Zeg ja, Want je zag er vast vreselijk uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ik één keer zelfs zoeen homo gehad die ging vragen of m'n wenkbrauwen ook gedaan moesten worden![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zeg ja, Want je zag er vast vreselijk uit.
Want daar roepen ze vrijwel nooit wat over.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:03 schreef -skippybal- het volgende:
Ik één keer zelfs zoeen homo gehad die ging vragen of m'n wenkbrauwen ook gedaan moesten worden![]()
hahah nou maar homo's zijn leuk gezelschap over het algemeen.. en aangezien ik toch niet op zoek ben naar een vriend.. is leuk gezelschap wat er goed uit ziet wel meegenomen... heb ik ook wat leuks om naar te kijken als er verder geen leuke jongens zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef Tezz het volgende:
Maaike leuk jurkje!!!
En de woordcombinatie 'lekkere homo' met die smiley erachter snap ik niet helemaal?? Is niet slim hoor, om op homo's te vallen!
dus je staat er weer mooi op voor het weekend!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Ha! Het was fokkin' druk, en dat vond ik helemaal niet erg.
daemon toolsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef Tezz het volgende:
shit ik heb nieuwe film DejaVu gedownload maar ik krijg hem niet gebrand.
Kut. Ik wil hem kijken.
Pwnd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Sebasser het volgende:
godverdomme, iemand probeerd me steeds te bellen, En dan smsen, en dan zo van dat het belangerijk is.
Dus ik wil zonet terugbellen, heeft ie zijn telefoon uit
Ik moet zo ook weer op de fiets naar huis.. hoop dat het dan niet regentquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
dus je staat er weer mooi op voor het weekend!
Kut , ik zie net dat het begint te regenen hier. Hele dag droog geweest en ik moet weg (op de fiets) en het regent.........
Blauwe lucht hier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:18 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik moet zo ook weer op de fiets naar huis.. hoop dat het dan niet regent
Breezahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:54 schreef Sebasser het volgende:
En ik vind het teringherrie, noemen ze dit muziek?
1 2 3 4 5 6 | B:---6-8-10--10-8-6---| G:-7----------------7-| D:--------------------| A:--------------------| E:--------------------| |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |