abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87725907

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Zondags- en speciale openingstijden
Bij een zondagsopening is IKEA open van 11-18 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10-18 uur.

24 oktober
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Haarlem

31 oktober
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Delft, Eindhoven, Heerlen, Hengelo

7 november
IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Utrecht

14 november
IKEA Amsterdam, Delft, Eindhoven

21 november
IKEA Amsterdam, Delft

28 november
IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Eindhoven, Groningen, Heerlen, Hengelo

5 december
IKEA Amsterdam, Delft, Utrecht

12 december
IKEA Amsterdam, Delft, Hengelo

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!

• IKEA Amsterdam: JC-Rags
• IKEA Barendrecht: kalinho
• IKEA Breda: :'(
• IKEA Delft: Snarf
• IKEA Duiven: WebForce
• IKEA Eindhoven: :'(
• IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
• IKEA Heerlen: TimC
• IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
• IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten ;)
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87727795
Euhm, geen idee, ik kwam vanavond thuis, zette er wat op, en t ding wiebelde.

Met andere woorden: heb er zelf niets mee gedaan, maar denk dat mijn vriendin m heeft "schoongemaakt"

Kan het dr nu niet vragen, want ze is aan t werk...

Dat t door vocht komt had ik al door, wel vreemd dat t, doordat t kleine blokjes aan elkaar gelijmd zijn, toch zo krom kan trekken.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:46:55 #3
319308 Tink89
To live is to dance
pi_87728610
Ik heb nog steeds die nieuwe barkruk niet gevonden... :'(

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_87731675
Anna heeft me beloftes gedaan die ze niet heeft nagekomen. Ik zou de ontbrekende schroeven binnen 10 dagen per post ontvangen, maar heb mooi niks gekregen. En ik was eigenlijk wel tevreden over die mooie servicemogelijkheid.
..
pi_87748080
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.

Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87748263
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Bonjour beste ikeahelden,

kunnen jullie me wat vertellen over deze combi, want de website is er niet helemaal duidleijk over.
Deze expedit bureau-boekenkast combi hadden wij zien staan en leek ons leuk voor in ons nieuwe appartementje.
[ afbeelding ]
Bij thuis opmeten blijkt dat het net niet helemaal zal gaan passen op de manier waarop wij willen.

Nou wil ik weten, op de foto zie je alleen het bureau vast aan de boekenkast. Kan je/krijg je bij het bureau ook een tweede zijpaneel/poot, zodat je het bureau ook individueel ergens neer kan zetten? Of is het echt alleen in combi met de boekenkast te monteren?

Linkje
Nope, dat bureau bestaat alleen uit wat je daar ziet, 2 planken en bevestigingsmateriaal voor aan de kast.
pi_87748747
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
pi_87751778
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
hm, dat valt even tegen dan:)
Dan moeten we toch op zoek naar wat anders..
Dit bureau was juist fijn omdat het ook redelijk diep was, en verder helemaal geen onzin van kastjes en lades waar je met je voeten tegen aan liep te trappen.
je kan de tafel aan elke expedit kast vastzetten. dus ook de smallere (2vak breed) versie.
misschien helpt dat?
pi_87751877
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87755293
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
pi_87755436
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Het probleem is niet zo zeer de breedte van de boekenkast, dus 2x4 of 4x4 maakt weinig uit.
De lengte van het bureau is te groot in combinatie met een boekenkast die ook nog weer 30cm diep is. Vandaar dat ik keek of dit bureau ook los te krijgen was. Dan kon ik de boekenkast nog ergens anders kwijt in dezelfde ruimte(om in dezelfde stijl te blijven)
ik weet niet welke kleur je wilt, maar er zijn tafelbladen van dezelfde kleur. hierbij kan je zelf een stel poten uitzoeken die bij je intrieur past.
tafelbladen
poten/schragen
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 16:29:31 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_87757808
hoi,
sinds een half jaar hebben wij een ikea keuken.
prima ding hoor, maar de deur van de koelkast trekt nu al helemaal krom.
gebeurt dat wel vaker en valt dat onder de garantie?
(we hebben het hier over adel wit)
pi_87761722
Ik heb nog niet gezien dat iemand een linkje heeft gezet naar t kerstassortiment vd Ikea?

bij deze:

http://www.ikea.com/nl/nl(...)onal/winter_holidays
pi_87786935
Hoe zit het met het inkorten van de Enje en Isdan rolgrodijnen? Van die tweede staat op de site dat het kan, van die eerste niet maar lees je op internet dat het wel mogelijk is.

Ik ben namelijk opzoek naar een lichtdoorlatend rolgordijn wat op maat gemaakt moet worden.
pi_87794590
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:04 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb hem hier ook aan een 2x4 expedit zitten. Een 2x2 past niet, je zet hem namelijk vast met een metalen klem die rechts zo groot is als de plank van het bureau en links zo groot is als een smal EXPEDIT plankje.
Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_87796907
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:13 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet gewoon erin vastschroeven? Dus.. even zelf klussen ipv een IKEA bouwpakketje in elkaar klikken?
Met wat creativiteit moet dat wel lukken ja, maar ik weet niet of je mooie gaten geboord krijgt in het dikke deel van een EXPEDIT. Dat is een kern van karton met een beetje spaanplaat en fineer eromheen.
pi_87797236
Hm, zit zelf nu ook te denken aan gewoon beetje kluswerk aan zo'n buro, en er zelf dus een poot/zijkant aan te zetten in plaats van de boekenkast..
Maar als dat karton met spaanplaat is, zal dat neit zo stevig worden...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:02:45 #18
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_87811962
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 22:58:56 #19
331 Merel
Be here now.
pi_87814500
Ik ga binnenkort naar zo'n achter-de-schermen-avond bij Ikea Delft. Ben benieuwd! :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87851066
Waarom doen al die montagehandleidingen het niet? Of ligt het aan mij?

http://www.ikea.com/nl/nl(...)ngen_az.html?help=aa

Edit: Laat maar, via de US site gevonden, waar ik naar op zoek was.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:52:19 #21
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_87863567
vandaag mn missende scharnieren gekregen *O*
pi_87874081
Ik heb nu een Hedfors matras (pocket springveren) die bijna 3 jaar oud is. Nou zijn er aan beide zijdes de veringen gewoon afgebroken, omgevallen, er zit gewoon praktisch een lege holte aan de binnenkant, heel irritant. Valt dit nou onder garantie ofniet?
pi_87876797
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 22:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
We zijn via via aan een Gulliverbedje gekomen van Ikea. Nu mist echter de plank die je nodig hebt als je zonder zijkant wil monteren. Heeft iemand enig idee hoe ik daar alsnog in berkenkleur aan kom? We hebben uiteraard geen aankoopbon, want tweedehands.
Eh ik ben bang van niet?
Je zou eventueel bij de klantenservice van je winkel kunnen vragen of ze er toevallig 1 hebben liggen. Wellicht dat je deze kunt kopen. Maar ik acht die kans niet groot...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_87876847
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 19:02 schreef Mandal het volgende:
Ik heb nu een Hedfors matras (pocket springveren) die bijna 3 jaar oud is. Nou zijn er aan beide zijdes de veringen gewoon afgebroken, omgevallen, er zit gewoon praktisch een lege holte aan de binnenkant, heel irritant. Valt dit nou onder garantie ofniet?
Ja, als je het aankoopbewijs hebt kun je deze matras meenemen naar de klantenservice, zij zullen dit verder afronden met je :)
pi_87888236
Hoe groot en zwaar zijn de ektorppaketten? Ik wil een 2 zits + chaise-longe eraanvast.

Op der site staan geen maten alleen dat het drie colli zijn van bij elkaar een kilo of 90. Ik ga ervan uit dat 1 colli de hoezen zijn en een paar kilo wegen. Heb ik dan nog twee enorme dozen van een slordige 40 kilo over? Want dan laat ik 'm liver bezorgen. Ik wilde laatst in de ikea gaan kijken, maar ze blijken in het externe magazijn te liggen.
pi_87946466
Hallo Ikea-mensen!

Ik heb een vraagje:

Kun je op onderstaande lamp ook een andere kap zetten?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50138868
  maandag 25 oktober 2010 @ 22:48:26 #27
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_87959185
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 09:36 schreef Fixers het volgende:
Hoe groot en zwaar zijn de ektorppaketten? Ik wil een 2 zits + chaise-longe eraanvast.

Op der site staan geen maten alleen dat het drie colli zijn van bij elkaar een kilo of 90. Ik ga ervan uit dat 1 colli de hoezen zijn en een paar kilo wegen. Heb ik dan nog twee enorme dozen van een slordige 40 kilo over? Want dan laat ik 'm liver bezorgen. Ik wilde laatst in de ikea gaan kijken, maar ze blijken in het externe magazijn te liggen.
Dat klopt. De stof weegt een kilootje of... 5? (Heb deze week twee keer achter de kassa gezeten...) De pakketten van de banken zijn echt huge.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_87959254
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Dat klopt. De stof weegt een kilootje of... 5? (Heb deze week twee keer achter de kassa gezeten...) De pakketten van de banken zijn echt huge.
herfstvakantiegekte?
pi_87961154
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 22:48 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ha, dank je! Dat gaat bezorgen worden dus. Heb vandaag een Jennylund met veel moeite in mijn eentje de trap op gekregen(bovenwoning). Dan laat ik die bank zelf wel over aan de transportdienst met mensen die daar handiger in zijn dan ik. Nu wachten tot de Svanby Grijs weer leverbaar gaat zijn. Die schijnt niet leverbaar meer tot ergens half december. }:|
pi_87969827
Ik heb een vraagje:

Ik zoek onderstaande grijze Ikeakat. Mijn dochter van 16m is stapelgek op dat beest.

Ikea heeft ze niet meer in de winkel liggen. Heeft ieman van jullie misschien een idee/tip waar ik m vandaag zou kunne halen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87970376
op marktplaats staan er meerdere.
pi_87970823
Heeft de Ikea de platta vlonder niet meer ?
In belgie nog wel zie ik http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20165486
Leek me wel mooi voor op me balkon :)
pi_87974003
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een vraagje:

Ik zoek onderstaande grijze Ikeakat. Mijn dochter van 16m is stapelgek op dat beest.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ikea heeft ze niet meer in de winkel liggen. Heeft ieman van jullie misschien een idee/tip waar ik m vandaag zou kunne halen?
Ik vermoed dat je em nergens meer kunt halen :?
Maar volgens mij kun je,als het ter vervanging is, net zo goed een hele andere kopen, want die nieuwe kat is toch niet hetzelfde voor haar (qua geur en zo)
pi_87974056
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef dapluiz het volgende:
Heeft de Ikea de platta vlonder niet meer ?
In belgie nog wel zie ik http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20165486
Leek me wel mooi voor op me balkon :)
Belgie heeft ze alleen nog op de site staan, er zijn daar ook geen voorraden meer aangezien het een product uit het tuinassortiment is. Dat wordt alleen verkocht in het voorjaar.
pi_87975903
Iemand nog een antwoord op mijn vraag, boven aan de pagina? :)
pi_87978165
Waar de fuck is de quote knop gebleven in die new decade layout ...
Maargoed,
quote:
Belgie heeft ze alleen nog op de site staan, er zijn daar ook geen voorraden meer aangezien het een product uit het tuinassortiment is. Dat wordt alleen verkocht in het voorjaar.
Dus volgend voorjaar zijn ze er misschien weer ?
pi_87978306
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:24 schreef dapluiz het volgende:
Waar de fuck is de quote knop gebleven in die new decade layout ...
Maargoed,
[..]

Dus volgend voorjaar zijn ze er misschien weer ?
Waarschijnlijk wel ^O^

(onder de pijltjes die naar beneden wijzen..., verschijnt als je er met de cursor op gaat staan)
pi_87978319
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag, boven aan de pagina? :)
Volgens mij mag dat geen probleem zijn..
pi_87979573
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat geen probleem zijn..
Bij onze andere ikea-lampen kan het ook. Maar je weet maar nooit of ze deze lampen op een hele bijzondere manier hebben vastgemaakt ;)
Maar top, dan moeten we binnenkort nog maar eens een bezoekje aan de Ikea brengen.
pi_87980140
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ^O^

(onder de pijltjes die naar beneden wijzen..., verschijnt als je er met de cursor op gaat staan)
Quote knop gevonden ja, had ook nog adblocker aanstaan enzo :)
Maar mooi, dan weet ik dat, dan kijk ik tegen die tijd nog wel een keer, zal komende tijd toch niet vaak op me balkon komen ;)
pi_87986551
Ikea-experts, ik heb een vraagje.

een half jaar terug heb ik wat grundtal badkamer-accesoires gekocht voor in het toilet en de badkamer (rekjes, handdoekhaakjes, weegschaal, toiletrolhouder, toiletrolopbergstaaf)

Nu komen op een aantal dingen roestplekken, terwijl het rvs is. Hoe krijg ik dit eraf, en hoe voorkom ik dit in de toekomst?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:45:15 #42
3185 Adelante
To let it go now
pi_87996380
Ik zou er mee teruggaan naar de klantenservice, als het eenmaal roest blijf je corrosie houden. Dus omruilen (mits bon) maar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:06:48 #43
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_87997353
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

herfstvakantiegekte?
Tekorten in de bezetting ja, en ik vind de afwisseling keukens - kassa wel leuk. Tijdens de kerstdagen zal ik ook wel een paar keer naar beneden worden geroepen!
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_88024927
Vraagje aan de kenners over het buro van Expedit... :)

Op de plaatjes staat dit buro altijd aan de grotere kasten van expedit. Kan het buro ook aan die kleine met 4 vakken??
pi_88026136
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:

Op de plaatjes staat dit buro altijd aan de grotere kasten van expedit. Kan het buro ook aan die kleine met 4 vakken??
De klemmen waarmee je het buro aan de kast bevestigd passen alleen maar op de dunne tussenplankjes. nee dus. Maar mischien kun je zelf een alternatieve bevestiging maken met wat aluminium profieltjes?
pi_88026427
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:07 schreef NeverAfter het volgende:

De klemmen waarmee je het buro aan de kast bevestigd passen alleen maar op de dunne tussenplankjes. nee dus. Maar mischien kun je zelf een alternatieve bevestiging maken met wat aluminium profieltjes?
Ah jammer :{ Ik heb geen ruimte voor zo'n grote kast en dit kleintje leek me wel handig.

Dan maar even een klussend vriendje om hulp vragen O-)
pi_88026639
wat je ook kan doen is zo'n klein expedit kastje en dan een blad erop (dus het kastje als poot) eventueel aan de andere kant ook zo'n kastje of 2 poten (die verstelbare)
pi_88027245
Dat kan ook ja, ik weet alleen niet of dat handig is in mijn kamer.... Een kant staat tegen de muur, daar wilde ik de zijkant van het buro zetten, met het kastje aan de open kant.
pi_88034023
bedenk me net dat een standaard tafelblad maar 60 of 75cm breed is. terwijl het kastje 79 cm is. dan steekt het kastje wel 5 tot 9cm uit. misschien toch niet zo mooi...
pi_88036509
quote:
5s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 15:37 schreef Fazzoletti het volgende:

De 8-vakkerige-versie kun je daar wel mee combineren...
pi_88071464
Als de verwachte leverdatum op de site niet bekend is, duurt het dan heel lang voordat dat wel het geval is? Wil dit kastje graag hebben namelijk: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39877730
pi_88077002
Weet iemand toevallig of je Hanglamp FUGA zonder problemen kan dimmen?
pi_88083139
Lijkt me toch wel, zitten normale halogeenlampen in...
pi_88133411
Hoe zit dan met de Svandy bekleding voor de ektorp? Ik wil een grijze (2zits+chaiselongue) maar de verwachte levertijd is van week 53 naar week 4 gegaan. Ze komen toch nog weel he?
pi_88146391
Weet iemand of de Nyfors lampen uit het assortiment zijn gegaan? Ze zijn nl. nergens meer op voorraad...
pi_88152011
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:45 schreef Soulagement het volgende:
Als de verwachte leverdatum op de site niet bekend is, duurt het dan heel lang voordat dat wel het geval is? Wil dit kastje graag hebben namelijk: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39877730
Dit is een combinatie van 4 artikelen;
Deuren, 00186593, zijn wat beperkt leverbaar maar op dit moment nog wel overal op voorraad of er komt komende week voorraad.
Basiselement en pootjes zijn gewoon leverbaar.
Er zit in de combinatie ook het BESTA drukbeslag. Deze zijn uit het assortiment. Daarom geeft internet aan dat deze niet leverbaar zijn. Maar deze zijn vervangen door een nieuwe versie.

Dus... je kunt de kast gewoon kopen :)
pi_88152060
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 07:50 schreef Fixers het volgende:
Hoe zit dan met de Svandy bekleding voor de ektorp? Ik wil een grijze (2zits+chaiselongue) maar de verwachte levertijd is van week 53 naar week 4 gegaan. Ze komen toch nog weel he?
Bedoel je de combinatie 2-zits & chaise longue? Die is inderdaad tot en met week 2 niet leverbaar. Prioriteit in productie ligt bij de gewone 2-zits en zo...
pi_88152746
Het gaat inderdaad om de combnatie twee-zits met de chaise longue eraan vast. Ik heb nu al iets meer informatie. Vorige week wisten ze niets te zeggen over de reden van onleverbaarheid in Breda. Nu twijfelen of we voorlopig een witte nemen en dan in het voorjaar en grijze hoes erbij halen.
pi_88153285
Ik ben vandaag beziggeweest met het in elkaar zetten van mijn gloedjenieuwe Galantbureau. De laatste stap is het bevestigen van het blad aan het frame/onderstel. De schroeven die daar voor zouden zijn gaan echter niet echt makkelijk. Na 2 keer draaien steken ze nog een eind uit, maar ik durf eigenlijk niet meer kracht te zetten. Zouden die schroeven makkelijk in te schroeven moeten zijn, of moet er echt flink kracht worden gezet?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:44:44 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_88153864
Hey lieve IKEA-mensjes,

Vandaag was ik in de IKEA en zag ik daar Henriksdalstoelen met leuningen. Die kan ik echter nergens in de catalogus of op internet terugvinden. Zijn die nog leverbaar of pis ik naast de pot?

Ik zag ze in Hengelo overigens ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88154035
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:44 schreef Troel het volgende:
Hey lieve IKEA-mensjes,

Vandaag was ik in de IKEA en zag ik daar Henriksdalstoelen met leuningen. Die kan ik echter nergens in de catalogus of op internet terugvinden. Zijn die nog leverbaar of pis ik naast de pot?

Ik zag ze in Hengelo overigens ;)
:o

Eh HENRIKSDAL met armleuning is verkrijgbaar met een eiken en een bruinzwart onderstel. Eiken is uitgaand, dus op=op.
Er zijn 2 bekledingen; lange witte hoes (tot net boven de grond) en een beige.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:57:14 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_88154271
Ik moet zwartbruin hebben. Wilde hoe dan ook morgen die stoelen gaan halen, maar ik had gehoopt dat die er ook in andere tinten was (namelijk die met die streepjes). maar als eiken er al uit gaat, dan gaat dat vast niet komen he? Dan maar morgen kijken of die beige bij die streepjes past.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88155356
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:57 schreef Troel het volgende:
Ik moet zwartbruin hebben. Wilde hoe dan ook morgen die stoelen gaan halen, maar ik had gehoopt dat die er ook in andere tinten was (namelijk die met die streepjes). maar als eiken er al uit gaat, dan gaat dat vast niet komen he? Dan maar morgen kijken of die beige bij die streepjes past.
Die beige bekleding is net als het bruinzwarte onderstel net nieuw. Maar tot nu toe zijn er weinig plannen voor deze stoel...

Succes morgen :D
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:37:21 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_88157392
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die beige bekleding is net als het bruinzwarte onderstel net nieuw. Maar tot nu toe zijn er weinig plannen voor deze stoel...

Succes morgen :D
Mjah, maar als er plannen komen is er natuurlijk wel kans dat dat motiefje ook komt en dan kan ik nieuwe hoezen halen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88167331
Wintertijd. Dus... hoe verander je de tijd op een Nutid MWN 400? Bedankt :)

Eerst in de 0 stand zetten met de linkerknop en dan x seconden op select drukken.

[ Bericht 25% gewijzigd door bsphere op 31-10-2010 11:27:59 ]
pi_88174413
vraagje aan de IKEA slaapkamerspecialisten;

Na goede commentaar te lezen zou ik boxspring Sultan Atna 140x200 willen aanschaffen.

Passen deze poten hierop?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60121363

of enkel deze
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/10075660

Reden van mijn vraag -- inox poten in de hoek vind ik mooier, en ik vrees tevens dat bij montage poten aan de zijkant de dwarsbalk van mijn bedmeubel in de weg gaat liggen.

Is voor die matrasbodem de centrale steunpoot ook nodig?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/45932080

Bedankt!!
pi_88195612
Ik heb een Lillanger kast op de badkamer staan van 30cm breed / 38cm diep, die is geplaatst door de verhuurder tijdens een renovatie afgelopen februari.

Ik wil daar extra plankjes bij, de huidige zijn volgens de sticker Anordna planken van 27b/35d. Maar die kan ik niet vinden op de site alleen Lillanger planken maar die zijn te breed.

Weet iemand toevallig hoe lang die al uit het assortiment zijn :? Ik ben morgen toch in de IKEA en zal vragen of er nog een paar over zijn, maar als ze al lange tijd eruit zijn heb ik pech. Dan kan ik nog bij de verhuurder vragen of er wat reserve liggen, want de Lillanger planken 10cm inkorten lijkt me ook geen succes (ze zijn precies 10cm te breed).
pi_88196272
quote:
9s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een Lillanger kast op de badkamer staan van 30cm breed / 38cm diep, die is geplaatst door de verhuurder tijdens een renovatie afgelopen februari.

Ik wil daar extra plankjes bij, de huidige zijn volgens de sticker Anordna planken van 27b/35d. Maar die kan ik niet vinden op de site alleen Lillanger planken maar die zijn te breed.

Weet iemand toevallig hoe lang die al uit het assortiment zijn :? Ik ben morgen toch in de IKEA en zal vragen of er nog een paar over zijn, maar als ze al lange tijd eruit zijn heb ik pech. Dan kan ik nog bij de verhuurder vragen of er wat reserve liggen, want de Lillanger planken 10cm inkorten lijkt me ook geen succes (ze zijn precies 10cm te breed).
Wat ik terug kan vinden is dat de LILLANGEN hoge kast alleen in 40cm breed is. Kan het zijn dat je je vermeten hebt?
pi_88196648
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat ik terug kan vinden is dat de LILLANGEN hoge kast alleen in 40cm breed is. Kan het zijn dat je je vermeten hebt?
Ik heb het net opnieuw gemeten, hij is echt 30cm breed bij 38 diep, dan zal het wel een oud model zijn.
pi_88197007
Dit is het assortiment dat op dit moment verkrijgbaar is; http://www.ikea.com/ms/de(...)fhilfe_LILLANGEN.pdf

Je mag er vanuit gaan dat onderdelen die uit het assortiment izjn ook niet meer in winkels verkrijgbaar zijn.
pi_88197166
Bedankt, dat is een handig document! Ik zie deze kast er niet tussenstaan, dan wordt het de complexbeheerder lastigvallen en marktplaats afstruinen. Jammer dat die maat weg is, het is echt een perfecte kast: een stapel opgevouwen handdoeken past precies op een plank,
pi_88198000
Doet Ikea eigenlijk moeilijk als je iets wil retourneren zonder originele verpakking? Heb er een weegschaal gekocht maar ben toch niet helemaal tevreden over.
  maandag 1 november 2010 @ 07:56:37 #73
163033 Xiphos
CorSec Commander
pi_88199047
Weet iemand wanneer er weer zwarte APPLAD frontjes komen? Ik wacht nu al 8 weken op een paar vaatwasserfronten en ladefronten (voor onderkast met 3 lades).

En op een FRAMTID OV9, die is er ook nog niet...

Ik wil mijn keuken afmaken :)

o en een gootsteenkast, maar die heb ik al in de winkel gehaald, waren er een heleboel :P
[_] <- Sign here
pi_88199339
Zo wacht ik al een poosje op de Lagan werkbladen (246 cm). Die zijn alleen op voorraad in Amersfoort helaas. Op de website stond dat er in barendrecht een verwachte levering was voor afgelopen zaterdag, maar staat nu weer vrolijk op onbekend :(
pi_88215279
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:39 schreef Cerbie het volgende:

Wat je hebt is waarschijnlijk nog een oude Vattern kast. Het kastelement op zich daarvan ziet er ongeveer hetzelfde uit als Lillangen. Vattern was ook verkrijgbaar in 30cm breed.
Vattern en het grootste deel van de Anordna inrichting, waaronder de planken, zijn al zeker 2 jaar uit het assortiment, misschien zelfs wel al 3 jaar.
pi_88217499
ff vraagje voor de ikea medewerkers.
hoe lang zit het bed HOPEN met de kleur zwartbruin al in het assortiment? (ongeveer)

iemand beweerd het bed al 5 jaar te hebben maar volgens mij bestaat dat bed nog niet eens zo lang. of heb ik dat nu helemaal mis?
Ik probeer het bed via marktplaats aan te schaffen. ik weet het is een goedkoop bed maar ik kom wat geld tekort voor het matras dat ik graag wil aanschaffen. Ik steek mn geld liever in een goed matras. dus vandaar besparen op het bed en dit 2e hands.
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 18:44:04 #77
37843 lady-wrb
kortaf
pi_88218314
het model gaat al een tijdje mee, maar die kleur een paar jaar hooguit volgens mij.
pi_88219978
paar jaar als in 4 a 5 jaar? zou dat kunnen? want ik vraag me dus af of het wel werkelijk de zwart/bruine kleur is die ik zoek.
beetje zonde om moeite te doen en te gaan kijken en het blijkt niets te zijn. de foto erbij is heel erg donker, kan elke kleur zijn.
pi_88220121
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loecje het volgende:
paar jaar als in 4 a 5 jaar? zou dat kunnen? want ik vraag me dus af of het wel werkelijk de zwart/bruine kleur is die ik zoek.
beetje zonde om moeite te doen en te gaan kijken en het blijkt niets te zijn. de foto erbij is heel erg donker, kan elke kleur zijn.
Volgens mij is HOPEN zwartbruin amper 3 jaar verkrijgbaar...
pi_88220536
Pff ik heb twee Malm ladekasten in elkaar gezet maar ik krijg 1 lade niet helemaal dicht. En ik heb hem er al duizend keer uitgehaald en ik zie niet wat ik fout heb gedaan ;(
Zelfs Ikea is te moeilijk voor me.

Maar ze zijn wel heel mooi O+
Misschien haal ik er nog wel 1 bij.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90053923
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  maandag 1 november 2010 @ 20:50:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_88224239
Bartje, is het trouwens zo dat alle IKEA's het leverprobleem hebben van de Henriksdal met leuning met zwartbruinen onderkant en ook de linneryd naturel hoezen, of is dat puur iets van Hengelo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_88228247
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Troel het volgende:
Bartje, is het trouwens zo dat alle IKEA's het leverprobleem hebben van de Henriksdal met leuning met zwartbruinen onderkant en ook de linneryd naturel hoezen, of is dat puur iets van Hengelo?
Als er een leverprobleem op het bruinzwarte onderstel of op de bekleding zit, dan zal dat bij iedere IKEA winkel in Nederland het geval zijn. Wel kan het zijn dat we in Hengelo onze voorraad al eerder verkocht hebben dan een andere winkel.
pi_88232007
Ik zag vanavond in Duiven de 5x5 EXPEDIT (berken) staan met NU OF NOOIT, 99¤. Gaat die uit het assortiment?
pi_88233255
Volgens mij gaan alle 185x185 kasten van EXPEDIT uit het assortiment...
pi_88239399
Zonde, die kasten zijn ideaal. We hebben er hier een als afscheiding staan.
pi_88240937
alle kleuren?
balen, weer zoiets wat eruit gaat wat ik graag zou willen hebben. maar nu nog niet kan kopen aangezien ik opzoek ben naar een andere woning en nu nog niet weet of het past of niet.
pi_88240981
Morgen hopelijk even de ikea plunderen voor wat spulletjes..

een eettafeltje(bjursta), salontafeltje(expedit) en het bureau+boekenkast(expedit)..
Kunnen we ons appartement voor een redelijk goedkope prijs verder inrichten :+
pi_88252514
Wat een kutenquete die je nu voorgeschoteld krijgt als je naar de site gaat. Veel te lang en vraagt steeds ongeveer hetzelfde.
  dinsdag 2 november 2010 @ 21:39:23 #89
310497 drx86
Fulltime Proefkonijn
pi_88265540
Gisteravond naar IKEA Delft gegaan en Expedit Berkenfineer boeken kast gehaald met 8 blokken, Jall mini strijkplank, Lajban wasrek, spiegel, badkamer spullentjes, Tekla theedoeken en 6 Lock planfondlampen + spaarlampen.

totale schade 110 euro *O*.

Alleen jammer dat de Rutbo hanglamp niet voorhanden was en dat de Flokati vloerkleed een stuk anders (lees echt totaal anders en lelijker dan verwacht was -O- )
pi_88292245
quote:
Op maandag 1 november 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij gaan alle 185x185 kasten van EXPEDIT uit het assortiment...
ik hoorde van een studiegenoot dat enkel de witte variant in de aanbieding is deze week. voor 79euro. deze aanbieding zou in de krant moeten staan maar k heb geen krant.

edit: zie dat de aanbieding wel op die site staat voor week 43, maar het is nu toch week 44 of zit ik een week mis?
pi_88295575
Vraagje: de andere dag wilde ik graag een STAM kookwekker en dat duurde vrij lang en toen heb ik op de website ingevuld dat ik graag een mail wilde krijgen als hij weer leverbaar was. Dus hoera: mail gehad van de week.

Nu wil ik ook graag nog een ENVIS, dus ik dacht, hey, dat doen we dan maar weer zo, maar ik zit maar met m'n snotterige hoofd te turen op de voorraadinfo en kan het hele invulveld niet vinden. (Ikea Delft).

Weet iemand hier waar dat zit? Beter dan weer 4-6 weken op de site blijven kijken of hij er al is :P
pi_88298013
Hoe lang is de Markor serie al uit het assortiment? En heeft IKEA ook een serie die daar op lijkt? Ik zoek donkerbruine massief houten meubels dus ;)
pi_88300033
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja, als je het aankoopbewijs hebt kun je deze matras meenemen naar de klantenservice, zij zullen dit verder afronden met je :)
Krijg ik het geld terug op een IKEA pas of hoe zit dat? Mijn huidige matras is namelijk niet meer in het assortiment.
pi_88305084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:52 schreef loecje het volgende:

[..]

ik hoorde van een studiegenoot dat enkel de witte variant in de aanbieding is deze week. voor 79euro. deze aanbieding zou in de krant moeten staan maar k heb geen krant.

edit: zie dat de aanbieding wel op die site staat voor week 43, maar het is nu toch week 44 of zit ik een week mis?
De kast in de advertentie is sowieso 149x149cm, niet die 185x185 versie!
In de advertentie staan uberhaubt geen aanbiedingen,allemaal standaard prijzen.
pi_88305464
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Mandal het volgende:

[..]

Krijg ik het geld terug op een IKEA pas of hoe zit dat? Mijn huidige matras is namelijk niet meer in het assortiment.
Volgens mij krijg je de mogelijkheid om op de beddenafdeling een nieuwe matras uit te zoeken. Als je dat gedaan hebt wordt er gekeken naar de verrekening van beide matrassen.
Maar dat weet ik niet zeker dus :@
pi_88309504
stomme ikea, beetje geen gehoekte lack wandplankjes en poang voetenbank hebben, en zelfs geen levertijd bekend..

Dat wordt wachten..
Zijn gelukkig niet echt belangrijke items, maar toch jammer.
pi_88318079
Ik heb laatst bij het een tweede hands winkel een bed gekocht met een matraslengte van 210cm. Verkopen ze bij de ikea van deze extra lange matrassen of zijn ze nog niet zo ver?
Ik zie er niets van op de website staan, maar stiekem hoop ik dat een van jullie er meer over kan vertellen :)
pi_88319153
Nee die heeft ikea niet, wel enkele van 220cm
pi_88333682
Nieuwe matras kunnen krijgen *O* De halberg, staat niet op de site :P Is Hagavik maar dan met 5cm latex laag erop *O*
pi_88381839
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dit is een combinatie van 4 artikelen;
Deuren, 00186593, zijn wat beperkt leverbaar maar op dit moment nog wel overal op voorraad of er komt komende week voorraad.
Basiselement en pootjes zijn gewoon leverbaar.
Er zit in de combinatie ook het BESTA drukbeslag. Deze zijn uit het assortiment. Daarom geeft internet aan dat deze niet leverbaar zijn. Maar deze zijn vervangen door een nieuwe versie.

Dus... je kunt de kast gewoon kopen :)
Thanks! En dan nog een vraagje.. Is het ook mogelijk om alleen deze bovenkast te kopen?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79884597

Morgen m'n inboedel aanschaffen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')