abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 18:41:13 #151
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_74755840
Gisteren voor het eerst sinds 2 augustus naar de Mac geweest, in Oman

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
pi_74757617
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:

Big Mac kost hier 1.75, ze hebben hier ook kip- Big Mac's en de Mac Arabia is vet lekker
Is dat nog wat, chicken bigmac?
Heb ook gehoord dat ze in dubai enzo daar ook fish bigmacs verkopen
pi_74757882
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Is dat ff jammer, morgen komt zijn vervanger en ik hoop dat ie 10x beter smaakt en loopt dan de cbo

Dat nieuwe kassasysteem is denk ik wel een goeie vooruitgang ook voor de normale kassa's
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe chicken sensation...

Welke saus zit er eigenlijk op?

Geen zin om zelf te gaan zoeken...
pi_74761788
Honing Mosterd saus van de wrap
pi_74765896
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
pi_74767559
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef Yannick567 het volgende:
Lees net op personeelswebsite dat er weer nieuwe dingen voor bij de koffie aankomen
Appelpunt & muffin.
Die appelpunt zal vast niet lopen, net als die appeltaart
Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
pi_74768007
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Erasmo het volgende:

Wat zit dr dan precies op een mac arabia? Wat is dat voor een soort burger?
Ik ben sinds vandaag collega trouwens
Vond het wel gezellig
pi_74768829
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Appeltaartjes die 10 minuten over de datum waren mee naar huis smokkelen
Die krengen zijn nog gewoon te eten, net als alle andere gestickerde producten
Donuts kan je makkelijk 1 dag bewaren. Ze worden misschien een beetje droog, meer niet.

Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
pi_74769336
quote:
Heb je ook mclearn gezien, kelliej?
Nope, bedrijfsleider zei dat ze die niet meer deden ofzo.. Weet niet of je dat altijd zou moeten bewonderen, of alleen als je in de 'keuken' staat, maar heb ik niet gezien
Wat is dat dan?
pi_74773567
Appelpunt!
Helaas is het kant-en-klaar vanuit de vriezer nooit echt lekker
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_74774748
Mclearn is een leerprogramma voor nieuwe mensen heel saai.
En die appelpunt, k ben benieuwd wanneer die ingaat
pi_74774979
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
pi_74776370
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Ik werk er nu 2.5 jaar en heb die shit nooit gehad..
Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
pi_74776659
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:21 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Same as above, ik ook nooit.
Heb hem wel meerdere malen een beetje meegekeken met nieuwe personeelsleden, is wel grappig maar niet voor je lol gaan kijken.
Krijg je zo´n pratende milkshake te zien met een computergestuurde mcdonald's crew erbij die samen verhaaltjes vertellen

Maargoed, 4 december gaat er een nieuw trainingsprogramma in heb ik gehoord
Omg meen je niet, echt nog nooit gezien..
pi_74777143
jep
naja, onze hostess moest meespelen voor die nieuwe trainingsfilm ofzo, werd in mcd Tiel opgenomen. Weet er verder niks van
Wel benieuwd naar die appeltaart en muffinzooi
pi_74781220
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef Yannick567 het volgende:
Mclearn
Diegene die dat heeft bedacht was zeker stoned, een pratende milshakebeker gebruiken om mensen te leren hoe ze in de keuken moeten werken. Je leert de meeste dingen gewoon het beste in de praktijk. Ik moest het toen ik begon, van een destijds tijdelijke manager, helemaal doorkijken. Het is een echt te kinderachtig voor woorden.

En er zit ook een stuk in waar een amerikaanse manager de productiesystemen uitlegt. Is echt te vaag voor woorden hoe hij er over spreekt, terwijl de systemen heel makkelijk zijn in de praktijk.
pi_74782496
Appelpunt + muffin vanaf 28 november
Koffie + muffin/appelpunt ¤2.95

En dat mclearn is wel raar ja als die amerikaan daarover gaat praten
pi_74782691
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
pi_74783144
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:57 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd. In het mccafe liep die appeltaart nog wel, maar in de rest van het restaurant.
Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
pi_74784259
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hebben jullie mccafe dan?
McCafe is ook iets waar ze hier nog niet echt mee bezig zijn. Zal als dat heir komt wel in alleen de grotere vestigingen zijn, in Duitsland zit bij elke mac zowat een mccafe
We hadden een mccafe. Het was wat ik zo hoorde een proefopstelling, je kon er kopjes koffie krijgen in een echte koffie kop dus niet in papieren bekers. Kwam in basis uit hetzelfde koffieautomaat. Daarnaast had je shakes en kon je van die koude koffie krijgen. En je kon natuurlijk de appeltaart en donuts krijgen. En het was ook bedoeld als ijsverkoop op het moment dat het bij de kassa druk was. En er lagen wat tijdschriften die vaak werden meegenomen door gasten. Grootste nadeel was dat de gasten altijd regelrecht doorliepen naar de normale kassa.

Die mccafe's in Duitsland zijn veel beter en hebben een uitgebreider en beter assortiment aan koffie dan aan de kassa en lijkt ook op Starbucks. Als ze die nou eens zouden invoeren. Ik heb voor de rest nog nooit een mccafe in nederland gezien.
pi_74788636
Die lijkt me wel te doen trouwens *checkt het vrijdag*
pi_74803967
Ik heb hem vanavond gegeten, hij was best lekker, alleen een smal broodje en het doosje gaat moeilijk dicht, door de inhoud is het broodje wat hoger dan het doosje
Ik vind de saus en de uitjes een beetje overheersen
Wel lekker

Nog wat over die nieuwe koffiedingen, is van 24 nov - 18 maart '10 en chocolademuffin en appeltaart kosten ¤1.95 per stuk
pi_74804050
Muffin ziet er erg lekker uit op het plaatje, bij warme drank kosten die dingen trouwens maar 1 euro extra.
pi_74804136
Hoe die campagne ook heet, 'iets lekkers bij de koffie?'
Muffin ziet er lekker uit ja. Die appeltaart.. tja, beiden zullen ongetwijfeld uit de vriezer komen
Ben benieuwd hoe ze die gaan verpakken
Heb bij ons trouwens ook nieuwe bigmac en chicken doosjes gespot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')