 60 kerstballen voor 7 euro ofzo :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88482564
Snel zijn met die kerstspullen, anders is het alweer op!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 18:57:04 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88482646
_aurum_ het zijn dan ook cadeaubonnen, geen geld-terug bonnen :X

Vraagje voor de ikea mannen hier: Ik heb een ikea kast, drie deurs, met een dubbele hardboardplaat erachter. Nu gaan we verhuizen en moet de kast dus uit elkaar. Bij de aankoop van de kast krijg je er van die mooie zakjes met mini-spijkers bij om die hardboard gevallen vast te zetten, maar die zijn natuurlijk op. Dat maatje, zijn die gewoon bij de bouwmarkt verkrijgbaar, of hebben jullie die zelf ook los?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 8 november 2010 @ 21:54:24 #114
35189 Troel
scherp en bot
pi_88492709
Bouwmarkt geen probleem :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88494782
Heb geen ervaring met zo'n kast uit elkaar halen, maar ik kan me voorstellen dat je de spijkertjes er niet meer fatsoenlijk uit krijgt? Hoe haal je zo'n plaat los zonder de boel te mollen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 22:33:04 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88495014
platte Schroevendraaier er tussen en voorzichtig wrikken tot de plaat los is, daarna kun je die spijkertjes er redelijk fatsoenlijk uithalen, dus zonder de plaat al teveel te beschadigen, alleen de spijkertjes zijn vrijwel allemaal onbruikbaar geworden daarna ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88498001
die spijkertjes zijn zo bij de bouwmarkt te koop. je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid ff eentje uit de kast meenemen om te vergelijken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:54:46 #118
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88501088
Die spijkertjes (ik geloof dat ze in de officiele bouw-taal trouwens aangeduid worden als 'nagels') zijn zowat het goedkoopste-van-het-goedkoopste wat er in de bouwmarkt aan 'spijkertjes' te vinden is. Moet geen enkel probleem zijn om die voor een prikkie op de kop te tikken (pun intended :) )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 08:51:21 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88504501
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die spijkertjes (ik geloof dat ze in de officiele bouw-taal trouwens aangeduid worden als 'nagels') zijn zowat het goedkoopste-van-het-goedkoopste wat er in de bouwmarkt aan 'spijkertjes' te vinden is. Moet geen enkel probleem zijn om die voor een prikkie op de kop te tikken (pun intended :) )
ik kom toch regelmatig bij de formido, maar ik heb ze nog nooit zien liggen :D (nou kan het zijn dat ik er gewoon dwars overheen kijk, omdat ik ze nog nooit nodig gehad heb :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:59:07 #120
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88511888
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kom toch regelmatig bij de formido, maar ik heb ze nog nooit zien liggen :D (nou kan het zijn dat ik er gewoon dwars overheen kijk, omdat ik ze nog nooit nodig gehad heb :') )
Typisch van die dingen waar je je de schompes naar kan zoeken!
Ik ga altijd naar een kleine Hubo, is wel duurder, maar staat een vent achter de toonbank die altijd onmiddelijk weet wat je zoekt. ^O^

Okee, off topic, ik weet het. O-)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_88516905
Goede ijzerwarenzaak in de buurt is handig inderdaad. Mischien niet de goedkoopste je kan er tenminste wel heen om advies.

Terug naar ikea: is er inmiddels meer duidelijkheid voor de Svanby bekleding voor de ektorp? Ik zag van de week dat ze er één in voorraad hadden, maar ik had geen tijd om langs te gaan.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:11:40 #122
331 Merel
Be here now.
pi_88538580
Vanavond rondleiding gehad achter de schermen bij het Concept Center in Delft. Superleuk! Nu wil ik ook bij Ikea werken O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88544348
Bij een Pax-schuifdeurkast met 2 deuren, moeten die borstelplakstrip allebei aan dezelfde kant, of bij de ene deur aan de linker-, en bij de andere deur aan de rechterkant?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88545423
Even een vraagje voor de experts hier:
Zes jaar geleden hebben wij een Ikea-keuken gekocht. Natuurlijk alle papieren bewaard.
Nu hebben we bijna 3 jaar geleden ons huis verkocht, en krijg ik van de volgende bewoners de vraag of we de aankoopbon óók nog hebben want er is wat mis met de keuken.

Nou, oeps, 6 jaar en 2 verhuizingen verder kan ik natuurlijk geen aankoopbon meer vinden.

Is er op een of andere manier aan die aankoopbon te komen?
Screw them.
We're going home.
pi_88571600
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de experts hier:
Zes jaar geleden hebben wij een Ikea-keuken gekocht. Natuurlijk alle papieren bewaard.
Nu hebben we bijna 3 jaar geleden ons huis verkocht, en krijg ik van de volgende bewoners de vraag of we de aankoopbon óók nog hebben want er is wat mis met de keuken.

Nou, oeps, 6 jaar en 2 verhuizingen verder kan ik natuurlijk geen aankoopbon meer vinden.

Is er op een of andere manier aan die aankoopbon te komen?
Aankoopbon of vrachtbrief? (is de keuken uit voorraad meegenomen of geleverd?)
Ik vraag me trouwens af of er nog wel garantie op zit...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 10 november 2010 @ 21:59:40 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_88574063
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aankoopbon of vrachtbrief? (is de keuken uit voorraad meegenomen of geleverd?)
Ik vraag me trouwens af of er nog wel garantie op zit...
25 jaar op FAKTUM toch?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88574260
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:

[..]



25 jaar op FAKTUM toch?
Ja de laatste paar jaar inderdaad... Maar volgens mij gelden de garantievoorwaarden die golden toen de keuken gekocht werd?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 10 november 2010 @ 22:04:07 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_88574339
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja de laatste paar jaar inderdaad... Maar volgens mij gelden de garantievoorwaarden die golden toen de keuken gekocht werd?
Volgens mij was dat altijd al 10 jaar of langer toch? Weet het niet meer precies. Weet wel dat apparatuur toen maar 2 jaar garantie was en onze magnetron net in jaar drie defect raakte :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88582103
Gisteren naar IKEA duiven geweest, zouden alleen even voor een lamp gaan.. hahaha.
Een heel stuk showroom (woonkamers) was met 'tot 50% korting' omdat ze er iets anders gaan doen ofzo. Heel veel dingen waren al gereserveerd (vind je het gek, banken enzo voor de helft, zag ook een keuken)

Ik had graag de 3 dubbele besta combinatie gekocht met allemaal glazen deuren... maar écht geen ruimte meer voor nog zo'n grote kast. Best wel balen. Uiteindelijk in de koopjeshoek een kleine besta open kast (de 60 bij 128) met een beetje schade... maar perfect om er een poppenhuis in te maken. (worden toch gaatjes in geboord enzo) dus ideaal! was nu nog maar 27,50.

Alleen hij is in het wit, en mn andere besta is beuken volgens mij... beetje jammer.

Zijn die kasten te verven? Zou die witte anders wel roze willen verven ofzo, maar geen idee wat voor verf ik dan moet gebruiken, en of het een beetje netjes blijft zitten? Iemand tips?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_88582194
Met de juiste primer kun je bijna alles verven. In dit geval kunststofprimer gok ik.
pi_88583085
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aankoopbon of vrachtbrief? (is de keuken uit voorraad meegenomen of geleverd?)
Ik vraag me trouwens af of er nog wel garantie op zit...
Aankoopbewijs, dat is wat er gevraagd werd.
Nu had ik die hele bestelbon enzo wel, maar dat was niet voldoende.
Hij is geleverd, niet meegenomen.

Ik zou zeggen: haal ff een nieuw kastje voor een paar knaken, maar ja :')
Screw them.
We're going home.
pi_88583091
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:

[..]



Volgens mij was dat altijd al 10 jaar of langer toch? Weet het niet meer precies. Weet wel dat apparatuur toen maar 2 jaar garantie was en onze magnetron net in jaar drie defect raakte :')
Ja, volgens mij ook 10 jaar.
Screw them.
We're going home.
pi_88590248
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 01:21 schreef Ladyxima het volgende:
Gisteren naar IKEA duiven geweest, zouden alleen even voor een lamp gaan.. hahaha.
Een heel stuk showroom (woonkamers) was met 'tot 50% korting' omdat ze er iets anders gaan doen ofzo. Heel veel dingen waren al gereserveerd (vind je het gek, banken enzo voor de helft, zag ook een keuken)

Ik had graag de 3 dubbele besta combinatie gekocht met allemaal glazen deuren... maar écht geen ruimte meer voor nog zo'n grote kast. Best wel balen. Uiteindelijk in de koopjeshoek een kleine besta open kast (de 60 bij 128) met een beetje schade... maar perfect om er een poppenhuis in te maken. (worden toch gaatjes in geboord enzo) dus ideaal! was nu nog maar 27,50.

Alleen hij is in het wit, en mn andere besta is beuken volgens mij... beetje jammer.

Zijn die kasten te verven? Zou die witte anders wel roze willen verven ofzo, maar geen idee wat voor verf ik dan moet gebruiken, en of het een beetje netjes blijft zitten? Iemand tips?
Volgens mij kun je het wel verven want ik heb ook weleens Lack kasten gezien die waren geverfd. Anders kun je eventueel met plakplastic werken of de kamertjes behangen met behangstaaltjes O+
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_88614854
quote:
Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef WheeleE het volgende:
Bij een Pax-schuifdeurkast met 2 deuren, moeten die borstelplakstrip allebei aan dezelfde kant, of bij de ene deur aan de linker-, en bij de andere deur aan de rechterkant?
Iemand eem idee?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88615122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Iemand eem idee?
Ik heb ze ooit bij iemand anders in elkaar gezet en volgens mij is het beide aan dezelfde kant. De ene strip zorgt er voor dat als de deuren over elkaar heen schuiven, je geen beschadigingen hebt, de andere dat hij netjes afsluit, maar pin me er a.u.b. niet aan vast.

Ik hoop dat 1 v/d experts het je even met zekerheid kan vertellen.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:29:05 #136
331 Merel
Be here now.
pi_88615321
Weet iemand hoe duur de stoel/fauteuil HOVA ooit is geweest? Er staat een leuke op Marktplaats, maar ik weet niet wat 'ie oorspronkelijk gekost heeft, en dat is natuurlijk wel zo handig bij het bieden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88652306
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:43 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88653695
en ik vraag me af, ik heb een ikea kast


Staat niet meer op de site, maar kan ik nog een beschrijving krijgen hoe ik 'm in elkaar moet zetten (en hoe ik 'm t beste uit elkaar kan halen :X ) Moet ik dan mailen ofzo?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88653904
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef DJMO het volgende:
en ik vraag me af, ik heb een ikea kast

[ afbeelding ]
Staat niet meer op de site, maar kan ik nog een beschrijving krijgen hoe ik 'm in elkaar moet zetten (en hoe ik 'm t beste uit elkaar kan halen :X ) Moet ik dan mailen ofzo?
Als je een naam en/of artikelnummer hebt kan dit vast voor je opgezocht en gemaild worden... je kunt dit dan vragen via het contactformulier op internet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88653917
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef Merel het volgende:
Weet iemand hoe duur de stoel/fauteuil HOVA ooit is geweest? Er staat een leuke op Marktplaats, maar ik weet niet wat 'ie oorspronkelijk gekost heeft, en dat is natuurlijk wel zo handig bij het bieden!
Om en nabij de 69 euro geloof ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:48:43 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88654178
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je een naam en/of artikelnummer hebt kan dit vast voor je opgezocht en gemaild worden... je kunt dit dan vragen via het contactformulier op internet...
ik kom dr alleen nog maar achter dat het uit de Kullen serie komt. en daarvan staan nu dus alleen nog ladekastjes op de website, vandaar m'n vraag :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:53:29 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88654380
kan dus tot tien dagen voor ik antwoord op m'n vraag krijg -O- Heb het form wel ingevuld verder, maar er is geen manier om sneller aan te komen Bartje ? aangezien die kast uiterlijk maandag uit elkaar moet zijn :X :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88654992
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef DJMO het volgende:
kan dus tot tien dagen voor ik antwoord op m'n vraag krijg -O- Heb het form wel ingevuld verder, maar er is geen manier om sneller aan te komen Bartje ? aangezien die kast uiterlijk maandag uit elkaar moet zijn :X :')
Ik heb helaas geen mogelijkheid voor je om het voor woensdag na te kijken...
Misschien morgen even bellen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:08:42 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88655161
Dan probeer ik wel te bellen :Y thnx iig )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88655882
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef DJMO het volgende:
en ik vraag me af, ik heb een ikea kast

[ afbeelding ]
Staat niet meer op de site, maar kan ik nog een beschrijving krijgen hoe ik 'm in elkaar moet zetten (en hoe ik 'm t beste uit elkaar kan halen :X ) Moet ik dan mailen ofzo?
Je moet deze PDF hebben!

Andere handleidingen kan je gewoon vinden op de Ikea support site
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:24:12 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88655966
Sorry, that address doesn't exist at this site. Please check the url and try again.
_O-

Via je tweede link + ctrl+f op Kullen kwam ik er wel O+ thnx !! Je bent m'n held van de dag vandaag :D
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88656184
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef DJMO het volgende:
Sorry, that address doesn't exist at this site. Please check the url and try again.
[ afbeelding ] _O-

Via je tweede link + ctrl+f op Kullen kwam ik er wel O+ thnx !! Je bent m'n held van de dag vandaag :D
Raar dat die PDF link het niet doet :( Maarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:30:27 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88656353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Raar dat die PDF link het niet doet :( Maarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held _O-
:* morgen of zondag ook nog wel hoor, als ik aan je denk wanneer ik aan t vechten ben met de kast :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 13 november 2010 @ 09:47:30 #149
331 Merel
Be here now.
pi_88664400
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Om en nabij de 69 euro geloof ik
Dank! Jammer dat 'ie uit de collectie is sowieso, is een mooi ontwerp :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88693144
Ik ben op de Ikea site een PAX kast aan het samenstellen, alleen wordt er geen prijs getoond rechtsbovenin. Ik heb het geprobeerd met IE en firefox, kan iemand eens kijken of die hetzelfde probleem heeft.
  zondag 14 november 2010 @ 10:34:02 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_88693202
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:29 schreef polar33 het volgende:
Ik ben op de Ikea site een PAX kast aan het samenstellen, alleen wordt er geen prijs getoond rechtsbovenin. Ik heb het geprobeerd met IE en firefox, kan iemand eens kijken of die hetzelfde probleem heeft.
Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88697213
iemand enig idee hoe duur de Mella tafel 75x75 was?
pi_88697887
ongeveer 35.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88697972
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
ongeveer 35.-
Bedankt.
Eens kijken of ik deze tafel met beschadigd blad nog kan verkopen (met bon voor tafelzeil erbij van de marktkraam bij mij voor de deur)
  zondag 14 november 2010 @ 21:56:33 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_88717327
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:

[..]



Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben :P
Dat meen je niet :(

Heb net grof geld uitgegeven aan pax kasten :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 21:57:34 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88717400
ik heb vandaag overigens een ik denk ikea bed gedemonteerd, klopt het dat je daar een steeksleutel 13 bij nodig hebt? (sorry voor m'n verhuisvragen allemaal hoor)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88722272
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn :)
Is dat het wit van de witte Billy boekenkast? Dat heeft een IKEA-medewerker als eens voor me opgezocht: NCS 0502-Y. Bij de Multimate in Histor Perfect Finish Zijdeglans laten mengen, ziet er nagenoeg gelijk uit.
pi_88722497
is er niet ergens iets waar alle NCS kleurcodes van ikea producten staan?
want deze vraag komt elk ikea topic wel weer terug...
pi_88722655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn :)
Ik kan dit woensdag voor je nakijken...
Je krijgt dan een NCS nummer :)

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef loecje het volgende:
is er niet ergens iets waar alle NCS kleurcodes van ikea producten staan?
want deze vraag komt elk ikea topic wel weer terug...
Jawel, in de winkel bij de keukenafdeling
(alleen van de keukenfronten)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88728018
@dotKoen: het is de kleurcode wit van de hoogglans wit deuren van onder meer de PAX en Besta. Billy is denk ik meer mat/creme wit?

@Bartjebart: Die hoogglans keukendeurtjes zijn volgens mij dezelfde kleur. Top dat je het wilt opzoeken!
  maandag 15 november 2010 @ 12:21:35 #161
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88733780
Hai mensen!

Ik heb ook wat vragen aan de IKEA-deskundigen hier.
Wij (mijn vriend en ik) staan voor de beslissing om een nieuwe keuken aan te schaffen, en om diverse redenen denken wij sterk aan IKEA - goede prijs/kwaliteit verhouding, alles op één adres te verkrijgen, en dus geen geleur/gezeur bij de diverse keukenboeren want daar hebben we allebei een bloedhekel aan, en bovendien geen tijd voor.

Nu heb ik de oude keuken al zo veel mogelijk gesloopt/gestript (kastjes e.d. zijn weg), maar het betreft een oud (en vies!) pand, waarbij ik o.a. de jaren-1960 tegels niet meer van de wand gerost kreeg, er in de vloer gedeeltelijk een gat zit waar het oude keukenblok stond, er was geen afzuiger, maar twee gammele lichtpuntjes, stuclaag van plafond laat gedeeltelijk los, etc.

Mijn vraag is: die 'montageservice' van de IKEA, wat doet die precies? Ik begrijp dat eea eerst wordt gechecked via een 'voorbereidingsonderzoek', wordt dan ook gekeken naar wat er allemaal nog moet gebeuren voordat die keuken er uberhaupt in kan? Ik denk dan aan: nieuwe betonvloer storten & tegelen, verwijderen oude stuclagen en tegels, verleggen leidingen, electriek, en dergelijke, want dit is allemaal noodzakelijk. Kan dit ook gedaan worden door die 'montageservice', of doen die alleen maar de echte 'montage', m.a.w. kastjes opbouwen en apparatuur aansluiten?

(NB als ik dit in het verkeerde topic heb gepost, mods graag verplaatsen :))
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 12:52:14 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88734720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Raar dat die PDF link het niet doet :( Maarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held _O-
weet je wat ik vanmorgen vond tussen de rommel die onder m'n bed vandaan kwam? :@ :@ :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88854820
Vraagje: verkoopt IKEA ook grotere magneetborden dan die op de site staan?
Ik ben namelijk op zoek naar een bord van ongeveer 1 bij 1,5 en kreeg een "gouden tip" van een man van de Expo dat ze zoiets zeker bij IKEA zouden hebben, maar op de site vind ik niet zoiets.
pi_88857444
Volgens mij niet, maar ga eens bij Leen Bakker kijken of Kwantum, die hebben zulke dingen ook.

Anders maak je m zelf, stukje hout, beetje magneetverf en evt schoolbordverf, mooi profieltje erom heen, en klaar...
pi_88858441
een winkel met kantoor artikelen heeft ze wel (of kan bestellen)
pi_88859367
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef mmarkk het volgende:
Vraagje: verkoopt IKEA ook grotere magneetborden dan die op de site staan?
Ik ben namelijk op zoek naar een bord van ongeveer 1 bij 1,5 en kreeg een "gouden tip" van een man van de Expo dat ze zoiets zeker bij IKEA zouden hebben, maar op de site vind ik niet zoiets.
Nee, dat verkopen we niet helaas...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88863414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:14 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij niet, maar ga eens bij Leen Bakker kijken of Kwantum, die hebben zulke dingen ook.

Anders maak je m zelf, stukje hout, beetje magneetverf en evt schoolbordverf, mooi profieltje erom heen, en klaar...
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, dat verkopen we niet helaas...
Ah, jammer. Ik zal eens een kijkje nemen bij de gesuggereerde winkels. Al maakt John me ook enthousiast voor het zelf gaan klussen. :)
  zaterdag 20 november 2010 @ 22:19:12 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_88958090


Bloemen op de muur :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88959358
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Bloemen op de muur :7
Tis er ook wel echt de goede kamer voor :D

Ik willem ook :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88966967
Weet iemand of het mogelijk is om van het Besta Burs-tvmeubel de lades weg te laten en die ruimte met gewone planken te gebruiken? In de Besta-planner kom ik daar niet helemaal achter.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88966991
27 november weer lekker naar de Ikea in Breda *O*
pi_88967856
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:30 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om van het Besta Burs-tvmeubel de lades weg te laten en die ruimte met gewone planken te gebruiken? In de Besta-planner kom ik daar niet helemaal achter.
BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88968922
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...
Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88969006
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:36 schreef WheeleE het volgende:

[..]


Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?
Nee volgens mij niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88969034
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet...
Okay, dankjewel, dat was precies wat ik wilde weten :)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88977733
iemand enig idee of er ooit nog eens een IKEA in zeeland geopend gaat worden? ik weet dat ze bij IKEA op t moment geen nieuwe willen openen of zo iets, maar het zou fijn zijn ook in deze uithoek van nederland een IKEA te hebben :)
  zondag 21 november 2010 @ 16:11:43 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_88977859
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:08 schreef McWurth het volgende:
iemand enig idee of er ooit nog eens een IKEA in zeeland geopend gaat worden? ik weet dat ze bij IKEA op t moment geen nieuwe willen openen of zo iets, maar het zou fijn zijn ook in deze uithoek van nederland een IKEA te hebben :)
Zeeland is te klein verzorgingsgebied, je kunt beter blijven hopen op online bestellen bij IKEA :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88977976
laat ze eerst de plannen van zwolle maar eens afmaken.

online bestellen vind ik eigenlijk niet bij ikea passen...
pi_88978106
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst de plannen van zwolle maar eens afmaken.

online bestellen vind ik eigenlijk niet bij ikea passen...
denk dat dat er ook niet zo snel komt, de winkel is niet voor niks zo ingericht dat je ook al wil je n kast je alsnog langs alle kleine dingen komt en toch meer meeneemt, met online shoppen, bestel je je boekenkast and that's it. Geen Oh wat handig een afwasborstel en oh toch nog ff n hotdog of balletjes eten in t restaurant.
pi_88978326
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


denk dat dat er ook niet zo snel komt, de winkel is niet voor niks zo ingericht dat je ook al wil je n kast je alsnog langs alle kleine dingen komt en toch meer meeneemt, met online shoppen, bestel je je boekenkast and that's it. Geen Oh wat handig een afwasborstel en oh toch nog ff n hotdog of balletjes eten in t restaurant.
Online shoppen bij de IKEA gebeurt in de USA juist enorm veel, echt een enorme business daarzo.
pi_88978849
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Online shoppen bij de IKEA gebeurt in de USA juist enorm veel, echt een enorme business daarzo.
USA is ook wel wat groter dan NL, eigenlijk kun je bijna overal met een uurtje rijden bij een ikea zijn
pi_88980104
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef Adelante het volgende:

[..]



Zeeland is te klein verzorgingsgebied, je kunt beter blijven hopen op online bestellen bij IKEA :P
nou weet ik nog net zo niet niet hoor, er zijn erg veel studenten erbij gekomen (word ook steeds meer ieder jaar) en hoor iedereen er over klagen.

en online bestellen zou SUPER fijn zijn jah het verveelt wel iedere keer half NL door n om daar "even" een familie uitje te doen. maar ja heb zweedse vrouw dus we "moeten" af en toe even gaan ;)

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef loecje het volgende:
laat ze eerst de plannen van zwolle maar eens afmaken.

online bestellen vind ik eigenlijk niet bij ikea passen...
online bestellen gebeurt in zeer veel europese landen al en amerika ook erg veel goede zaken daar door.

mijn vrouw verbaast het eigenlijk dat ze dat nou net niet in NL hebben eigenlijk....
pi_88980120
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]


USA is ook wel wat groter dan NL, eigenlijk kun je bijna overal met een uurtje rijden bij een ikea zijn
behalve als je uit zeeland komt :P
pi_88980960
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef McWurth het volgende:

[..]



behalve als je uit zeeland komt :P
valt ook wel mee, iets meer dan een uurtje(gent, breda, barendrecht afhankelijk van waar uit zeeland). zelfde als vanuit omgeving zwolle naar de ikea dat is ook net iets meer dan een uur.
pi_88982797
Volgens mij zijn de volgende vestigingen nog in de planning voor de komende 5(?) jaar;
- Leiderdorp
- Zwolle
- Amsterdam-Noord

En daarna is Nederland "vol" :+

Voor wat betreft online shoppen is de werkwijze zoals dit in het buitenland gebeurd nog niet sluitend bij hoe het in Nederland zou moeten/kunnen. En ik begreep dat Ingvar heeft aangegeven dat daar wat hem betreft geen aandacht meer naar toe zou moeten gaan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88983610
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef loecje het volgende:

[..]



valt ook wel mee, iets meer dan een uurtje(gent, breda, barendrecht afhankelijk van waar uit zeeland). zelfde als vanuit omgeving zwolle naar de ikea dat is ook net iets meer dan een uur.
breda of barendrecht is het dichste bij maar dan vind ik het nog aso ver rijden. ook als je met de trein gaat voor de leut is het erg ver helaas.
maar goed het zal ons niet tegenhouden iig hoor :) ik is en blijft leuk
pi_88992224
@ McWurth: waar woon je dan in Zeeland?

Had zelf ook begrepen dat er inderdaad geen afzetmarkt voor was.

Maar zeg nou zelf: als je er elke dag zo naar toe kunt, dan is op gegeven moment de leukigheid er ook vanaf.

Dat had ik eerst bij de MediaMarkt. Toen er in Zeeland nog geen zat, was het altijd als ik in Breda of Eindhoven was, een winkel waar ik naartoe ging, nu niets speciaals meer...
pi_88992590
de leukigheid eraf? nooit :P
pi_88995752
Ik heb een vraagje over de Solsta Pallbo poef.


Als je de hoes eraf haalt heb je dan gewoon een houten kubus met een kussen? En zo ja is dat kussentje dan ook makkelijk te verwijderen? Ik heb namelijk gewoon het houten geraamte van de kubus nodig.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_88995838
http://ikeahacker.blogspo(...)h-solsta-pallbo.html :P

Ik wil er ook eentje, maar wordt niet verkocht in Duiven ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88996308
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:
http://ikeahacker.blogspo(...)h-solsta-pallbo.html :P

Ik wil er ook eentje, maar wordt niet verkocht in Duiven ;(
Thnx! Zie nu ook dat de zijkanten niet dicht zijn en voor mijn idee moet dat wel.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_88996538
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:
http://ikeahacker.blogspo(...)h-solsta-pallbo.html :P

Ik wil er ook eentje, maar wordt niet verkocht in Duiven ;(
Alleen de kunstleren versie wordt niet in Duiven verkocht. De voetenbankjes met een witte en grijze bekleding wel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88997982
Die Mussla keramische messen zijn ze gewoon op of alleen in bepaalde winkels verkrijgbaar? In Breda zijn ze al minstens een week "Niet verkrijgbaar".
pi_88998688
vanaf dinsdag is de NORDBY kast er 3 dagen.
ik heb eigenlijk alleen sochtends vroeg tijd. maar begrijp ik nu goed dat in groningen het restaurant om 9 uur open is en de winkel pas vanaf 10 uur?

ik moet 10.30 ergens anders zijn dus dat gaat haasten worden (kast de bus in enzo)
Waar staan die producten normaal? bij het magazijn ergens lijkt mij de meest logische plek.
pi_88999204
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:21 schreef Fixers het volgende:
Die Mussla keramische messen zijn ze gewoon op of alleen in bepaalde winkels verkrijgbaar? In Breda zijn ze al minstens een week "Niet verkrijgbaar".
De site heeft een update gehad afgelopen week.
Volgens mij houdt het 'niet verkrijgbaar' in dat dit niet in deze winkel verkocht wordt. Anders had er moeten staan 'niet op voorraad'.

Maar gezien het formaat van de winkel in Breda verwacht ik eigenlijk dat zij het product nog niet opgestart hebben en dat dit wel gedaan gaat worden. Al kan ik je dit niet garanderen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88999267
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef loecje het volgende:
vanaf dinsdag is de NORDBY kast er 3 dagen.
ik heb eigenlijk alleen sochtends vroeg tijd. maar begrijp ik nu goed dat in groningen het restaurant om 9 uur open is en de winkel pas vanaf 10 uur?

ik moet 10.30 ergens anders zijn dus dat gaat haasten worden (kast de bus in enzo)
Waar staan die producten normaal? bij het magazijn ergens lijkt mij de meest logische plek.
Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88999797
ik kan smiddags en savonds niet. Dat is het probleem.
en in een studentenstad verwacht ik dat zo'n goedkope kast vrij hard gaat dus ik gok het er niet op om pas woensdagmiddag heen te gaan.
Dan maar rustig ontbijten in het restaurant en om 10uur in de startblokken. Hoor net dat we pas om 11 uur verwacht worden (daarvoor koffie leuten dat doe ik wel bij de ikea) dus ik heb wat meer tijd sochtends.
moet goed komen.
pi_89001848
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef loecje het volgende:
vanaf dinsdag is de NORDBY kast er 3 dagen.

wat is dat voor actie, en waar heb je dat gezien? :)
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_89001873
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:08 schreef Ladyxima het volgende:

[..]



wat is dat voor actie, en waar heb je dat gezien? :)
:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89002059
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
ja die heb ik hier nu ook echt naast me liggen :')
Ik dacht op de website ofzo..
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_89002817
quote:
Op maandag 22 november 2010 02:53 schreef Ladyxima het volgende:

[..]



ja die heb ik hier nu ook echt naast me liggen :')
Ik dacht op de website ofzo..
Hier http://onlinecatalogue.ikea.com/2011/ikea_catalogue/NL/
pi_89003079
Verdorie. kijk ik om half 11 op de site of er nog voorraad van een kast is. staan er nog 10 op . kom ik om 3 uur. alle kasten weg. En niet eens een aanbieding. Moet ik dinsdag na mijn werk weer 60 km heen, 60 km terug rijden. :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89004590
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef JohnB52 het volgende:
@ McWurth: waar woon je dan in Zeeland?

Had zelf ook begrepen dat er inderdaad geen afzetmarkt voor was.

Maar zeg nou zelf: als je er elke dag zo naar toe kunt, dan is op gegeven moment de leukigheid er ook vanaf.

Dat had ik eerst bij de MediaMarkt. Toen er in Zeeland nog geen zat, was het altijd als ik in Breda of Eindhoven was, een winkel waar ik naartoe ging, nu niets speciaals meer...
ik woon in middelburg dus het is wel ruim een uur rijden iig. en de mediamarkt was idd eers leuk voor twee weken _O-
  maandag 22 november 2010 @ 11:22:12 #204
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_89006412
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:

Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben :P


nou wilde ik ook een pax kopen, maar ik had toch liever wat korting op de kast gehad ipv een cadeaukaart.
pi_89006575
Ik wil een UTBY bar, maar ik vind 130 euro voor een tafel zo prijzig? Of is dat wel gangbaar?
  maandag 22 november 2010 @ 12:58:10 #206
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89009294
Jeetje, Ikea gaat nu zelfs een hele woonwijk bouwen: http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Ben benieuwd!
  maandag 22 november 2010 @ 13:00:03 #207
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89009357
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Jeetje, Ikea gaat nu zelfs een hele woonwijk bouwen: http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Ben benieuwd!
Oh my :D
With the stars as her umbrella
pi_89009408
:D de speld is toch die fake-krant?
  maandag 22 november 2010 @ 13:06:25 #209
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89009547
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
:D de speld is toch die fake-krant?
Daar werd ik net via Twitter op geattendeerd...ik wist het niet :@
pi_89009602
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 12:58 schreef morgane het volgende:
Jeetje, Ikea gaat nu zelfs een hele woonwijk bouwen: http://www.speld.nl/2010/11/22/ikea-bouwt-nieuwe-woonwijk-almere/
Ben benieuwd!
:')

Het 'enge' is dat er IKEA woningen zijn... boblok of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 22 november 2010 @ 13:14:57 #211
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89009805
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:')

Het 'enge' is dat er IKEA woningen zijn... boblok of zo...
:Y http://www.boklok.com
pi_89020105
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 13:06 schreef morgane het volgende:

[..]


Daar werd ik net via Twitter op geattendeerd...ik wist het niet :@
Toen ik dit las, ging er een lampi branden:

Een woning aan de luxere Ektorpsingel is al verkrijgbaar voor ¤ 200.000,- exclusief bezorg- en montagekosten. De goedkopere Malm-driekamer-appartementen aan de Faktumstraat zijn er (wederom exclusief bezorg- en montagekosten) al vanaf 150.000 euro.
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:33:50 #213
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89039240
Lol, die namen zijn wel érg doorzichtig ja. Zo ver had ik niet gelezen.
pi_89046676
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
De kast loopt storm ik denk dat er vanmiddag niets meer over is.
Ik had eerst ff in het restaurant ontbeten en liep met de eerste groep de winkel in. hoorde iedereen om mij heen over die kast. Veel mensen waren niet zo slim om binnendoor naar het magazijn te gaan.
Kast op de kar gegooid en daarna nog ff wat kleine dingetjes gepakt. toen ik terug kwam (10min later ofzo) was de stapel al half weg. zag zelfs mensen die 5 kasten op de kar hadden.

Daarna naar huis... Dat was wat meer gedoe. De kast was een stuk zwaarder dan ik had verwacht (2 dozen, kon 1 doos in mn eentje niet tillen) Dus met karretje en al naar huis gelopen.
En natuurlijk begon het te regenen dus de doos is nat.

Hoe zit dat met eventueel ruilen/terugbrengen? dit moet in de originele doos las ik maar mag deze doos geopend zijn? ik wil toch wel ff kijken of er niets beschadigd is (waterschade ofzo).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 november 2010 @ 12:03:45 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89047273
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
kan die kast (na)besteld worden als hij is uitverkocht ? Ik wil er dolgraag één hebben voor de babykamer (ikea barendrecht) maar ik denk dat ik er naast ga grijpen aangezien ik vandaag geen vervoer heb ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89047338
@loecje; Je mag de verpakking openen, dat is geen probleem.
@DJMO; de artikelen zijn helaas niet na te leveren wanneer ze uitverkocht zijn
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 november 2010 @ 12:07:39 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89047377
k. thnx
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:09:46 #218
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89047424
Wanneer wordt het mogelijk om vanuit je luie stoel op de site te bestellen :@
With the stars as her umbrella
pi_89047715
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:09 schreef -Miauw- het volgende:
Wanneer wordt het mogelijk om vanuit je luie stoel op de site te bestellen :@
dat zou al 2 jaar geleden er moeten zijn, althans toen stond het in een forum, kennelijk is er iets gewijzigd. Ik vind het ronduit dom dat ze dat niet aanbieden, ze bezorgen nu immers al, de structuur is er ook al (ook webtechnisch aangezien het in het buitenland wel kan).
  dinsdag 23 november 2010 @ 12:59:28 #220
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89048893
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:21 schreef richardrahl het volgende:

[..]


dat zou al 2 jaar geleden er moeten zijn, althans toen stond het in een forum, kennelijk is er iets gewijzigd. Ik vind het ronduit dom dat ze dat niet aanbieden, ze bezorgen nu immers al, de structuur is er ook al (ook webtechnisch aangezien het in het buitenland wel kan).
Ja, daarom! Zag het op de Amerikaanse site :Y
With the stars as her umbrella
pi_89049079
Uit een eerdere post;
quote:
Voor wat betreft online shoppen is de werkwijze zoals dit in het buitenland gebeurd nog niet sluitend bij hoe het in Nederland zou moeten/kunnen. En ik begreep dat Ingvar heeft aangegeven dat daar wat hem betreft geen aandacht meer naar toe zou moeten gaan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:10:59 #222
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_89049259
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Bartjebart het volgende:
Uit een eerdere post;

[..]

;( noes
With the stars as her umbrella
pi_89050036
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 12:05 schreef Bartjebart het volgende:
@loecje; Je mag de verpakking openen, dat is geen probleem.
@DJMO; de artikelen zijn helaas niet na te leveren wanneer ze uitverkocht zijn
bedankt voor de snelle reactie

[ Bericht 89% gewijzigd door loecje op 23-11-2010 16:10:12 ]
pi_89050110
DJMO ik had er best een voor je willen ophalen maar Groningen ligt een beetje uit de route voor jou

[ Bericht 3% gewijzigd door loecje op 23-11-2010 16:10:24 ]
pi_89058125
Ik heb ook een kleine vraag. Ik heb ooit een staande lamp BASISK gekocht (niet de Uplight-versie maar de gewone versie die niet meer verkrijgbaar is). Alleen is de lampenkap nu een beetje gebroken. Weet iemand welke lampenkap het beste er op past?
pi_89068597
Wellicht kan je een BASISK kap krijgen bij de klantenservice? Van een andere lamp kon ik zo een kap meekrijgen.
pi_89068841
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef richardrahl het volgende:
Wellicht kan je een BASISK kap krijgen bij de klantenservice? Van een andere lamp kon ik zo een kap meekrijgen.
Naja krijgen, kopen :) Gewoon even bij de klantenservice proberen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 november 2010 @ 21:17:15 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89069241
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef loecje het volgende:
DJMO ik had er best een voor je willen ophalen maar Groningen ligt een beetje uit de route voor jou
lief van je, maar dat ligt idd een béétje uit de route ;) :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89069600
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.

Mag je ook niet reserveren?
pi_89070054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:23 schreef samara het volgende:

[..]



@Bartjebart Is er geen manier om te achterhalen of er genoeg kasten zijn? Zonde om daar voor niets heen te rijden.

Mag je ook niet reserveren?
Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.
Reserveren is helaas niet mogelijk inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:01:30 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_89072064
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?

Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_89072192
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?

Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
Normaal gesproken kun je met die bon naar de klantenservice gaan en daar een deelname formulier ophalen. Met een bon van tot 90 dagen voor de start van de actie
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89072308
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:01 schreef Troel het volgende:
Hoe streng zijn ze met die Pax-actie?

Als in, maak ik een kans om met mijn bonnen van de afgelopen maand met 8 paxkasten en bijbehorende onderdelen alsnog een kadokaart te krijgen, of moet ik daadwerkelijk donderdag die kasten opnieuw kopen en op de oude bonnen weer inleveren?
goh zoveel kasten? Die kasten moeten geweldig zijn dan!
Ik moet ook nog een kast maar ik twijfel nog. Ik hoor goed en slechte verhalen over die kasten.
Mag ik vragen wat jij er zo goed aan vind?
pi_89072609
waarom lees ik nu pas dat je 90 dagen voor een actie iets kan kopen en dan het geld via bijv. een bon weer terugkrijgt?

dat had ik eerder moeten weten, koop ik gewoon een week voor een goede actie het al en sta ik niet in de rij bij een plundra :P
pi_89073031
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:11 schreef richardrahl het volgende:
waarom lees ik nu pas dat je 90 dagen voor een actie iets kan kopen en dan het geld via bijv. een bon weer terugkrijgt?

dat had ik eerder moeten weten, koop ik gewoon een week voor een goede actie het al en sta ik niet in de rij bij een plundra :P
Dan moet je wel weten dat de actie eraan komt :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89081465
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 22:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan moet je wel weten dat de actie eraan komt :')
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
Your mom is hot, your dad is crazy
pi_89082269
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je zou het morgenvroeg na kunnen vragen via het 0900-nummer. Zij kunnen de actuele voorraad per vestiging zien.
Reserveren is helaas niet mogelijk inderdaad...
Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 november 2010 @ 08:12:53 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89082298
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?

quote:
9s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:19 schreef Metus het volgende:

[..]

[..]

die kast is niet buiten de actieperiode verkrijgbaar (hij is immers ook niet (na) te bestellen? dus dan gaat dit grapje niet op ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89082330
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

was dat ook een actie vergeljkbaar met deze kast?

Nee je hebt gelijk...
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89082336
DJMO k zag zo ff heel snel ook een andere kast met 3 witte deuren (dus ipv die vakjes)ik kan hem alleen niet terug vinden op de site dus weet de prijs niet meer precies maar die was ook niet duur dacht ik.
ik ga waarschijnlijk vandaag nog ff terug om het karretje terug te brengen en een kussen halen. zal ff kijken welke kast het nu precies was.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 november 2010 @ 08:18:17 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89082355
Loecje: Het ging mij juist om deze kast vanwege die vakjes, makkelijk en snel (als de baby je onderpiest ofzo) kunnen pakken van luiers, doekjes, rompertjes etc.. Met een deur ervoor kom je er niet zo snel bij. Ja, als het op de commode zelf staat :P Wel lief van je dat je wil kijken :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89082672
quote:
9s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:19 schreef Metus het volgende:

[..]

[..]

Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staan :+ Dus daar gaat dit sowieso niet op ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89082731
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik heb een paar weken geleden een bank kunnen laten reserveren. Moest m wel binnen 48 uur ophalen.
Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.
De andere producten zouden alleen gereserveerd kunnen worden wanneer we ze ook daadwerkelijk voor je uit de winkel zouden halen, en er is simpelweg niet voldoende opslagruimte om al die karren neer te zetten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89088512
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:18 schreef DJMO het volgende:
Loecje: Het ging mij juist om deze kast vanwege die vakjes, makkelijk en snel (als de baby je onderpiest ofzo) kunnen pakken van luiers, doekjes, rompertjes etc.. Met een deur ervoor kom je er niet zo snel bij. Ja, als het op de commode zelf staat :P Wel lief van je dat je wil kijken :*
ik vind die vakken ook erg leuk. heb een studentenkamer dus zo'n kledingkast is dan al snel saai en de vakken geven toch wat extra's

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40163778 is dit misschien een idee? die kan je op veel verschillende manieren plaatsen. naast een kast zetten rechtop. dat was eerst mijn idee om een simpele kast een wat speels effect te geven.
horizontaal boven de comode hangen dat vond ik zelf wel praktisch bij oppaskindje. dan heb je echt alles bij de hand zonder dat kleine erbij kan.

of deze expedit, die is wat meer op marktplaats enzo te vinden en daardoor stuk goedkoper te krijgen.

edit: via afbeelding werkt niet, dan maar product linkje
pi_89089060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:40 schreef Bartjebart het volgende:
Ja das een mooie want de aanbiedingen in de catalogus zijn niet eerder verkrijgbaar dan de dagen die in de catalogus vermeld staan :+ Dus daar gaat dit sowieso niet op ;)
dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.

maar dit is een actie van niks, je kan niet eens de voorraadinfo via de website opvragen over deze kast... dus tja, je moet wel in de buurt van de ikea wonen voor deze actie.
pi_89090356
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef richardrahl het volgende:

[..]

dat is nu alleen 1 keer het geval met deze kast, bij eerdere acties zoals met die lockers kon je ze gewoon eerder kopen. Verder krijg ik weken van te voren thuis folders met aanbiedingen van ikea en daarin staan alle acties aangekondigd.

maar dit is een actie van niks, je kan niet eens de voorraadinfo via de website opvragen over deze kast... dus tja, je moet wel in de buurt van de ikea wonen voor deze actie.
De aanbiedingen die nu in de catalogus staan worden speciaal ingekocht om deze aanbiedingen te voeren. Dat is dit jaar voor het eerst zo, voorgaande jaren zaten er wel eens 'standaard' assortiment aanbiedingen tussen. Dan kun je ook op internet voorraad gegevens navragen.

Wat betreft deze kast;
Behalve Heerlen en Hengelo hebben alle vestigingen nog zeker de helft van hun oorspronkelijke voorraad. Heerlen is bijna uitverkocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89095166
Als ik zo brutaal mag zijn Bartjebart: hoeveel kasten zijn er dan beschikbaar voor zo'n aktie als deze? Gewoon om n idee te hebben hoeveel er verkocht worden...
pi_89105921
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:46 schreef JohnB52 het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn Bartjebart: hoeveel kasten zijn er dan beschikbaar voor zo'n aktie als deze? Gewoon om n idee te hebben hoeveel er verkocht worden...
Eh de aantallen verschillen, afhankelijk van het landsaandeel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoeveel kasten er precies beschikbaar waren. Maar IKEA heeft wel geconcludeerd dat de actie niet onwijs snel ging.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89118021
in Groningen toch wel. toen ik vanochtend karretje ging terug brengen lag er nog 1 kast waarvan de doos goed beschadigd was (voet afdrukken en deuken bij de hoeken)
of er moet ergens in een ander deel van het magazijn nog voorraad hebben gelegen maar lijkt me toch dat die voorraad er sochtends bij gezet word.

maar misschien heeft DJMO dan nog kans. morgen iemand die heen kan DJMO? de dozen zijn wel zwaar en denk 2meter lang. met voorstoel en achterbank plat en koferbak iets open past het wel in een normale auto.
pi_89128368
Heeft Ikea ook whitewash kasten?

Volgens mij niet, maar misschien heb ik het mis? Ik zoek namelijk een whitewash kast.
pi_89137646
Die maak je toch zelf met n potje "whitewash" beits en n tweedehands kast?
pi_89204732
nou, een kast verven is best een grote klus als je het goed wilt doen en ik wil er gewoon voor betalen.

ben nu al de muur aan het schilderen van de kinderkamer en de woonkamermuur moet ook morgen aangezien zoonlief voor papa met viltstift op de muur een tekening heeft gemaakt :X

Dus ik zoek een whitewashkast en ben benieuwd of ikea die heeft.
pi_89206439
De HEMNES serie is wit gebeitst... Dat is, denk ik, het enige wat een beetje in de buurt komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89208272
Ikea verkoopt ook potjes beits (lazuur), die je volgens mij bij de keukenafdeling vaak ziet, en ook waar ze dat (keuken)krukje verkopen.

Ik had het krukje eerst met lazuur gedaan, maar toen had er iemand met zn smerige poten op gestaan, nu is ie hoogglans wit. Staat m niet slecht vind ik.
pi_89235462

_O-

Wie bedenkt zoiets :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89235512
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.

En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw

Alvast bedankt voor een antwoord.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:37:02 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235529
zeg Bartjebart: Wat gebeurt er met voorraad (van die kasten ja :P ) die niet verkocht is binnen de actieperiode? Kan er dan wél gereserveerd worden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89235676
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Wie bedenkt zoiets :')
geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.
woon vlak bij de ikea maar met grote spullen is het toch te ver om te lopen(ook met geleend karretje). geen auto, en al zou ik die hebben kan ik niet in de buurt van mn kamer komen(autovrij gebied)
dus zo'n fiets:) alleen waarom 2 fietsen voorop?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:43:28 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235742
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef loecje het volgende:

[..]

geniaal. die had ik heel goed kunnen gebruiken.
woon vlak bij de ikea maar met grote spullen is het toch te ver om te lopen(ook met geleend karretje). geen auto, en al zou ik die hebben kan ik niet in de buurt van mn kamer komen(autovrij gebied)
dus zo'n fiets:) alleen waarom 2 fietsen voorop?
wellicht omdat in je eentje fietsen loodzwaar zou zijn met die pakketten van de ikea? (volgens mij verstoppen ze soms lood in het karton :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89235830
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
De HEMNES serie is wit gebeitst... Dat is, denk ik, het enige wat een beetje in de buurt komt...
Ik heb een Hemnes object hier thuis, maar dat is te verschillend. Jammer, dan valt Ikea af.
pi_89236767
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.

En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw

Alvast bedankt voor een antwoord.
Elke stofsoort die IKEA gebruikt voor zijn bekledingen krijgt een eigen naam. Ook de kwaliteit en gebruikte materialen verschillen per bekleding. En een aantal banken worden geleverd met een afneembare bekleding, een aantal met een vaste bekleding.

Ik kan woensdag eventueel voor je nakijken wanneer we weer verwachten een bepaalde bekleding op voorraad te hebben.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89236903
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:37 schreef DJMO het volgende:
zeg Bartjebart: Wat gebeurt er met voorraad (van die kasten ja :P ) die niet verkocht is binnen de actieperiode? Kan er dan wél gereserveerd worden?
Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.
Reserveren gebeurd sowieso niet/weinig, sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 21:22:26 #263
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89237029
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die voorraad blijft gewoon verkoopbaar in het magazijn liggen.
Reserveren gebeurd sowieso niet/weinig, sorry...
je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89237358
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

je weet zeker niet of Barendrecht nog voorraad heeft liggen? En gaan ze btw voor dezelfde prijs als de actieprijs weg?
Eh nee geen idee :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89239921
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Wie bedenkt zoiets :')
Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?
pi_89239986
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef Fixers het volgende:

[..]

Geweldig! Die moeten ze hier ook hebben, hoef ik ook niet meer voor ieder extra doosje van de ikea weer iemand met een auto te bellen. Komen die overal?
Dit is in Delft...
En ik gok dat het daar ook bij blijft.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89252293
[quote]1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Elke stofsoort die IKEA gebruikt voor zijn bekledingen krijgt een eigen naam. Ook de kwaliteit en gebruikte materialen verschillen per bekleding. En een aantal banken worden geleverd met een afneembare bekleding, een aantal met een vaste bekleding.

Ik kan woensdag eventueel voor je nakijken wanneer we weer verwachten een bepaalde bekleding op voorraad te hebben.
[/quote

Als je dat wil doen graag....
pi_89252343
Sorry Bart ging met die quote niet helemaal goed
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 12:45:30 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89252597
je hoeft alleen maar te editten (edit.png) en een ] achter de laatste quote te zetten :+ ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89262186
Ik heb de Ikea Glimt 2e hands op de kop getikt (de 6 lampen uitvoering) en net opgehangen. Wilde altijd al deze gave lamp hebben.

Door hem aan te raken gaat hij aan/uit of kan je hem dimmen. Echt te gek. Een soort gadget is het bijna, en fantastisch licht.



Er zijn trouwens hele pimp my glimt sites op internet :P
http://ikeahacker.blogspot.com/2008/04/glam-up-your-glimt.html

Erg gave site trouwens, die ikea hackers, zie:
http://ikeahacker.blogspot.com/
pi_89263538
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk lag die bank in een ander magazijn? Dat wil zeggen, je hebt em afgerekend en bij de goederen uitgifte balie opgehaald? Dat zijn namelijk de enige producten die we wel kunnen reserveren, al is het bij uitzondering.
De andere producten zouden alleen gereserveerd kunnen worden wanneer we ze ook daadwerkelijk voor je uit de winkel zouden halen, en er is simpelweg niet voldoende opslagruimte om al die karren neer te zetten...
Nee.
Ik heb m telefonisch gereserveerd... Het was de laatste bank in die kleur in de wijde omtrek.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89263639
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef bocatabla het volgende:
Hallo ik heb een vraag. Ik wil een KIVIK bank 3 zits met chaisse longue grijs bruin, denk ik.. Kijk al een tijdje op de website maar deze kleur is nergens op voorraad en ook niet bekend wanneer dan wel. Weet iemand wanneer dit weer leverbaar is? Andere kleuren zijn wel op voorraad of alleen op bestelling leverbaar bij Delft.

En waarom zit er zo'n groot prijsverschil in de kleuren, gaat van 700 tot 1200, is toch allemaal dezelfde stof? Heeft iemand ook ervaring met deze bank, hij is nieuw

Alvast bedankt voor een antwoord.

De kivik zit geweldig! Overigens is het erom doen van de hoezen een simpel karweitje, dus als je genoegen neemt met een andere kleur, scheelt je dat 100 den euro's
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89265040
gisteren in IKEA breda geweest natuurlijk was het ontzettend druk weer zoals altijd.
hebben erg weinig gekocht deze keer maar wel natuurlijk plannen gemaakt wat we de volgende keer kopen!


die blauwe :)
we hebben hier namelijk 1 wandje waar erg moeilijk in te boren is en we hadden allebei zoiets van he dat is een mooie lamp voor in die hoek, dus eerst volgende keer kopen we die!

en natuurlijk even in de food store geweest waar we ontzettend veel gekocht hebben voor de dame hier in huis want die wil natuurlijkw at zweeds eten in huis hebben als zweedse met kerst enzo :D

de food store was duurder dan de gewone ikea winkel :')
pi_89267321
ow wou die blauwe had ik wel zien hangen en toen dacht ik nog jammer datie er niet in het rood is. maar hij is er dus wel in het rood.
hoe heet de lamp eigenlijk? op de site kan ik hem niet vinden.
pi_89267415
die blauwe is altijd uitverkocht als ik er ben, die rode trouwens ook. Ze hebben altijd lelijke liggen in Amsterdam.
pi_89267925
die (wand)lamp heet GYLLEN (betekend gouden) hij was er in breda ook niet meer alleen het showmodel lekker boeie gewoon kijken naar de voorraad op de site als je gaat als ze hem niet hebben ga je naar andere IKEA :P
pi_89270758
ah als je op de site kijkt bij wandlampen zie je alleen de versie "zwart/wit/letters" pas als je daarop klikt zie je de "veelkleurige".
vandaar dat ik hem niet kon vinden.

wat...: 60 euro :o oei beetje veel te duur -O-
pi_89282471
Ik ben van plan om in de loop van volgend jaar op mezelf te gaan wonen en dan wil ik graag een modulaire zitbank. Nu had ik mijn oog laten vallen op de KIVIK in Tullinge donkerbruin, maar volgens mij is daarvan helemaal NIETS op voorraad bij Ikea Groningen. De laatste keer dat ik daar was heb ik alleen 1 verdwaald 1-zits element gezien maar zelfs die hebben ze al niet meer.

Komt deze bank volgend jaar nog wel bij Ikea Groningen? En hoe zit dat eigenlijk met combineren? Ik kan in principe eerst een tweezitsbank kopen en als ik dan een beetje meer gespaard heb er 1 zijkant af halen en er dan een chaise longue tussen zetten en die zijkant aan de chaise longue monteren? En zijn er uberhaupt ook 1-zits elementen met zijkanten? Ik las dat je die ook als fauteuil kan gebruiken maar dan val je er toch af als er niets aan de zijkanten zit?

En ik zie dat ze ook losse bekleding verkopen, ik neem aan dat als je een bank koopt de prijs dan al inclusief bekleding is en dat ze die losse bekledingen alleen verkopen voor mensen die denken 'hee ik wil eens een ander kleurtje'? (1zits element is bijvoorbeeld 269 en bekleding voor dat ding 99, als ik dan een 1zits element koop ben ik toch 269 kwijt dan en niet 368 hoop ik?)
pi_89284365
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:05 schreef Aeki84 het volgende:
Ik ben van plan om in de loop van volgend jaar op mezelf te gaan wonen en dan wil ik graag een modulaire zitbank. Nu had ik mijn oog laten vallen op de KIVIK in Tullinge donkerbruin, maar volgens mij is daarvan helemaal NIETS op voorraad bij Ikea Groningen. De laatste keer dat ik daar was heb ik alleen 1 verdwaald 1-zits element gezien maar zelfs die hebben ze al niet meer.

Komt deze bank volgend jaar nog wel bij Ikea Groningen? En hoe zit dat eigenlijk met combineren? Ik kan in principe eerst een tweezitsbank kopen en als ik dan een beetje meer gespaard heb er 1 zijkant af halen en er dan een chaise longue tussen zetten en die zijkant aan de chaise longue monteren? En zijn er uberhaupt ook 1-zits elementen met zijkanten? Ik las dat je die ook als fauteuil kan gebruiken maar dan val je er toch af als er niets aan de zijkanten zit?

En ik zie dat ze ook losse bekleding verkopen, ik neem aan dat als je een bank koopt de prijs dan al inclusief bekleding is en dat ze die losse bekledingen alleen verkopen voor mensen die denken 'hee ik wil eens een ander kleurtje'? (1zits element is bijvoorbeeld 269 en bekleding voor dat ding 99, als ik dan een 1zits element koop ben ik toch 269 kwijt dan en niet 368 hoop ik?)
Nou ik ga er vanuit dat ze in Groningen zeker nog wel KIVIK opstellingen hebben staan aangezien niet alle onderdelen niet leverbaar zijn/op bestelling gaan...

KIVIK kun je gewoon uitbreiden. En de prijzen die je op internet ziet zijn voor de onderstellen en die betreffende bekleding.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89287312
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef loecje het volgende:
ah als je op de site kijkt bij wandlampen zie je alleen de versie "zwart/wit/letters" pas als je daarop klikt zie je de "veelkleurige".
vandaar dat ik hem niet kon vinden.

wat...: 60 euro :o oei beetje veel te duur -O-
valt toch wel mee voor een glazen plaat van 95cm met een lichtbak erachter. ik weet zeker dat als je zoiets gaat halen bij een reguliere lampenzaak dat je op ze minst 200 euro of meer kwijt bent.

je kan die glazen plaat overigens ook apart halen hoor geloof dat die dan stukken goedkoper is (20 euro of iets)

maar goed ja ik heb bjna mijn hele huis ingericht met ikea spullen van vloer tot tafels en stoelen keuken spullen bed etc etc. eigenlijk als ik er over denk is het enige wat we niet van ikea hebben in de huiskamer het tv meubel en de bank de rest is alles ikea :')
pi_89288143
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:16 schreef McWurth het volgende:

[..]

valt toch wel mee voor een glazen plaat van 95cm met een lichtbak erachter. ik weet zeker dat als je zoiets gaat halen bij een reguliere lampenzaak dat je op ze minst 200 euro of meer kwijt bent.

je kan die glazen plaat overigens ook apart halen hoor geloof dat die dan stukken goedkoper is (20 euro of iets)

maar goed ja ik heb bjna mijn hele huis ingericht met ikea spullen van vloer tot tafels en stoelen keuken spullen bed etc etc. eigenlijk als ik er over denk is het enige wat we niet van ikea hebben in de huiskamer het tv meubel en de bank de rest is alles ikea :')
De prijs op internet van die lamp is een optelsom van de 'lichtbak' en de glazen plaat. Zou je deze artikelen los kopen ben je net zo duur uit als dat je de combinatie koopt... (als het goed is)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89288280
voor een student is 60 euro veel geld... had max ¤40 verwacht.
Maarja lampen zaak is nog duurder, daarom ook ikea O+
pi_89289160
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De prijs op internet van die lamp is een optelsom van de 'lichtbak' en de glazen plaat. Zou je deze artikelen los kopen ben je net zo duur uit als dat je de combinatie koopt... (als het goed is)
ja snap ik bedoelde meer mocht iemand zelf nog een lichtbak hebben liggen of iets anders er mee kunnen eigenlijk :)
pi_89290298
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 01:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou ik ga er vanuit dat ze in Groningen zeker nog wel KIVIK opstellingen hebben staan aangezien niet alle onderdelen niet leverbaar zijn/op bestelling gaan...

KIVIK kun je gewoon uitbreiden. En de prijzen die je op internet ziet zijn voor de onderstellen en die betreffende bekleding.
Je hebt gelijk, sommige dingen zijn wel leverbaar (de 3 zits bank en de bekleding daarvan) en die 3 zits slaapbank en de bekleding daarvan zijn op bestelling wel te krijgen.

Maar het gaat mij vooral om die chaise longue, losse zitelementen en een tweezitsbank en die hebben ze daar momenteel niet. Komen die in de loop van volgend jaar dan nog?
pi_89292385
Ik zat te kijken naar een PAX kast met schuifdeuren, nu wilde ik daarnaast een laag deel hebben.

Het idee was om die verbindingskastjes die je anders boven je bed doet ofzo? Er naast te zetten. Het probleem komt dan bij de deur. Want ik heb de PAX kast dan met hoogglans witte schuifdeur en volgens mij is er niks wat er op lijkt als klein deurtje verkrijgbaar? Of weet iemand dat dat wel zo is?
pi_89310413
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:16 schreef seasushi het volgende:

[..]

Hoi Seasushi,

Snap niet helemaal wat je bedoelt. Gewoon goedkope kleur nemen en dan hoezen apart in de kleur die ik wil?? Zullen die hoezen ook wel niet goedkoop zijn..
pi_89310543
Wil maar niet lukken met zo'n quote.....op sommige berichten zie ik dat editten () niet
pi_89311415
Heb nog even gekeken op de site, maar met losse stof en de goedkoopste bank ben ik duurder uit. BV witte 3 zits + chaisse longue 699, losse stof ch longue grijsbruin 100,- losse stof 3 zits grijsbruin 199,- Komt totaal op 999,-, terwijl kant en klare 859 is.
pi_89312909
is er iemand in amsterdam die van zijn BEKVÄM roltafel af wil?
pi_89330993
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef bocatabla het volgende:
Heb nog even gekeken op de site, maar met losse stof en de goedkoopste bank ben ik duurder uit. BV witte 3 zits + chaisse longue 699, losse stof ch longue grijsbruin 100,- losse stof 3 zits grijsbruin 199,- Komt totaal op 999,-, terwijl kant en klare 859 is.
als je een vaste bekleding neemt kun je deze niet wisselen. deze stof is ook het duurst.
Neem je genoegen met een andere kleur. (bruin of roestbruin of zo. Is dit een bank waar je de hoezen zelf om moet doen. DDit is dan goedkoper. en kun je na een paar jaar ok nog eens een ander kleurtje kiezen
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_89332388
Is het mogelijk om een artikel dat ik in Delft heb gekocht in bijvoorbeeld Utrecht te retourneren? Of kan dat alleen in hetzelfde filiaal waar het is gekocht? De bon is aanwezig.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_89336772
Beste Leden,

Na heel wat speurwerk op het net ben ik op deze site gekomen en hopelijk kan iemand mij helpen want ik zit met een groot probleem.

1,5 jaar terug heb ik een Pax Garderobekast gekocht van 3 meter breed en door persoonlijke omstandigheden heb ik begin nov mijn woning moeten verlaten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49850396

In mijn nieuwe woning past de Garderobekast niet want ik heb alleen ruimte voor een kast van 2 meter 50 . Ik zou graag mijn huidige kast willen inkorten naar 250, door een gedeelte van 50 weg te laten ma ik zit dan met een rail die 3 meter is. Van ikea kreeg ik te horen dat ik geen losse rail kan kopen en dat ik nieuwe duren moeten gaan kopen met daarbij de nieuwe rail van 250.

Heeft iemand hiervoor een andere oplossing, want nieuwe deuren kopen zie ik niet als een optie.
pi_89355019
Ik wil dit ding maar het is er nooit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10189572
pi_89355164
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil dit ding maar het is er nooit:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10189572
Die komt ook niet meer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89355186
Men, ik wilde van die zomercollectie dat ehh.. ding op zonneenergie maar dat kwam ook nooit ;( :(
pi_89355202
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:31 schreef WheeleE het volgende:
Is het mogelijk om een artikel dat ik in Delft heb gekocht in bijvoorbeeld Utrecht te retourneren? Of kan dat alleen in hetzelfde filiaal waar het is gekocht? De bon is aanwezig.
Ja hoor, dat is geen probleem :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89355250
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Men, ik wilde van die zomercollectie dat ehh.. ding op zonneenergie maar dat kwam ook nooit ;( :(
Het zal er ongetwijfeld geweest zijn.. Maar zomer- en wintercollecties worden normaal gesproken 1 malig afgestuurd, vooral de accessoires. En dan geldt echt op=op
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89355409
Super jammer, ik wil namelijk nog steeds buitenverlichting op zonneenergie :)
pi_89355992
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super jammer, ik wil namelijk nog steeds buitenverlichting op zonneenergie :)
Dat komt er weer aan! :D
Laatst het voorjaars/zomer assortiment gezien en daar zitten weer van die solar lampjes bij!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89373234
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef Melvin1 het volgende:
Beste Leden,

Na heel wat speurwerk op het net ben ik op deze site gekomen en hopelijk kan iemand mij helpen want ik zit met een groot probleem.

1,5 jaar terug heb ik een Pax Garderobekast gekocht van 3 meter breed en door persoonlijke omstandigheden heb ik begin nov mijn woning moeten verlaten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49850396

In mijn nieuwe woning past de Garderobekast niet want ik heb alleen ruimte voor een kast van 2 meter 50 . Ik zou graag mijn huidige kast willen inkorten naar 250, door een gedeelte van 50 weg te laten ma ik zit dan met een rail die 3 meter is. Van ikea kreeg ik te horen dat ik geen losse rail kan kopen en dat ik nieuwe duren moeten gaan kopen met daarbij de nieuwe rail van 250.

Heeft iemand hiervoor een andere oplossing, want nieuwe deuren kopen zie ik niet als een optie.
zagen???
pi_89376332
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:52 schreef Melvin1 het volgende:
Beste Leden,

Na heel wat speurwerk op het net ben ik op deze site gekomen en hopelijk kan iemand mij helpen want ik zit met een groot probleem.

1,5 jaar terug heb ik een Pax Garderobekast gekocht van 3 meter breed en door persoonlijke omstandigheden heb ik begin nov mijn woning moeten verlaten.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49850396

In mijn nieuwe woning past de Garderobekast niet want ik heb alleen ruimte voor een kast van 2 meter 50 . Ik zou graag mijn huidige kast willen inkorten naar 250, door een gedeelte van 50 weg te laten ma ik zit dan met een rail die 3 meter is. Van ikea kreeg ik te horen dat ik geen losse rail kan kopen en dat ik nieuwe duren moeten gaan kopen met daarbij de nieuwe rail van 250.

Heeft iemand hiervoor een andere oplossing, want nieuwe deuren kopen zie ik niet als een optie.
Ik ben bang dat ze je daarin wel goed geinformeerd hebben. Je zou het op zich eens kunnen proberen bij de klantenservice van je IKEA winkel. Wellicht dat er daar toevallig (!) een rail staat voor die specifieke deur van 2.50m lang. Bedenk je alleen wel dat wanneer je de huidige deuren op een rail van 2.50m lang doet, je altijd een stuk kast niet gemakkelijk kunt gebruiken omdat er altijd een stuk deur voor zit...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')