abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74503829
ik hoorde dat een big mac gewoon 3 dollar kost in new york. in euro´s is het wel goedkoper dan.
pi_74505487
Chicken Sensation

Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 8 november 2009 @ 16:36:40 #103
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74510415
quote:
Op zondag 8 november 2009 12:25 schreef Nass het volgende:
In Amedika kosste een McChicken maar 1 fuckin dollar, hier betaal je 3 euro ervoor:(!!!
De McChicken is daar ook anders, en kleiner

Volgend jaar gaan de prijzen waarschijnlijk weer omhoog trouwens
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_74510927
Wat een simple zielen met die kortingsbonnen

Moest iemand gister 8.40 afrekenen voor 2 voordeel menu's met zo'n kortingsbon (en dan 2 frietsaus), komt die bij het raam, geeft die het bonnetje en 1 euro, dus ik moest uitleggen dat het bonnetje geen waarde heeft... lompe boeren.
pi_74510972
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:49 schreef Studiotje het volgende:
Wat een simple zielen met die kortingsbonnen

Moest iemand gister 8.40 afrekenen voor 2 voordeel menu's met zo'n kortingsbon (en dan 2 frietsaus), komt die bij het raam, geeft die het bonnetje en 1 euro, dus ik moest uitleggen dat het bonnetje geen waarde heeft... lompe boeren.
Gelukkig zitten er doorgaans aan de andere kant van het luikje zielen die net zo simpel zijn. Dat scheelt.
pi_74513744
er werken ook alleen zielen bij mcdonalds want het is zielenwerk of een vakantiebaantje.

echt domme mensen werken er. kunnen geen eens een bestelling op nemen. dan bestel ik 2 big macs en 2 cheeseburgers. krijg ik maar 1 big mac en 1 cheeseburger. echt herseloze tent. volgende week lekker naar bk.
pi_74517433
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:36 schreef Battlefan het volgende:

[..]

De McChicken is daar ook anders, en kleiner

Volgend jaar gaan de prijzen waarschijnlijk weer omhoog trouwens
Bij ons gaan de prijzen zelfs 2x per jaar omhoog.
1x begin voorjaar, 1x begin december ofzo
pi_74518886
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef movearound het volgende:
er werken ook alleen zielen bij mcdonalds want het is zielenwerk of een vakantiebaantje.

echt domme mensen werken er. kunnen geen eens een bestelling op nemen. dan bestel ik 2 big macs en 2 cheeseburgers. krijg ik maar 1 big mac en 1 cheeseburger. echt herseloze tent. volgende week lekker naar bk.
En als je nou is nagaat dat er per dag duizenden bestellingen worden geplaatst, dan kan er een fout voorkomen..
pi_74518954
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:35 schreef Studiotje het volgende:

[..]

En als je nou is nagaat dat er per dag duizenden bestellingen worden geplaatst, dan kan er een fout voorkomen..
Ach jo laat hem lekker lullen.
Hij zal vast wel niet werken en niet snappen dat er fouten worden gemaakt...
Every war is different, every war is the same.
pi_74521008
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef movearound het volgende:

Ben jij niet zo'n klapjosti die met een half openraam binnenmonds zijn bestelling bestelt?
Dan kan ik begrijpen dat je er maar 1 krijg van beide ja
pi_74524681

[ Bericht 100% gewijzigd door Isabeau op 08-11-2009 23:28:43 ]
pi_74525217
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
pi_74525742
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:16 schreef Riann het volgende:
kun je eigenlijk ook een menu bestellen ter grote van een happy mail alleen dan zonder doosje en speeltje??? In januari krijg ik gastric by pass operatie en dan wil ik nog wel eens af en toe naar de mac kunnen.
Bij de Mc Expressen wel maar dan ben je meer kwijt dan voor een Happy Meal dus een beetje omslachtig/raar is het wel.
pi_74525819
quote:
gewoon los bestellen, is denk het enige dat kan. Of als je dan duurder uit komt vragen of je dat zonder doosje mag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74525902
ik vind het niet tof dat de prijzen weer omhoog gaan! Vind ¤ 3,10 voor BM/QP/McChicken al te duur eigenlijk, maar hoeveel wordt het dan? Is jammer, ik ben bang dat er klachten gaan komen dan.. jullie niet?
pi_74528395
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het niet tof dat de prijzen weer omhoog gaan! Vind ¤ 3,10 voor BM/QP/McChicken al te duur eigenlijk, maar hoeveel wordt het dan? Is jammer, ik ben bang dat er klachten gaan komen dan.. jullie niet?
Bij ons zijn ze al 3.25.
Denk dat het daarna 3.35 wordt en daarna richting 3.50.
Vind het schandalig duur maarja, de mensen blijven toch wel komen.
pi_74529577
Hier zijn al die burgers al 3,35, dus dan worden ze hier wel 3,50 of erger richting de 3,60... vind het ook allemaal te duur, 2,95 vond ik nog wel kunnen
pi_74529710
Dan worden ze net als in Finland allemaal 3.95
Er moet toch ergens een grens zijn, je kan niet je prijzen maar blijven verhogen

Ben wel benieuwd hoe die nieuwe gaat smaken
pi_74539697

Voor de makkelijk trek zijn de chicken-wraps , onion-rings /chilisaus en side-salad mijn favoriet .

pi_74540802
Van die uienringen ga je uit je bek meuren.. echt
pi_74542045
Gisteren de Arizona Grande (klopt de naam?) burger naar binnengewerkt: Errug lekker!! Zit een lekker pittige bite aan.
pi_74544972
Die uienringen zijn echt niet lekker...
pi_74576259
quote:
Je snapt toch wel dat je na zulk operatie niet even naar de gele M kan gaan.
Gezonde voeding is een van de belangrijkste dingen waaraan je je zult moeten houden.

Verder wens ik je veel sterkte/succes met je komende operatie.
pi_74577369
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Je snapt toch wel dat je na zulk operatie niet even naar de gele M kan gaan.
Kan best hoor na verloop van tijd, vraag is alleen of je het moet willen
Vind het wel apart dat je een keus maakt voor zo'n operatie en je van te voren al druk maakt of je ooit nog wel naar de Mac kan. (en ja, ik weet waar ik het over heb)
pi_74577612
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:34 schreef Trusten het volgende:

[..]

Kan best hoor na verloop van tijd, vraag is alleen of je het moet willen
Vind het wel apart dat je een keus maakt voor zo'n operatie en je van te voren al druk maakt of je ooit nog wel naar de Mac kan. (en ja, ik weet waar ik het over heb)
Dat kan eker,

Maar de kans op 'dumping' neemt in grote getallen toe.
En dat is geen pretje, en ik vertel uit weder-ervaring, aangezien een goede vriend van mij enkele jaren geleden hetzelfde heeft ondergaan, en die was snel teruggekomen op het eten van junk-food.

Natuurlijk verschilt het qua persoon, maar mij lijkt het geen goed idee.
pi_74577820
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Maar de kans op 'dumping' neemt in grote getallen toe.
En dat is geen pretje, en ik vertel uit weder-ervaring, aangezien een goede vriend van mij enkele jaren geleden hetzelfde heeft ondergaan, en die was snel teruggekomen op het eten van junk-food.

Natuurlijk verschilt het qua persoon, maar mij lijkt het geen goed idee.
Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.

PS: Dat je dat vlak na de operatie (zou het zeker een maand of 6 laten) al zeker weten niet moet doen kan ieder logisch denkend persoon bedenken lijkt me.

Maar goed, we gaan offtopic
pi_74578294
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.

PS: Dat je dat vlak na de operatie (zou het zeker een maand of 6 laten) al zeker weten niet moet doen kan ieder logisch denkend persoon bedenken lijkt me.

Maar goed, we gaan offtopic
Da's wat ik bedoel, bij ieder persoon is een andere uitwerking...

Weet dat we offtopic gaan, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij jou heeft uitgepakt.

Die kameraad van mij is zeker 70 Kg kwijt geraakt. (weegt nu 80 Kg) maar nu zit hij met overtollig vel, waar hij zich zeker niet prettig bij voelt, vooral in de zomermaanden... Heeft al 3 jaar geen zwemgelegenheid bezocht.

OT: Verder ben ik benieuwd naar die aankomende kip-burger... Wat zit er allemaal op die burger?
pi_74582635
dat zien we dan verder dan wel. En die mijn intake gesprek deed die had het zelf ondergaan en die pakte ook een happy meal. En o ja mijn dik zijn komt niet van het eten. Vandaar ook de keus van de dokters voor een gastric by pass ipv maagbandje of maagverkleining want dat zou geen zin hebben bij me. Bij mij is het schildklier en spierziekte problemen waarom ik zo zwaar ben geworden en in 1,5 jaar 60 kilo ben bij gekomen.
pi_74584220
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Riann het volgende:
dat zien we dan verder dan wel. En die mijn intake gesprek deed die had het zelf ondergaan en die pakte ook een happy meal. En o ja mijn dik zijn komt niet van het eten. Vandaar ook de keus van de dokters voor een gastric by pass ipv maagbandje of maagverkleining want dat zou geen zin hebben bij me. Bij mij is het schildklier en spierziekte problemen waarom ik zo zwaar ben geworden en in 1,5 jaar 60 kilo ben bij gekomen.
ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?
pi_74584530
-dubbel foutje-
pi_74584652
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?
nog steeds
pi_74584792
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Weet dat we offtopic gaan, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij jou heeft uitgepakt.

Die kameraad van mij is zeker 70 Kg kwijt geraakt. (weegt nu 80 Kg) maar nu zit hij met overtollig vel, waar hij zich zeker niet prettig bij voelt, vooral in de zomermaanden... Heeft al 3 jaar geen zwemgelegenheid bezocht.
Als je me even een pbtje stuurt dan wil ik je dat met alle liefde vertellen
pi_74584857
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:47 schreef Riann het volgende:

[..]

nog steeds
vind ik echt erg voor je. Ik hoop dat je gauw een bypass krijgt en dat die gaat helpen.
pi_74586797
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:05 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Langwerpig broodje (Zelfde als van de McRib) Honing Mosterd saus, rode ui, sla, tomaat en een stuk kip, die ook werd gebruikt voor de Chicken Gourmet
Klinkt best goed.
  donderdag 12 november 2009 @ 03:31:37 #135
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74624128
Er werkte hier toch ook iemand bij Amersfoort Noord? Vertel eens wat meer over jullie nieuwe kassasysteem, het klonk interessant
- Walt Disney
  donderdag 12 november 2009 @ 03:34:53 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74624135
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Sinarades het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de makkelijk trek zijn de chicken-wraps , onion-rings /chilisaus en side-salad mijn favoriet .

[ afbeelding ]
is dat sonja bakker?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74627058
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

is dat sonja bakker?
Nee
Heidi Klum heeft daar toen volgens mij promotie gedaan.
pi_74703479
Nu de chicken sensation binnenkort komt, loopt de CBO ineens als een trein.; Die dingen waren vandaag echt niet aan te slepen. En de Arizona was ineens uitverkocht.
pi_74711605
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef muiterij het volgende:
Nu de chicken sensation binnenkort komt, loopt de CBO ineens als een trein.; Die dingen waren vandaag echt niet aan te slepen. En de Arizona was ineens uitverkocht.
Bij ons ook, cbo was bij ons vanavond uitverkocht en komt ook niet meer terug, net als uienringen
Ik heb dat doosje van die Sensation gezien, is ook in die nieuwe stijl met zo'n gelikt tekstje
pi_74717726
quote:
Op donderdag 12 november 2009 03:31 schreef Battlefan het volgende:
Er werkte hier toch ook iemand bij Amersfoort Noord? Vertel eens wat meer over jullie nieuwe kassasysteem, het klonk interessant
Ik werk er ja Maar ik heb er nog niet mee gewerkt... (vrij hé moehaha!) Er waren op het begin wel problemen mee, bestellingen konden niet gewijzigd worden en de pin werd niet geaccepteerd. Dat is wat ik heb gehoord, wanneer ik er volgende week vrijdag weer mee werk zal ik wel wat details geven

Wel een foto touwens:

pi_74720537
Lijkt dus grotendeels op het normale kassasysteem, alleen dan wat meer kleurtjes en 3d in die knopjes
Werk je in Amersfoort Noord, Studiotje? Dan ken je Pim zeker ook wel
pi_74720593
oeps
pi_74734711
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:07 schreef Yannick567 het volgende:
Lijkt dus grotendeels op het normale kassasysteem, alleen dan wat meer kleurtjes en 3d in die knopjes
Werk je in Amersfoort Noord, Studiotje? Dan ken je Pim zeker ook wel
Dúh! Moet wel even denken wie het ookal weer was hoor, zo vaak werk ik nou ook weer niet

En hij lijkt er wel op ja, ook de drive schermen zijn van stijl veranderd, witte letters, groen voor gewijzigd en rood voor verwijderd (dacht ik)..
pi_74736116
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Dúh! Moet wel even denken wie het ookal weer was hoor, zo vaak werk ik nou ook weer niet

En hij lijkt er wel op ja, ook de drive schermen zijn van stijl veranderd, witte letters, groen voor gewijzigd en rood voor verwijderd (dacht ik)..
Bij in de klas gezeten
Ben benieuwd. Zal wel ff wennen zijn denk ik, ben benieuwd naar meer foto's
  maandag 16 november 2009 @ 02:24:32 #145
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74738371
Die foto kende ik al :p Samen met oa deze:

Het grillorder gebeuren is wat slimmer geworden, ze zeggen dat je alleen kunt aanslaan wat er op een broodje zit
- Walt Disney
pi_74746307
Hip Ach, vrijdag zal ik wel wat foto's maken, drive foto's etc..
pi_74752846
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:24 schreef Battlefan het volgende:
Die foto kende ik al :p Samen met oa deze:

[ afbeelding ]

Het grillorder gebeuren is wat slimmer geworden, ze zeggen dat je alleen kunt aanslaan wat er op een broodje zit
Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.
pi_74753529
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef muiterij het volgende:

[..]

Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.
Jij kijkt scheef, onderaan, het rode knopje in het midden!
pi_74753869
Miljaar!

Ik dacht daarnet nog even gauw een CBO te kunnen scoren, is hij al uit het assortiment!

In Sittard welteverstaan!
pi_74755117
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Miljaar!

Ik dacht daarnet nog even gauw een CBO te kunnen scoren, is hij al uit het assortiment!

In Sittard welteverstaan!
Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cbo

Dat nieuwe kassasysteem is denk ik wel een goeie vooruitgang ook voor de normale kassa's
  maandag 16 november 2009 @ 18:41:13 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74755840
Gisteren voor het eerst sinds 2 augustus naar de Mac geweest, in Oman

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
pi_74757617
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
Is dat nog wat, chicken bigmac?
Heb ook gehoord dat ze in dubai enzo daar ook fish bigmacs verkopen
pi_74757882
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cbo

Dat nieuwe kassasysteem is denk ik wel een goeie vooruitgang ook voor de normale kassa's
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe chicken sensation...

Welke saus zit er eigenlijk op?

Geen zin om zelf te gaan zoeken...
pi_74761788
Honing Mosterd saus van de wrap
pi_74765896
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
pi_74767559
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
pi_74768007
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:

Wat zit dr dan precies op een mac arabia? Wat is dat voor een soort burger?
Ik ben sinds vandaag collega trouwens
Vond het wel gezellig
pi_74768829
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
Die krengen zijn nog gewoon te eten, net als alle andere gestickerde producten
Donuts kan je makkelijk 1 dag bewaren. Ze worden misschien een beetje droog, meer niet.

Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
pi_74769336
quote:
Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
Nope, bedrijfsleider zei dat ze die niet meer deden ofzo.. Weet niet of je dat altijd zou moeten bewonderen, of alleen als je in de 'keuken' staat, maar heb ik niet gezien
Wat is dat dan?
pi_74773567
Appelpunt!
Helaas is het kant-en-klaar vanuit de vriezer nooit echt lekker
pi_74774748
Mclearn is een leerprogramma voor nieuwe mensen heel saai.
En die appelpunt, k ben benieuwd wanneer die ingaat
pi_74774979
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
pi_74776370
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
pi_74776659
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
Omg meen je niet, echt nog nooit gezien..
pi_74777143
jep
naja, onze hostess moest meespelen voor die nieuwe trainingsfilm ofzo, werd in mcd Tiel opgenomen. Weet er verder niks van
Wel benieuwd naar die appeltaart en muffinzooi
pi_74781220
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Mclearn
Diegene die dat heeft bedacht was zeker stoned, een pratende milshakebeker gebruiken om mensen te leren hoe ze in de keuken moeten werken. Je leert de meeste dingen gewoon het beste in de praktijk. Ik moest het toen ik begon, van een destijds tijdelijke manager, helemaal doorkijken. Het is een echt te kinderachtig voor woorden.

En er zit ook een stuk in waar een amerikaanse manager de productiesystemen uitlegt. Is echt te vaag voor woorden hoe hij er over spreekt, terwijl de systemen heel makkelijk zijn in de praktijk.
pi_74782496
Appelpunt + muffin vanaf 28 november
Koffie + muffin/appelpunt ¤2.95

En dat mclearn is wel raar ja als die amerikaan daarover gaat praten
pi_74782691
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
pi_74783144
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
pi_74784259
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
We hadden een mccafe. Het was wat ik zo hoorde een proefopstelling, je kon er kopjes koffie krijgen in een echte koffie kop dus niet in papieren bekers. Kwam in basis uit hetzelfde koffieautomaat. Daarnaast had je shakes en kon je van die koude koffie krijgen. En je kon natuurlijk de appeltaart en donuts krijgen. En het was ook bedoeld als ijsverkoop op het moment dat het bij de kassa druk was. En er lagen wat tijdschriften die vaak werden meegenomen door gasten. Grootste nadeel was dat de gasten altijd regelrecht doorliepen naar de normale kassa.

Die mccafe's in Duitsland zijn veel beter en hebben een uitgebreider en beter assortiment aan koffie dan aan de kassa en lijkt ook op Starbucks. Als ze die nou eens zouden invoeren. Ik heb voor de rest nog nooit een mccafe in nederland gezien.
pi_74788636
Die lijkt me wel te doen trouwens *checkt het vrijdag*
pi_74803967
Ik heb hem vanavond gegeten, hij was best lekker, alleen een smal broodje en het doosje gaat moeilijk dicht, door de inhoud is het broodje wat hoger dan het doosje
Ik vind de saus en de uitjes een beetje overheersen
Wel lekker

Nog wat over die nieuwe koffiedingen, is van 24 nov - 18 maart '10 en chocolademuffin en appeltaart kosten ¤1.95 per stuk
pi_74804050
Muffin ziet er erg lekker uit op het plaatje, bij warme drank kosten die dingen trouwens maar 1 euro extra.
pi_74804136
Hoe die campagne ook heet, 'iets lekkers bij de koffie?'
Muffin ziet er lekker uit ja. Die appeltaart.. tja, beiden zullen ongetwijfeld uit de vriezer komen
Ben benieuwd hoe ze die gaan verpakken
Heb bij ons trouwens ook nieuwe bigmac en chicken doosjes gespot
  woensdag 18 november 2009 @ 02:16:34 #176
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_74804550
Uit de vriezer ja, 3 uur ontdooitijd ofzo :p Zou wel weer in iets creatiefs verpakt worden, met een leuke tekst erop ofzo

Nieuwe broodje vind ik matig, heb het niet zo op honing mosterd, een beetje is wel lekker, maar dit is te veel
- Walt Disney
  woensdag 18 november 2009 @ 07:27:33 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74805060
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is dat nog wat, chicken bigmac?
Heb ook gehoord dat ze in dubai enzo daar ook fish bigmacs verkopen
Ik vind de runderversie lekkerder
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:24 schreef misz--kelliej het volgende:

[..]

Wat zit dr dan precies op een mac arabia? Wat is dat voor een soort burger?
Ik ben sinds vandaag collega trouwens
Vond het wel gezellig
Een soort van Arabisch platbrood met naar keuze 2 kofta of kipburgers, sla, tomaten en een lekkere frisse saus.

pi_74807524
Soort van McOriental van Nederland dus, alleen ander vlees
pi_74808804
quote:
gisteravond gehad
best lekker alleen als er kaas op had gezeten had ik hem lekkerder gevonden denk ik .
pi_74809577
quote:
Kan die ook zonder tomaat worden besteld?
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
pi_74809590
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Panda72 het volgende:

[..]

Tuurlijk
pi_74809727
geweldig dank voor het snelle antwoord
pi_74809746
quote:

[..]

Bij elke mcd in nederland volgens mij wel hoor
pi_74825936
Hoe smaakt die nieuwe chicken burger nou?

Een kleine review is wel ter plekke!
pi_74834057
Die speciale McD site waarvoor 2 jaar geleden zo groot is geadverteerd binnen de McDonald's is ook echt zo dood als het maar kan 1 keer iets gereageerd..
pi_74835798
quote:

[..]

Jézus.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74835835
En wat ben je voor ongelooflijke wanker als je voor je kofta naar de McD's gaat?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74836681
quote:
Op woensdag 18 november 2009 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Die speciale McD site waarvoor 2 jaar geleden zo groot is geadverteerd binnen de McDonald's is ook echt zo dood als het maar kan 1 keer iets gereageerd..
Welke?
pi_74837916
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:24 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Welke?
Hetisjouwzaak
pi_74838398
quote:
Op woensdag 18 november 2009 23:59 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hetisjouwzaak
Oohh
Actief klein groepje daar, ben ik er 1 van. Best gezellig
Maarja, ze zijn bezig met de site, komt wat nieuws voor
pi_74839974
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef LuKa-LiKeS het volgende:

net gehaald bij de drive in Hoofddorp. Ik vind em heerlijk; lekkere saus en ui, lekkere kipburger.. alleen wel heel veel sla had ik erop/ernaast. Vind alleen ¤ 3,75 te duur, zou net zo duur moeten zijn als een McChicken, want hij is ook denk net zo groot
pi_74841166
quote:
Op donderdag 19 november 2009 02:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

net gehaald bij de drive in Hoofddorp. Ik vind em heerlijk; lekkere saus en ui, lekkere kipburger.. alleen wel heel veel sla had ik erop/ernaast. Vind alleen ¤ 3,75 te duur, zou net zo duur moeten zijn als een McChicken, want hij is ook denk net zo groot
De vele sla hangt vaak af van de persoon die hem dresst. Maar 3.75 is idd erg duur voor zo'n burger. Scheelt een halve euro met de Mcchicken, bigmac en de qp
pi_74841349
Kan het ook zonder tomaat en zonder sla worden besteld? Voor tomaat ben ik allergisch en de sla word altijd zo vies warm bij zo'n broodje
pi_74841388
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:48 schreef janna82 het volgende:
Kan het ook zonder tomaat en zonder sla worden besteld? Voor tomaat ben ik allergisch en de sla word altijd zo vies warm bij zo'n broodje
Zoals eerder gezegt in dit topic kan je altijd dingen zonder iets bestellen.
pi_74841401
Ze hadden nooit de Chicken Mythic moeten vervangen..
pi_74843127
Kan ik de quaterpounder zonder 2 plakken kaas, verse uitjes, augurk, ketchup en mosterd bestellen?
pi_74844128
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef Panda72 het volgende:
Kan ik de quaterpounder zonder 2 plakken kaas, verse uitjes, augurk, ketchup en mosterd bestellen?

Ja dus, dat kan
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74844592
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:51 schreef JohnLocke het volgende:
Ze hadden nooit de Chicken Mythic moeten vervangen..
Die was goddelijk
pi_74851449
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:56 schreef LuKa-LiKeS het volgende:

Ik vond 'm best te doen. De saus is echter heel sterk (is dat dezelfde als van de wrap?), gelukkig zat er bij mij niet zoveel op. De nasmaak van de uitjes is lekker. Het broodje had ik iets groter verwacht, maar hij was van goede formaat.

Ik geef 't een voldoende, maar ik zou het niet zo snel nog een keer bestellen, denk ik. Misschien als er een ander sausje op zou zitten.
pi_74867301
Bedankt voor de review's!

Maar heb vandaag mogen genieten van de sensation. En mag toch wel melden dat de burger me zwaar tegen viel.

CBO is in mijn ogen vele malen beter.

Maar wie ben ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')