Waarom kopen jullie niet zo'peuken makertje, scheelt een schijt hoeveelheid aan geld, en je hoeft ook minder vaak naar de stad om wat te kopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
De grootste schijthekel heb ik nog wel aan gelegenheidsrokers. Alsof ze verdomme op me rug groeien die sigaretten. Het geld is het niet, maar bij het stappen heb ik maar 1 pakje bij en heb een hekel aan die automaten en wisselen. De dag erop wil ik niet zodra ik wakker wordt direct om sigaretten hoeven.
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef lucky_m3 het volgende:
Klinkt goed BeeDee,
mooi dat je op de dag zelf nog een snipperdag aan kunt vragen...
Beter oppassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kusje op je bult![]()
voortaan wel iets beter oppassen![]()
Ik ga nu lekker een peukie roken![]()
quote:Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
Diegene die dit tegen mij op msn zeiquote:
quote:[12:39:36] Ken je wel... Patser! Met je grote vrachtootoosays:
ik krijg een sms
dat is ook ernstigquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Rhanna het volgende:
Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
zo'n sms krijgen van je huisgenoten
Die is leuk, van het weekend eens proberen. Ik lach me kapot als het nog lukt ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Rhanna het volgende:
Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
zo'n sms krijgen van je huisgenoten
Uhuh, ik weet zeker dat het je niet gaat lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Die is leuk, van het weekend eens proberen. Ik lach me kapot als het nog lukt ook.
Jep/quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Jekyl And Hyde - Frozen Flame
Dat is toch zo'n jumpstyle nummer?
Ga er ook niet vanuit, maar ik houd je wel op de hoogte mocht het wel lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet zeker dat het je niet gaat lukken.
Of je moet een hoge hoed opdoen, en je toverstafje meenemen.
Dat heet je pik, dat heet geen toverstaf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:10 schreef valek het volgende:
[..]
Ga er ook niet vanuit, maar ik houd je wel op de hoogte mocht het wel lukken.
Ik neem mijn toverstaf wel mee, niet mijn toverstafje.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe jurkje![]()
Ben bij erochique wezen kijken.. hij is echt super
pics?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe jurkje![]()
Ben bij erochique wezen kijken.. hij is echt super
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:56 schreef Tezz het volgende:
ja pics Maaike! Je staat ook nog niet in onze OP
oooooooooooh broekie ik krijg spontaan een natte slip van al die subtiel wuivende handjesquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oooooooooooh broekie ik krijg spontaan een natte slip van al die subtiel wuivende handjes
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een beetje last van m'n linker knikker.![]()
Hij geeft af en toe een au signaal door.
Betekend dit dat ik iemand moet bevruchten?![]()
Maar, dat is heul niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee het betekent dat je met je ballen op je fietsstang bent gevallen waarschijnlijk.
oh je hebt ff gefapt en nu voel je het niet meer? Fijn voor je!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar, dat is heul niet gebeurd.![]()
Is nu weer over trouwens.![]()
Nee joh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh je hebt ff gefapt en nu voel je het niet meer? Fijn voor je!
het gaat om dit jurkje:quote:
Wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
http://www.erochique-onli(...)_215/products_id/854![]()
zal binnenkort een foto maken voor in de opof mag t ook foto zonder sigaret?
metquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Liever met 't jurkje!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Met jurkje of sigaret, waar jij je t lekkerst bij voelt. Wel een mooi jurkje btwquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Liever met 't jurkje!![]()
![]()
Wat je wilt btw![]()
Je kan je gezicht deels verbergen, dat is jouw keuze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkje![]()
HIj heeft wel een hoog wow effect![]()
Quote van mijn vriendin: Ik val niet op meiden maar als ik je zo zie begin ik wel te kwijlen..![]()
ja plaats dan snel ipv ons hier gek t emaken met woordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkje![]()
HIj heeft wel een hoog wow effect![]()
Quote van mijn vriendin: Ik val niet op meiden maar als ik je zo zie begin ik wel te kwijlen..![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja plaats dan snel ipv ons hier gek t emaken met woorden![]()
gelukkig welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:28 schreef lucky_m3 het volgende:
Morgen allemaal,
Laatste dag van de week![]()
![]()
Heb je tenminste wat aan je dagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben ik lekker vrij moet ik nog vroeg opstaan omdat kind naar school moet. Kutschool.
Toch wel met de auto en zoveel mogelijk sjouwwerk uitbesteed aan resp. Lidl / AH medewerker en thuis (nog maar een beetje) zieke man mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:
zooooooo vanmorgen met gevaar voor eigen leven helemaal alleen boodschappen gedaan, zonder mannetje (die nog steeds een beetje ziek is). Pfff.......dat viel niet mee! Heel de lidl en AH leeggekocht, ivm het griepvirus hier in huis hadden we vorige week namelijk geen boodschappen gedaan. Ik kan je wel vertellen dat ik RUGPIJN heb nu. BLEGH.
(om even te klagen)
mooi tijdstip om dat toe te wensen Sebasser!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
mogguh
ooooooh al om 12.29 ! Toen ik mijn eerste post van vandaag zette was ik ook al een uur wakker! (check tijdstip hierboven)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik was al om 12:29 wakker hoor
Maar dan wordt je eerst een half uurtje wakker
En dan daarna doe je de TV even aan, even kijken.
En dan ga je rustig een sigaretje roken.
En dan ga je pas op fok.
Vieze verslaafden altijd, meteen hun pc aandoen en op fok gaan posten als ze wakker worden
So sad, gelukkig staat die van mij altijd aan
Hoiquote:
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijdquote:Wil je hierover () praten??
Sinds wanneer heb je 'jostigesprekken' bij de kapper?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijd![]()
Altijd. Over het weer, over vakantie, over hoe mooi dik haar ik wel niet hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je 'jostigesprekken' bij de kapper?
Mooi weer is het geweest he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijd![]()
Hoezo de laaste?? Lig je op sterven of zijn ze gewoon op??quote:
Zeg ja, Want je zag er vast vreselijk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ik één keer zelfs zoeen homo gehad die ging vragen of m'n wenkbrauwen ook gedaan moesten worden![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg ja, Want je zag er vast vreselijk uit.
Want daar roepen ze vrijwel nooit wat over.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ik één keer zelfs zoeen homo gehad die ging vragen of m'n wenkbrauwen ook gedaan moesten worden![]()
hahah nou maar homo's zijn leuk gezelschap over het algemeen.. en aangezien ik toch niet op zoek ben naar een vriend.. is leuk gezelschap wat er goed uit ziet wel meegenomen... heb ik ook wat leuks om naar te kijken als er verder geen leuke jongens zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef Tezz het volgende:
Maaike leuk jurkje!!!
En de woordcombinatie 'lekkere homo' met die smiley erachter snap ik niet helemaal?? Is niet slim hoor, om op homo's te vallen!
dus je staat er weer mooi op voor het weekend!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Het was fokkin' druk, en dat vond ik helemaal niet erg.
daemon toolsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
shit ik heb nieuwe film DejaVu gedownload maar ik krijg hem niet gebrand.
Kut. Ik wil hem kijken.
Pwnd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Sebasser het volgende:
godverdomme, iemand probeerd me steeds te bellen, En dan smsen, en dan zo van dat het belangerijk is.
Dus ik wil zonet terugbellen, heeft ie zijn telefoon uit
Ik moet zo ook weer op de fiets naar huis.. hoop dat het dan niet regentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
dus je staat er weer mooi op voor het weekend!
Kut , ik zie net dat het begint te regenen hier. Hele dag droog geweest en ik moet weg (op de fiets) en het regent.........
Blauwe lucht hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet zo ook weer op de fiets naar huis.. hoop dat het dan niet regent
Breezahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
En ik vind het teringherrie, noemen ze dit muziek?
1 2 3 4 5 6 | B:---6-8-10--10-8-6---| G:-7----------------7-| D:--------------------| A:--------------------| E:--------------------| |
En welke muziek mag dat zijn, wiljlen Sebasser?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, nee.
De eerste breezah die mijn soort muziek luisterd moet ik nog tegenkomen
http://www.last.fm/user/sebasserquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En welke muziek mag dat zijn, wiljlen Sebasser?
Wie, wat, woar?quote:
quote:ik ga als stoeipoes![]()
En zelfs A*Teensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:02 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een variatie!
Rammstein, Spinvis, VNV Nation, Milk inc, AC/DC, Herman Finkers...
Wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:04 schreef -skippybal- het volgende:
Oh ik weet het al. Google![]()
Ziet er wel gothic uit zeg...
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neehee, dat feestje van Maaike. Doodskoppen en mannen met make-up![]()
Echt waar?! Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, vandaar.
Wist je niet dat naaike een gothic was?
Naar waar ga je heen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Yeah, ik heb m'n vakantie compleet betaald![]()
Ik own zeg, niet normaal meer![]()
Het is een festival, als je daar niet met een tentje van de Bristol blijft hangen mis je veuls te veul.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik bedoel of je daar blijft overnachten dus, of dat je een hotel ofzo hebt.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een festival, als je daar niet met een tentje van de Bristol blijft hangen mis je veuls te veul.
In de nacht zwerverbier delen met allemaal vage mensen en hippie's![]()
Trein busquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Heb je al vliegtickets dan?
Schönquote:
Een meisje die ik ken wou mij met wat andere vrienden op de foto, fokking fotosessie daar.quote:
..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een meisje die ik ken wou mij met wat andere vrienden op de foto, fokking fotosessie daar.![]()
Proffecionele apperatuur etc, ze mocht de studio van dr buurvrouw lenen, wil niet weten wat dat zou kosten als ze een studio zou moeten huren.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:00 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik trouwde hadden we ook zo'n studio gehuurd. Zwaar duur
pics?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achja, ze is wel leuk, anders was ik niet langsgekomen.![]()
Tuurlijk nietquote:
Nein.quote:
Bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders ook een ibuprofen?
Heeft ze geen hyves ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nein.![]()
Ga niet foto's van haar op 't web zetten als ze dat niet wilt. Anders ben ik niet lief meer.![]()
Nee, ze is geen pauper.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze geen hyves ofzo?
of een sugadudes?
Jaaaaaaaaaaaaa 2 graag!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders ook een ibuprofen?
Allo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.
Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
iemand morfine?
Heb jij vandaag ook een fotosessie gehad, samen met een oude vriend van vroegah?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!
Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()
Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()
Is dat tof?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....
Uhm nee... Maar dat is makkelijker uit te rekenen als je aan de blikken zit van (ver) onder de 50 centgrensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.
Je wilt gewoon 4 a 5 zeggen omdat dat als meer klinkt.![]()
Ja best wel. Er zitten spierverslappers in en als je hoge dosis inneemt dan ben je net een lappepop. Heerlijk lazy gevoel krijg je dan!quote:
Aha, had vandaag gewoon m'n eerste fotosessie in 16 jaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
HOI BROEK!
Nee, vandaag toevallig geen fotosessie gehad. Doe het doorgaans vijf keer per week maar vandaag dus niet!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
Mijn man heeft de dvd-boxen van Friends weer tevoorschijn gehaald! Joepie!!! Ik ga snel meekijken!
Nein.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef PeZu het volgende:
ik heb de serie heroes sinds vandaag
kent iemand dat?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo de Lama's kijken.
aloha!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
Geef mij een teken van leven, laat me horen hoe het met je gaat.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer geneukt worden.
Super! Hou je het goed vol?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
pezu helemaal rookvrij, kijkt jensen uit zakelijk oogpunt
q_B kijk band of brothers me dnukt
Jeetje nog steeds last van je rug. Heb je een hernia?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
aloha!![]()
![]()
Griep is over, maar ben vandaag weer bij de therapie geweest voor mijn rug en AU fucking hell.![]()
Ik ben ongesteldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer geneukt worden.
Ik stond bibberend spinnen te pletten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
Heej Oranjekoek! Nu antwoorden we allemaal en waar ben jij nu???
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds last van je rug. Heb je een hernia?
OE ! Grote enge?? En waarom deed vriend het niet (die er blijkbaar is want trok net een fles wijn open)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik stond bibberend spinnen te pletten.
Hij zit hier achter de computer en ik stond achter in het halletje bij de achterdeur een sigaret te roken. Die spinnen zijn zo snel, als ik hem eerst moet roepen heeft dat spinnetje al voor een heel nageslacht gezorgd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
OE ! Grote enge?? En waarom deed vriend het niet (die er blijkbaar is want trok net een fles wijn open)
haha ja echte mannen bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rooie zee?![]()
jij bent dus duidelijk nog maagdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rooie zee?![]()
Dat is rot. Helpt het kraken niet? Ik ken wel mensen die er aan geopereerd zijn.quote:
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ik vind alle spinnen eng overigens haha
Hehe.quote:
Stoere vrouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoermaar een spinnetje is not done
) dus ik moet ze vangen hiero.
Vorige week voor het eerst gekraakt, maar daarna griep gehad dus heb ik al het goede weer teniet gedaan door een paar dagen in bed te liggen en spierpijn. Deze week is er nog geen verbetering. Van vanmiddag heb ik meer last als plezier!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is rot. Helpt het kraken niet? Ik ken wel mensen die er aan geopereerd zijn.
haha ja dat was mijn vriend ook voor we elkaar leerden kennen. Hij zal nu wel moeten. Ik ben banger! ik ben een grote bange kip zeg ik altijd tegen de tandarts. Evenveel lef als lengte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoermaar een spinnetje is not done
) dus ik moet ze vangen hiero.
Ga je ook naar fysiotherapie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vorige week voor het eerst gekraakt, maar daarna griep gehad dus heb ik al het goede weer teniet gedaan door een paar dagen in bed te liggen en spierpijn. Deze week is er nog geen verbetering. Van vanmiddag heb ik meer last als plezier!
En het is niet opereer-baar, het zit te laag...![]()
Vrouwen zijn gek op maagden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Tja, wat doe je eraan?![]()
NEUKEN!!1111!;:d;1D:d!::d!:!
+1 voorspelbaar en flauw.![]()
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek op maagden!Ik zou het nog een paar jaar bewaren
![]()
Het blijft aandoenlijk Broek! Heb zin om in je wangetjes te knijpen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.
Ik vind iemand anders al leuk.![]()
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terugquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het blijft aandoenlijk Broek! Heb zin om in je wangetjes te knijpen...
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terug![]()
Ceasar?quote:
Ja! Is het al wat geworden? Of wacht je nog af?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.
Ik vind iemand anders al leuk.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terug![]()
Afwachtend, was vandaag weer bij d'r, sla dan compleet dicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Is het al wat geworden? Of wacht je nog af?
Nee geen Ceasar, manueel. Dat is meer gericht op de zenuwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ceasar?
Ik moest bij fysiotherapie een handdoek boven mijn hoofd met gestrekte armen en lichaam vast houden en zo lopen om het lichaam recht te trekken.. Terwijl je loopt dus die handdoek uitelkaar trekken zeg maar. Pff ik ben niet echt helder meer ..![]()
Dit was na een heupoperatie. Ik heb geen heupkommen. MIjn linkerheup is geopereerd, mijn bekken zijn op 3 plaatsen gebroken en opnieuw vastgezet. Ik heb een tijdje in een rolstoel gezeten maar ben weer recht gaan lopen hierdoor. Ook als ik erge spierpijn heb in mijn rug of benen gebruik ik deze techniek en gaat het vrijwel meteen over.
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee geen Ceasar, manueel. Dat is meer gericht op de zenuwen.
Mijn dochtertje heeft heupsysplasie, maar ze is nu vier en de heupkommetjes zijn zo goed als helemaal hersteld. Ze kan dus gewoon lopen en buiten een jaar lang spreidbroekje ngeen narighheid gehad!
Fijn zeg, dat je baat had / hebt bij deze therapie!
Je moet je zelf vertrouwen wat opkrikkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Afwachtend, was vandaag weer bij d'r, sla dan compleet dicht.![]()
Ik ben echt niet zo'n Durfal Duck.![]()
Wat is heupdysplasie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.
Je bent nog maar net bij de kraker, er kan nog veel veranderen!
Val je niet terug op je "normale, eigen" loopwijze?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ook fisiotherapy heeft*
Mensendieck ofzo.
Heb losse banden, alles gaat makkelijker uit de kom etc, dus m'n spieren draaien dubbele dienst dus worden eerder moe en ga ik op m'n botten leunen, liep dus krom enzeau, alles is nu weer goed qua rechtlopen enzo.![]()
Ik heb het bij mijn dochter vrij vroeg ontdekt en toen het later bevestigd werd door de orthopeed schrok ik enorm, maar achteraf was het een eitje. Dat spreidbroekje was 'lastig', maar ook niet meer dan dat. Is het bij jou pas op latere leeftijd ontdekt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.
Je bent nog maar net bij de kraker, er kan nog veel veranderen!
Dat is een honden ziektequote:
gezelli!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
gezelli!
(we zijn wel ff kwaaltjes aan het bespreken dus laat je niet afschrikken, het gaat zo wel weer over sex of onzin of muziek of dvd's of niets)
Als ik niet veel beweging heb in m'n leven verwacht hij dat ik rond m'n 30ste/40ste terug zal vallen in m;n oude loopwijze.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Val je niet terug op je "normale, eigen" loopwijze?
Omdat ik het aan beide kanten heb is het nooit opgevallen. Toen ik ouder werd kreeg ik er last van. Over mijn eerste zwemdiploma heb ik 3 keer gedaan omdat mijn linkerbeen niet onder water bleef. haha Om je diploma te halen moeten je benen onder water blijven tijdens zwemmen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn dochter vrij vroeg ontdekt en toen het later bevestigd werd door de orthopeed schrok ik enorm, maar achteraf was het een eitje. Dat spreidbroekje was 'lastig', maar ook niet meer dan dat. Is het bij jou pas op latere leeftijd ontdekt ?
Inderdaad. bewegen, bewegen, bewegen. Ik word al moe bij de gedachte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik niet veel beweging heb in m'n leven verwacht hij dat ik rond m'n 30ste/40ste terug zal vallen in m;n oude loopwijze.
Maar ik wil dus in de techniek werken, lekker veel beweging en ik vind 't leuk, en zou ik niet veel bewegen zal ik naar een sportschool moeten.
Ik denk dat ik dat hoe dan ook ga doen over een paar jaar.
Ik ben ook zeer mager namelijk.
Ja maar Marijke, mijn naam is Elisabeth. Mijn voorkeur ligt toch bij mannetjes.quote:
Welterusten Tezz!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
Rhanna, we praten morgen ff verder (checkte ff je fobo)
Trusten allemaal!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
Rhanna, we praten morgen ff verder (checkte ff je fobo)
Trusten allemaal!
Kan je echt helemaal niks meer ruiken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Verder kan ik niks meer ruiken door een zware hersenschudding, doordat mijn toenmalig vriendje ons tegen een boom reed op mijn Honda MTX(hij was nog geen 16)
Maareh... Ben jij hevig verliefd op onze Grunninger Sebasser?quote:
Goh, daar heb ik nog nooit van gehoord. Er schijnt een zenuw beschadigd te zijndeze zenuw moet geuren doorgeven aan de hersenen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je echt helemaal niks meer ruiken?![]()
![]()
Op discovery ofzo was iemand die kon door een tumor niks meer proeven ruiken, voor jarenlang, had zelfmoord gepobeerd etc.
Nam als proefpersoon een nieuw soort pil om dat weer terug te brengen, msaak en reuk enzo.
Toen rook 'ie een dag later koffie, en nu kan hij weer ruiken en proefen.
haha als je dat zo zegt hoef ik waarschijnlijk niet te kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef Rhanna het volgende:
Oh nee. Dat is puur seksueel.
En Elizabeth. Kijk eens in mijn fobo bij Seksualiteit
Ja ik ga ook zo! Welterusten Broek! slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook plat.
Fijne avond iedereen!
Echt? Naja het blijft een Grunninger hoor. Ik ben Fries dus dat gaat niet samenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Rhanna het volgende:
Geloof me. Als je hem ziet, word je nat.
Euh geen idee eigenlijk. Daar ga ik altijd van uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef Rhanna het volgende:waarom denk je dat. Hoe oud schat je hem?
ehm een jaar of 20 als dat Sebasser is in zijn fotoboek. Ik kan echt niet goed leeftijden schatten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef Rhanna het volgende:
hoe oud schat je hem?
BeeDee! *Sleept BeeDee mee naar buiten om een sigaretje te roken* Lekker gewerkt? heb je weekend?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
Goedenavond...voor diegenen die nog wakker zijn.![]()
Weltrusten iedereen die schlafen is/ gaat.![]()
Goed plan! Ff roken buiten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee! *Sleept BeeDee mee naar buiten om een sigaretje te roken* Lekker gewerkt? heb je weekend?
Altijd lekker als de tijd snel voorbij gaat. Ik vind de tijd altijd snel voorbij gaan overigens. Hoe ouder je word hoe sneller het gaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan! Ff roken buiten...![]()
Ik heb best lekker gewerkt (dwz de dag ging lekker snel voorbij) en moet 't hele weekend en maandag / dinsdag
![]()
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Hij 's 18 volgens mij....sorry, no match oranjekoek !![]()
Of je valt op jong![]()
Don't even go there !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Altijd lekker als de tijd snel voorbij gaat. Ik vind de tijd altijd snel voorbij gaan overigens. Hoe ouder je word hoe sneller het gaat.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.
En..en..en Maja de Bij en Wiki de Viking...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.
hahaa! Het ligt meer aan de kinderen denk ik. Je ziet hoe snel ze groeien. Ik ga nog heel wat ruzie krijgen met mijn kleine lieve meisjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |