Blijkbaar schuiven ze dat op tot in Ekstra Weekend, want heb ze er inderdaad nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef IedeK. het volgende:
Maken ze nu ook nog de nieuwe Megahit bekend?
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
Gerard, Domien en een voor mij tot nu toe onbekend iemand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie doen Ekstra Weekend vanavond
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!
Hey waar kan ik die webcam vanuit de andere richting bekijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Allemaal aanwezig in de studio:
[afbeelding]
Bij ons op school staat die zender ook soms aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.Overigens hoorde ik Just Jack ook al voorbij komen bij Waterstad FM (
). Nooit van gehoord, maar de muziek was best aardig.
Ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Heeft Bart nou ondertussen een FOK!acountant??![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan ze nu zometeen Michiel bellen,
Hoorde ik idd ook, nu maar kijken of 'ie z'n telefoon opneemt (zal wel niet).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Gaan ze nu zometeen Michiel bellen, of hoorde ik dat nu verkeerd?
^^quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees van niet...
Kom op Bart, we bijten niet!
Nouja... soms dan... maar laten we het daar maar even niet over hebben...![]()
* B.A.Trix mompelt iets over duivel en staartquote:
* D.Rose mompelt iets over braaf enzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:19 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
* B.A.Trix mompelt iets over duivel en staart
Zou best kunnen hoor, maar zelfs in Grunn is de zender te ontvangen. Ken je trouwens Freez FM? ook geen onaardige zender, maar er gaat uiteraard niets boven 3FM!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Bij ons op school staat die zender ook soms aan.
Friesland, Noordoostpolder, Kampen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |