quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef rubbereend het volgende:
oke Koster heeft het zelf al geknutseld
Yepquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:03 schreef rubbereend het volgende:
oke Koster heeft het zelf al geknutseld
ja, de Stones zaten in geldnoodquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:09 schreef borisz het volgende:
the verve krijgt er alleen geen cent voor
Ook een pracht plaat maar ik heb weer echt zitten te genieten van Stairway to heaven, damn echt geniaal gewoon. Als je de plaat voor het eerst hoort dan is hetquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:17 schreef rubbereend het volgende:Depeche Mode
Enjoy The Silence
die clip
dat denk ik ook als Mick voor die laatste toer 280 mln$ vangtquote:
heb de helft niet gehoord, mijn radio besluit telkens te storen als ik 3fm wil luisterenquote:
Blackquote:
Blijkbaar schuiven ze dat op tot in Ekstra Weekend, want heb ze er inderdaad nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef IedeK. het volgende:
Maken ze nu ook nog de nieuwe Megahit bekend?
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
Gerard, Domien en een voor mij tot nu toe onbekend iemand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie doen Ekstra Weekend vanavond
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!
Hey waar kan ik die webcam vanuit de andere richting bekijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Allemaal aanwezig in de studio:
[afbeelding]
Bij ons op school staat die zender ook soms aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.Overigens hoorde ik Just Jack ook al voorbij komen bij Waterstad FM (
). Nooit van gehoord, maar de muziek was best aardig.
Ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Heeft Bart nou ondertussen een FOK!acountant??![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan ze nu zometeen Michiel bellen,
Hoorde ik idd ook, nu maar kijken of 'ie z'n telefoon opneemt (zal wel niet).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan ze nu zometeen Michiel bellen, of hoorde ik dat nu verkeerd?
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...
Kom op Bart, we bijten niet!
Nouja... soms dan... maar laten we het daar maar even niet over hebben...![]()
* B.A.Trix mompelt iets over duivel en staartquote:
* D.Rose mompelt iets over braaf enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
* B.A.Trix mompelt iets over duivel en staart
Zou best kunnen hoor, maar zelfs in Grunn is de zender te ontvangen. Ken je trouwens Freez FM? ook geen onaardige zender, maar er gaat uiteraard niets boven 3FM!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Bij ons op school staat die zender ook soms aan.
Friesland, Noordoostpolder, Kampen geloof ik.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je trouwens Freeze FM? ook geen onaardige zender, maar er gaat uiteraard niets boven 3FM!![]()
vind dr een beetje een domme muts..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Sonja is leuk mensen, en ze kan zingen
oww dat zei ie! Ik verstond het niet..quote:
Zoiets WIL je ook niet horen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
oww dat zei ie! Ik verstond het niet..![]()
Ekrends luisteren en dan F1 kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik zal doen, Ekstra Weekend luisteren, en dan gaan slapen, of nu al gaan slapen, en vannacht opstaan voor F1![]()
Ik ben een watje, ik kijk morgen welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik zal doen, Ekstra Weekend luisteren, en dan gaan slapen, of nu al gaan slapen, en vannacht opstaan voor F1![]()
Hoe laat is F1 dan>quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
4 uur vannachtquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga er vandoor.
Potje basketballen, derby tegen Emmeloord.![]()
Dan kan je toch om 22.00 uur gaan slapen en de wekker om 03.55 uur zetten..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 uur vannacht
En ik moet om 8 uur beginnen met werken dus veel slapen doe ik ook niet.
Ik ga het proberen vol te houden iig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan kan je toch om 22.00 uur gaan slapen en de wekker om 03.55 uur zetten..![]()
Dennis - Todayquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:hoe heet deze plaat en van wie is die??
quote:
Het is de nieuwe van Dennis (bekend van No Can Do). Het heet 'Today'.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:hoe heet deze plaat en van wie is die??
Ik snap nog steeds niet waarom een vrouw zich Dennis noemtquote:
Bikkel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het proberen vol te houden iig.
Eigenlijk heet ze Denise, maar dat kan natuurlijk al helemaal niet als artiestennaam. Tsja... dan dit maar he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een vrouw zich Dennis noemt
Ik weet niet wat het is met Sander maar ik vind hem altijd een beetje fake overkomen met zijn acties...quote:
Van de nieuwe single van Dennis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MP3..?
Koop de single (waar weet ik ook niet, maargoedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef wolfrolf het volgende:Ik kan geen mp3 vinden van dat liedje
En Ekdom kijkt dezelfde series als ik
Ik denk dat het Robin is van Bassie & Adriaan..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef biggetje het volgende:
DE PRISON BREAK BOX![]()
Die wil ik! Weet iemand het antwoord, dan kan ik bellen![]()
Maffe gast!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je dit eens lezen: http://coenswijnenberg.nl/page/log/43793/Sander/
quote:
De winkels zijn dicht nu mènquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er bestaat toch ook zoiets als kopen, of niet?
Jup, dat heb ik soms ook hoor. Maar af en toe heeft hij wel leuke acties.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Sander maar ik vind hem altijd een beetje fake overkomen met zijn acties...
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
koffieeeeeeeeeeeeee koffieeeeeeeeeeeeeeeee tijdddddddddd![]()
Er klopt geen radiohartquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is met Sander maar ik vind hem altijd een beetje fake overkomen met zijn acties...
http://www.thisisdennis.com/quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De winkels zijn dicht nu mènIk wilde em gewoon ff nog een keer luisteren
Heeft Dennis een album? Zo ja, hoe heet dat album?
Heb jij er wel lekkere koekjes oid bij?quote:
is ook een moeilijk land, Zimbabwequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
De nieuwslezer heeft het maar moeilijk met dat bericht over Zimbabwe...
Neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Heb jij er wel lekkere koekjes oid bij?
quote:
Ben er mee bezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:14 schreef Toad het volgende:waaaa (een oude) freak 11
1. Paint It Black - Rolling Stones
2. Love Like Semtex - Infadels
3. Chelsea Dagger - Fratellis
4. Valerie - Zutons
5. Short Skirt/Long Jacket - Cake
6. Spaceman - Babylon Zoo
7. Sometimes - Hooverphonic
8. Stay In Bed - Artefact
9. It's A Sin - Pet Shop Boys
10. I Saw The Light - Todd Rundgren
11. Superstar - Sweetwater
Wat is er gebeurd?
Domien, als je de oude code zoekt kan je die hier nog wel vinden (bij 'bron weergeven'): http://3fm.florisd.nl/show_freak11.php?week=2007-10quote:
Ik word er een beetje moe van inderdaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:29 schreef ChatGirl het volgende:
Mwah, ik ga ff tv kijken of zo, vind Sonja niet echt leuk of zo.
die neem ik opquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Om 21.10 uur vanavond op NED3 weer een nieuwe aflevering van De Lama's. Sorry, maar dan ben ik weg.
en er is ook nog Met het mes op tafel naar het schijnt, en Lost, dus ik ben zo ook weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Om 21.10 uur vanavond op NED3 weer een nieuwe aflevering van De Lama's. Sorry, maar dan ben ik weg.
klopt, LOST loop ik nog wat achter dus dat komt laterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
en er is ook nog Met het mes op tafel naar het schijnt, en Lost, dus ik ben zo ook weg.
oehh dat ga ik ook zo kijken!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Dankjewel! Heel z'n site is een beetje fckd up, haha! Hij update thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien, als je de oude code zoekt kan je die hier nog wel vinden (bij 'bron weergeven'): http://3fm.florisd.nl/show_freak11.php?week=2007-10
Zitten ze dat te kijken in de studio?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zitten ze dat te kijken in de studio?
Volgens mij is het het karaoke programma dat opstaat, waarom kijken ze anders tijdens het zingen naar dat dingquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Aaaah, Freak11!
Door de clip zeker.quote:
Present!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb honger! Geef mij mar 'n kuukske.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Door de clip zeker.
Verwacht nu maar niet dat je zulke figuren tijdens het fitnessen tegen zal komen.
uh, de EW-openerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
Flessenopener: check.
Oh, ik had het over de flessenopener hier op tafelquote:
De flessenopener op tafel heb ik ook, alleen lig ie hier op het schapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ik had het over de flessenopener hier op tafel.
ik luister atm geen radio
Ik wil mijn EW opener, om tijdens EW een biertje te openenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Ohww nouja als je er maar 1 in huis hebt denk ik dan maar.
tot straks jonge rukkertquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef Ekdom het volgende:
tot straks ouwe rukkers! het was weer dampend!
Ouwe rukkers.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef Ekdom het volgende:
tot straks ouwe rukkers! het was weer dampend!
Hang je de EW opener om je nek, ben je helemaal gangsta.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Ojeee, nu krijgen we weer van die gevaarlijke rap muziek..![]()
Ow ik snap em! Excuus voor het late begripquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil mijn EW opener, om tijdens EW een biertje te openen
Nu drink ik water
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Hang je de EW opener om je nek, ben je helemaal gangsta.
excuses aanvaardtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow ik snap em! Excuus voor het late begrip.
niemand kennelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Zijn hier hier eigenlijk ook mensen die muziek maken?
Ik zing wel eens, alla Michiel Veenstra, onder de douche.quote:
Tofquote:
Eh, nou....dat tellen we niet meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zing wel eens, alla Michiel Veenstra, onder de douche.
* -Hans- zet muziek uit. straks een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Ook tof: bier!quote:
Ohh. Ja ik kan me een dag herinneren, toen ik in de auto zat, 3FM aan.. En gigantisch snakkend naar iets in de vorm van eten en drinken.. Wat doen ze op de radio? Ze trekken blikjes bier open. Hurrquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mwoa, valt mee.
Op de radio drinken ze ook bier
Zeg, nou heb ik ook zin in bierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh. Ja ik kan me een dag herinneren, toen ik in de auto zat, 3FM aan.. En gigantisch snakkend naar iets in de vorm van eten en drinken.. Wat doen ze op de radio? Ze trekken blikjes bier open. Hurr. Jaloezie alom, maar goed
.
Dennis bovenaan, hoe verrassendquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef Toad het volgende:
waaaaa freak 11
1. Today - Dennis
2. Stay The Night - Ghosts
3. Attention - Jimmy Barnes & Roachford
4. Breezy - Wouter Hamel
5. It's The Beat - Simian Mobile Disco
6. ABC Of Romance - Moonbaker
7. Golden Skans - Klaxons
8. Sexmachine (Remix) - James Brown
9. U Sure - Dooa
10. Crazy Bitch - Buckcherry
11. Wouldn't Get Far - The Game
*lurkt aan flesje bierquote:
Nu weet ik alleen nog niet wat een freak 11 isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef Toad het volgende:
waaaaa freak 11
1. Today - Dennis
2. Stay The Night - Ghosts
3. Attention - Jimmy Barnes & Roachford
4. Breezy - Wouter Hamel
5. It's The Beat - Simian Mobile Disco
6. ABC Of Romance - Moonbaker
7. Golden Skans - Klaxons
8. Sexmachine (Remix) - James Brown
9. U Sure - Dooa
10. Crazy Bitch - Buckcherry
11. Wouldn't Get Far - The Game
Het is daar Rednosedayquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef Againzender het volgende:
Kijk BBC2 nu: Top Gear doet Top of the Pops ofzo
Wat ben je trouwens nog laat op! Niet dat ik je weg wil hebben hoor maar valt me op..quote:
Ik ben ook best moequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens nog laat op! Niet dat ik je weg wil hebben hoor maar valt me op..![]()
Ik heb nog geen idee hoe laat het wordt..quote:
Neem dan nog een glas KC misschien knap je er van op..quote:
Normaal val ik tijdens het tv kijken in bed altijd in slaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe laat het wordt..
Het wordt tijd dat ik een laptop krijgt. Wil ook lekker in bed kunnen internetten . Iemand een laptop over??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Normaal val ik tijdens het tv kijken in bed altijd in slaap
Vorige week (of de week daarvoor?) werd ik om 06.15uur ff wakker, stond de tv nog aan: stond Ekdom te dansen op heerlijke jazz![]()
Geen laptop voor nodig, gewoon de tv aanzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik een laptop krijgt. Wil ook lekker in bed kunnen internetten . Iemand een laptop over??![]()
Die heb ik net 1 gepaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Neem dan nog een glas KC misschien knap je er van op..![]()
Jij kan internetten via de afstandsbediening van je tv ofzo??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen laptop voor nodig, gewoon de tv aanzetten
Dat achtergrond muziekje is wel erg lekker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef D.Rose het volgende:
ow, er gaat nog een zak chips open zie ik
Goed bezig..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef D.Rose het volgende:
ow, er gaat nog een zak chips open zie ik
Ik laat dat anderen altijd doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje geleden geopend
quote:
Ik eet alleen als er een zak open isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze hier niet voor me: ben ongeveer de enige in huis die chips eet
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik eet alleen als er een zak open is
ik ging donderdag kijken, maar er stond geen vraagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
En dan nog even een herinnering:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |