hij laat je veel floppen en als het nodig is helpt de river bij de 1outerquote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef DaMook het volgende:
fipo![]()
Pokertoernooi gaat weer de goede kant op, zal wel door veenstra veenstra komen
.
Ja, maar dit topic loopt morgen ook de hele dagquote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
morgen pas toch ?
Zoiets jaquote:Op maandag 5 maart 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
[..]
hij laat je veel floppen en als het nodig is helpt de river bij de 1outer![]()
als jij je best doet niet hoor, dan is ie al weer volquote:Op maandag 5 maart 2007 21:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar dit topic loopt morgen ook de hele dag
college 's avonds is klote he, heb ik 2 keer gehadquote:Op maandag 5 maart 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Moi![]()
Weer terug van college, het was weer spannend! Koffie?![]()
Woei! Ik zet de radio wel op het juiste moment aan. Incubus - Love Hurts.
Zeg, ik post veel, ik spem nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik zal het postgedrag van rose zelf es ff nadoen
quote:
Wij doen 'ons best' nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
als jij je best doet niet hoor, dan is ie al weer vol
Overdag lijkt mij ook beter, maar dat is wat lastig te combineren met werk. Maar goed, tijdens het college heb ik het topic kunnen volgen en de webcam had ik ook aanstaan (leve WIFI). Bijna perfect! alleen hetquote:Op maandag 5 maart 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
college 's avonds is klote he, heb ik 2 keer gehadblegh laat mij maar gewoon van 11 tot 3 college hebben
Dat is een dwerghamster, toch? Zwaar toffe beesten zijn dat! Vroeger had ik er ook twee, waren nergens bang voor. Op een gegeven moment stond zo'n beest ook te meppen met haar piep kleine klouwtje richting één van onze katten. Niet dat het veel indruk heeft gemaakt, maar toch vond ik het wel een stoere actie.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
Hier mijn eendje ook weer even spammen, samen met Tinus, de hamster van mijn broer...
[afbeelding]
oh ok dacht dat je gewoon student wasquote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overdag lijkt mij ook beter, maar dat is wat lastig te combineren met werk. Maar goed, tijdens het college heb ik het topic kunnen volgen en de webcam had ik ook aanstaan (leve WIFI). Bijna perfect! alleen het
geluid ontbrak.![]()
[..]
Dat is een dwerghamster, toch? Zwaar toffe beesten zijn dat! Vroeger had ik er ook twee, waren nergens bang voor. Op een gegeven moment stond zo'n beest ook te meppen met haar piep kleine klouwtje richting één van onze katten. Niet dat het veel indruk heeft gemaakt, maar toch vond ik het wel een stoere actie.
nee helemaal niet hequote:
Lees je PM eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Sirolf! Hoe doe je dat! Ik zie maar 1 campositie?
Deeltijd student.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
oh ok dacht dat je gewoon student waswel zo fijn
![]()
Nou inderdaadquote:
Welke PMquote:Op maandag 5 maart 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lees je PM eens.
Room Eleven, goeie plaat!
*tikkerdetik*
Wil ik ook wel eens wetenquote:
Nopequote:Op maandag 5 maart 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Yes, zometeen Eric Corton. Rock 'n Roll!
Eric -> De vorige keer heb je de live versie van The Magic Numbers niet helemaal gedraaid, vanavond dan maar?
Ja had tijdens mijn avondeten het vorige topic zitten lezen! (En het is inderdaad Michiel, heb het hem gevraagdquote:Op maandag 5 maart 2007 21:53 schreef IedeK. het volgende:
Had je deze trouwens al een keer gezien Maricha?
Schoolfoto van Michiel.
[afbeelding]
Leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Oja, groetjes van de eend
[afbeelding]
En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.quote:
Weet niet of je het singletje hebt, maar daar staan nog 2 andere versies opquote:Op maandag 5 maart 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.
Dan heb je toch nog tijd zatquote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef DaMook het volgende:
Tot de volgende keer allemaal. Ik ga slapen
moet er om 6 uur weer uit zijn
.
nee man, er is hee lveel mooi nederlandstalig gemaakt, moet je wel even terug in de tijdquote:Op maandag 5 maart 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.
Areyoutalkingtome => Gelukkig niet!
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet niet of je het singletje hebt, maar daar staan nog 2 andere versies op
Okay, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee man, er is hee lveel mooi nederlandstalig gemaakt, moet je wel even terug in de tijd
Bij interesse kan ik die wel een keer uploadenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.
Super! ik hou mij absoluut aanbevolen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij interesse kan ik die wel een keer uploaden
mijn eend is nog steeds de heuvel niet over gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
Hier mijn eendje ook weer even spammen, samen met Tinus, de hamster van mijn broer...
[afbeelding]
Ensign Veenstra, lay in a course to the planet Moron Five. Engage!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.
Overigens de leraar op de foto van Michiel's oude klas lijkt wel erg veel op zo'n gast uit Star Trek.
[afbeelding]
[afbeelding]
En het gaat dan om de man die boven de letter ' S ' staat afgebeeld.
Da's wel vreemd, ik zou eens informeren bij Marichaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn eend is nog steeds de heuvel niet over gekomen
Stevie Wonder - Happy Birthday?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ensign Veenstra, lay in a course to the planet Moron Five. Engage!
Maaruh, met wat voor een request gaan wij Michiels verjaardag opvrolijken straks?
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau nietquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel vreemd, ik zou eens informeren bij Maricha
ja, dacht ik ook aan, maar is niet echt z'n muziek denk ik?quote:
Past inderdaad niet echt makkelijk door een normale brievenbus, of de postbode moet gaan proppen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau niet
Ik zal eens een vriendelijk mailtje naar Maricha sturen als het mij te lang duurt, volgende week is ze er tenslotte niet
reken toch snel op zo'n drie weken zei ze al door de telefoon, en dat had ze hier ook al eens gezegd, dus ik ben nog niet in paniekquote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Past inderdaad niet echt makkelijk door een normale brievenbus, of de postbode moet gaan proppen.
Maar tussen winnen en krijgen zit meestal wel 1 maand hoor, soms wat langer.
Nee, ze zitten wel 'ingedeukt', maar dan nog past het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau niet
Gewoon morgen ff aansprekenquote:Ik zal eens een vriendelijk mailtje naar Maricha sturen als het mij te lang duurt, volgende week is ze er tenslotte niet
Ik vraag alleen maar kneiters aanquote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
Hebben we niet gewoon een lekkere kneiter die wij hem kunnen aanbieden?
Dat indeuken is meer om bommeldingen vanwege piepende enveloppen te voorkomen lijkt mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ze zitten wel 'ingedeukt', maar dan nog past het niet
Vind ik ook, al is ze soms iets té zichzelf, waardoor het een beetje op een theekransje gaat lijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Straks Barbara zeker. Ook wel een leuke DJ, heb het idee dat ze lekker d'r zelf is.
hehehequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Sirolf het volgende:
ROFL, Corton belt zojuist VeenstraVeenstra om 'm te feliciteren met z'n verjaardag!
Eric: "Michiel, gefeliciteerd met je 31e verjaardag."
Michiel: "23e!"
![]()
Aha, de beruchte Arbeidsvitaminentaaart?quote:
Pardon!?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef MichielV het volgende:
burp
Kan mij er wel wat bij voorstellen met al die taartenquote:
je was niet de enigequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:02 schreef Toad het volgende:
hm.... ik snap de hint voor de openingsplaat niet....
De notaris heeft het idd. wel erg moeilijk gemaakt deze keer.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:02 schreef Toad het volgende:
hm.... ik snap de hint voor de openingsplaat niet....
Stemkeuring? Dat zit toch wel goed bij jou?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:25 schreef Rhanna het volgende:
Ik zit nu op school, het gaat wel. Moet alleen dadelijk naar de Logopedist
Stemkeuring enzo..
Wie esj met dich?
paar dagen geleden al hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:40 schreef rubbereend het volgende:Zwitserland is Lichtenstein binnengevallen
Ja, is een algemeen onderzoek. Of je stem geschikt is voor het onderwijs enzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Stemkeuring? Dat zit toch wel goed bij jou?![]()
Met mij gaat het goed btw.
Dus dat was niet een echte grap? Ze wist 't echt niet? Tja, het is Jensen, en het is Talpa/Tien, maar toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Claudia belt naar Talpa om een vraag te stellen over Jensen...!
En ze had het niet eens door dat ze naar de verkeerde belde...
Als ik 't zo hoorde wist ze het inderdaad écht niet. Erna geeft ze ook toe nooit naar Jensen te kijken en geeft haar 'nasty producers' de schuld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus dat was niet een echte grap? Ze wist 't echt niet? Tja, het is Jensen, en het is Talpa/Tien, maar toch.![]()
evengemist.welknummerwashet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef rubbereend het volgende:
als het dan toch van Robbie Williams moet zijn dan deze maar, één van zn betere nummers
hetwenthè?quote:
alleswent,behalvedi-rectquote:
no Regrets was het.quote:
Paul heeft dat al heel lang. Steeds als hij binnen komt moet hij de halve boel daar verbouwenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:13 schreef Sirolf het volgende:
Hee... Paul zit nu ook met een MacBook voor z'n neus tussen de mengtafels, zoals Eddy en Giel (op een iets andere manier dan) al langer hebben. Gaan ze nu dan toch eindelijk van de minidisks afstappen...?
Dan zie je maar dat ik normaal gesproken niet echt oplet wat er op dit tijdstip daar in de studio gebeurt...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Paul heeft dat al heel lang. Steeds als hij binnen komt moet hij de halve boel daar verbouwen
een tijd geleden stond de webcam meer naar rechts gericht en toen kon je het duidelijk zien, heel gesleep met kabeltjes!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zie je maar dat ik normaal gesproken niet echt oplet wat er op dit tijdstip daar in de studio gebeurt...
Erger dan Di-Rect of een of andere verbouwde carnaval-remix? Dakannie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:19 schreef rubbereend het volgende:dit is één van de meest verschrikkelijke liedjes ooit!
Tja en Coen Swijnenberg zit er ook altijd zo geinteresseerd bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Sirolf het volgende:
Paul zit onder werktijd een beetje naar Youtube-filmpjes te kijken...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/mar/06/thumb/img4.jpg]afbeelding][/url]
Af en toe denk je inderdaad dat je naar een hangplek kijkt ipv. een radiostudio.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tja en Coen Swijnenberg zit er ook altijd zo geinteresseerd bij.![]()
Gisteravond ook gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef Againzender het volgende:
Hm, krijg een uitnodiging om een onderzoek in vullen van Intomart GfK over 3FM. Of ik even de programma's kan beoordelen. Maar natuurlijk
nee hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Seraphina het volgende:
Ben ik de enige die Droog Brood bij C&S totaal niet grappig vind?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Seraphina het volgende:
Ben ik de enige die Droog Brood bij C&S totaal niet grappig vind?
Lol , je hebt me net een heel slecht excuus gegeven om een flesje wijn aan te breken straks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
michiel: proficiatik drink er eentje op je vanavond !
lekker hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lol , je hebt me net een heel slecht excuus gegeven om een flesje wijn aan te breken straks.
Ah ik zal ook weer eens mailen voor een request.
Ben nog met mijn toetje bezig. Koffie: zwart en sterk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
lekker heik heb al een glaasje naast me staan nu
Bedankje?? Van wie en waarvoor??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog geen bedankje gezien, of heb ik daar overheen gelezen?
We worden gewoon keihard gedumpt door Veenstraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van iemand die jarig is voor alle felicitaties
Of doen ze dat niet in die regio?
Ik merk bij mezelf inderdaad ook dat ik af en toe gewoonweg wegzap naar een andere zender. Soms zijn dat eigen MP3tjes, soms KXradio en als ik onderweg zelfs ook weleens Q-Music...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik word trouwens wel steeds geïrriteerder van de C & S -show... het wordt met de dag flauwer en voorspelbaarder
ach dat hoeft toch niet.. heb liever een stuk rijstevlaai,mokkataart,chocoladetaart ofzo..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van iemand die jarig is voor alle felicitaties
Of doen ze dat niet in die regio?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We worden gewoon keihard gedumpt door Veenstra
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben volgens mij de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Die 'Real Music Real People'-jingle is nog oud.
Coen vergiste zich vanmiddag ook al in de nieuwsfiller. Ze moeten duidelijk nog wennen aan het nieuwe jinglepakket.
Bedankt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan houd ik nu maar op, want anders snap je het dadelijk helemaal niet meer
ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ach dat hoeft toch niet.. heb liever een stuk rijstevlaai,mokkataart,chocoladetaart ofzo..![]()
![]()
Ik vind 't op zich wel meevallen. Hij is inderdaad wat softer, maar ik vind 'm nog steeds opvallend genoeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen. Het gaat immers om de Megahit, dat mag je in de jingle wel duidelijk laten merken.
Goedenavond!quote:
Nou je het zegt, ik heb de hele dag 3FM aanstaan maar ik herken hem inderdaad niet voordat Joss begint te zingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben volgens mij de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen.
Precies, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb de hele dag 3FM aanstaan maar ik herken hem inderdaad niet voordat Joss begint te zingen
Heb je Corton gisteren gehoord? die draaide de nieuwe single helemaal! Beetje een crappy kwaliteit, het was een rip? van de BBC ofzo iets. Maar de plaat klonk goed, daar was weinig mis mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Giel liet net de nieuwe van de Artic Monkeys horen bij DWDD. En Wouter Hamel, nederlandse funky jazz zanger.
Maar nu luister ik mee MetMichiel.
Lekker spontaanquote:
Fokken onder het werk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Herkenbare afbeelding op de rechter PC...![]()
[afbeelding]
Marichaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Herkenbare afbeelding op de rechter PC...![]()
[afbeelding]
Dat kan echt niet hoor!quote:
quote:
Gewoon lekker altijd.quote:
Erg he!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
Aaaaaaaaaah jongens dat geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verschrikkelijk ja, brrrrrrrrrr. Gisteren kon ik het nog wel hebben, maar nu echt niet meer hahaha.quote:
Ik moet het nog vaker horen en kan er echt niet tegen (en ik moet mezelf de schuld geven, want heb zelf verzonnen om het op deze manier te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, brrrrrrrrrr. Gisteren kon ik het nog wel hebben, maar nu echt niet meer hahaha.
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn badeend een prijs winnen
Oooooooooooooooooh, Maricha! Foei!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moet het nog vaker horen en kan er echt niet tegen (en ik moet mezelf de schuld geven, want heb zelf verzonnen om het op deze manier te doen)
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.
Wil je je gmail even checken ajb?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?
Daar gok ik ook opquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
Als ik straks de Counting Crows met Mrs. Potters lullabye aanvraag, gaan ze dat vast niet draaien
Hehe, ik ga denk ik maar voor wat anders...quote:
dank voor de hint, ik check die account niet zo vaak (daar zijn meer FOK!ers achter ondertussenquote:
Mwoh.quote:
Hij staat in de lijst van de classic request in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil beweren dat die wel in jullie systeem staat?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?
Ik moet hem nog versturen, dus vooralsnog ligt het aan mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
![]()
Even serieus: ik vertrouw mijn postbode hier gewoon niet. Zal niet de eerste keer zijn dat een interessant pakketje niet aankomt
Van dat systeem daar ga ik kennelijk nooit hoogte krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hij staat in de lijst van de classic request in ieder geval. Heb `m natuurlijk ook aangevraagd daar
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef Seraphina het volgende:
Edit: Sorry, zal niet meer met foto`s van het eendje spammen.
Is eigenlijk al Tinus 2, z`n papa was ook zo lief. En deze eerst helemaal niet! Is ook de verstoten hamster van het nestje. Ach, zo zie je hoe het toch nog goed kan aflopenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Is eigenlijk al Tinus 2, z`n papa was ook zo lief. En deze eerst helemaal niet! Is ook de verstoten hamster van het nestje. Ach, zo zie je hoe het toch nog goed kan aflopen.
jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik snap het niet, "Het is pas een classic als jij 'm aanvraagt", maar wat nu als ik 'Het busje komt zo' van Höllenboer wil aanvragen? Dan is het een classic?
jammerquote:p.s. niet gevreesd, ik zal een fatsoenlijk lijstje opstellen.
ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb (weer) een dance classic aangevraagd
quote:
De mijne is 15 jaar oud, dus met recht classic te noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook
Heb ook een dancelijst ingestuurd voor volgende week![]()
10 jaar oud van mij ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De mijne is 15 jaar oud, dus met recht classic te noemen
damn, ik bedenk me ineens dat de tijd vliegt, 15 jaar geleden alweer....
Die van vrijdag was zelfs al 17 jaar oud, maar Ekdom was er wel blij mee geloof ikquote:
Hahaha, ja sorry, ik ben wat laat voor mijn doen met mailen. Mail is net de deur uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Waar blijft die Counting Crows mail nou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Topic? Eh...als ik de radio aan heb staan, luistert ie ook naar 3fm. Dus nu ook.![]()
't is een schande!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Nou refresh ik wel regelmatig de pagina, post er niemand! Nou ja zeg!
Ik zat op jouw post te wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Nou refresh ik wel regelmatig de pagina, post er niemand! Nou ja zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |