Het is een festival, als je daar niet met een tentje van de Bristol blijft hangen mis je veuls te veul.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik bedoel of je daar blijft overnachten dus, of dat je een hotel ofzo hebt.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is een festival, als je daar niet met een tentje van de Bristol blijft hangen mis je veuls te veul.
In de nacht zwerverbier delen met allemaal vage mensen en hippie's![]()
Trein busquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:29 schreef -skippybal- het volgende:
Heb je al vliegtickets dan?
Schönquote:
Een meisje die ik ken wou mij met wat andere vrienden op de foto, fokking fotosessie daar.quote:
..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een meisje die ik ken wou mij met wat andere vrienden op de foto, fokking fotosessie daar.![]()
Proffecionele apperatuur etc, ze mocht de studio van dr buurvrouw lenen, wil niet weten wat dat zou kosten als ze een studio zou moeten huren.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:00 schreef -skippybal- het volgende:
Toen ik trouwde hadden we ook zo'n studio gehuurd. Zwaar duur
pics?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Achja, ze is wel leuk, anders was ik niet langsgekomen.![]()
Tuurlijk nietquote:
Nein.quote:
Bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders ook een ibuprofen?
Heeft ze geen hyves ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nein.![]()
Ga niet foto's van haar op 't web zetten als ze dat niet wilt. Anders ben ik niet lief meer.![]()
Nee, ze is geen pauper.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft ze geen hyves ofzo?
of een sugadudes?
Jaaaaaaaaaaaaa 2 graag!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders ook een ibuprofen?
Allo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.
Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
iemand morfine?
Heb jij vandaag ook een fotosessie gehad, samen met een oude vriend van vroegah?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!
Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()
Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()
Is dat tof?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....
Uhm nee... Maar dat is makkelijker uit te rekenen als je aan de blikken zit van (ver) onder de 50 centgrensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.
Je wilt gewoon 4 a 5 zeggen omdat dat als meer klinkt.![]()
Ja best wel. Er zitten spierverslappers in en als je hoge dosis inneemt dan ben je net een lappepop. Heerlijk lazy gevoel krijg je dan!quote:
Aha, had vandaag gewoon m'n eerste fotosessie in 16 jaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
HOI BROEK!
Nee, vandaag toevallig geen fotosessie gehad. Doe het doorgaans vijf keer per week maar vandaag dus niet!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
Mijn man heeft de dvd-boxen van Friends weer tevoorschijn gehaald! Joepie!!! Ik ga snel meekijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |