Bij de turkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef Sebasser het volgende:
Die automaten aanbid ik juist.
Want waar wil je anders zo rond 4 uur snachts je peuken vandaan halen.
Vorige week ben ik zelfs om half 5 ofzo nog vanuit huis naar de stad gegaan, alleen om peuken te halen bij die automaat.
Da's kut idd. De mijne doet het nog aardig, maar ook niet super...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef BeeDee het volgende:
Alleen zo'n crystalbrite scherm hè....geen goeie combi met zon![]()
Ik vind het prachtig beeld, maar gewoon niet fel genoeg om mee in de zon te werken. Maar dat was gelijk al...heeft imo niets te maken met veroudering ofzo. Laptop is 10 maanden oud.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's kut idd. De mijne doet het nog aardig, maar ook niet super...
Mja, ik heb het sowieso niet op crystalbrite...quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig beeld, maar gewoon niet fel genoeg om mee in de zon te werken. Maar dat was gelijk al...heeft imo niets te maken met veroudering ofzo. Laptop is 10 maanden oud.![]()
hoe kan je dat nou vergetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:19 schreef BeeDee het volgende:
Kut...peuken bijna op.Kom ik onderweg 3 tankstations tegen en gewoon vergeten te halen
Kan ik alsnog weer naar de sigarenboer
![]()
Ach, de ontwikkeling staat niet stil van die dingen. Je hebt op sommige videocamera's LCD schermpjes zitten waar je een bouwlamp op kan schijnen en nog duidelijk beeld. Hybride LCD ofzoiets. Zal op laptops ook nog wel komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik heb het sowieso niet op crystalbrite...
Die van mij is 7 maanden oud, en echt een super relaxed helder scherm. IBM
Mensen die naar 't rokershoekje komen om te klagen.quote:
Verkapte-ik-rook-toch-maar-ik-ontken reactiequote:Op woensdag 14 maart 2007 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen die naar 't rokershoekje komen om te klagen.![]()
En voordat je begint te janken, ik rook niet, nooit gedaan.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verkapte-ik-rook-toch-maar-ik-ontken reactie
Gewoon...peuk uit je pakje halen, denken "hé bijna op, ff nieuwe halen zo", pakje dicht en niet meer aan denken. Korte termijn geheugen als een vergiet blijkbaar....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoe kan je dat nou vergetenIk heb ook net sigaretten gehaald.. ook chesterfield oriental touch.. is nog best te roken
![]()
Toen ik een paar jaar terug nog fel anti-roken was, nam ik ze altijd aan, maar dan maakte ik ze kapot voor hun ogen, En riep ik dat roken slecht wasquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet weten hoevaak mij een rokertje is aangeboden, tot nu toe allemaal weer weggedrukt.![]()
Of eentje opsteken, die in de asbak hangen terwijl je een biertje besteld bij de bar, en alvast eentje opsteken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gewoon...peuk uit je pakje halen, denken "hé bijna op, ff nieuwe halen zo", pakje dicht en niet meer aan denken. Korte termijn geheugen als een vergiet blijkbaar....![]()
Had ik ook moeten doen, een paar jaar geledenquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet weten hoevaak mij een rokertje is aangeboden, tot nu toe allemaal weer weggedrukt.![]()
Komt me helaas maar al te bekend voor jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of eentje opsteken, die in de asbak hangen terwijl je een biertje besteld bij de bar, en alvast eentje opsteken.
En dan vergeten dat je nog 1 in de asbak had, ook net nieuw.:´)
Het triest vinden, maar vervolgens wel zelf in dat forum gaan kijken, en vervolgens anderen aansporen om hetzelfde te doen, dat is pas triestquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, die mensen die hele dagen De Gouden Kooi volgen zijn best triest. Ik raad je aan eens in dat subforum te gaan kijken.
Heb je de buit wel bewaard?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
Op 7 á 8 jarige leeftijd ging ik op zaterdag en- zondagochtend altijd de shag van mijn vader verstoppen.
Ik ben bang dat ik dan een BB5 déja-vu krijg....dat had ik ook al gauw weer gezienquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:45 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens, die mensen die hele dagen De Gouden Kooi volgen zijn best triest. Ik raad je aan eens in dat subforum te gaan kijken.
Nee ik was nog fel tegen roken en hij was meestal niet amused wanneer ik die streken uithaalde. Meestal werd er gedreigd met dingen die ik komende week niet meer mocht doen en gaf ik ze maar terug.quote:
Toch niet met 15 jarige meisjes en paarden ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
Enge gedachten spoken door mijn hoofd.
Zeg, hey.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toch niet met 15 jarige meisjes en paarden ?![]()
haha was hetmaar zo.. nee had me pakje bij me vrienden laten liggen.. zelf hele avond weg geweest..en dan pakken ze nogal eens een sigaretquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gewoon...peuk uit je pakje halen, denken "hé bijna op, ff nieuwe halen zo", pakje dicht en niet meer aan denken. Korte termijn geheugen als een vergiet blijkbaar....![]()
Kan je geen nee zeggen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha was hetmaar zo.. nee had me pakje bij me vrienden laten liggen.. zelf hele avond weg geweest..en dan pakken ze nogal eens een sigaret![]()
Fijne vrienden!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha was hetmaar zo.. nee had me pakje bij me vrienden laten liggen.. zelf hele avond weg geweest..en dan pakken ze nogal eens een sigaret![]()
nee heb al gegetenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:21 schreef BeeDee het volgende:
Ga je vandaag weer zo laat eten maaike ?![]()
Je bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
nee heb al gegetenen gister ook redelijk op tijd hoor.. het chocoladefonduen was daarna pas
..
En nee kan geen nee zeggen als ik er niet bij ben en ze het gewoon pakken![]()
lieve schat had me tasje juist bij hun laten liggen.. had geen zin er de hele tijd mee te slepen en dan kon ik ook gewoon dansen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
Waar is je handtas, waarom stop je daar je peuken niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |