Dan hoef ik geen chicken sensation want zonder kaas geen sensation .quote:Op zondag 29 november 2009 10:45 schreef muiterij het volgende:
Als we dat gaan doen, dan is het einde zoek. Krijg je 3 variaties van gasten op de bigmac.
En dat weet je al zonder te proeven?quote:Op zondag 29 november 2009 11:52 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen chicken sensation want zonder kaas geen sensation .
Ja.quote:Op zondag 29 november 2009 12:31 schreef Bartjebart het volgende:
En dat weet je al zonder te proeven?
quote:
Laten we eerlijk zijn...quote:
Ey Yannick,quote:Op zondag 29 november 2009 13:06 schreef Yannick567 het volgende:
Hoe kan je dat nou weten zonder te proeven?
nouja![]()
in december gaat nieuwe happymeal in, arthur 2 ofzo?
Salsa Wrap ipv die met Chilisaus?quote:Op zondag 29 november 2009 15:50 schreef Battlefan het volgende:
Salsa Wrap komt er ook aan, en de McFlurry Magnum rond kerst
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Riann het volgende:
dat had het meer sensation voor mij gemaakt
Oreo gaat volgende week weg dacht ikquote:Op zondag 29 november 2009 17:34 schreef muiterij het volgende:
Sensation loopt hier zo goed, dat we een extra station voor de sensation hebben ingericht bij ons 2e frietstation. Anders was de kva/bop permanent bezig met sensation.![]()
Ik vind hem persoonlijk veel beter dan CBO. Waar bestaat flurry magnum uit.(toch niet uit alleen chocola.) Zolang ze de OREO maar niet wegdoen.
Die loopt dan ook voor geen meterquote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef Yannick567 het volgende:
Er zal er toch een het veld moeten ruimen als magnum komt, en of dat dan oreo is of cornetto..
doe dan maar cornetto
Toch niet die lelijke (en soms flauwe) kerstballen.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:39 schreef Yannick567 het volgende:
Ik las dat campagne van mcflurry magnum + advertentie rommel van kerst op 8 december begint
Zal je gek van staan te kijkenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Die vreselijke kerstballen. Alsof iemand het echt gaat redden om een kerstboom vol aan menu's te eten tussen 8 dec en kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |