Lees: positief.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Studiotje het volgende:
Morgen testen
en als die niet te vreten is ga ik er mee experimenteren (lees: KAAS!)
big tasty menu is 20 cent duurder dan alle andere menu's en ik bestel altijd zonder tomaat en bacon. belachelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat vinden jullie van de prijzen
Big tasty kost hier 3.95. Menu kost uit mijn hoofd 5.95.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je een menu neemt dan krijg je er een friet en een drinken bij. Ik bedoele een broodje alleen. Ik dacht dat een BigTasty nu 3.65 was. En een BigMac zat daar niet ver naast.
foto'squote:Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef Studiotje het volgende:
My god! Meen je niet
Vanavond foto's maken van dat kassa systeemlekker boeiend zal het wel niet zijn en ik wil het niet leren..
Waarom niet gewoon de groenteburger van india gebruiken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Yannick567 het volgende:
Vandaag was er zo'n kerel van mcdonalds nederland bij ons, die zei dat ze bezig waren met een 'internationale groenteburger', zo'n ding wat dan in elk land verkocht wordt
quote:Q: Are your vegetarian products 100% vegetarian?
A: Yes, All our vegetarian products are 100% vegetarian. Even our mayonnaise was specially developed for Indian consumers and hence does not contain any egg. Additionally, our soft serves too do not contain any egg and are 100% vegetarian.
http://mcdonaldsindia.net/about/faq.htm
jammer dat klanten dat niet zo mogen bestellen.. ik hou van kaasquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Lees: positief.
Ik heb hem vandaag zonder tomaat gegeten maar met kaas, 10 x beter![]()
![]()
een diepvriestaart, lekker hoor..quote:
Dat is + koffie/thee of andere warme drank hequote:Op woensdag 25 november 2009 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
muffin voor ¤2,95??!!Moet niet gekker worden toch? Je vind niet gauw ergens een muffin die nog duurder is dan bij McDonalds... echt een absurde prijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |