quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je trouwens Freeze FM? ook geen onaardige zender, maar er gaat uiteraard niets boven 3FM!![]()
vind dr een beetje een domme muts..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Sonja is leuk mensen, en ze kan zingen
oww dat zei ie! Ik verstond het niet..quote:
Zoiets WIL je ook niet horen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
oww dat zei ie! Ik verstond het niet..![]()
Ekrends luisteren en dan F1 kijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik zal doen, Ekstra Weekend luisteren, en dan gaan slapen, of nu al gaan slapen, en vannacht opstaan voor F1![]()
Ik ben een watje, ik kijk morgen welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben aan het dubben wat ik zal doen, Ekstra Weekend luisteren, en dan gaan slapen, of nu al gaan slapen, en vannacht opstaan voor F1![]()
Hoe laat is F1 dan>quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:41 schreef ChatGirl het volgende:
4 uur vannachtquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef IedeK. het volgende:
Ik ga er vandoor.
Potje basketballen, derby tegen Emmeloord.![]()
Dan kan je toch om 22.00 uur gaan slapen en de wekker om 03.55 uur zetten..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
4 uur vannacht
En ik moet om 8 uur beginnen met werken dus veel slapen doe ik ook niet.
Ik ga het proberen vol te houden iig.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan kan je toch om 22.00 uur gaan slapen en de wekker om 03.55 uur zetten..![]()
Dennis - Todayquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:hoe heet deze plaat en van wie is die??
quote:
Het is de nieuwe van Dennis (bekend van No Can Do). Het heet 'Today'.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef wolfrolf het volgende:hoe heet deze plaat en van wie is die??
Ik snap nog steeds niet waarom een vrouw zich Dennis noemtquote:
Bikkel!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het proberen vol te houden iig.
Eigenlijk heet ze Denise, maar dat kan natuurlijk al helemaal niet als artiestennaam. Tsja... dan dit maar he?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom een vrouw zich Dennis noemt
Ik weet niet wat het is met Sander maar ik vind hem altijd een beetje fake overkomen met zijn acties...quote:
Van de nieuwe single van Dennis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
MP3..?
Koop de single (waar weet ik ook niet, maargoedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef wolfrolf het volgende:Ik kan geen mp3 vinden van dat liedje
En Ekdom kijkt dezelfde series als ik
Ik denk dat het Robin is van Bassie & Adriaan..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef biggetje het volgende:
DE PRISON BREAK BOX![]()
Die wil ik! Weet iemand het antwoord, dan kan ik bellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |