Nu weet ik alleen nog niet wat een freak 11 isquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:50 schreef Toad het volgende:
waaaaa freak 11
1. Today - Dennis
2. Stay The Night - Ghosts
3. Attention - Jimmy Barnes & Roachford
4. Breezy - Wouter Hamel
5. It's The Beat - Simian Mobile Disco
6. ABC Of Romance - Moonbaker
7. Golden Skans - Klaxons
8. Sexmachine (Remix) - James Brown
9. U Sure - Dooa
10. Crazy Bitch - Buckcherry
11. Wouldn't Get Far - The Game
Het is daar Rednosedayquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef Againzender het volgende:
Kijk BBC2 nu: Top Gear doet Top of the Pops ofzo
Wat ben je trouwens nog laat op! Niet dat ik je weg wil hebben hoor maar valt me op..quote:
Ik ben ook best moequote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens nog laat op! Niet dat ik je weg wil hebben hoor maar valt me op..![]()
Ik heb nog geen idee hoe laat het wordt..quote:
Neem dan nog een glas KC misschien knap je er van op..quote:
Normaal val ik tijdens het tv kijken in bed altijd in slaapquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:10 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe laat het wordt..
Het wordt tijd dat ik een laptop krijgt. Wil ook lekker in bed kunnen internetten . Iemand een laptop over??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Normaal val ik tijdens het tv kijken in bed altijd in slaap
Vorige week (of de week daarvoor?) werd ik om 06.15uur ff wakker, stond de tv nog aan: stond Ekdom te dansen op heerlijke jazz![]()
Geen laptop voor nodig, gewoon de tv aanzettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:14 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik een laptop krijgt. Wil ook lekker in bed kunnen internetten . Iemand een laptop over??![]()
Die heb ik net 1 gepaktquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Neem dan nog een glas KC misschien knap je er van op..![]()
Jij kan internetten via de afstandsbediening van je tv ofzo??quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen laptop voor nodig, gewoon de tv aanzetten
Dat achtergrond muziekje is wel erg lekker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef D.Rose het volgende:
ow, er gaat nog een zak chips open zie ik
Goed bezig..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:23 schreef D.Rose het volgende:
ow, er gaat nog een zak chips open zie ik
Ik laat dat anderen altijd doenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje geleden geopend
quote:
Ik eet alleen als er een zak open isquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar dat doen ze hier niet voor me: ben ongeveer de enige in huis die chips eet
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik eet alleen als er een zak open is
ik ging donderdag kijken, maar er stond geen vraagquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
En dan nog even een herinnering:
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |