quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe jurkje![]()
Ben bij erochique wezen kijken.. hij is echt super
pics?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:04 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ben zooo blij met mijn nieuwe jurkje![]()
Ben bij erochique wezen kijken.. hij is echt super
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:56 schreef Tezz het volgende:
ja pics Maaike! Je staat ook nog niet in onze OP
oooooooooooh broekie ik krijg spontaan een natte slip van al die subtiel wuivende handjesquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oooooooooooh broekie ik krijg spontaan een natte slip van al die subtiel wuivende handjes
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een beetje last van m'n linker knikker.![]()
Hij geeft af en toe een au signaal door.
Betekend dit dat ik iemand moet bevruchten?![]()
Maar, dat is heul niet gebeurd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee het betekent dat je met je ballen op je fietsstang bent gevallen waarschijnlijk.
oh je hebt ff gefapt en nu voel je het niet meer? Fijn voor je!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar, dat is heul niet gebeurd.![]()
Is nu weer over trouwens.![]()
Nee joh.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh je hebt ff gefapt en nu voel je het niet meer? Fijn voor je!
het gaat om dit jurkje:quote:
Wat je zelf wilt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
http://www.erochique-onli(...)_215/products_id/854![]()
zal binnenkort een foto maken voor in de opof mag t ook foto zonder sigaret?
metquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Liever met 't jurkje!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Met jurkje of sigaret, waar jij je t lekkerst bij voelt. Wel een mooi jurkje btwquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
het gaat om dit jurkje:
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkjequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Liever met 't jurkje!![]()
![]()
Wat je wilt btw![]()
Je kan je gezicht deels verbergen, dat is jouw keuze.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkje![]()
HIj heeft wel een hoog wow effect![]()
Quote van mijn vriendin: Ik val niet op meiden maar als ik je zo zie begin ik wel te kwijlen..![]()
ja plaats dan snel ipv ons hier gek t emaken met woordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou misschien word er wel foto gemaakt dan.. tis toch gemaskerd.. dan met peuk en masker en jurkje![]()
HIj heeft wel een hoog wow effect![]()
Quote van mijn vriendin: Ik val niet op meiden maar als ik je zo zie begin ik wel te kwijlen..![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja plaats dan snel ipv ons hier gek t emaken met woorden![]()
gelukkig welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:28 schreef lucky_m3 het volgende:
Morgen allemaal,
Laatste dag van de week![]()
![]()
Heb je tenminste wat aan je dagquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
ben ik lekker vrij moet ik nog vroeg opstaan omdat kind naar school moet. Kutschool.
Toch wel met de auto en zoveel mogelijk sjouwwerk uitbesteed aan resp. Lidl / AH medewerker en thuis (nog maar een beetje) zieke man mag ik hopen ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:
zooooooo vanmorgen met gevaar voor eigen leven helemaal alleen boodschappen gedaan, zonder mannetje (die nog steeds een beetje ziek is). Pfff.......dat viel niet mee! Heel de lidl en AH leeggekocht, ivm het griepvirus hier in huis hadden we vorige week namelijk geen boodschappen gedaan. Ik kan je wel vertellen dat ik RUGPIJN heb nu. BLEGH.
(om even te klagen)
mooi tijdstip om dat toe te wensen Sebasser!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef Sebasser het volgende:
mogguh
ooooooh al om 12.29 ! Toen ik mijn eerste post van vandaag zette was ik ook al een uur wakker! (check tijdstip hierboven)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik was al om 12:29 wakker hoor
Maar dan wordt je eerst een half uurtje wakker
En dan daarna doe je de TV even aan, even kijken.
En dan ga je rustig een sigaretje roken.
En dan ga je pas op fok.
Vieze verslaafden altijd, meteen hun pc aandoen en op fok gaan posten als ze wakker worden
So sad, gelukkig staat die van mij altijd aan
Hoiquote:
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijdquote:Wil je hierover () praten??
Sinds wanneer heb je 'jostigesprekken' bij de kapper?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijd![]()
Altijd. Over het weer, over vakantie, over hoe mooi dik haar ik wel niet hebquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je 'jostigesprekken' bij de kapper?
Mooi weer is het geweest he!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Ja. Ik ga zo langs de kapper (als het niet te druk is) en kijk op tegen dat jostigesprek altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |