Nein.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef PeZu het volgende:
ik heb de serie heroes sinds vandaag
kent iemand dat?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo de Lama's kijken.
aloha!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
Geef mij een teken van leven, laat me horen hoe het met je gaat.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer geneukt worden.
Super! Hou je het goed vol?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
pezu helemaal rookvrij, kijkt jensen uit zakelijk oogpunt
q_B kijk band of brothers me dnukt
Jeetje nog steeds last van je rug. Heb je een hernia?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
aloha!![]()
![]()
Griep is over, maar ben vandaag weer bij de therapie geweest voor mijn rug en AU fucking hell.![]()
Ik ben ongesteldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer geneukt worden.
Ik stond bibberend spinnen te pletten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
Heej Oranjekoek! Nu antwoorden we allemaal en waar ben jij nu???
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje nog steeds last van je rug. Heb je een hernia?
OE ! Grote enge?? En waarom deed vriend het niet (die er blijkbaar is want trok net een fles wijn open)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik stond bibberend spinnen te pletten.
Hij zit hier achter de computer en ik stond achter in het halletje bij de achterdeur een sigaret te roken. Die spinnen zijn zo snel, als ik hem eerst moet roepen heeft dat spinnetje al voor een heel nageslacht gezorgd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
OE ! Grote enge?? En waarom deed vriend het niet (die er blijkbaar is want trok net een fles wijn open)
haha ja echte mannen bestaan niet meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rooie zee?![]()
jij bent dus duidelijk nog maagdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een echte man bevaart ook de rooie zee?![]()
Dat is rot. Helpt het kraken niet? Ik ken wel mensen die er aan geopereerd zijn.quote:
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ik vind alle spinnen eng overigens haha
Hehe.quote:
Stoere vrouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoermaar een spinnetje is not done
) dus ik moet ze vangen hiero.
Vorige week voor het eerst gekraakt, maar daarna griep gehad dus heb ik al het goede weer teniet gedaan door een paar dagen in bed te liggen en spierpijn. Deze week is er nog geen verbetering. Van vanmiddag heb ik meer last als plezier!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is rot. Helpt het kraken niet? Ik ken wel mensen die er aan geopereerd zijn.
haha ja dat was mijn vriend ook voor we elkaar leerden kennen. Hij zal nu wel moeten. Ik ben banger! ik ben een grote bange kip zeg ik altijd tegen de tandarts. Evenveel lef als lengte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik alleen als het lijfje groter is als 1 cm hoor. Helaas is manlief panisch voor spinnen (verder is ie heel stoermaar een spinnetje is not done
) dus ik moet ze vangen hiero.
Ga je ook naar fysiotherapie?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vorige week voor het eerst gekraakt, maar daarna griep gehad dus heb ik al het goede weer teniet gedaan door een paar dagen in bed te liggen en spierpijn. Deze week is er nog geen verbetering. Van vanmiddag heb ik meer last als plezier!
En het is niet opereer-baar, het zit te laag...![]()
Vrouwen zijn gek op maagden!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Tja, wat doe je eraan?![]()
NEUKEN!!1111!;:d;1D:d!::d!:!
+1 voorspelbaar en flauw.![]()
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gek op maagden!Ik zou het nog een paar jaar bewaren
![]()
Het blijft aandoenlijk Broek! Heb zin om in je wangetjes te knijpen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.
Ik vind iemand anders al leuk.![]()
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terugquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het blijft aandoenlijk Broek! Heb zin om in je wangetjes te knijpen...
Ik bedoelde het niet zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terug![]()
Ceasar?quote:
Ja! Is het al wat geworden? Of wacht je nog af?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe, ik huppel iig niet op het eerste wijfie dat me leuk vindt.
Ik vind iemand anders al leuk.![]()
hahahaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat wat hierboven staat over dat ik in je wangetjes wil knijpen neem ik terug![]()
Afwachtend, was vandaag weer bij d'r, sla dan compleet dicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Is het al wat geworden? Of wacht je nog af?
Nee geen Ceasar, manueel. Dat is meer gericht op de zenuwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ceasar?
Ik moest bij fysiotherapie een handdoek boven mijn hoofd met gestrekte armen en lichaam vast houden en zo lopen om het lichaam recht te trekken.. Terwijl je loopt dus die handdoek uitelkaar trekken zeg maar. Pff ik ben niet echt helder meer ..![]()
Dit was na een heupoperatie. Ik heb geen heupkommen. MIjn linkerheup is geopereerd, mijn bekken zijn op 3 plaatsen gebroken en opnieuw vastgezet. Ik heb een tijdje in een rolstoel gezeten maar ben weer recht gaan lopen hierdoor. Ook als ik erge spierpijn heb in mijn rug of benen gebruik ik deze techniek en gaat het vrijwel meteen over.
Ik heb ook heupdysplasie, als ik dat zeg denkt iedereen aan een herdershond haha. Super dat het helemaal goed gegroeid is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee geen Ceasar, manueel. Dat is meer gericht op de zenuwen.
Mijn dochtertje heeft heupsysplasie, maar ze is nu vier en de heupkommetjes zijn zo goed als helemaal hersteld. Ze kan dus gewoon lopen en buiten een jaar lang spreidbroekje ngeen narighheid gehad!
Fijn zeg, dat je baat had / hebt bij deze therapie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |