abonnement Unibet Coolblue
pi_74048154
Alles wat te maken heeft met McDonald's!



Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18

Actuele acties












Voordeelbonnen
Er staan nieuwe voordeelbonnen op de site. Geldig tot/met 29 november. Geen idee of je ze al kunt inleveren.


Komende Acties:
- Nieuwe Chicken Wrap
- Salad Shakers

De OP in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74048170
tvp
Feyenoord Rotterdam
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:24:36 #3
274538 AbortusKonijn
salade du escargot
pi_74048218
MAC DONALDS!
Het is niet wat je denkt dat het is.
FoBo | PM :D
pi_74048221
Zoals ik vroeg in vorig topic:

Waarom zit er op de Fish Filet maar een half plakje kaas?
Ik vind de kaas erbij juist zo lekker!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74048335
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoals ik vroeg in vorig topic:

Waarom zit er op de Fish Filet maar een half plakje kaas?
Ik vind de kaas erbij juist zo lekker!
Ik denk dat de smaak van de kaas te overweldigend zou worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74048499
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik denk dat de smaak van de kaas te overweldigend zou worden.
jammer
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:41:08 #7
167923 appelsjap
All the above
pi_74048649
ik eet gemiddeld zo;n 4 dagen per week bij de mac, is dat abnormaal? meestal lunch
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:44:45 #8
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74048745
Ik mis de Chili Chicken Burger zo
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74049920
Nooit geweten dat je Mcdonald's kortingsbonnen kan printen.
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_74049947
quote:
Great Tastes of America
. . .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74051143
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef appelsjap het volgende:
ik eet gemiddeld zo;n 4 dagen per week bij de mac, is dat abnormaal?
pi_74051177
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Nosh het volgende:

[..]

. . .
Que?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:16:32 #13
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74057277
Voordeelbonnen zijn geldig vanaf morgen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:28:59 #14
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74058050
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Appletree het volgende:
Nooit geweten dat je Mcdonald's kortingsbonnen kan printen.
Waar kan ik ze printen?
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74058570
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:28 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Waar kan ik ze printen?
hier.

Ik heb wel is een fishfilet met een heel plakje kaas gegeten, dan proef je de kaas wel beter ja, maar wel lekkerder
Voordeelbonnen gaan morgen in, vandaag heel veel boze mensen gehad waarom ze het nog niet in konden leveren. Ja euh geen kassaknop is geen kortingsbon
pi_74061524
Woei, van het weekend een gesprek gehad met een manager die mij melde dat er bij ons een nieuw kassa systeem kwam. Er komt ergens bij de ingang een zuil te staan waar mensen hun bestelling op aanslaan (zal hopelijk wel makkelijker worden dan de normale kassa's anders snappen die mensen er niets van), daarna kunnen ze het afrekenen bij die paal via pin of chip-knip en krijgen ze een bon...

Op die bon staat dan waarschijnlijk iets van een bestellingsnummer en dan kunnen ze aan de counter wachten tot hun bestelling klaar is. (of we het dan om moeten roepen en/of er een beeldscherm staat/hangt waar de bestellingsnummer opstaat en dan onder het kopje afhalen staat dat weet ik niet).

Het lijkt me iig een cool systeem De crew word als het goed is over 2 weken getrained en dan moet die komen ook Iemand ooit al met zo'n dergelijk systeem gewerkt bij de Mc? Want mij leek het niet echt werkbaar bij een fastfood restaurant, zie het nogal snel verkeerd gaan.
pi_74062172
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Studiotje het volgende:
Woei, van het weekend een gesprek gehad met een manager die mij melde dat er bij ons een nieuw kassa systeem kwam. Er komt ergens bij de ingang een zuil te staan waar mensen hun bestelling op aanslaan (zal hopelijk wel makkelijker worden dan de normale kassa's anders snappen die mensen er niets van), daarna kunnen ze het afrekenen bij die paal via pin of chip-knip en krijgen ze een bon...

Op die bon staat dan waarschijnlijk iets van een bestellingsnummer en dan kunnen ze aan de counter wachten tot hun bestelling klaar is. (of we het dan om moeten roepen en/of er een beeldscherm staat/hangt waar de bestellingsnummer opstaat en dan onder het kopje afhalen staat dat weet ik niet).

Het lijkt me iig een cool systeem De crew word als het goed is over 2 weken getrained en dan moet die komen ook Iemand ooit al met zo'n dergelijk systeem gewerkt bij de Mc? Want mij leek het niet echt werkbaar bij een fastfood restaurant, zie het nogal snel verkeerd gaan.
Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oost
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74062833
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oost
Werkt het een beetje? Of weet je dat niet?
pi_74063163
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Werkt het een beetje? Of weet je dat niet?
Volgens mij gebruikten ze dat systeem net een weekje of zo. De personeelsleden waren erg onwennig in ieder geval... Dubbel verzamelde bestellingen bijvoorbeeld.

Het bestelcomputerding werkt wel onwijs makkelijk kan ik me herinneren. Al zat er iets in dat niet werkte (BBQ saus bij een Big Mac menu geloof ik). Wat wel handig KAN zijn is dat je producten/menu's kunnen "uitschakelen" wanneer deze uitverkocht zijn. Destijds was er ook zo'n actieproduct dat uitverkocht was, en dat kon je dus ook gewoon niet bestellen. Handig! Alleen moeten ze dat wel goed bijhouden, want ook een QP was niet meer op voorraad, maar was nog wel te bestellen (hadden de mensen voor ons).

Qua wachttijd maakt het volgens mij helemaal niks uit. Dus de volgende keer zou ik gewoon naar een "normale" kassa gaan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74063375
Ik heb wel gehoord dat er in amsterdam een proef mee is ja, dat is wel het 'kassa systeem van de toekomst' ofzo
Bij een zaak van onze franchise die voor het eind van het jaar verbouwd wordt krijgen ze die zuilen ook als het goed is.
Daar aanslaan en afrekenen met pin/creditcard en ophalen bij de kassa.
Ben wel benieuwd hoe dat werkt
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:45:02 #21
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_74099128
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 17:44 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik mis de Chili Chicken Burger zo
I hear ya. Uit wanhoop die dingen maar zelf thuis eens gemaakt, tijdje geleden. Waren door de Indonesische chilisauce wel een stuk heter dan die v/c Mac.. Wel lekker, maar die van de Mac waren toch wat gangbaarder.

De Burger King had ook een tijdje terug zo'n Eurovariant hierop, alleen waren het dan Chickennuggets tussen een hamburgerbroodje, met chilisauce en sla. Zelfde effect, net zo lekker. Weet alleen niet of ze die nu nog hebben..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74100447
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oost
Ja en ze checken je bonnetje niet dus je kan gewoon met andermans voedsel snel vertrekken
Verder was het een prettige ervaring, na het afronden van je transactie staat je eten al klaar
pi_74100468
Jammer dat de McRib in Nederland niet meer wordt verkocht. Ga daar soms nog wel eens voor naar Duitsland
pi_74100807
kun je dan bijv ook een big tasty zonder bacon en zonder tomaat bestellen?
pi_74107874
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 07:49 schreef Riann het volgende:
kun je dan bijv ook een big tasty zonder bacon en zonder tomaat bestellen?
als je zou willen zou je je Big Tasty helemaal "kaal" kunnen krijgen. Dus alleen het brood en het vlees
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74108807
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

als je zou willen zou je je Big Tasty helemaal "kaal" kunnen krijgen. Dus alleen het brood en het vlees
ja.. en dat is gelijk zonde van je geld
pi_74109036
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

ja.. en dat is gelijk zonde van je geld
Daar gaat het niet om
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74109285
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om
Nee, maar dan is dat nog wel zonde
Ik zie steeds meer van die nieuwe verpakkingen in Nederland trouwens
pi_74110875
smekdonalds...
pi_74181599
Tja, maar dan kan ik nog steeds niet mijn 'hondenhamburger' bestellen: 1 hamburger plain, maar ook géén zout of peper.

Tja, als het baasje lekker bij de Mac gaat eten, dan krijgt de hond natuurlijk een hondenhamburger.
pi_74181684
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef flankert het volgende:
Tja, maar dan kan ik nog steeds niet mijn 'hondenhamburger' bestellen: 1 hamburger plain, maar ook géén zout of peper.

Tja, als het baasje lekker bij de Mac gaat eten, dan krijgt de hond natuurlijk een hondenhamburger.
Waarom niet?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74201545
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Studiotje het volgende:
Woei, van het weekend een gesprek gehad met een manager die mij melde dat er bij ons een nieuw kassa systeem kwam. Er komt ergens bij de ingang een zuil te staan waar mensen hun bestelling op aanslaan (zal hopelijk wel makkelijker worden dan de normale kassa's anders snappen die mensen er niets van), daarna kunnen ze het afrekenen bij die paal via pin of chip-knip en krijgen ze een bon...
Dit systeem moet echt heel makkelijk worden, want anders gaan mensen heel veel fouten maken en het is betaald met pin dus je kan het niet zomaar overringen. Ook wordt dit voor de oudere klanten een regelrechte ramp. Blijven de 'klassieke' kassa's nog bestaan?
pi_74201697
Het systeem is best gebruiksvriendelijk hoor
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74203028
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:00 schreef flankert het volgende:
Tja, maar dan kan ik nog steeds niet mijn 'hondenhamburger' bestellen: 1 hamburger plain, maar ook géén zout of peper.

Tja, als het baasje lekker bij de Mac gaat eten, dan krijgt de hond natuurlijk een hondenhamburger.
Waarom zou dat niet kunnen?
Is bij ons best regelmatig dat mensen met een hond dat bestellen hoor


Ben wel benieuwd hoe dat kassasysteem gaat werken.
pi_74203121
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet kunnen?
Is bij ons best regelmatig dat mensen met een hond dat bestellen hoor


Ben wel benieuwd hoe dat kassasysteem gaat werken.
Ik zit me nu wel af te vragen hoe dit bestelsysteem gaat werken met speciale wensen als een hamburger zonder ui, en zo
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74205153
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zit me nu wel af te vragen hoe dit bestelsysteem gaat werken met speciale wensen als een hamburger zonder ui, en zo
Precies, ik bestel m'n Big Mac altijd zonder kaas, en vraag extra zout bij m'n frietjes..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74205596
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:17 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Precies, ik bestel m'n Big Mac altijd zonder kaas, en vraag extra zout bij m'n frietjes..
Die extra zout hoef je niet perse vooraf door te geven. Ze hebben gewoon losse zakjes zout en die krijg je mee (tenminste, als dit niet veranderd is). Dus wanneer je je bestelling zou afhalen nadat je bij zo'n bestelpunt besteld hebt, kun je gewoon nog vragen om extra zout.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74207163
Extra zout kan je gewoon vragen ja, geen probleem
Misschien maken ze daar wel een apart iets voor op de kassa, dat is nu ook
Zal in het begin wel heel wennen zijn dan denk ik
pi_74229581
Terugkomend op de hondenhamburger....

Voor zover mij bekend lukt het wel om een hamburger plain zonder zout te bestellen. Maar de 'zonder peper' schijnt niet op de kassa te zitten, het wordt tenminste altijd naar achteren geroepen i.p.v. op de kassa aangeslagen...
pi_74229724
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef flankert het volgende:
Terugkomend op de hondenhamburger....

Voor zover mij bekend lukt het wel om een hamburger plain zonder zout te bestellen. Maar de 'zonder peper' schijnt niet op de kassa te zitten, het wordt tenminste altijd naar achteren geroepen i.p.v. op de kassa aangeslagen...
Peper en zout zit gemengd in 1 busje
Als ik aansla zonder zout dan weten ze genoeg
pi_74231382
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Yannick567 het volgende:
Extra zout kan je gewoon vragen ja, geen probleem
Misschien maken ze daar wel een apart iets voor op de kassa, dat is nu ook
Zal in het begin wel heel wennen zijn dan denk ik
Liggen er niet bij de servetten en rietjes niet zulke zoutzakjes?
of zijn dat van die natte doekjes, wat je standaard bij de KFC krijgt?

Volgende keer maar eens checken...
pi_74234114
Niet bij elke mcdonald's liggen van dat soort dingen, bij ons moet je er wel om vragen
Ik heb gehoord dat de rietjes binnenkort weer per stuk verpakt geleverd gaan worden
pi_74239609
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik zit me nu wel af te vragen hoe dit bestelsysteem gaat werken met speciale wensen als een hamburger zonder ui, en zo
en dat zouden ze eens moeten verbieden. Al die zgn speciale wensen om op slinkse wijze een 'verse' hamburger te krijgen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_74239830
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef kawotski het volgende:

[..]

en dat zouden ze eens moeten verbieden. Al die zgn speciale wensen om op slinkse wijze een 'verse' hamburger te krijgen.
Behalve voor de McDonalds bezoeker met een lactoseintolerantie die dus dat plakje kaas niet mogen hebben.

Nja snap je punt wel. Maar dit is wel iets wat je gewoon moet kunnen aanbieden...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74241313
Datzelfde als mensen iets zonder zout vragen, de helft van de mensen die vragen dat omdat ze er een allergie voor hebben, de rest omdat ze dan 'verse friet' krijgen, alsof er tijdens etenstijd in volle drukte geen verse friet is

Ik heb er wel is een gehad, 3 grote friet zonder zout met losse zakjes zout, ja daag
pi_74241440
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef Yannick567 het volgende:
Datzelfde als mensen iets zonder zout vragen, de helft van de mensen die vragen dat omdat ze er een allergie voor hebben, de rest omdat ze dan 'verse friet' krijgen, alsof er tijdens etenstijd in volle drukte geen verse friet is

Ik heb er wel is een gehad, 3 grote friet zonder zout met losse zakjes zout, ja daag
Nja sommige collega's van je kunnen niet zo heel goed met de zout overweg
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74241536
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja sommige collega's van je kunnen niet zo heel goed met de zout overweg
Ja, maar dan nog
Je moet het toch wel aanbieden ja, ookal is het vervelend.. er zijn ergere dingen dan dit trouwens
pi_74242070
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:20 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ja, maar dan nog
Je moet het toch wel aanbieden ja, ookal is het vervelend.. er zijn ergere dingen dan dit trouwens
Vertel
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74242310
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vertel
Niet specifiek op mcdonald's gericht, gewoon in 't algemeen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 23:53:11 #50
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_74242551
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:12 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb er wel is een gehad, 3 grote friet zonder zout met losse zakjes zout, ja daag
Heb een paar keer friet gehad dat slecht bestrooid was met zout, moest ik weer in de rij staan voor wat zout. Vandaar dat ik het sindsdien met extra zoutzakjes vraag, beetje automatisme geworden. M'n Big Mac vind ik overigens lekkerder zonder de kaas. Lekkerste cheeseburgers heb ik in Amerika zelf gegeten..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74242596
Het ismaar net van hoeveel zout je houd natuurlijk, een houdt van niet zoveel en ander veel
Nog nooit in amerika geweest, ben benieuwd hoe mcd daar smaakt.
Daar maken ze alles op bestelling he, vlees dat op voorraad wordt gehouden, lijkt me niks
pi_74250941
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
pi_74251620
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef movearound het volgende:
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74251767
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef movearound het volgende:
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
Wauh, allemaal nieuwe informatie. Ik dacht dat de Mac gewoon iets Nederlands was. Ook dacht ik dat het uit Zaandam kwam.

Maar goh, zo leer je nog wel eens wat. Dank je.
pi_74251796
En dat het goedkoper is is logisch, want de dollar is natuurlijk veel minder waard !11!!1!!!!!!!!EInsZWeIkipnuGGet!!!!!
pi_74252490
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:29 schreef Poepoog het volgende:
En dat het goedkoper is is logisch, want de dollar is natuurlijk veel minder waard !11!!1!!!!!!!!EInsZWeIkipnuGGet!!!!!
pi_74253449
ik heb gehoort dat een big mac vroeger ook al 1 dollar kost. vandaar dat die amerikanen zo dik zijn he. ze staan om half 9 smorgens al in de rij voor pannenkoeken bij de mac. en ze lopen de hele dag met ander halve litters cola en koffie rond.
pi_74254171
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef movearound het volgende:
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
Niet hetzelfde qua assortiment.
pi_74254329
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:39 schreef movearound het volgende:
ik heb gehoort dat een big mac vroeger ook al 1 dollar kost. vandaar dat die amerikanen zo dik zijn he. ze staan om half 9 smorgens al in de rij voor pannenkoeken bij de mac. en ze lopen de hele dag met ander halve litters cola en koffie rond.
ZoW He dAt iS KeWl hEb jE DaT EgT GeHoRd??!!??!!???!?!!?!! lOl dUzZ StAt dIe mAt vAn jE DiE VeRhAlEn tE VeRtEl3n oP HeT DoRpSpL3In vAn jUlIe wErElDvReMd kUtDoRp??!!?? lOl dUzZ *oNe lUv*

KuSjES HiHA!11!!1!!!!!!!!EInsZWeIMaCfLuRRIE!!!!!
pi_74255590
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ZoW He dAt iS KeWl hEb jE DaT EgT GeHoRd??!!??!!???!?!!?!! lOl dUzZ StAt dIe mAt vAn jE DiE VeRhAlEn tE VeRtEl3n oP HeT DoRpSpL3In vAn jUlIe wErElDvReMd kUtDoRp??!!?? lOl dUzZ *oNe lUv*

KuSjES HiHA!11!!1!!!!!!!!EInsZWeIMaCfLuRRIE!!!!!
stoer
pi_74255720
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef movearound het volgende:
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
De Big Mac is overal hetzelfde, alleen de prijs verschilt. Niet gehoord van iemand die ook in New York is geweest, maar met m'n eigen ogen gezien. Het assortiment verschilt alleen per land, los van de basisproducten. Blij? Laten we weer verder gaan met wat er hier in NL weer in het assortiment is, please.
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_74256100
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Poepoog het volgende:

[..]

ZoW He dAt iS KeWl hEb jE DaT EgT GeHoRd??!!??!!???!?!!?!! lOl dUzZ StAt dIe mAt vAn jE DiE VeRhAlEn tE VeRtEl3n oP HeT DoRpSpL3In vAn jUlIe wErElDvReMd kUtDoRp??!!?? lOl dUzZ *oNe lUv*

KuSjES HiHA!11!!1!!!!!!!!EInsZWeIMaCfLuRRIE!!!!!
Ga ergens anders zielig lopen doen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74256915
klopt het trouwens dat drive in mcdonalds langs de snelwegen geen dubbele cheeseburgers verkopen? zowel in leiden als in leiderdorp verkopen ze het niet bij de drive in's
pi_74258853
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:52 schreef movearound het volgende:
in amerika is de mac gewoon hetzelfde hoor. alleen veel goedkoper. ik hoorde het van een gozer die vorige week in New York is geweest.

logish ook dat het hier hetzelfde is. want mcdonald komt ook uit amerika...
Daar heb je veel meer keuze vrind. ben er zelf geweest.
pi_74264547
tvp
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_74267663
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:04 schreef movearound het volgende:
klopt het trouwens dat drive in mcdonalds langs de snelwegen geen dubbele cheeseburgers verkopen? zowel in leiden als in leiderdorp verkopen ze het niet bij de drive in's
Alleen McExpress verkoopt dubbele hamburger + dubbele cheeseburger, de rest niet.
pi_74312576
waarom zijn die uienringen maar tijdelijk?
Ik heb ze gisteren voor het eerst gegeten en ben nu al verslaafd aan die dingen Heb net alweer 2 porties opgehaald haha
zooooo lekker helemaal niet vet en slap, juist krokant en vind ze wel naar ui smaken en in combinatie met dat heerlijke sausje is het echt helemaal geweldig! Absoluut het lekkerste product van de Mac! (oke ik ben geen grote MacDonalds-fan vandaar.. )
pi_74320557
Hoorde net dat de CBO er uit gaat, daar komt een nieuwe met kip voor:
Chicken Sensation
rare naam. Ingredienten zijn bij mij nog onbekend
pi_74320869
voor al die kip dingen ga ik lekker naar ken tucy.

het enige wat heerlijk is bij de mac is de big mac en de milkshakes.
pi_74393278
Nou die laatste burger is dus niks aan.

De middelste mag een blijvende blijven die was super lekker

maar die eerste en die laatste is dus echt niks
  donderdag 5 november 2009 @ 02:05:54 #71
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74408474
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:02 schreef Yannick567 het volgende:
Hoorde net dat de CBO er uit gaat, daar komt een nieuwe met kip voor:
Chicken Sensation
rare naam. Ingredienten zijn bij mij nog onbekend
Langwerpig broodje (Zelfde als van de McRib) Honing Mosterd saus, rode ui, sla, tomaat en een stuk kip, die ook werd gebruikt voor de Chicken Gourmet
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74409582
Hopelijk verkoopt ie beter dan de CBO. Eerste 3-4 weken liep de CBO als een trein, daarna was het al snel over met de pret.
pi_74412349
quote:
Op donderdag 5 november 2009 08:36 schreef muiterij het volgende:
Hopelijk verkoopt ie beter dan de CBO. Eerste 3-4 weken liep de CBO als een trein, daarna was het al snel over met de pret.
Da's altijd met een nieuw broodje of een huidig broodje dat in de reclame gaat op tv
Ik weet nog wel dat cbo met 5 tegelijk ging

Ik hoorde dat er ook sourcream/chive saus (die van die chicago works) op dat broodje ging.
Battlefan heb je geen plaatje?
pi_74417519
En dan heb je weer tokkies die hem de Sjikken Sjenstjon gaan noemen
  donderdag 5 november 2009 @ 14:46:36 #75
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74420081
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:48 schreef Yannick567 het volgende:

[..]


Battlefan heb je geen plaatje?
Helaas Ik hoorde ze ook praten over Sourcream & Chive, maar in de campagne folder staat toch echt honing mosterd

De Flurry Oreo blijft trouwens ook wat langer
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74431875
quote:
Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Helaas Ik hoorde ze ook praten over Sourcream & Chive, maar in de campagne folder staat toch echt honing mosterd

De Flurry Oreo blijft trouwens ook wat langer
Oh, wij hebben campagneboekje nog niet gehad.
Ben benieuwd
Misschien komt er nog wat nieuws dan met sourcream & chive.
  vrijdag 6 november 2009 @ 02:17:21 #77
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74441958
Boekjes staan altijd op het intranet

Overigens hebben we nu ook de nieuwe cheeseburger verpakking binnen
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74445353
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 02:17 schreef Battlefan het volgende:
Boekjes staan altijd op het intranet

Overigens hebben we nu ook de nieuwe cheeseburger verpakking binnen
Die krijgen wij gewoon met de post

Maarja.
Wij hebben ook nieuwe C-zakken
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:52:56 #79
167923 appelsjap
All the above
pi_74446570
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Riann het volgende:
Nou die laatste burger is dus niks aan.

De middelste mag een blijvende blijven die was super lekker

maar die eerste en die laatste is dus echt niks
Hmm, ik vond de 2e ook echt super super lekker, misschien wel beter dan de BigMac, maar de eerste was ook goed te doen hoor, niet zo goed als de 2e maar toch.

Is de derde beter of slechter dan de eerste?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74448227
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:52 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Hmm, ik vond de 2e ook echt super super lekker, misschien wel beter dan de BigMac, maar de eerste was ook goed te doen hoor, niet zo goed als de 2e maar toch.

Is de derde beter of slechter dan de eerste?
slechter

maar ja dat is persoonlijk natuurlijk.

Er gaat niks boven de 2e. Ik heb hem in die periode zelfs boven de big tasty vernoemd.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:55:34 #81
167923 appelsjap
All the above
pi_74448569
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef Riann het volgende:

[..]

slechter

maar ja dat is persoonlijk natuurlijk.

Er gaat niks boven de 2e. Ik heb hem in die periode zelfs boven de big tasty vernoemd.
Hmm, ik ga m zo ff proberen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74456647
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:13 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die krijgen wij gewoon met de post

Maarja.
Wij hebben ook nieuwe C-zakken
Oeh! Nieuwe C zakken... als wij ze hebben zal ik ze vanavond wel niet zijn, zijn altijd op

Moet vanavond weer na 2 weken afwezigheid, blegh.. meteen die laatste American meuk proberen, pepersaus/kaas meuk ben ik niet echt verzot op dus zal wel tegen vallen
pi_74463702
Oeh een McDonald's topic, nice! Flurrys en mcnuggets zijn mijn favoriete jammie!
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:41:52 #84
167923 appelsjap
All the above
pi_74463874
Hmm, die Arizona valt écht tegen, damn.
Best was numero 2, en numero 1 was ook goed, maar 3 is echt te verrot.

Die onion rings zijn echt
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_74465590
heb de laatste nog niet op maar ik ga em ook niet proberen als ik dit lees. De bonnen zijn
2 kroketten voor ¤ 3,-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74469733
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef FutureFairytale het volgende:
heb de laatste nog niet op maar ik ga em ook niet proberen als ik dit lees. De bonnen zijn
2 kroketten voor ¤ 3,-
Je kunt ze ook uitprinten he
pi_74471119


Plaatje zegt genoeg denk ik
pi_74472266
big mac
pi_74472325
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]

Plaatje zegt genoeg denk ik
die wil ik proberen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74472337
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Remzz het volgende:

[..]

Je kunt ze ook uitprinten he
nog meer kroketten! Goed voor de lijn haha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74473868
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]

Plaatje zegt genoeg denk ik
Wat issie er kort!

En daarna zeker weer kerstballen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74474063
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat issie er kort!

En daarna zeker weer kerstballen?
Als hij goed loopt dan zal hij vast wel verlengd worden, net als met die chicken wrap in het begin. Die zou er ook maar voor 3 maanden zijn, en hoelang is dat ding er nu al? Bijna een jaar ofzo?

Ik denk dat we dan wel weer kerstballen zullen krijgen ja Of misschien dit jaar wat anders?
pi_74476600
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]

Plaatje zegt genoeg denk ik
dat ziet er lekker uit
pi_74487620
oeh, steeds meer de nieuwe stijl bij de McDonalds McKroket doosjes "Wereld beroemd in Nederland" en al de nieuwe kleine friet zakjes.. Is het niet handiger om alles in 1 keer te veranderen?
pi_74490297
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:23 schreef Studiotje het volgende:
oeh, steeds meer de nieuwe stijl bij de McDonalds McKroket doosjes "Wereld beroemd in Nederland" en al de nieuwe kleine friet zakjes.. Is het niet handiger om alles in 1 keer te veranderen?
oude verpakking moeten eerst op denk ik
Every war is different, every war is the same.
pi_74490654
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:04 schreef dekkered het volgende:

[..]

oude verpakking moeten eerst op denk ik
ja duh
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74495750
We hebben hier de nieuwe verpakkingsmateriaal binnen voor hamburger, kroket en de tasty. En ik haat die voordeelbonnen, je vindt ze overal en nergens of gasten komen er pas mee nadat je alles hebt aangeslagen .
pi_74496798
Wij hebben hier nieuwe hb/cb verpakkingen, tasty, kleine frietzakjes en C zakken
Oude voorraad moet eerst op neem ik aan ja
Dan zijn ze nog een lange weg te gaan als al het verpakkingsmateriaal nog moet :p
pi_74502453
bij de meeste mcdonalds kun je die bonnen geen eens inleveren. teminste niet bij de drive ins.
pi_74503021
In Amedika kosste een McChicken maar 1 fuckin dollar, hier betaal je 3 euro ervoor:(!!!
lol?
pi_74503829
ik hoorde dat een big mac gewoon 3 dollar kost in new york. in euro´s is het wel goedkoper dan.
pi_74505487
Chicken Sensation

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 8 november 2009 @ 16:36:40 #103
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74510415
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:25 schreef Nass het volgende:
In Amedika kosste een McChicken maar 1 fuckin dollar, hier betaal je 3 euro ervoor:(!!!
De McChicken is daar ook anders, en kleiner

Volgend jaar gaan de prijzen waarschijnlijk weer omhoog trouwens
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74510927
Wat een simple zielen met die kortingsbonnen

Moest iemand gister 8.40 afrekenen voor 2 voordeel menu's met zo'n kortingsbon (en dan 2 frietsaus), komt die bij het raam, geeft die het bonnetje en 1 euro, dus ik moest uitleggen dat het bonnetje geen waarde heeft... lompe boeren.
pi_74510972
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef Studiotje het volgende:
Wat een simple zielen met die kortingsbonnen

Moest iemand gister 8.40 afrekenen voor 2 voordeel menu's met zo'n kortingsbon (en dan 2 frietsaus), komt die bij het raam, geeft die het bonnetje en 1 euro, dus ik moest uitleggen dat het bonnetje geen waarde heeft... lompe boeren.
Gelukkig zitten er doorgaans aan de andere kant van het luikje zielen die net zo simpel zijn. Dat scheelt.
pi_74513744
er werken ook alleen zielen bij mcdonalds want het is zielenwerk of een vakantiebaantje.

echt domme mensen werken er. kunnen geen eens een bestelling op nemen. dan bestel ik 2 big macs en 2 cheeseburgers. krijg ik maar 1 big mac en 1 cheeseburger. echt herseloze tent. volgende week lekker naar bk.
pi_74517433
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:36 schreef Battlefan het volgende:

[..]

De McChicken is daar ook anders, en kleiner

Volgend jaar gaan de prijzen waarschijnlijk weer omhoog trouwens
Bij ons gaan de prijzen zelfs 2x per jaar omhoog.
1x begin voorjaar, 1x begin december ofzo
pi_74518886
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef movearound het volgende:
er werken ook alleen zielen bij mcdonalds want het is zielenwerk of een vakantiebaantje.

echt domme mensen werken er. kunnen geen eens een bestelling op nemen. dan bestel ik 2 big macs en 2 cheeseburgers. krijg ik maar 1 big mac en 1 cheeseburger. echt herseloze tent. volgende week lekker naar bk.
En als je nou is nagaat dat er per dag duizenden bestellingen worden geplaatst, dan kan er een fout voorkomen..
pi_74518954
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En als je nou is nagaat dat er per dag duizenden bestellingen worden geplaatst, dan kan er een fout voorkomen..
Ach jo laat hem lekker lullen.
Hij zal vast wel niet werken en niet snappen dat er fouten worden gemaakt...
Every war is different, every war is the same.
pi_74521008
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef movearound het volgende:
er werken ook alleen zielen bij mcdonalds want het is zielenwerk of een vakantiebaantje.

echt domme mensen werken er. kunnen geen eens een bestelling op nemen. dan bestel ik 2 big macs en 2 cheeseburgers. krijg ik maar 1 big mac en 1 cheeseburger. echt herseloze tent. volgende week lekker naar bk.
Ben jij niet zo'n klapjosti die met een half openraam binnenmonds zijn bestelling bestelt?
Dan kan ik begrijpen dat je er maar 1 krijg van beide ja
pi_74524681


[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 08-11-2009 23:28:43 ]
pi_74525217
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
pi_74525742
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Riann het volgende:
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
Bij de Mc Expressen wel maar dan ben je meer kwijt dan voor een Happy Meal dus een beetje omslachtig/raar is het wel.
pi_74525819
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Riann het volgende:
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
gewoon los bestellen, is denk het enige dat kan. Of als je dan duurder uit komt vragen of je dat zonder doosje mag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74525902
ik vind het niet tof dat de prijzen weer omhoog gaan! Vind ¤ 3,10 voor BM/QP/McChicken al te duur eigenlijk, maar hoeveel wordt het dan? Is jammer, ik ben bang dat er klachten gaan komen dan.. jullie niet?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74528395
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het niet tof dat de prijzen weer omhoog gaan! Vind ¤ 3,10 voor BM/QP/McChicken al te duur eigenlijk, maar hoeveel wordt het dan? Is jammer, ik ben bang dat er klachten gaan komen dan.. jullie niet?
Bij ons zijn ze al 3.25.
Denk dat het daarna 3.35 wordt en daarna richting 3.50.
Vind het schandalig duur maarja, de mensen blijven toch wel komen.
pi_74529577
Hier zijn al die burgers al 3,35, dus dan worden ze hier wel 3,50 of erger richting de 3,60... vind het ook allemaal te duur, 2,95 vond ik nog wel kunnen
pi_74529710
Dan worden ze net als in Finland allemaal 3.95
Er moet toch ergens een grens zijn, je kan niet je prijzen maar blijven verhogen

Ben wel benieuwd hoe die nieuwe gaat smaken
pi_74539697



Voor de makkelijk trek zijn de chicken-wraps , onion-rings /chilisaus en side-salad mijn favoriet .

pi_74540802
Van die uienringen ga je uit je bek meuren.. echt
pi_74542045
Gisteren de Arizona Grande (klopt de naam?) burger naar binnengewerkt: Errug lekker!! Zit een lekker pittige bite aan.
pi_74544972
Die uienringen zijn echt niet lekker...
Every war is different, every war is the same.
pi_74576259
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Riann het volgende:
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
Je snapt toch wel dat je na zulk operatie niet even naar de gele M kan gaan.
Gezonde voeding is een van de belangrijkste dingen waaraan je je zult moeten houden.

Verder wens ik je veel sterkte/succes met je komende operatie.
pi_74577369
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Je snapt toch wel dat je na zulk operatie niet even naar de gele M kan gaan.
Kan best hoor na verloop van tijd, vraag is alleen of je het moet willen
Vind het wel apart dat je een keus maakt voor zo'n operatie en je van te voren al druk maakt of je ooit nog wel naar de Mac kan. (en ja, ik weet waar ik het over heb)
pi_74577612
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Trusten het volgende:

[..]

Kan best hoor na verloop van tijd, vraag is alleen of je het moet willen
Vind het wel apart dat je een keus maakt voor zo'n operatie en je van te voren al druk maakt of je ooit nog wel naar de Mac kan. (en ja, ik weet waar ik het over heb)
Dat kan eker,

Maar de kans op 'dumping' neemt in grote getallen toe.
En dat is geen pretje, en ik vertel uit weder-ervaring, aangezien een goede vriend van mij enkele jaren geleden hetzelfde heeft ondergaan, en die was snel teruggekomen op het eten van junk-food.

Natuurlijk verschilt het qua persoon, maar mij lijkt het geen goed idee.
pi_74577820
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Maar de kans op 'dumping' neemt in grote getallen toe.
En dat is geen pretje, en ik vertel uit weder-ervaring, aangezien een goede vriend van mij enkele jaren geleden hetzelfde heeft ondergaan, en die was snel teruggekomen op het eten van junk-food.

Natuurlijk verschilt het qua persoon, maar mij lijkt het geen goed idee.
Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.

PS: Dat je dat vlak na de operatie (zou het zeker een maand of 6 laten) al zeker weten niet moet doen kan ieder logisch denkend persoon bedenken lijkt me.

Maar goed, we gaan offtopic
pi_74578294
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.

PS: Dat je dat vlak na de operatie (zou het zeker een maand of 6 laten) al zeker weten niet moet doen kan ieder logisch denkend persoon bedenken lijkt me.

Maar goed, we gaan offtopic
Da's wat ik bedoel, bij ieder persoon is een andere uitwerking...

Weet dat we offtopic gaan, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij jou heeft uitgepakt.

Die kameraad van mij is zeker 70 Kg kwijt geraakt. (weegt nu 80 Kg) maar nu zit hij met overtollig vel, waar hij zich zeker niet prettig bij voelt, vooral in de zomermaanden... Heeft al 3 jaar geen zwemgelegenheid bezocht.

OT: Verder ben ik benieuwd naar die aankomende kip-burger... Wat zit er allemaal op die burger?
pi_74582635
dat zien we dan verder dan wel. En die mijn intake gesprek deed die had het zelf ondergaan en die pakte ook een happy meal. En o ja mijn dik zijn komt niet van het eten. Vandaar ook de keus van de dokters voor een gastric by pass ipv maagbandje of maagverkleining want dat zou geen zin hebben bij me. Bij mij is het schildklier en spierziekte problemen waarom ik zo zwaar ben geworden en in 1,5 jaar 60 kilo ben bij gekomen.
pi_74584220
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Riann het volgende:
dat zien we dan verder dan wel. En die mijn intake gesprek deed die had het zelf ondergaan en die pakte ook een happy meal. En o ja mijn dik zijn komt niet van het eten. Vandaar ook de keus van de dokters voor een gastric by pass ipv maagbandje of maagverkleining want dat zou geen zin hebben bij me. Bij mij is het schildklier en spierziekte problemen waarom ik zo zwaar ben geworden en in 1,5 jaar 60 kilo ben bij gekomen.
ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74584530
-dubbel foutje-
pi_74584652
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?
nog steeds
pi_74584792
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Weet dat we offtopic gaan, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij jou heeft uitgepakt.

Die kameraad van mij is zeker 70 Kg kwijt geraakt. (weegt nu 80 Kg) maar nu zit hij met overtollig vel, waar hij zich zeker niet prettig bij voelt, vooral in de zomermaanden... Heeft al 3 jaar geen zwemgelegenheid bezocht.
Als je me even een pbtje stuurt dan wil ik je dat met alle liefde vertellen
pi_74584857
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef Riann het volgende:

[..]

nog steeds
vind ik echt erg voor je. Ik hoop dat je gauw een bypass krijgt en dat die gaat helpen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74586797
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:05 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Langwerpig broodje (Zelfde als van de McRib) Honing Mosterd saus, rode ui, sla, tomaat en een stuk kip, die ook werd gebruikt voor de Chicken Gourmet
Klinkt best goed.
  donderdag 12 november 2009 @ 03:31:37 #135
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74624128
Er werkte hier toch ook iemand bij Amersfoort Noord? Vertel eens wat meer over jullie nieuwe kassasysteem, het klonk interessant
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  donderdag 12 november 2009 @ 03:34:53 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74624135
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Sinarades het volgende:
[ afbeelding ]


Voor de makkelijk trek zijn de chicken-wraps , onion-rings /chilisaus en side-salad mijn favoriet .

[ afbeelding ]
is dat sonja bakker?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74627058
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

is dat sonja bakker?
Nee
Heidi Klum heeft daar toen volgens mij promotie gedaan.
pi_74703479
Nu de chicken sensation binnenkort komt, loopt de CBO ineens als een trein.; Die dingen waren vandaag echt niet aan te slepen. En de Arizona was ineens uitverkocht.
pi_74711605
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef muiterij het volgende:
Nu de chicken sensation binnenkort komt, loopt de CBO ineens als een trein.; Die dingen waren vandaag echt niet aan te slepen. En de Arizona was ineens uitverkocht.
Bij ons ook, cbo was bij ons vanavond uitverkocht en komt ook niet meer terug, net als uienringen
Ik heb dat doosje van die Sensation gezien, is ook in die nieuwe stijl met zo'n gelikt tekstje
pi_74717726
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:31 schreef Battlefan het volgende:
Er werkte hier toch ook iemand bij Amersfoort Noord? Vertel eens wat meer over jullie nieuwe kassasysteem, het klonk interessant
Ik werk er ja Maar ik heb er nog niet mee gewerkt... (vrij hé moehaha!) Er waren op het begin wel problemen mee, bestellingen konden niet gewijzigd worden en de pin werd niet geaccepteerd. Dat is wat ik heb gehoord, wanneer ik er volgende week vrijdag weer mee werk zal ik wel wat details geven

Wel een foto touwens:

pi_74720537
Lijkt dus grotendeels op het normale kassasysteem, alleen dan wat meer kleurtjes en 3d in die knopjes
Werk je in Amersfoort Noord, Studiotje? Dan ken je Pim zeker ook wel
pi_74720593
oeps
pi_74734711
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:07 schreef Yannick567 het volgende:
Lijkt dus grotendeels op het normale kassasysteem, alleen dan wat meer kleurtjes en 3d in die knopjes
Werk je in Amersfoort Noord, Studiotje? Dan ken je Pim zeker ook wel
Dúh! Moet wel even denken wie het ookal weer was hoor, zo vaak werk ik nou ook weer niet

En hij lijkt er wel op ja, ook de drive schermen zijn van stijl veranderd, witte letters, groen voor gewijzigd en rood voor verwijderd (dacht ik)..
pi_74736116
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dúh! Moet wel even denken wie het ookal weer was hoor, zo vaak werk ik nou ook weer niet

En hij lijkt er wel op ja, ook de drive schermen zijn van stijl veranderd, witte letters, groen voor gewijzigd en rood voor verwijderd (dacht ik)..
Bij in de klas gezeten
Ben benieuwd. Zal wel ff wennen zijn denk ik, ben benieuwd naar meer foto's
  maandag 16 november 2009 @ 02:24:32 #145
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74738371
Die foto kende ik al :p Samen met oa deze:



Het grillorder gebeuren is wat slimmer geworden, ze zeggen dat je alleen kunt aanslaan wat er op een broodje zit
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74746307
Hip Ach, vrijdag zal ik wel wat foto's maken, drive foto's etc..
pi_74752846
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:24 schreef Battlefan het volgende:
Die foto kende ik al :p Samen met oa deze:

[ afbeelding ]

Het grillorder gebeuren is wat slimmer geworden, ze zeggen dat je alleen kunt aanslaan wat er op een broodje zit
Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.
pi_74753529
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef muiterij het volgende:

[..]

Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.
Jij kijkt scheef, onderaan, het rode knopje in het midden!
pi_74753869
Miljaar!

Ik dacht daarnet nog even gauw een CBO te kunnen scoren, is hij al uit het assortiment!

In Sittard welteverstaan!
pi_74755117
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Miljaar!

Ik dacht daarnet nog even gauw een CBO te kunnen scoren, is hij al uit het assortiment!

In Sittard welteverstaan!
Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cbo

Dat nieuwe kassasysteem is denk ik wel een goeie vooruitgang ook voor de normale kassa's
  maandag 16 november 2009 @ 18:41:13 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74755840
Gisteren voor het eerst sinds 2 augustus naar de Mac geweest, in Oman

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
pi_74757617
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds 2 augustus naar de Mac geweest, in Oman

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
Is dat nog wat, chicken bigmac?
Heb ook gehoord dat ze in dubai enzo daar ook fish bigmacs verkopen
pi_74757882
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cbo

Dat nieuwe kassasysteem is denk ik wel een goeie vooruitgang ook voor de normale kassa's
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe chicken sensation...

Welke saus zit er eigenlijk op?

Geen zin om zelf te gaan zoeken...
pi_74761788
Honing Mosterd saus van de wrap
pi_74765896
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
pi_74767559
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
pi_74768007
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren voor het eerst sinds 2 augustus naar de Mac geweest, in Oman

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
Wat zit dr dan precies op een mac arabia? Wat is dat voor een soort burger?
Ik ben sinds vandaag collega trouwens
Vond het wel gezellig
pi_74768829
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
Die krengen zijn nog gewoon te eten, net als alle andere gestickerde producten
Donuts kan je makkelijk 1 dag bewaren. Ze worden misschien een beetje droog, meer niet.

Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
pi_74769336
quote:
Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
Nope, bedrijfsleider zei dat ze die niet meer deden ofzo.. Weet niet of je dat altijd zou moeten bewonderen, of alleen als je in de 'keuken' staat, maar heb ik niet gezien
Wat is dat dan?
pi_74773567
Appelpunt!
Helaas is het kant-en-klaar vanuit de vriezer nooit echt lekker
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74774748
Mclearn is een leerprogramma voor nieuwe mensen heel saai.
En die appelpunt, k ben benieuwd wanneer die ingaat
pi_74774979
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Mclearn is een leerprogramma voor nieuwe mensen heel saai.
En die appelpunt, k ben benieuwd wanneer die ingaat
Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
pi_74776370
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
pi_74776659
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
Omg meen je niet, echt nog nooit gezien..
pi_74777143
jep
naja, onze hostess moest meespelen voor die nieuwe trainingsfilm ofzo, werd in mcd Tiel opgenomen. Weet er verder niks van
Wel benieuwd naar die appeltaart en muffinzooi
pi_74781220
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Mclearn is een leerprogramma voor nieuwe mensen heel saai.
En die appelpunt, k ben benieuwd wanneer die ingaat
Mclearn
Diegene die dat heeft bedacht was zeker stoned, een pratende milshakebeker gebruiken om mensen te leren hoe ze in de keuken moeten werken. Je leert de meeste dingen gewoon het beste in de praktijk. Ik moest het toen ik begon, van een destijds tijdelijke manager, helemaal doorkijken. Het is een echt te kinderachtig voor woorden.

En er zit ook een stuk in waar een amerikaanse manager de productiesystemen uitlegt. Is echt te vaag voor woorden hoe hij er over spreekt, terwijl de systemen heel makkelijk zijn in de praktijk.
pi_74782496
Appelpunt + muffin vanaf 28 november
Koffie + muffin/appelpunt ¤2.95

En dat mclearn is wel raar ja als die amerikaan daarover gaat praten
pi_74782691
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
pi_74783144
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
pi_74784259
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
We hadden een mccafe. Het was wat ik zo hoorde een proefopstelling, je kon er kopjes koffie krijgen in een echte koffie kop dus niet in papieren bekers. Kwam in basis uit hetzelfde koffieautomaat. Daarnaast had je shakes en kon je van die koude koffie krijgen. En je kon natuurlijk de appeltaart en donuts krijgen. En het was ook bedoeld als ijsverkoop op het moment dat het bij de kassa druk was. En er lagen wat tijdschriften die vaak werden meegenomen door gasten. Grootste nadeel was dat de gasten altijd regelrecht doorliepen naar de normale kassa.

Die mccafe's in Duitsland zijn veel beter en hebben een uitgebreider en beter assortiment aan koffie dan aan de kassa en lijkt ook op Starbucks. Als ze die nou eens zouden invoeren. Ik heb voor de rest nog nooit een mccafe in nederland gezien.
pi_74788636
Die lijkt me wel te doen trouwens *checkt het vrijdag*
pi_74803967
Ik heb hem vanavond gegeten, hij was best lekker, alleen een smal broodje en het doosje gaat moeilijk dicht, door de inhoud is het broodje wat hoger dan het doosje
Ik vind de saus en de uitjes een beetje overheersen
Wel lekker

Nog wat over die nieuwe koffiedingen, is van 24 nov - 18 maart '10 en chocolademuffin en appeltaart kosten ¤1.95 per stuk
pi_74804050
Muffin ziet er erg lekker uit op het plaatje, bij warme drank kosten die dingen trouwens maar 1 euro extra.
pi_74804136
Hoe die campagne ook heet, 'iets lekkers bij de koffie?'
Muffin ziet er lekker uit ja. Die appeltaart.. tja, beiden zullen ongetwijfeld uit de vriezer komen
Ben benieuwd hoe ze die gaan verpakken
Heb bij ons trouwens ook nieuwe bigmac en chicken doosjes gespot
  woensdag 18 november 2009 @ 02:16:34 #176
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74804550
Uit de vriezer ja, 3 uur ontdooitijd ofzo :p Zou wel weer in iets creatiefs verpakt worden, met een leuke tekst erop ofzo

Nieuwe broodje vind ik matig, heb het niet zo op honing mosterd, een beetje is wel lekker, maar dit is te veel
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  woensdag 18 november 2009 @ 07:27:33 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74805060
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is dat nog wat, chicken bigmac?
Heb ook gehoord dat ze in dubai enzo daar ook fish bigmacs verkopen
Ik vind de runderversie lekkerder
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef misz--kelliej het volgende:

[..]

Wat zit dr dan precies op een mac arabia? Wat is dat voor een soort burger?
Ik ben sinds vandaag collega trouwens
Vond het wel gezellig
Een soort van Arabisch platbrood met naar keuze 2 kofta of kipburgers, sla, tomaten en een lekkere frisse saus.

pi_74807524
Soort van McOriental van Nederland dus, alleen ander vlees
pi_74808804
quote:
gisteravond gehad
best lekker alleen als er kaas op had gezeten had ik hem lekkerder gevonden denk ik .
pi_74809577
quote:
Kan die ook zonder tomaat worden besteld?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74809590
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Kan die ook zonder tomaat worden besteld?
Tuurlijk
pi_74809727
geweldig dank voor het snelle antwoord
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74809746
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Kan die ook zonder tomaat worden besteld?
Bij elke mcd in nederland volgens mij wel hoor
pi_74825936
Hoe smaakt die nieuwe chicken burger nou?

Een kleine review is wel ter plekke!
pi_74834057
Die speciale McD site waarvoor 2 jaar geleden zo groot is geadverteerd binnen de McDonald's is ook echt zo dood als het maar kan 1 keer iets gereageerd..
pi_74835798
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Kan die ook zonder tomaat worden besteld?
Jézus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74835835
En wat ben je voor ongelooflijke wanker als je voor je kofta naar de McD's gaat?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74836681
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Die speciale McD site waarvoor 2 jaar geleden zo groot is geadverteerd binnen de McDonald's is ook echt zo dood als het maar kan 1 keer iets gereageerd..
Welke?
pi_74837916
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Welke?
Hetisjouwzaak
pi_74838398
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:59 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hetisjouwzaak
Oohh
Actief klein groepje daar, ben ik er 1 van. Best gezellig
Maarja, ze zijn bezig met de site, komt wat nieuws voor
pi_74839974
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Hoe smaakt die nieuwe chicken burger nou?

Een kleine review is wel ter plekke!
net gehaald bij de drive in Hoofddorp. Ik vind em heerlijk; lekkere saus en ui, lekkere kipburger.. alleen wel heel veel sla had ik erop/ernaast. Vind alleen ¤ 3,75 te duur, zou net zo duur moeten zijn als een McChicken, want hij is ook denk net zo groot
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74841166
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

net gehaald bij de drive in Hoofddorp. Ik vind em heerlijk; lekkere saus en ui, lekkere kipburger.. alleen wel heel veel sla had ik erop/ernaast. Vind alleen ¤ 3,75 te duur, zou net zo duur moeten zijn als een McChicken, want hij is ook denk net zo groot
De vele sla hangt vaak af van de persoon die hem dresst. Maar 3.75 is idd erg duur voor zo'n burger. Scheelt een halve euro met de Mcchicken, bigmac en de qp
pi_74841349
Kan het ook zonder tomaat en zonder sla worden besteld? Voor tomaat ben ik allergisch en de sla word altijd zo vies warm bij zo'n broodje
pi_74841388
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:48 schreef janna82 het volgende:
Kan het ook zonder tomaat en zonder sla worden besteld? Voor tomaat ben ik allergisch en de sla word altijd zo vies warm bij zo'n broodje
Zoals eerder gezegt in dit topic kan je altijd dingen zonder iets bestellen.
Every war is different, every war is the same.
pi_74841401
Ze hadden nooit de Chicken Mythic moeten vervangen..
pi_74843127
Kan ik de quaterpounder zonder 2 plakken kaas, verse uitjes, augurk, ketchup en mosterd bestellen?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74844128
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef Panda72 het volgende:
Kan ik de quaterpounder zonder 2 plakken kaas, verse uitjes, augurk, ketchup en mosterd bestellen?


Ja dus, dat kan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74844592
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:51 schreef JohnLocke het volgende:
Ze hadden nooit de Chicken Mythic moeten vervangen..
Die was goddelijk
pi_74851449
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Hoe smaakt die nieuwe chicken burger nou?

Een kleine review is wel ter plekke!
Ik vond 'm best te doen. De saus is echter heel sterk (is dat dezelfde als van de wrap?), gelukkig zat er bij mij niet zoveel op. De nasmaak van de uitjes is lekker. Het broodje had ik iets groter verwacht, maar hij was van goede formaat.

Ik geef 't een voldoende, maar ik zou het niet zo snel nog een keer bestellen, denk ik. Misschien als er een ander sausje op zou zitten.
pi_74867301
Bedankt voor de review's!

Maar heb vandaag mogen genieten van de sensation. En mag toch wel melden dat de burger me zwaar tegen viel.

CBO is in mijn ogen vele malen beter.

Maar wie ben ik?
pi_74868277
Saus is hetzelfde als van de wrap ja, persoonlijk vind ik die nieuwe beter dan de CBO, loopt op het moment ook wel harder (was bij de cbo ook wel zo, soms 5 tegelijk ), maarja, ik denk dat dit wel een blijvend iets is.
Afwachten, proefperiode is 6 december afgelopen
pi_74872438
Morgen testen

en als die niet te vreten is ga ik er mee experimenteren (lees: KAAS!)
pi_74872516
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Studiotje het volgende:
Morgen testen

en als die niet te vreten is ga ik er mee experimenteren (lees: KAAS!)
Lees: positief.
Ik heb hem vandaag zonder tomaat gegeten maar met kaas, 10 x beter
  vrijdag 20 november 2009 @ 02:15:47 #204
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74874577
Met bbq saus ipv honing-mosterd is nog beter
Las op het intranet nog iets over een rehit voor de Sensation in week 1, dus die zou wel wat langer blijven Hij gaat een stuk harder dan de CBO, verkoop er nu per 10 minuten meer Sensations dan dat ik CBO's in een dag verkocht
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  vrijdag 20 november 2009 @ 06:22:42 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74875216
Wat vinden jullie van de prijzen
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74875390
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 06:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat vinden jullie van de prijzen
big tasty menu is 20 cent duurder dan alle andere menu's en ik bestel altijd zonder tomaat en bacon. belachelijk eigenlijk.
  vrijdag 20 november 2009 @ 07:27:20 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74875460
Als je een menu neemt dan krijg je er een friet en een drinken bij. Ik bedoele een broodje alleen. Ik dacht dat een BigTasty nu 3.65 was. En een BigMac zat daar niet ver naast.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74879354
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef LuKa-LiKeS het volgende:

.....

Maar wie ben ik?
LuKa-LiKeS
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_74887908
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 07:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je een menu neemt dan krijg je er een friet en een drinken bij. Ik bedoele een broodje alleen. Ik dacht dat een BigTasty nu 3.65 was. En een BigMac zat daar niet ver naast.
Big tasty kost hier 3.95. Menu kost uit mijn hoofd 5.95.
Vandaag was er zo'n kerel van mcdonalds nederland bij ons, die zei dat ze bezig waren met een 'internationale groenteburger', zo'n ding wat dan in elk land verkocht wordt
pi_74890913
My god! Meen je niet

Vanavond foto's maken van dat kassa systeem lekker boeiend zal het wel niet zijn en ik wil het niet leren..
pi_74891123
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef Studiotje het volgende:
My god! Meen je niet

Vanavond foto's maken van dat kassa systeem lekker boeiend zal het wel niet zijn en ik wil het niet leren..
foto's
ben benieuwd.
pi_74898742
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag was er zo'n kerel van mcdonalds nederland bij ons, die zei dat ze bezig waren met een 'internationale groenteburger', zo'n ding wat dan in elk land verkocht wordt
Waarom niet gewoon de groenteburger van india gebruiken?



Zelfs de mayo bevat geen ei, dus lijkt mij ook geschikt voor veganisten.
quote:
Q: Are your vegetarian products 100% vegetarian?
A: Yes, All our vegetarian products are 100% vegetarian. Even our mayonnaise was specially developed for Indian consumers and hence does not contain any egg. Additionally, our soft serves too do not contain any egg and are 100% vegetarian.
http://mcdonaldsindia.net/about/faq.htm
pi_74899243
Zelfde als die van hier, alleen ander sausje + schijfje tomaat
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:47:38 #214
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74905106
Zelfde saus denk ik? Heet niet voor niks Eggless

Die choco muffin is wel lekker trouwens
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74906105
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Lees: positief.
Ik heb hem vandaag zonder tomaat gegeten maar met kaas, 10 x beter
jammer dat klanten dat niet zo mogen bestellen.. ik hou van kaas
Bij BK en KFC mag je overal een plak kaas bij, waarom nog niet bij de Mc?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74911246
Geen foto's kunnen maken.. Was 2 nachten gewoon volledig druk

Wel is het systeem zo buggy als hell, de managerpas word om de uur uit het systeem gegooid waardoor het systeem weer herstart moet worden Het scherm (drive) met kleurtjes is irritant en na te lang te kijken naar dat scherm ga je een beetje scheel zien. En het is half engels en half nederlands..

Volgende week komt de paal voor zelf bestellen er te staan hoorde ik dat zal dan ook wel helemaal verkeerd gaan.
pi_74920666
Vandaag kwamen kindjes hun schoen zetten bij ons

Ouders boos toen ik zei dat wij niet aan sinterklaas deden
pi_74962817

  dinsdag 24 november 2009 @ 22:28:48 #219
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74975365
Over mc-cafe, op het vliegveld van Athene zit er ook een, ik had pas bij de grote M op het kassabonnetje door dat het van de Mc was
pi_74975384
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:48 schreef Yannick567 het volgende:
[ afbeelding ]

een diepvriestaart, lekker hoor..

nee, dan dit, de Chicken Bacon Melt.. altijd leuk en het is maar 500 km verderop..

http://www.mcdonalds.dk/dk.html
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_74980500
Volgens mij smaakt die appeltaart niet verkeerd.
Heb vandaag die muffin geproefd, die chocola die erin zit lijkt een beetje teveel op nutella pasta
Ik vind hem niet zo geweldig eigenlijk
  woensdag 25 november 2009 @ 02:59:53 #222
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74982150
Die appeltaart was lekker ja Vandaag weer een muffin gehad, die was toch een stuk slechter dan de vorige

[ Bericht 18% gewijzigd door Battlefan op 25-11-2009 03:05:53 ]
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74982153
hallo, ik neem altijd een mcchickenmenu (groot) met cola en 9 kipnuggets met zoetzuur saus

groetjes
pi_74983935
muffin voor ¤2,95??!! Moet niet gekker worden toch? Je vind niet gauw ergens een muffin die nog duurder is dan bij McDonalds... echt een absurde prijs
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74985535
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
muffin voor ¤2,95??!! Moet niet gekker worden toch? Je vind niet gauw ergens een muffin die nog duurder is dan bij McDonalds... echt een absurde prijs
Dat is + koffie/thee of andere warme drank he
pi_74985906
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
muffin voor ¤2,95??!! Moet niet gekker worden toch? Je vind niet gauw ergens een muffin die nog duurder is dan bij McDonalds... echt een absurde prijs
Warme drank + appelpunt/muffin = ¤2.95
los kosten ze ¤1.95
pi_74992831
vind al die americaburgers er ranzig uitzien

sowieso is die bacon om te kotsen
pi_75005334
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef 14medusa het volgende:
vind al die americaburgers er ranzig uitzien

sowieso is die bacon om te kotsen
nja scheelt ze zijn toch niet meer in het assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75006661
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

nja scheelt ze zijn toch niet meer in het assortiment
Dan maar even TT aanpassen of topic volposten
pi_75007513
Gaan wij ooit nog de - "M" van McDonalds - burger krijgen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75010669
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-s-wordt-groen.dhtml

Een groen logo, , het gaat maar het oude vind ik mooier.
pi_75013348
Omg afgrijzelijk
pi_75021172
Wat lelijk zeg

Dit ziet er dan toch iets beter uit:
http://94.100.119.225/797(...)97231027_6_LIHR.jpeg
  donderdag 26 november 2009 @ 21:28:04 #234
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_75034307
Ik lees het al - zal die nieuwe kipburger ook eens proberen (behalve als ik eerst een kfc tegenkom).
Please Move The Deer Crossing Sign
  vrijdag 27 november 2009 @ 02:40:41 #235
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75043259
Dat zijn gewoon slechte photoshops, het zou wel gewoon het donkere groen zijn wat je in Nederland ook steeds vaker ziet opduiken
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75044703
Gisteren heb ik de chicken Sensation geprobeerd best lekker maar ik vond het niet echt een Sensation
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75046622
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 02:40 schreef Battlefan het volgende:
Dat zijn gewoon slechte photoshops, het zou wel gewoon het donkere groen zijn wat je in Nederland ook steeds vaker ziet opduiken

pi_75053343
Misschien dat iemand hier me een antwoord kan geven.

Die appelpunt, Is dat hetzelfde als het appeltaartje wat laatst te koop was? Heb nu al twee keer gevraagd of er rozijnen inzitten.Niemand weet het, ze gaan het staan ontleden met drie personen en zeggen dan "ja, volgens mij wel!"maar niemand weet het zeker.Nu ik dit topic tegenkom moest ik er ineens aan denken, Op het plaatje lijkt het van niet maar bij de Mc zelf zeggen ze telkens "we weten het niet maar denken van wel "
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:25:27 #239
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75057831
Nee die zijn niet hetzelfde en ja ze zitten er in
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75058773
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:23 schreef Tammymara het volgende:
Misschien dat iemand hier me een antwoord kan geven.

Die appelpunt, Is dat hetzelfde als het appeltaartje wat laatst te koop was? Heb nu al twee keer gevraagd of er rozijnen inzitten.Niemand weet het, ze gaan het staan ontleden met drie personen en zeggen dan "ja, volgens mij wel!"maar niemand weet het zeker.Nu ik dit topic tegenkom moest ik er ineens aan denken, Op het plaatje lijkt het van niet maar bij de Mc zelf zeggen ze telkens "we weten het niet maar denken van wel "
Tsja, wat verwacht je van zulk personeel.

OT: Mag toch wel melden dat ik de CBO vele malen beter vindt dan die chicken sensation.
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_75061690
ik vind heel erg jammer dat op de chicken sensation geen kaas zit dat had het meer sensation voor mij gemaakt
pi_75066477
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 15:25 schreef Battlefan het volgende:
Nee die zijn niet hetzelfde en ja ze zitten er in



Dank je wel, weet ik het eindelijk zeker
  vrijdag 27 november 2009 @ 20:16:48 #243
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_75067218
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:28 schreef JimmyJames het volgende:
Ik lees het al - zal die nieuwe kipburger ook eens proberen (behalve als ik eerst een kfc tegenkom).
Matig

Een McChicken met tomaten en een viezer sausje
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_75069043
Nieuwe kipje kon lekkerder, vond de saus en de big ass tomato net iets minder.
lol?
pi_75070096
Ik vind die appeltaart van nu wel beter dan die vorige
pi_75086628
Hier gaan de appeltaartjes te snel waardoor ik ze niet kan testen

Echt, ze lopen als een trein niet normaal... en het is gewoon te druk voor de maand november.
pi_75099195
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
ik vind heel erg jammer dat op de chicken sensation geen kaas zit dat had het meer sensation voor mij gemaakt
Idd.
sig verwijderd door FA
pi_75101918
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
ik vind heel erg jammer dat op de chicken sensation geen kaas zit dat had het meer sensation voor mij gemaakt
Kan je dat niet vragen?
pi_75101976
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:50 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Kan je dat niet vragen?
Vragen kan altijd, nee is zeer waarschijnlijk het antwoord
pi_75104256
quote:
Op zondag 29 november 2009 01:50 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Kan je dat niet vragen?
Als we dat gaan doen, dan is het einde zoek. Krijg je 3 variaties van gasten op de bigmac.
pi_75105420
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:45 schreef muiterij het volgende:


Als we dat gaan doen, dan is het einde zoek. Krijg je 3 variaties van gasten op de bigmac.
Dan hoef ik geen chicken sensation want zonder kaas geen sensation .
pi_75106169
quote:
Op zondag 29 november 2009 11:52 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Dan hoef ik geen chicken sensation want zonder kaas geen sensation .
En dat weet je al zonder te proeven?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75106203
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:31 schreef Bartjebart het volgende:


En dat weet je al zonder te proeven?
Ja.
pi_75106350
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Ja.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75106423
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:39 schreef Bartjebart het volgende:


pi_75107071
Hoe kan je dat nou weten zonder te proeven?
nouja

in december gaat nieuwe happymeal in, arthur 2 ofzo?
pi_75109977
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:33 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Ja.
Laten we eerlijk zijn...

Die Chicken sensation is nou niet een broodje om naar huis te schrijven.


De CBO was vele malen beter!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_75110028
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
Hoe kan je dat nou weten zonder te proeven?
nouja

in december gaat nieuwe happymeal in, arthur 2 ofzo?
Ey Yannick,

Komt er binnenkort ook nog een andere burger, want ik vindt dat de sensation niet echt een topburger is?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_75111047
Is in princiepe maar tot 6 december maar hij word bijna 100% zeker verlengt lijkt mij.
  zondag 29 november 2009 @ 15:50:56 #260
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75111513
Salsa Wrap komt er ook aan, en de McFlurry Magnum rond kerst
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75111668
quote:
Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Battlefan het volgende:
Salsa Wrap komt er ook aan, en de McFlurry Magnum rond kerst
Salsa Wrap ipv die met Chilisaus?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 29 november 2009 @ 16:23:31 #262
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75112549
Denk het wel, maar meer dan de naam kon ik nog niet vinden
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75114843
Salsa wrap, is dat niet die orientalwrap waar ze het toen over hadden?

En mcflurry magnum
pi_75114892
Sensation loopt hier zo goed, dat we een extra station voor de sensation hebben ingericht bij ons 2e frietstation. Anders was de kva/bop permanent bezig met sensation.

Ik vind hem persoonlijk veel beter dan CBO. Waar bestaat flurry magnum uit.(toch niet uit alleen chocola.) Zolang ze de OREO maar niet wegdoen.
pi_75115087
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
dat had het meer sensation voor mij gemaakt
.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 29 november 2009 @ 17:58:03 #266
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75115204
quote:
Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef muiterij het volgende:
Sensation loopt hier zo goed, dat we een extra station voor de sensation hebben ingericht bij ons 2e frietstation. Anders was de kva/bop permanent bezig met sensation.

Ik vind hem persoonlijk veel beter dan CBO. Waar bestaat flurry magnum uit.(toch niet uit alleen chocola.) Zolang ze de OREO maar niet wegdoen.
Oreo gaat volgende week weg dacht ik Heb geen idee waar de magnum uit bestaat, maar we krijgen er vanalles voor binnen om hem mee te maken
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75116140
Er zal er toch een het veld moeten ruimen als magnum komt, en of dat dan oreo is of cornetto..
doe dan maar cornetto
pi_75116521
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Er zal er toch een het veld moeten ruimen als magnum komt, en of dat dan oreo is of cornetto..
doe dan maar cornetto
Die loopt dan ook voor geen meter
pi_75116798
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:43 schreef Remzz het volgende:

[..]

Die loopt dan ook voor geen meter
Daarom. Weg met cornetto, daar hebben we alle nodige variaties al op gehad
pi_75134154
Die muffin is btw echt niet lekker, zoals Yannick al zei zit er een nutella smaak aan. Daarnaast vind ik hem ook veel te droog. Appeltaart smaakt daarentegen wel erg goed.
pi_75200255
Ik las dat campagne van mcflurry magnum + advertentie rommel van kerst op 8 december begint
pi_75209308
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las dat campagne van mcflurry magnum + advertentie rommel van kerst op 8 december begint
Toch niet die lelijke (en soms flauwe) kerstballen. Dan verwachten de meeste klanten dat ze bij elke hamburger een kersbal krijgen.
pi_75209833
Ik weet niet, er stond alleen dat POP van kerst en die nieuwe flurry 8 december ingaat.
Zullen we deze week wel ontvangen dan
pi_75231067
Die vreselijke kerstballen. Alsof iemand het echt gaat redden om een kerstboom vol aan menu's te eten tussen 8 dec en kerst
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75231685
quote:
Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Die vreselijke kerstballen. Alsof iemand het echt gaat redden om een kerstboom vol aan menu's te eten tussen 8 dec en kerst
Zal je gek van staan te kijken

Vorig jaar in onze lobby hadden we een kerstboom staan, hij stond bij het raam dus wij hadden hem netjes opgetuigd en al die ballen erin. Eigenlijk had ik een foto moeten maken van hoe hij eruit zag voor en na, toen kerst afgelopen was zaten de kerstballen alleen nog maar aan de kant van het raam
pi_75231876
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:09 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zal je gek van staan te kijken

Vorig jaar in onze lobby hadden we een kerstboom staan, hij stond bij het raam dus wij hadden hem netjes opgetuigd en al die ballen erin. Eigenlijk had ik een foto moeten maken van hoe hij eruit zag voor en na, toen kerst afgelopen was zaten de kerstballen alleen nog maar aan de kant van het raam
Mensen stelen echt abnormaal veel!

Dat merken wij ook in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_75232677
Soms zag ik ze wel is zo'n bal uit de boom halen en dan zei ik er wat van, komen ze gelijk zoiets van 'ja maar die heb ik van dat jochie gekregen daarzo' terwijl die nog gewoon met een kerstbal zat of het dan een kerstbal was die we nog niet hadden weggeven
Kanslozes. Achja
Benieuwd of er dit jaar ook zoiets komt.
Wij krijgen 3 kerstbomen in het restaurant en 2 buiten... 4 meer dan vorig jaar
  donderdag 3 december 2009 @ 01:46:21 #278
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_75235395
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las dat campagne van mcflurry magnum + advertentie rommel van kerst op 8 december begint
En de Garnalen en de Shake Cappuccino ook
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_75235634
Shake Cappuccino? is dat zoiets als de flurry capuchino van vroeger? daar flikkerde ik altijd warme chocomel in om er een shake van te maken
pi_75237395
quote:
Op woensdag 2 december 2009 23:37 schreef Yannick567 het volgende:
Soms zag ik ze wel is zo'n bal uit de boom halen en dan zei ik er wat van, komen ze gelijk zoiets van 'ja maar die heb ik van dat jochie gekregen daarzo' terwijl die nog gewoon met een kerstbal zat of het dan een kerstbal was die we nog niet hadden weggeven
Kanslozes. Achja
Benieuwd of er dit jaar ook zoiets komt.
Wij krijgen 3 kerstbomen in het restaurant en 2 buiten... 4 meer dan vorig jaar
Dat is leuk die jattende gasten, ze blijven het proberen..

Wij krijgen dit jaar volgens mij weten maar 1 kerstboom aangezien die bestelpaal komt te staan waar normaal een kerstboom staat (deze week of volgende week gaat die komen, echt, of ze stellen het weer uit), maar je weet maar nooit of ze een ander plekje vinden

En die Milkshake Cappuccino, die was er jaren geleden toch ook? Want heb soms nog gasten die er om vragen, Welke smaak gaat er dan eigenlijk tijdelijk uit?
pi_75238841
Garnalen
Bij ons gaat meestal de banaan eruit als er een ander smaakje komt
pi_75295272
8 dec - 3 jan 2010
mcflurry magnum
shake cappucino
4x garnalen met chilisaus

Volgens mij dit jaar geen kerstballen of iets in die richting
pi_75313007
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:13 schreef Yannick567 het volgende:
Garnalen
Bij ons gaat meestal de banaan eruit als er een ander smaakje komt
NIET BANAAN! , die neem ik altijd als ik bij de mc kom...
Every war is different, every war is the same.
pi_75317293


Mooie afzetting kunnen wij maken hé Daar stond dus eerst een tafel met 2 bankjes en een muur, die is foetsie voor de bestel zuil die dinsdag of woensdag geplaatst word..
pi_75318112

Wel een heel circus om dat ijsje te maken, die mcflurry magnum. Is speciale chocoladesaus staat er in dat campagneboekje :p
pi_75318493
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef Yannick567 het volgende:

Wel een heel circus om dat ijsje te maken, die mcflurry magnum. Is speciale chocoladesaus staat er in dat campagneboekje :p
Alleen saus of ook stukkies?
pi_75318711
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:30 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Alleen saus of ook stukkies?
Het is 'speciale magnumsaus' en die moet in een speciale knijpfles die geleverd wordt ofzo en die stukjes chocola moeten gekoeld worden met zo'n koelelement.. allemaal heel raar
Ben benieuwd hoe die smaakt

Met kerst hebben we hier dan 5 smaken shake, 2 machines
pi_75333859
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
ik vind heel erg jammer dat op de chicken sensation geen kaas zit dat had het meer sensation voor mij gemaakt
kaas
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_75349395
Gisteren hebben we die magnumrommel binnen gehad, die saus dan tenminste, zit in witte plastic bakjes
Ben benieuwd hoe het smaakt, rook een beetje apart
pi_75375723
Wtf 'Speciale magnumsaus' in aparte knijpfles . Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat in het begin veel medewerkers gewone chocoladesaus eroverheen kieperen.
pi_75376226
Vandaag die chocoladestukjes gezien, zo'n magnum 'M' erop
pi_75377657
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:22 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag die chocoladestukjes gezien, zo'n magnum 'M' erop
pi_75379233
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef Trusten het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die ja
Ziet er best lekker uit
pi_75379401
Ik vind dat mcdonaldsvoer er op plaatjes altijd lekker uitziet. Maar als jij bij de Mac iets besteld is het allemaal smakeloos en klef. Of de frietjes zijn koud. Ik eet liever dikke friet dan die dunne luciferstokjes die ze bij de mac verkopen.

Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_75379559
frietjes zijn wel oké vind ik
McChicken
Chili chicken wrap
Kipnuggets
pi_75383840
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef Panda72 het volgende:
Ik vind dat mcdonaldsvoer er op plaatjes altijd lekker uitziet. Maar als jij bij de Mac iets besteld is het allemaal smakeloos en klef. Of de frietjes zijn koud. Ik eet liever dikke friet dan die dunne luciferstokjes die ze bij de mac verkopen.

[ afbeelding ]
Wou je zeggen dat dat alleen bij de mac is? Dat is overal zo Op plaatjes ziet altijd alles er netjes uit.
pi_75393949
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wou je zeggen dat dat alleen bij de mac is? Dat is overal zo Op plaatjes ziet altijd alles er netjes uit.
Daarom moet je ook niet gaan eten in een restaurant waar je plaatjes moet kiezen.
sig verwijderd door FA
pi_75395863
Chicken sensation vond ik een grote tegenvaller. Saus was wel lekker, maar de tomaten waren groter dan de burger zelf zowat.
CBO was veel beter!
Ik mis nog steeds de McFlurry Cappuchino, hopen dat die shake er wat naar smaakt. Daar kon ik echt mn bed voor uitgetrokken worden midden in de nacht..
pi_75396206
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Daarom moet je ook niet gaan eten in een restaurant waar je plaatjes moet kiezen.
Nee, maar dan buiten restaurants om ziet het er op plaatjes altijd netjes uit
pi_75396488
Die garnalen moeten ze vast toevoegen aan het assortiment
pi_75396510
op naar deel 20 dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')