abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88382926
IKEA, je komt altijd met meer thuis dan de bedoeling is. alleen dit keer heb ik het wel heel bont gemaakt.

ik ging heen voor een matras en kwam thuis met een compleet bed.
als eerste super service gehad met het uitzoeken van de matrassen. 2x wezen proefliggen en beide keren goed geholpen. veel beter dan in de bedden zaken waar ik ben geweest.

na al het proefliggen toch besloten vandaag het matras te kopen. daarna toch nog ff langs de koopjes hoek. daar lagen lattenbodems voor een 10tje(uitgaande collectie) ook op de kar.
nog ff verder en daar staat precies het bed wat ik op het oog had maar nog ff voor moest doorsparen. 59% korting maar helemaal gaaf enkel de verpakking was gescheurd. :D
nog ff snel middenbalk erbij gehaald en ik had een compleet bed O+

Daarna kreeg ik ook nog een lift aangeboden _O_ . ik was eigenlijk van plan te gaan lopen met mn karretje naar huis en het karretje morgen terug te brengen.

Echt mijn dag kan niet meer stuk. *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door loecje op 05-11-2010 22:26:44 ]
pi_88383976
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Thanks! En dan nog een vraagje.. Is het ook mogelijk om alleen deze bovenkast te kopen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79884597

Morgen m'n inboedel aanschaffen *O*
Ja dat kan :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88384035
Het HOPEN bed kregen wij afgelopen week binnen in het wit :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88384503
wit is niet echt mijn kleur, zwart/bruin past beter bij mijn overige meubels / bij elkaar geraapte spullen. maar het is een mooi bed dus alleen maar beter dat er weer een kleur bij komt. komen er nog meer kleuren bij?
pi_88384544
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:47 schreef loecje het volgende:
wit is niet echt mijn kleur, zwart/bruin past beter bij mijn overige meubels bij elkaar geraapte spullen. maar het is een mooi bed dus alleen maar beter dat er weer een kleur bij komt. komen er nog meer kleuren bij?
Geen idee... ik heb ook het idee dat het een tijdelijk iets is omdat de rest van de serie niet in het wit komt voor zover ik kon zien...
pi_88385218
om eerlijk te zijn vind ik de overige dingen van hopen niet mooi.
ladenkasten met dat glas. ookal is het matglas achtig iets je kan zien wat er in de lades zit...
maar gelukkig is hopen ook goed te combineren met andere dingen. alleen moet ik daarvoor nog ff verder sparen dus ik hoop dat de kleur zwart/bruin er nog een hele tijd in blijft.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 november 2010 @ 17:24:23 #107
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_88405648
Wie o wie kan voor mij kijken of die Henriksdal met leuningen met zwartbruin onderstel in andere vestigingen wellicht wel leverbaar zijn?

In Hengelo is de verwachte levertijd inmiddels half januari en de showroommodellen hebben eiken poten :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88465086
ik heb een vraagje, ik heb afgelopen maand een paar kasten gekocht.

Nu heb ik allemaal cadeabonnen gehad, waar ik de eerste tijd niks mee kan want ik wilde ze gebruiken voor die kasten.

Kan ik nu achteraf naar de klantenservice om die cadeabonnen in te leveren en een gedeelte cash terug te krijgen?

Ik heb de aankoopbon nog :)

[ Bericht 17% gewijzigd door _aurum_ op 08-11-2010 10:40:45 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88468318
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb afgelopen maand een paar kasten gekocht.

Nu heb ik allemaal cadeabonnen gehad, waar ik de eerste tijd niks mee kan want ik wilde ze gebruiken voor die kasten.

Kan ik nu achteraf naar de klantenservice om die cadeabonnen in te leveren en een gedeelte cash terug te krijgen?

Ik heb de aankoopbon nog :)
Nee, de waarde van cadeaupassen wordt, voor zover ik weet, niet contant uitbetaald. Wel blijft de waarde onbeperkt geldig.
pi_88475842
mweeh, ik dacht al zoiets, maar toch blijft het balen :)

Bedankt voor de info iig!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88477381
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:06 schreef _aurum_ het volgende:
mweeh, ik dacht al zoiets, maar toch blijft het balen :)

Bedankt voor de info iig!
tip ze verkopen echt al hele vette kerstartikelen bij de ikea, ik heb zaterdag toch al een beste stapel gescoord :) 60 kerstballen voor 7 euro ofzo :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_88482564
Snel zijn met die kerstspullen, anders is het alweer op!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 18:57:04 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88482646
_aurum_ het zijn dan ook cadeaubonnen, geen geld-terug bonnen :X

Vraagje voor de ikea mannen hier: Ik heb een ikea kast, drie deurs, met een dubbele hardboardplaat erachter. Nu gaan we verhuizen en moet de kast dus uit elkaar. Bij de aankoop van de kast krijg je er van die mooie zakjes met mini-spijkers bij om die hardboard gevallen vast te zetten, maar die zijn natuurlijk op. Dat maatje, zijn die gewoon bij de bouwmarkt verkrijgbaar, of hebben jullie die zelf ook los?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 8 november 2010 @ 21:54:24 #114
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_88492709
Bouwmarkt geen probleem :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88494782
Heb geen ervaring met zo'n kast uit elkaar halen, maar ik kan me voorstellen dat je de spijkertjes er niet meer fatsoenlijk uit krijgt? Hoe haal je zo'n plaat los zonder de boel te mollen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 8 november 2010 @ 22:33:04 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88495014
platte Schroevendraaier er tussen en voorzichtig wrikken tot de plaat los is, daarna kun je die spijkertjes er redelijk fatsoenlijk uithalen, dus zonder de plaat al teveel te beschadigen, alleen de spijkertjes zijn vrijwel allemaal onbruikbaar geworden daarna ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_88498001
die spijkertjes zijn zo bij de bouwmarkt te koop. je kan natuurlijk altijd voor de zekerheid ff eentje uit de kast meenemen om te vergelijken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:54:46 #118
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_88501088
Die spijkertjes (ik geloof dat ze in de officiele bouw-taal trouwens aangeduid worden als 'nagels') zijn zowat het goedkoopste-van-het-goedkoopste wat er in de bouwmarkt aan 'spijkertjes' te vinden is. Moet geen enkel probleem zijn om die voor een prikkie op de kop te tikken (pun intended :) )
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 november 2010 @ 08:51:21 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88504501
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die spijkertjes (ik geloof dat ze in de officiele bouw-taal trouwens aangeduid worden als 'nagels') zijn zowat het goedkoopste-van-het-goedkoopste wat er in de bouwmarkt aan 'spijkertjes' te vinden is. Moet geen enkel probleem zijn om die voor een prikkie op de kop te tikken (pun intended :) )
ik kom toch regelmatig bij de formido, maar ik heb ze nog nooit zien liggen :D (nou kan het zijn dat ik er gewoon dwars overheen kijk, omdat ik ze nog nooit nodig gehad heb :') )

dinsdag 9 november 2010 @ 12:59:07 #120
323439 HetKlusKonijn
pi_88511888
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:51 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kom toch regelmatig bij de formido, maar ik heb ze nog nooit zien liggen :D (nou kan het zijn dat ik er gewoon dwars overheen kijk, omdat ik ze nog nooit nodig gehad heb :') )
Typisch van die dingen waar je je de schompes naar kan zoeken!
Ik ga altijd naar een kleine Hubo, is wel duurder, maar staat een vent achter de toonbank die altijd onmiddelijk weet wat je zoekt. ^O^

Okee, off topic, ik weet het. O-)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_88516905
Goede ijzerwarenzaak in de buurt is handig inderdaad. Mischien niet de goedkoopste je kan er tenminste wel heen om advies.

Terug naar ikea: is er inmiddels meer duidelijkheid voor de Svanby bekleding voor de ektorp? Ik zag van de week dat ze er één in voorraad hadden, maar ik had geen tijd om langs te gaan.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:11:40 #122
331 Merel
Be here now.
pi_88538580
Vanavond rondleiding gehad achter de schermen bij het Concept Center in Delft. Superleuk! Nu wil ik ook bij Ikea werken O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88544348
Bij een Pax-schuifdeurkast met 2 deuren, moeten die borstelplakstrip allebei aan dezelfde kant, of bij de ene deur aan de linker-, en bij de andere deur aan de rechterkant?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_88545423
Even een vraagje voor de experts hier:
Zes jaar geleden hebben wij een Ikea-keuken gekocht. Natuurlijk alle papieren bewaard.
Nu hebben we bijna 3 jaar geleden ons huis verkocht, en krijg ik van de volgende bewoners de vraag of we de aankoopbon óók nog hebben want er is wat mis met de keuken.

Nou, oeps, 6 jaar en 2 verhuizingen verder kan ik natuurlijk geen aankoopbon meer vinden.

Is er op een of andere manier aan die aankoopbon te komen?
Screw them.
We're going home.
pi_88571600
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de experts hier:
Zes jaar geleden hebben wij een Ikea-keuken gekocht. Natuurlijk alle papieren bewaard.
Nu hebben we bijna 3 jaar geleden ons huis verkocht, en krijg ik van de volgende bewoners de vraag of we de aankoopbon óók nog hebben want er is wat mis met de keuken.

Nou, oeps, 6 jaar en 2 verhuizingen verder kan ik natuurlijk geen aankoopbon meer vinden.

Is er op een of andere manier aan die aankoopbon te komen?
Aankoopbon of vrachtbrief? (is de keuken uit voorraad meegenomen of geleverd?)
Ik vraag me trouwens af of er nog wel garantie op zit...
  woensdag 10 november 2010 @ 21:59:40 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_88574063
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

25 jaar op FAKTUM toch?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88574260
quote:
10s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

25 jaar op FAKTUM toch?
Ja de laatste paar jaar inderdaad... Maar volgens mij gelden de garantievoorwaarden die golden toen de keuken gekocht werd?
  woensdag 10 november 2010 @ 22:04:07 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_88574339
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja de laatste paar jaar inderdaad... Maar volgens mij gelden de garantievoorwaarden die golden toen de keuken gekocht werd?
Volgens mij was dat altijd al 10 jaar of langer toch? Weet het niet meer precies. Weet wel dat apparatuur toen maar 2 jaar garantie was en onze magnetron net in jaar drie defect raakte :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_88582103
Gisteren naar IKEA duiven geweest, zouden alleen even voor een lamp gaan.. hahaha.
Een heel stuk showroom (woonkamers) was met 'tot 50% korting' omdat ze er iets anders gaan doen ofzo. Heel veel dingen waren al gereserveerd (vind je het gek, banken enzo voor de helft, zag ook een keuken)

Ik had graag de 3 dubbele besta combinatie gekocht met allemaal glazen deuren... maar écht geen ruimte meer voor nog zo'n grote kast. Best wel balen. Uiteindelijk in de koopjeshoek een kleine besta open kast (de 60 bij 128) met een beetje schade... maar perfect om er een poppenhuis in te maken. (worden toch gaatjes in geboord enzo) dus ideaal! was nu nog maar 27,50.

Alleen hij is in het wit, en mn andere besta is beuken volgens mij... beetje jammer.

Zijn die kasten te verven? Zou die witte anders wel roze willen verven ofzo, maar geen idee wat voor verf ik dan moet gebruiken, en of het een beetje netjes blijft zitten? Iemand tips?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_88582194
Met de juiste primer kun je bijna alles verven. In dit geval kunststofprimer gok ik.
pi_88583085
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Aankoopbewijs, dat is wat er gevraagd werd.
Nu had ik die hele bestelbon enzo wel, maar dat was niet voldoende.
Hij is geleverd, niet meegenomen.

Ik zou zeggen: haal ff een nieuw kastje voor een paar knaken, maar ja :')
Screw them.
We're going home.
pi_88583091
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

Volgens mij was dat altijd al 10 jaar of langer toch? Weet het niet meer precies. Weet wel dat apparatuur toen maar 2 jaar garantie was en onze magnetron net in jaar drie defect raakte :')
Ja, volgens mij ook 10 jaar.
Screw them.
We're going home.
pi_88590248
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 01:21 schreef Ladyxima het volgende:
Gisteren naar IKEA duiven geweest, zouden alleen even voor een lamp gaan.. hahaha.
Een heel stuk showroom (woonkamers) was met 'tot 50% korting' omdat ze er iets anders gaan doen ofzo. Heel veel dingen waren al gereserveerd (vind je het gek, banken enzo voor de helft, zag ook een keuken)

Ik had graag de 3 dubbele besta combinatie gekocht met allemaal glazen deuren... maar écht geen ruimte meer voor nog zo'n grote kast. Best wel balen. Uiteindelijk in de koopjeshoek een kleine besta open kast (de 60 bij 128) met een beetje schade... maar perfect om er een poppenhuis in te maken. (worden toch gaatjes in geboord enzo) dus ideaal! was nu nog maar 27,50.

Alleen hij is in het wit, en mn andere besta is beuken volgens mij... beetje jammer.

Zijn die kasten te verven? Zou die witte anders wel roze willen verven ofzo, maar geen idee wat voor verf ik dan moet gebruiken, en of het een beetje netjes blijft zitten? Iemand tips?
Volgens mij kun je het wel verven want ik heb ook weleens Lack kasten gezien die waren geverfd. Anders kun je eventueel met plakplastic werken of de kamertjes behangen met behangstaaltjes O+
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_88614854
quote:
Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef WheeleE het volgende:
Bij een Pax-schuifdeurkast met 2 deuren, moeten die borstelplakstrip allebei aan dezelfde kant, of bij de ene deur aan de linker-, en bij de andere deur aan de rechterkant?
Iemand eem idee?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_88615122
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Iemand eem idee?
Ik heb ze ooit bij iemand anders in elkaar gezet en volgens mij is het beide aan dezelfde kant. De ene strip zorgt er voor dat als de deuren over elkaar heen schuiven, je geen beschadigingen hebt, de andere dat hij netjes afsluit, maar pin me er a.u.b. niet aan vast.

Ik hoop dat 1 v/d experts het je even met zekerheid kan vertellen.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:29:05 #136
331 Merel
Be here now.
pi_88615321
Weet iemand hoe duur de stoel/fauteuil HOVA ooit is geweest? Er staat een leuke op Marktplaats, maar ik weet niet wat 'ie oorspronkelijk gekost heeft, en dat is natuurlijk wel zo handig bij het bieden!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88652306
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:37:43 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88653695
en ik vraag me af, ik heb een ikea kast

Staat niet meer op de site, maar kan ik nog een beschrijving krijgen hoe ik 'm in elkaar moet zetten (en hoe ik 'm t beste uit elkaar kan halen :X ) Moet ik dan mailen ofzo?

pi_88653904
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef DJMO het volgende:

[ afbeelding ]
Staat niet meer op de site, maar kan ik nog een beschrijving krijgen hoe ik 'm in elkaar moet zetten (en hoe ik 'm t beste uit elkaar kan halen :X ) Moet ik dan mailen ofzo?
Als je een naam en/of artikelnummer hebt kan dit vast voor je opgezocht en gemaild worden... je kunt dit dan vragen via het contactformulier op internet...
pi_88653917
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:29 schreef Merel het volgende:
Weet iemand hoe duur de stoel/fauteuil HOVA ooit is geweest? Er staat een leuke op Marktplaats, maar ik weet niet wat 'ie oorspronkelijk gekost heeft, en dat is natuurlijk wel zo handig bij het bieden!
Om en nabij de 69 euro geloof ik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:48:43 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88654178
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je een naam en/of artikelnummer hebt kan dit vast voor je opgezocht en gemaild worden... je kunt dit dan vragen via het contactformulier op internet...
ik kom dr alleen nog maar achter dat het uit de Kullen serie komt. en daarvan staan nu dus alleen nog ladekastjes op de website, vandaar m'n vraag :)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 22:53:29 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88654380
kan dus tot tien dagen voor ik antwoord op m'n vraag krijg -O- Heb het form wel ingevuld verder, maar er is geen manier om sneller aan te komen Bartje ? aangezien die kast uiterlijk maandag uit elkaar moet zijn :X :')

pi_88654992
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef DJMO het volgende:
kan dus tot tien dagen voor ik antwoord op m'n vraag krijg -O- Heb het form wel ingevuld verder, maar er is geen manier om sneller aan te komen Bartje ? aangezien die kast uiterlijk maandag uit elkaar moet zijn :X :')
Ik heb helaas geen mogelijkheid voor je om het voor woensdag na te kijken...
Misschien morgen even bellen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:08:42 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88655161
Dan probeer ik wel te bellen :Y thnx iig )

pi_88655882
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 22:37 schreef DJMO het volgende:

[ afbeelding ]
Je moet deze PDF hebben!

Andere handleidingen kan je gewoon vinden op de Ikea support site
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:24:12 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88655966
Sorry, that address doesn't exist at this site. Please check the url and try again.
_O-

Via je tweede link + ctrl+f op Kullen kwam ik er wel O+ thnx !! Je bent m'n held van de dag vandaag :D

pi_88656184
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef DJMO het volgende:
Sorry, that address doesn't exist at this site. Please check the url and try again.
[ afbeelding ] _O-

Via je tweede link + ctrl+f op Kullen kwam ik er wel O+ thnx !! Je bent m'n held van de dag vandaag :D
Raar dat die PDF link het niet doet :( Maarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 12 november 2010 @ 23:30:27 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88656353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Raar dat die PDF link het niet doet :( Maarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held _O-
:* morgen of zondag ook nog wel hoor, als ik aan je denk wanneer ik aan t vechten ben met de kast :*

zaterdag 13 november 2010 @ 09:47:30 #149
331 Merel
Be here now.
pi_88664400
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 22:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Om en nabij de 69 euro geloof ik
Dank! Jammer dat 'ie uit de collectie is sowieso, is een mooi ontwerp :)
pi_88693144
Ik ben op de Ikea site een PAX kast aan het samenstellen, alleen wordt er geen prijs getoond rechtsbovenin. Ik heb het geprobeerd met IE en firefox, kan iemand eens kijken of die hetzelfde probleem heeft.
  zondag 14 november 2010 @ 10:34:02 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_88693202
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:29 schreef polar33 het volgende:
Ik ben op de Ikea site een PAX kast aan het samenstellen, alleen wordt er geen prijs getoond rechtsbovenin. Ik heb het geprobeerd met IE en firefox, kan iemand eens kijken of die hetzelfde probleem heeft.
Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben :P
pi_88697213
iemand enig idee hoe duur de Mella tafel 75x75 was?
pi_88697887
ongeveer 35.-
pi_88697972
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
ongeveer 35.-
Bedankt.
Eens kijken of ik deze tafel met beschadigd blad nog kan verkopen (met bon voor tafelzeil erbij van de marktkraam bij mij voor de deur)
  Redactie Frontpage zondag 14 november 2010 @ 21:56:33 #155
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_88717327
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben :P
Dat meen je niet :(

Heb net grof geld uitgegeven aan pax kasten :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 november 2010 @ 21:57:34 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88717400
ik heb vandaag overigens een ik denk ikea bed gedemonteerd, klopt het dat je daar een steeksleutel 13 bij nodig hebt? (sorry voor m'n verhuisvragen allemaal hoor)

pi_88722272
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Is dat het wit van de witte Billy boekenkast? Dat heeft een IKEA-medewerker als eens voor me opgezocht: NCS 0502-Y. Bij de Multimate in Histor Perfect Finish Zijdeglans laten mengen, ziet er nagenoeg gelijk uit.
pi_88722497
is er niet ergens iets waar alle NCS kleurcodes van ikea producten staan?
want deze vraag komt elk ikea topic wel weer terug...
pi_88722655
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Ik kan dit woensdag voor je nakijken...
Je krijgt dan een NCS nummer :)

quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef loecje het volgende:
is er niet ergens iets waar alle NCS kleurcodes van ikea producten staan?
want deze vraag komt elk ikea topic wel weer terug...
Jawel, in de winkel bij de keukenafdeling
(alleen van de keukenfronten)
pi_88728018
@dotKoen: het is de kleurcode wit van de hoogglans wit deuren van onder meer de PAX en Besta. Billy is denk ik meer mat/creme wit?

@Bartjebart: Die hoogglans keukendeurtjes zijn volgens mij dezelfde kleur. Top dat je het wilt opzoeken!
  maandag 15 november 2010 @ 12:21:35 #161
323439 HetKlusKonijn
pi_88733780
Hai mensen!

Ik heb ook wat vragen aan de IKEA-deskundigen hier.
Wij (mijn vriend en ik) staan voor de beslissing om een nieuwe keuken aan te schaffen, en om diverse redenen denken wij sterk aan IKEA - goede prijs/kwaliteit verhouding, alles op één adres te verkrijgen, en dus geen geleur/gezeur bij de diverse keukenboeren want daar hebben we allebei een bloedhekel aan, en bovendien geen tijd voor.

Nu heb ik de oude keuken al zo veel mogelijk gesloopt/gestript (kastjes e.d. zijn weg), maar het betreft een oud (en vies!) pand, waarbij ik o.a. de jaren-1960 tegels niet meer van de wand gerost kreeg, er in de vloer gedeeltelijk een gat zit waar het oude keukenblok stond, er was geen afzuiger, maar twee gammele lichtpuntjes, stuclaag van plafond laat gedeeltelijk los, etc.

Mijn vraag is: die 'montageservice' van de IKEA, wat doet die precies? Ik begrijp dat eea eerst wordt gechecked via een 'voorbereidingsonderzoek', wordt dan ook gekeken naar wat er allemaal nog moet gebeuren voordat die keuken er uberhaupt in kan? Ik denk dan aan: nieuwe betonvloer storten & tegelen, verwijderen oude stuclagen en tegels, verleggen leidingen, electriek, en dergelijke, want dit is allemaal noodzakelijk. Kan dit ook gedaan worden door die 'montageservice', of doen die alleen maar de echte 'montage', m.a.w. kastjes opbouwen en apparatuur aansluiten?

(NB als ik dit in het verkeerde topic heb gepost, mods graag verplaatsen :))
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 12:52:14 #162
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88734720
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Wokkel het volgende:

[..]

weet je wat ik vanmorgen vond tussen de rommel die onder m'n bed vandaan kwam? :@ :@ :@

pi_88854820
Vraagje: verkoopt IKEA ook grotere magneetborden dan die op de site staan?
Ik ben namelijk op zoek naar een bord van ongeveer 1 bij 1,5 en kreeg een "gouden tip" van een man van de Expo dat ze zoiets zeker bij IKEA zouden hebben, maar op de site vind ik niet zoiets.
pi_88857444
Volgens mij niet, maar ga eens bij Leen Bakker kijken of Kwantum, die hebben zulke dingen ook.

Anders maak je m zelf, stukje hout, beetje magneetverf en evt schoolbordverf, mooi profieltje erom heen, en klaar...
pi_88858441
een winkel met kantoor artikelen heeft ze wel (of kan bestellen)
pi_88859367
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef mmarkk het volgende:
Vraagje: verkoopt IKEA ook grotere magneetborden dan die op de site staan?
Ik ben namelijk op zoek naar een bord van ongeveer 1 bij 1,5 en kreeg een "gouden tip" van een man van de Expo dat ze zoiets zeker bij IKEA zouden hebben, maar op de site vind ik niet zoiets.
Nee, dat verkopen we niet helaas...
pi_88863414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:14 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij niet, maar ga eens bij Leen Bakker kijken of Kwantum, die hebben zulke dingen ook.

Anders maak je m zelf, stukje hout, beetje magneetverf en evt schoolbordverf, mooi profieltje erom heen, en klaar...
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, dat verkopen we niet helaas...
Ah, jammer. Ik zal eens een kijkje nemen bij de gesuggereerde winkels. Al maakt John me ook enthousiast voor het zelf gaan klussen. :)
  zaterdag 20 november 2010 @ 22:19:12 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_88958090

Bloemen op de muur :7
pi_88959358
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 22:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Bloemen op de muur :7
Tis er ook wel echt de goede kamer voor :D

Ik willem ook :D
pi_88966967
Weet iemand of het mogelijk is om van het Besta Burs-tvmeubel de lades weg te laten en die ruimte met gewone planken te gebruiken? In de Besta-planner kom ik daar niet helemaal achter.
pi_88966991
27 november weer lekker naar de Ikea in Breda *O*
pi_88967856
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:30 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om van het Besta Burs-tvmeubel de lades weg te laten en die ruimte met gewone planken te gebruiken? In de Besta-planner kom ik daar niet helemaal achter.
BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...
pi_88968922
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 10:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...
Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?
pi_88969006
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:36 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?
Nee volgens mij niet...
pi_88969034
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet...
Okay, dankjewel, dat was precies wat ik wilde weten :)
pi_88977733
iemand enig idee of er ooit nog eens een IKEA in zeeland geopend gaat worden? ik weet dat ze bij IKEA op t moment geen nieuwe willen openen of zo iets, maar het zou fijn zijn ook in deze uithoek van nederland een IKEA te hebben :)
  zondag 21 november 2010 @ 16:11:43 #177
3185 Adelante
To let it go now
pi_88977859
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:08 schreef McWurth het volgende:
iemand enig idee of er ooit nog eens een IKEA in zeeland geopend gaat worden? ik weet dat ze bij IKEA op t moment geen nieuwe willen openen of zo iets, maar het zou fijn zijn ook in deze uithoek van nederland een IKEA te hebben :)
Zeeland is te klein verzorgingsgebied, je kunt beter blijven hopen op online bestellen bij IKEA :P
pi_88977976
laat ze eerst de plannen van zwolle maar eens afmaken.

online bestellen vind ik eigenlijk niet bij ikea passen...
pi_88978106
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef loecje het volgende:

denk dat dat er ook niet zo snel komt, de winkel is niet voor niks zo ingericht dat je ook al wil je n kast je alsnog langs alle kleine dingen komt en toch meer meeneemt, met online shoppen, bestel je je boekenkast and that's it. Geen Oh wat handig een afwasborstel en oh toch nog ff n hotdog of balletjes eten in t restaurant.
pi_88978326
quote:
Op zondag 21 november 2010 16:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

denk dat dat er ook niet zo snel komt, de winkel is niet voor niks zo ingericht dat je ook al wil je n kast je alsnog langs alle kleine dingen komt en toch meer meeneemt, met online shoppen, bestel je je boekenkast and that's it. Geen Oh wat handig een afwasborstel en oh toch nog ff n hotdog of balletjes eten in t restaurant.
Online shoppen bij de IKEA gebeurt in de USA juist enorm veel, echt een enorme business daarzo.
pi_88978849
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:25 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Online shoppen bij de IKEA gebeurt in de USA juist enorm veel, echt een enorme business daarzo.
USA is ook wel wat groter dan NL, eigenlijk kun je bijna overal met een uurtje rijden bij een ikea zijn
pi_88980104
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:11 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zeeland is te klein verzorgingsgebied, je kunt beter blijven hopen op online bestellen bij IKEA :P
nou weet ik nog net zo niet niet hoor, er zijn erg veel studenten erbij gekomen (word ook steeds meer ieder jaar) en hoor iedereen er over klagen.

en online bestellen zou SUPER fijn zijn jah het verveelt wel iedere keer half NL door n om daar "even" een familie uitje te doen. maar ja heb zweedse vrouw dus we "moeten" af en toe even gaan ;)

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:15 schreef loecje het volgende:

online bestellen gebeurt in zeer veel europese landen al en amerika ook erg veel goede zaken daar door.

mijn vrouw verbaast het eigenlijk dat ze dat nou net niet in NL hebben eigenlijk....
pi_88980120
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

USA is ook wel wat groter dan NL, eigenlijk kun je bijna overal met een uurtje rijden bij een ikea zijn
behalve als je uit zeeland komt :P
pi_88980960
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef McWurth het volgende:

[..]

behalve als je uit zeeland komt :P
valt ook wel mee, iets meer dan een uurtje(gent, breda, barendrecht afhankelijk van waar uit zeeland). zelfde als vanuit omgeving zwolle naar de ikea dat is ook net iets meer dan een uur.
pi_88982797
Volgens mij zijn de volgende vestigingen nog in de planning voor de komende 5(?) jaar;
- Leiderdorp
- Zwolle
- Amsterdam-Noord

En daarna is Nederland "vol" :+

Voor wat betreft online shoppen is de werkwijze zoals dit in het buitenland gebeurd nog niet sluitend bij hoe het in Nederland zou moeten/kunnen. En ik begreep dat Ingvar heeft aangegeven dat daar wat hem betreft geen aandacht meer naar toe zou moeten gaan...
pi_88983610
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:44 schreef loecje het volgende:

[..]

valt ook wel mee, iets meer dan een uurtje(gent, breda, barendrecht afhankelijk van waar uit zeeland). zelfde als vanuit omgeving zwolle naar de ikea dat is ook net iets meer dan een uur.
breda of barendrecht is het dichste bij maar dan vind ik het nog aso ver rijden. ook als je met de trein gaat voor de leut is het erg ver helaas.
maar goed het zal ons niet tegenhouden iig hoor :) ik is en blijft leuk
pi_88992224
@ McWurth: waar woon je dan in Zeeland?

Had zelf ook begrepen dat er inderdaad geen afzetmarkt voor was.

Maar zeg nou zelf: als je er elke dag zo naar toe kunt, dan is op gegeven moment de leukigheid er ook vanaf.

Dat had ik eerst bij de MediaMarkt. Toen er in Zeeland nog geen zat, was het altijd als ik in Breda of Eindhoven was, een winkel waar ik naartoe ging, nu niets speciaals meer...
pi_88992590
de leukigheid eraf? nooit :P
pi_88995752
Ik heb een vraagje over de Solsta Pallbo poef.

Als je de hoes eraf haalt heb je dan gewoon een houten kubus met een kussen? En zo ja is dat kussentje dan ook makkelijk te verwijderen? Ik heb namelijk gewoon het houten geraamte van de kubus nodig.
pi_88995838
http://ikeahacker.blogspo(...)h-solsta-pallbo.html :P

Ik wil er ook eentje, maar wordt niet verkocht in Duiven ;(
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_88996308
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:

Thnx! Zie nu ook dat de zijkanten niet dicht zijn en voor mijn idee moet dat wel.
pi_88996538
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Cerbie het volgende:

Alleen de kunstleren versie wordt niet in Duiven verkocht. De voetenbankjes met een witte en grijze bekleding wel...
pi_88997982
Die Mussla keramische messen zijn ze gewoon op of alleen in bepaalde winkels verkrijgbaar? In Breda zijn ze al minstens een week "Niet verkrijgbaar".
pi_88998688
vanaf dinsdag is de NORDBY kast er 3 dagen.
ik heb eigenlijk alleen sochtends vroeg tijd. maar begrijp ik nu goed dat in groningen het restaurant om 9 uur open is en de winkel pas vanaf 10 uur?

ik moet 10.30 ergens anders zijn dus dat gaat haasten worden (kast de bus in enzo)
Waar staan die producten normaal? bij het magazijn ergens lijkt mij de meest logische plek.
pi_88999204
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:21 schreef Fixers het volgende:
Die Mussla keramische messen zijn ze gewoon op of alleen in bepaalde winkels verkrijgbaar? In Breda zijn ze al minstens een week "Niet verkrijgbaar".
De site heeft een update gehad afgelopen week.
Volgens mij houdt het 'niet verkrijgbaar' in dat dit niet in deze winkel verkocht wordt. Anders had er moeten staan 'niet op voorraad'.

Maar gezien het formaat van de winkel in Breda verwacht ik eigenlijk dat zij het product nog niet opgestart hebben en dat dit wel gedaan gaat worden. Al kan ik je dit niet garanderen...
pi_88999267
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef loecje het volgende:
ik heb eigenlijk alleen sochtends vroeg tijd. maar begrijp ik nu goed dat in groningen het restaurant om 9 uur open is en de winkel pas vanaf 10 uur?

ik moet 10.30 ergens anders zijn dus dat gaat haasten worden (kast de bus in enzo)
Waar staan die producten normaal? bij het magazijn ergens lijkt mij de meest logische plek.
Klopt... Je kunt pas vanaf 10:00 uur je kast pakken en afrekenen.
Ik weet niet wat de voorraden zijn voor de komende aanbieding, maar de interesse in de aanbiedingen is nogal wisselend, dus wellicht maak je ook nog kans in de middag.
pi_88999797
ik kan smiddags en savonds niet. Dat is het probleem.
en in een studentenstad verwacht ik dat zo'n goedkope kast vrij hard gaat dus ik gok het er niet op om pas woensdagmiddag heen te gaan.
Dan maar rustig ontbijten in het restaurant en om 10uur in de startblokken. Hoor net dat we pas om 11 uur verwacht worden (daarvoor koffie leuten dat doe ik wel bij de ikea) dus ik heb wat meer tijd sochtends.
moet goed komen.
pi_89001848
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef loecje het volgende:

wat is dat voor actie, en waar heb je dat gezien? :)
pi_89001873
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:08 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

wat is dat voor actie, en waar heb je dat gezien? :)
:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
pi_89002059
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{ Op de eerste pagina's in de catalogu?!
ja die heb ik hier nu ook echt naast me liggen :')
Ik dacht op de website ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')