Gaat bij vlagen hier..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef Tezz het volgende:
Joepie!!!!!!!! Mensen die terugpraten!!!!!!!!!!!!!!
Ja ik merk het! Maar geeft niets, het was vandaag ook veel te mooi weer om binnen te zitten acher computertje. Ik ga zometeen ff in een heerlijk bad of lekker languit op de bank. Heb vanmorgen gewerkt en ben vanmiddag met dochter op kledingjacht geweest dus ben uitgeput...quote:
Wat dacht je van een heerlijk bad en daarna languit op de bank ? En was dat kleding voor jou of voor de kleine Tezz ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik merk het! Maar geeft niets, het was vandaag ook veel te mooi weer om binnen te zitten acher computertje. Ik ga zometeen ff in een heerlijk bad of lekker languit op de bank. Heb vanmorgen gewerkt en ben vanmiddag met dochter op kledingjacht geweest dus ben uitgeput...
Voor de kleine. Stoere lellli kelly schoenen (van die irritante kut reclame met die irritante gore makeup er bij) en wat voorjaarsdingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat dacht je van een heerlijk bad en daarna languit op de bank ? En was dat kleding voor jou of voor de kleine Tezz ?![]()
Hey Tezz, heb jij nou eigelijk een man danwel vriend ofzoot?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor de kleine. Stoere lellli kelly schoenen (van die irritante kut reclame met die irritante gore makeup er bij) en wat voorjaarsdingen.
Grote Tezz is volgende maand aan de beurt (eerst nieuw salaris)
mazzel maar weerquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben op weg naar lewenborg.
Veul plezier kinders.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef Tezz het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIII broekie!
ja een man. Een hele stoere knappe.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey Tezz, heb jij nou eigelijk een man danwel vriend ofzoot?
oei, vertel .quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gister had ik geen mazzel, toen ben ik keihard geslagen
probeerde je een vrouw te versieren die een vriend hadquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gister had ik geen mazzel, toen ben ik keihard geslagen
Ik stond met een paar gasten op andere gasten te wachten.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:56 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
probeerde je een vrouw te versieren die een vriend had?
Gezellig!!!!!! Vanavond weer zeker?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik stond met een paar gasten op andere gasten te wachten.
komen er opeens andere gasten aan, en die gasten waar ik mee was, die hadden dus ruzie met die andere gasten.
En omdat ze mij er bij zagen, dachten ze van hey, laten we hem ook even lekker slaan.
Kutnegert
Bleek dat het ging om iets van circa 7 maand geleden
Moah, ik heb er iemand heen gestuurd.. en die heeft het 'uitgepraat' namens ons.
En even later zat ik na 9 keer kotsen lekker in het noorderplantsoen, terwijl we allemaal lachten om wat er gebeurd was
Okeej ! Leuk die make up trouwens, de lippenstift wordt al gauw stoepkrijt en die schaduwoog (zo zegt onze dochter dat) moet natuurlijk 10 keer per dag opnieuw opdaan worden. Mijn ervaring met kinder make upquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Voor de kleine. Stoere lellli kelly schoenen (van die irritante kut reclame met die irritante gore makeup er bij) en wat voorjaarsdingen.
Grote Tezz is volgende maand aan de beurt (eerst nieuw salaris)
Jij smeert make-up bij je dochter op?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Okeej ! Leuk die make up trouwens, de lippenstift wordt al gauw stoepkrijt en die schaduwoog (zo zegt onze dochter dat) moet natuurlijk 10 keer per dag opnieuw opdaan worden. Mijn ervaring met kinder make upNiet van die schoenen btw.
![]()
Ik had eik onze ipv mijn ervaring moeten zeggen...vriendin was erbij dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij smeert make-up bij je dochter op?
Waar is je vriendin?
Het is echt troep. En het ergste is, bij die schoenen kreeg je dus gratis makeup en WHY GOD WHY trap ik daar in!!!!!!! Kindje: zeur zeur mama zeur alsjeblieft zeur lelli kelly zeur mama zeur zeur (enzovoorts). Ik gympen gekocht voor 70 euro (!!!!!!!!!!!) terwijl ze bij de c&a voor 10 euro staan. En die makeup kun jij bij het kruidvat voor 1 euro kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Okeej ! Leuk die make up trouwens, de lippenstift wordt al gauw stoepkrijt en die schaduwoog (zo zegt onze dochter dat) moet natuurlijk 10 keer per dag opnieuw opdaan worden. Mijn ervaring met kinder make upNiet van die schoenen btw.
![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik had eik onze ipv mijn ervaring moeten zeggen...vriendin was erbij dus![]()
Vriendin dus...wel onze eigen dochter, maar niet getrouwd dus...quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:04 schreef Sebasser het volgende:
Of je vrouw.
OMG ! 4 jaar en dan al merkbewust !quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is echt troep. En het ergste is, bij die schoenen kreeg je dus gratis makeup en WHY GOD WHY trap ik daar in!!!!!!! Kindje: zeur zeur mama zeur alsjeblieft zeur lelli kelly zeur mama zeur zeur (enzovoorts). Ik gympen gekocht voor 70 euro (!!!!!!!!!!!) terwijl ze bij de c&a voor 10 euro staan. En die makeup kun jij bij het kruidvat voor 1 euro kopen.
Maar ja. Kind maakt de blits op school.
Dag Tezzquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:14 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik ga mijn man vergezellen op de bank.
greetz allen
kusje op je bultquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
Eerst doet het pijn, maar daarna lach je er om.
ookal heb ik nu een bult.![]()
kusjes aan de dames![]()
_!quote:
Staat jouw foto ook in de OP?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:20 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
kusje op je bult![]()
voortaan wel iets beter oppassen![]()
Ik ga nu lekker een peukie roken![]()
je hebt aids en gaat doodquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:28 schreef BeeDee het volgende:
WTF is Error #5.1 eik...Geen goed nieuws iig
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |