Waarom kopen jullie niet zo'peuken makertje, scheelt een schijt hoeveelheid aan geld, en je hoeft ook minder vaak naar de stad om wat te kopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
De grootste schijthekel heb ik nog wel aan gelegenheidsrokers. Alsof ze verdomme op me rug groeien die sigaretten. Het geld is het niet, maar bij het stappen heb ik maar 1 pakje bij en heb een hekel aan die automaten en wisselen. De dag erop wil ik niet zodra ik wakker wordt direct om sigaretten hoeven.
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef lucky_m3 het volgende:
Klinkt goed BeeDee,
mooi dat je op de dag zelf nog een snipperdag aan kunt vragen...
Beter oppassen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kusje op je bult![]()
voortaan wel iets beter oppassen![]()
Ik ga nu lekker een peukie roken![]()
quote:Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
Diegene die dit tegen mij op msn zeiquote:
quote:[12:39:36] Ken je wel... Patser! Met je grote vrachtootoosays:
ik krijg een sms
dat is ook ernstigquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Rhanna het volgende:
Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
zo'n sms krijgen van je huisgenoten
Die is leuk, van het weekend eens proberen. Ik lach me kapot als het nog lukt ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef Rhanna het volgende:
Voor de volgende act heb ik een vrijwilligster nodig, die zich uitkleed en met haar benen wijd gaat liggen. En dan laar ik op wonderbaarlijke wijze mijn pik verdwijnen
zo'n sms krijgen van je huisgenoten
Uhuh, ik weet zeker dat het je niet gaat lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef valek het volgende:
[..]
Die is leuk, van het weekend eens proberen. Ik lach me kapot als het nog lukt ook.
Jep/quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
Jekyl And Hyde - Frozen Flame
Dat is toch zo'n jumpstyle nummer?
Ga er ook niet vanuit, maar ik houd je wel op de hoogte mocht het wel lukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet zeker dat het je niet gaat lukken.
Of je moet een hoge hoed opdoen, en je toverstafje meenemen.
Dat heet je pik, dat heet geen toverstaf.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:10 schreef valek het volgende:
[..]
Ga er ook niet vanuit, maar ik houd je wel op de hoogte mocht het wel lukken.
Ik neem mijn toverstaf wel mee, niet mijn toverstafje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |