Je moet je zelf vertrouwen wat opkrikkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Afwachtend, was vandaag weer bij d'r, sla dan compleet dicht.![]()
Ik ben echt niet zo'n Durfal Duck.![]()
Wat is heupdysplasie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.
Je bent nog maar net bij de kraker, er kan nog veel veranderen!
Val je niet terug op je "normale, eigen" loopwijze?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
Ook fisiotherapy heeft*
Mensendieck ofzo.
Heb losse banden, alles gaat makkelijker uit de kom etc, dus m'n spieren draaien dubbele dienst dus worden eerder moe en ga ik op m'n botten leunen, liep dus krom enzeau, alles is nu weer goed qua rechtlopen enzo.![]()
Ik heb het bij mijn dochter vrij vroeg ontdekt en toen het later bevestigd werd door de orthopeed schrok ik enorm, maar achteraf was het een eitje. Dat spreidbroekje was 'lastig', maar ook niet meer dan dat. Is het bij jou pas op latere leeftijd ontdekt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.
Je bent nog maar net bij de kraker, er kan nog veel veranderen!
Dat is een honden ziektequote:
gezelli!quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
gezelli!
(we zijn wel ff kwaaltjes aan het bespreken dus laat je niet afschrikken, het gaat zo wel weer over sex of onzin of muziek of dvd's of niets)
Als ik niet veel beweging heb in m'n leven verwacht hij dat ik rond m'n 30ste/40ste terug zal vallen in m;n oude loopwijze.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Val je niet terug op je "normale, eigen" loopwijze?
Omdat ik het aan beide kanten heb is het nooit opgevallen. Toen ik ouder werd kreeg ik er last van. Over mijn eerste zwemdiploma heb ik 3 keer gedaan omdat mijn linkerbeen niet onder water bleef. haha Om je diploma te halen moeten je benen onder water blijven tijdens zwemmen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het bij mijn dochter vrij vroeg ontdekt en toen het later bevestigd werd door de orthopeed schrok ik enorm, maar achteraf was het een eitje. Dat spreidbroekje was 'lastig', maar ook niet meer dan dat. Is het bij jou pas op latere leeftijd ontdekt ?
Inderdaad. bewegen, bewegen, bewegen. Ik word al moe bij de gedachte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik niet veel beweging heb in m'n leven verwacht hij dat ik rond m'n 30ste/40ste terug zal vallen in m;n oude loopwijze.
Maar ik wil dus in de techniek werken, lekker veel beweging en ik vind 't leuk, en zou ik niet veel bewegen zal ik naar een sportschool moeten.
Ik denk dat ik dat hoe dan ook ga doen over een paar jaar.
Ik ben ook zeer mager namelijk.
Ja maar Marijke, mijn naam is Elisabeth. Mijn voorkeur ligt toch bij mannetjes.quote:
Welterusten Tezz!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
Rhanna, we praten morgen ff verder (checkte ff je fobo)
Trusten allemaal!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
Rhanna, we praten morgen ff verder (checkte ff je fobo)
Trusten allemaal!
Kan je echt helemaal niks meer ruiken?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Verder kan ik niks meer ruiken door een zware hersenschudding, doordat mijn toenmalig vriendje ons tegen een boom reed op mijn Honda MTX(hij was nog geen 16)
Maareh... Ben jij hevig verliefd op onze Grunninger Sebasser?quote:
Goh, daar heb ik nog nooit van gehoord. Er schijnt een zenuw beschadigd te zijndeze zenuw moet geuren doorgeven aan de hersenen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kan je echt helemaal niks meer ruiken?![]()
![]()
Op discovery ofzo was iemand die kon door een tumor niks meer proeven ruiken, voor jarenlang, had zelfmoord gepobeerd etc.
Nam als proefpersoon een nieuw soort pil om dat weer terug te brengen, msaak en reuk enzo.
Toen rook 'ie een dag later koffie, en nu kan hij weer ruiken en proefen.
haha als je dat zo zegt hoef ik waarschijnlijk niet te kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:00 schreef Rhanna het volgende:
Oh nee. Dat is puur seksueel.
En Elizabeth. Kijk eens in mijn fobo bij Seksualiteit
Ja ik ga ook zo! Welterusten Broek! slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga ook plat.
Fijne avond iedereen!
Echt? Naja het blijft een Grunninger hoor. Ik ben Fries dus dat gaat niet samenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:06 schreef Rhanna het volgende:
Geloof me. Als je hem ziet, word je nat.
Euh geen idee eigenlijk. Daar ga ik altijd van uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:15 schreef Rhanna het volgende:waarom denk je dat. Hoe oud schat je hem?
ehm een jaar of 20 als dat Sebasser is in zijn fotoboek. Ik kan echt niet goed leeftijden schatten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef Rhanna het volgende:
hoe oud schat je hem?
BeeDee! *Sleept BeeDee mee naar buiten om een sigaretje te roken* Lekker gewerkt? heb je weekend?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
Goedenavond...voor diegenen die nog wakker zijn.![]()
Weltrusten iedereen die schlafen is/ gaat.![]()
Goed plan! Ff roken buiten...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee! *Sleept BeeDee mee naar buiten om een sigaretje te roken* Lekker gewerkt? heb je weekend?
Altijd lekker als de tijd snel voorbij gaat. Ik vind de tijd altijd snel voorbij gaan overigens. Hoe ouder je word hoe sneller het gaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan! Ff roken buiten...![]()
Ik heb best lekker gewerkt (dwz de dag ging lekker snel voorbij) en moet 't hele weekend en maandag / dinsdag
![]()
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:20 schreef BeeDee het volgende:
Hij 's 18 volgens mij....sorry, no match oranjekoek !![]()
Of je valt op jong![]()
Don't even go there !quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Altijd lekker als de tijd snel voorbij gaat. Ik vind de tijd altijd snel voorbij gaan overigens. Hoe ouder je word hoe sneller het gaat.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.
En..en..en Maja de Bij en Wiki de Viking...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee ik hou van mannen die nog naar de smurfen hebben gekeken en die Alf nog kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |