Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:42 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Maar de kans op 'dumping' neemt in grote getallen toe.
En dat is geen pretje, en ik vertel uit weder-ervaring, aangezien een goede vriend van mij enkele jaren geleden hetzelfde heeft ondergaan, en die was snel teruggekomen op het eten van junk-food.
Natuurlijk verschilt het qua persoon, maar mij lijkt het geen goed idee.
Da's wat ik bedoel, bij ieder persoon is een andere uitwerking...quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik heb zelf een gastric bypass en ik dump op vrijwel niks en dat hoor ik ook van de meeste mensen terug. Door laparoscopische operaties dumpen mensen sowieso minder. Bij gastric bypass kan je beter iets vets eten (bijv. Mac als je dat zo graag wilt) dan iets zoets. Maar goed, ik vind het gewoon een slechte zaak als je daar voor de operatie zo mee bezig bent, lijkt me dat je dan wel wat psychische issues hebt.
PS: Dat je dat vlak na de operatie (zou het zeker een maand of 6 laten) al zeker weten niet moet doen kan ieder logisch denkend persoon bedenken lijkt me.
Maar goed, we gaan offtopic
ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef Riann het volgende:
dat zien we dan verder dan wel. En die mijn intake gesprek deed die had het zelf ondergaan en die pakte ook een happy meal. En o ja mijn dik zijn komt niet van het eten. Vandaar ook de keus van de dokters voor een gastric by pass ipv maagbandje of maagverkleining want dat zou geen zin hebben bij me. Bij mij is het schildklier en spierziekte problemen waarom ik zo zwaar ben geworden en in 1,5 jaar 60 kilo ben bij gekomen.
nog steedsquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh dat vind ik echt vreselijk voor je! kom je nog steeds aan of is het 'gestopt'?
Als je me even een pbtje stuurt dan wil ik je dat met alle liefde vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:03 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Weet dat we offtopic gaan, maar ben toch wel benieuwd hoe het bij jou heeft uitgepakt.
Die kameraad van mij is zeker 70 Kg kwijt geraakt. (weegt nu 80 Kg) maar nu zit hij met overtollig vel, waar hij zich zeker niet prettig bij voelt, vooral in de zomermaanden... Heeft al 3 jaar geen zwemgelegenheid bezocht.
quote:
Klinkt best goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:05 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Langwerpig broodje (Zelfde als van de McRib) Honing Mosterd saus, rode ui, sla, tomaat en een stuk kip, die ook werd gebruikt voor de Chicken Gourmet
is dat sonja bakker?quote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Sinarades het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de makkelijk trek zijn de chicken-wraps , onion-rings /chilisaus en side-salad mijn favoriet .
[ afbeelding ]
Bij ons ook, cbo was bij ons vanavond uitverkocht en komt ook niet meer terug, net als uienringenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef muiterij het volgende:
Nu de chicken sensation binnenkort komt, loopt de CBO ineens als een trein.; Die dingen waren vandaag echt niet aan te slepen. En de Arizona was ineens uitverkocht.
Ik werk er jaquote:Op donderdag 12 november 2009 03:31 schreef Battlefan het volgende:
Er werkte hier toch ook iemand bij Amersfoort Noord? Vertel eens wat meer over jullie nieuwe kassasysteem, het klonk interessant
Dúh!quote:Op zondag 15 november 2009 18:07 schreef Yannick567 het volgende:
Lijkt dus grotendeels op het normale kassasysteem, alleen dan wat meer kleurtjes en 3d in die knopjes
Werk je in Amersfoort Noord, Studiotje? Dan ken je Pim zeker ook wel
Bij in de klas gezetenquote:Op zondag 15 november 2009 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dúh!Moet wel even denken wie het ookal weer was hoor, zo vaak werk ik nou ook weer niet
En hij lijkt er wel op ja, ook de drive schermen zijn van stijl veranderd, witte letters, groen voor gewijzigd en rood voor verwijderd (dacht ik)..
Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.quote:Op maandag 16 november 2009 02:24 schreef Battlefan het volgende:
Die foto kende ik al :p Samen met oa deze:
[ afbeelding ]
Het grillorder gebeuren is wat slimmer geworden, ze zeggen dat je alleen kunt aanslaan wat er op een broodje zit
Jij kijkt scheef, onderaan, het rode knopje in het midden!quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ik zie nergens plain staan, of kijk ik nu zo scheef.
Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cboquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef LuKa-LiKeS het volgende:
Miljaar!
Ik dacht daarnet nog even gauw een CBO te kunnen scoren, is hij al uit het assortiment!
In Sittard welteverstaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |