Jaaaaaaaaaaaaa 2 graag!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:04 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders ook een ibuprofen?

Allo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.

Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ibuprofen. Dat klinkt echt kut.
Wie noemt iets nou Ibuprofen.

quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef PeZu het volgende:
iemand morfine?

Heb jij vandaag ook een fotosessie gehad, samen met een oude vriend van vroegah?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je zou maar telefoniste zijn bij de Ibuprofen fabriek en het honderd keer op een dag : Hallo, met Ibuprofen, waarmee kan ik u helpen - moeten zeggen!!!!!! Wat een kutbaan!

Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()

Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:09 schreef -skippybal- het volgende:
Eerst 4 a 5 halve liters bier drinken, dan een Ibuprofen (of twee) met bier opdrinken, en dan weer verder bieren.
Prachtige tijden ga je dan beleven![]()

Is dat tof?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik hou het bij mijn overheerlijke doosje Naproxen....

Uhm nee... Maar dat is makkelijker uit te rekenen als je aan de blikken zit van (ver) onder de 50 centgrensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkapte 2 tot 2 en een halve liter bier.
Je wilt gewoon 4 a 5 zeggen omdat dat als meer klinkt.![]()

Ja best wel. Er zitten spierverslappers in en als je hoge dosis inneemt dan ben je net een lappepop. Heerlijk lazy gevoel krijg je dan!quote:

Aha, had vandaag gewoon m'n eerste fotosessie in 16 jaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
HOI BROEK!
Nee, vandaag toevallig geen fotosessie gehad. Doe het doorgaans vijf keer per week maar vandaag dus niet!

quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:17 schreef Tezz het volgende:
Mijn man heeft de dvd-boxen van Friends weer tevoorschijn gehaald! Joepie!!! Ik ga snel meekijken!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |