Blijkbaar schuiven ze dat op tot in Ekstra Weekend, want heb ze er inderdaad nog niet over gehoord.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:55 schreef IedeK. het volgende:
Maken ze nu ook nog de nieuwe Megahit bekend?
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut geen onaardige Megahit, imo. Maar..... hopelijk komt Just Jack nog een keer aan de beurt.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:16 schreef Toad het volgende:
De nieuwe megahit:
Snow Patrol
SHUT YOUR EYES
Gerard, Domien en een voor mij tot nu toe onbekend iemand.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie doen Ekstra Weekend vanavond
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
For what it's worth: Just Jack staat in 'high rotation'. Dat betekent dat hij lekker vaak voorbij gaat komen!
Hey waar kan ik die webcam vanuit de andere richting bekijken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Allemaal aanwezig in de studio:
[afbeelding]
Bij ons op school staat die zender ook soms aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh, dat is best goed om te horen! Hopelijk is de volgende stap Megahit van 3FM.Overigens hoorde ik Just Jack ook al voorbij komen bij Waterstad FM (
). Nooit van gehoord, maar de muziek was best aardig.
Ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Heeft Bart nou ondertussen een FOK!acountant??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |