haha, ja die gast heb ik ook gehoord! Voor de rest heb ik weinig van de Giel show gehoord.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:24 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat een kneus net, die gozer die in bedrijfsauto's inbreekt.
Freakandel speciaal is wel een fijne plaat...![]()
Yep, ik heb al Pinkpop kaarten besteld!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind het nieuwe jinglepakket wel okay klinken. Uiteraard is het wel weer even wennen, maar zoals gezegd vind ik het wel okay klinken.![]()
Zijn hier al mensen die Pinkpop kaarten hebben besteld / opgehaald? Via Ticketservice is het ook mogelijk om kaarten te kopen (mocht dat niet bekend zijn..).
Coolio - Gangsters Paradise op 3FM!![]()
Cool! ga je een heel weekend of alleen een bepaalde dag? 3 dagen lijkt mij wel vet, maar alleen de maandag lijkt mij ook al tof. Jammer dat Landgraaf niet om de hoek ligt (Grunn), dat is wel een nadeeltje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:28 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Yep, ik heb al Pinkpop kaarten besteld!
Is nu afgelopen! en ik hoor net dat Tessel er morgen niet bij is, wie haar vervangt weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:35 schreef borisz het volgende:
Zoey, dat programma sla ik altijd over
Ik ga drie dagenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool! ga je een heel weekend of alleen een bepaalde dag? 3 dagen lijkt mij wel vet, maar alleen de maandag lijkt mij ook al tof. Jammer dat Landgraaf niet om de hoek ligt (Grunn), dat is wel een nadeeltje.
Overigens vind ik de jingle 'Megahit' wel erg soft. Vroeger gingen er sirenes en andere dingen af, dit is wel erg braafjes. Hopelijk hebben ze een aparte ' Megahit ' jingle als het bijvoorbeeld om een rock nummer gaat.
Die doet het bij mij dus nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het goed is zou je de Disco Dance Classics kunnen terugluisteren via http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)yrequest/laatste.wma
Werkt prima hier. Als je een tijdstip (bij benadering) hebt kan ik zo wel even gaan knippen..quote:
Het was rond 18:50uquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Werkt prima hier. Als je een tijdstip (bij benadering) hebt kan ik zo wel even gaan knippen..
Gefeliciteerd Sirolf!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:00 schreef Sirolf het volgende:
... en het is zaterdag 3 maart geworden, mijn verjaardag!
in het weekend valt dit topic meestal doodquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:27 schreef Rhanna het volgende:
En op fok.
Dank jequote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:35 schreef Sirolf het volgende:D.Rose (2 maart 2007, Dance Classics Party Request) D.Rose (2 maart 2007, Ekstra Weekend)
Als je het niet verteld had , zou ik het niet eens hebben gemerkt denk ik..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Laten we ook maar even gaan uuropeners vergelijken:Oude uuropener Nieuwe uuropener
In de nieuwe uuropener hoor ik duidelijk een opbouw, van een heel rustig begin tot een soort van 'naam-explosie' op het eind.
En ohja, bedankt voor de felicitaties van vandaag.
Dat je dat niet merkt zeg... Ik moet er zelfs best aan wennen...quote:Op zondag 4 maart 2007 00:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Als je het niet verteld had , zou ik het niet eens hebben gemerkt denk ik..![]()
Heb je een beetje een leuke dag gehad??![]()
Nou als de jingle heeeeeeel anders zou zijn geweest dan had ik het wel gemerkt hoor. Maar hierin zitten dezelfde geluidjes zeg maar..quote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je dat niet merkt zeg... Ik moet er zelfs best aan wennen...
Leuke dag geweest ja, maar het meeste moet nog komen. Ik vier het morgen...eh... vandaag pas voor familie namelijk.
Ik vind het echt helemaal niets, misschien moet ik er ff aan wennen maar ik vind het echt nergens naar klinkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef Sirolf het volgende:
Laten we ook maar even gaan uuropeners vergelijken:Oude uuropener Nieuwe uuropener
In de nieuwe uuropener hoor ik duidelijk een opbouw, van een heel rustig begin tot een soort van 'naam-explosie' op het eind.
En ohja, bedankt voor de felicitaties van vandaag.
Heb ik ook gedaan met wonderfull days en have you ever been mellowquote:Op zondag 4 maart 2007 10:24 schreef borisz het volgende:
de classic request ook ff ingevuld, met onderandere wonderfull days, have you ever been mellow, insomnia, god is a dj, firestarter, no limit, knockin on heavens door. etc![]()
IT'S ALIVE!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 12:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe jingles zijn veel te soft...
Hij lijkt op Paul Rabbering.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:56 schreef Rhanna het volgende:
http://youtube.com/watch?v=K72tfYdYROo
Just Jack
O o o, Omroep Leudalquote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben op omroep Leudal. Aankomende woesdag en de week erna![]()
Ow, das wel geinig.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:14 schreef Rhanna het volgende:
Ik ga draaien. En presenteren. En radio maken enzo
Zozo tof!quote:Op zondag 4 maart 2007 16:28 schreef Rhanna het volgende:
En er is een grote kans dat ik er dj word.
Als je naar 3FM luistert via de stream dan hoor je soms echt bijzonder vreemde dingenquote:Op zondag 4 maart 2007 16:48 schreef Toad het volgende:
Zit Bart nou zo te klunzen of doet de stream raar?
De Huve.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:07 schreef Remzz het volgende:
Kun je ook zien op welke school Veenstra heeft gezeten? Ik kom ook uit Almelo en die school komt me wel bekend voor
Dat moet inderdaad Michiel Veenstra zijn, althans daar lijkt het wel op!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef IedeK. het volgende:
Via dit topic werd ik ook nieuwsgierig en begon ik te zoeken:
Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbank
Dit moet Veenstra Veenstra dan zijn.
[afbeelding]
Dan moet je ons een kleine tijd van tevoren maar naar http://www.3ml.nl/leudal.asx sturen (das de webstream van Omroep Leudal, even opgezochtquote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Rhanna het volgende:
Allebei
Het is altijd al mijn droom geweest.. En door bepaalde mensen kan ik hem nu een beetje verwezelijken.
Ik ben die mensen ook heel dankbaar
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef IedeK. het volgende:
Via dit topic werd ik ook nieuwsgierig en begon ik te zoeken:
Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbank
Dit moet Veenstra Veenstra dan zijn.
[afbeelding]
Lachen toch.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat ie morgenavond wel even op terugkomen vrees ik voor je!![]()
Hoezo opeens verlegen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Rhanna het volgende:
hihihi
Misschien
ik hoop dat jullie de link dan alweer vergeten zijn
Met een beetje geluk ziet hij het al tijdens de Arbeidsvitaminen, en anders vast wel tijdens MetMichiel.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat ie morgenavond wel even op terugkomen vrees ik voor je!![]()
Deze week krijgen we inderdaad weer een VeenstraVeenstra-overload.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ziet hij het al tijdens de Arbeidsvitaminen, en anders vast wel tijdens MetMichiel.
Ik ben best wel heel erg verlegen irl.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Hoezo opeens verlegen?
En je was zo trots op je stem!
leuk, die schoolfotos
Vertel eens, hoe laat a.s. woensdag? Ik ga niet de hele middag naar zo'n lokaal radiostation luisteren namelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel erg verlegen irl.
20.00 uur.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe laat a.s. woensdag? Ik ga niet de hele middag naar zo'n lokaal radiostation luisteren namelijk.
* Toad schrijft het op.quote:
Britney Spears doet poging tot zelfmoordquote:Britney Spears doet poging tot zelfmoord
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Speciaal voor Toad:quote:Op maandag 5 maart 2007 00:40 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad schrijft het op.
Je concureert dan met Veenstra Veenstra.
StraksAnnemieke
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speciaal voor Toad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maargoed, ik ga nu naar bed. Moet er om 7 uur weer uit...![]()
Als je nu alvast begint met SMSen bij elk programma is de kans een stuk groter hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef Seraphina het volgende:
Mogguh iedereen...
Aaaaaaah ik wil ook kaartjes voor Laughing Matters!!! Aan het einde van de week maar eens een poging wagen dan...
nou...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
Zorg jij voor de muziek, dan haal ik de koffiequote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
google afbeelding 1quote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo... hehe... even wakker worden...
quote:
O ja, het hele team is er niet he?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
alleen vrijdagavond is hij er niet.
Michiel is er trouwens al bekend wie Ekstra over neemt ?
Misschien wordt het wel een one-man-show!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Klopt, na de Vitamientjes van vrijdag ben ik een weekje weg. Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Je weet het serieus zelf niet, of wil je het niet verklappen?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Hij houdt niet zo van requestjes draaienquote:Op maandag 5 maart 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
Overigens Michiel, ontvlucht je de requestweek? Want volgens mij was je er destijds tijdens de 80's request ook al niet
Klopt, maar telkens compleet toeval. Dit jaar valt de Request-week ook in een andere week dan vorig jaar. En de 90's van vorig jaar oktober ook al gemist. Typischquote:Op maandag 5 maart 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
Overigens Michiel, ontvlucht je de requestweek? Want volgens mij was je er destijds tijdens de 80's request ook al niet
Eh beide eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet het serieus zelf niet, of wil je het niet verklappen?
Of heb je gezegd: 'Ik ben weg, jullie zoeken het maar uit'
Ga jij ook 'maar' een weekje?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt, maar telkens compleet toeval. Dit jaar valt de Request-week ook in een andere week dan vorig jaar. En de 90's van vorig jaar oktober ook al gemist. Typisch![]()
[..]
Eh beide eigenlijk![]()
ja hoor die ene bui die over Nederland trekt valt hierquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
Hier ook lenteGisteren in het Vondelpark kleine gansjes gezien
![]()
Maar er komt alweer een partij troep het land in
Buienradar
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Klopt, na de Vitamientjes van vrijdag ben ik een weekje weg. Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Dat zou wel grappig zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel? [afbeelding] zeker?
is dat de buienradar of een luchtfoto uit 1953?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat de buienradar of een luchtfoto uit 1953?
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel? [afbeelding] zeker?
Ah, een weekje MetBart dus, één van de twee top-invalhoeren op 3FM (lijkt me duidelijk wie die andere invaller is, veenstra veenstra natuurlijk).quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!
In zijn eentje bier drinken, chips eten en dubbelzinnige opmerkingen maken tegen zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een one-man-show!
met genoeg bier moet dat wel lukken lijkt mijquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In zijn eentje bier drinken, chips eten en dubbelzinnige opmerkingen maken tegen zichzelf.
Moooiquote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speciaal voor Toad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maargoed, ik ga nu naar bed. Moet er om 7 uur weer uit...![]()
Cool!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!
beterschapquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
Die Michiel mixt de platen soms beter in dan DJ Zandstorm
Ik vind het wel hip.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik die liedjes zo in elkaar mixen geen succes vind..![]()
Maricha zou ons wel even kunnen inlichten of Michielquote:
zie mijn vorige post en jouw volgende reactie daarop, nouja, je vorige, maar op mijn vorige dus de volgendequote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik die liedjes zo in elkaar mixen geen succes vind..![]()
quote:
Michelquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maricha zou ons wel even kunnen inlichten of Michielis vandaag.
![]()
Voor Laughing Matters?quote:
quote:
Nee, die niet, dus je hoeft niet jaloers te zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Voor Laughing Matters?
*jaloers*
Ik ga vanaf morgen ook een beetje proberen denk ik...
quote:
Daarom staatquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie mijn vorige post en jouw volgende reactie daarop, nouja, je vorige, maar op mijn vorige dus de volgende
Heb je daar een speciaal koffertje voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef Seraphina het volgende:
Ah, mooi D.Rose *pakt jaloezie weer in*
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je daar een speciaal koffertje voor?
Natuurlijk! Sla geen aflevering over (lang leven de harddisk recorder)quote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey Maricha
Nog Wie is de mol teruggekeken? En zo ja, wat vond je ervan?
Groen gok ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt raden welke kleur het koffertje heeft.
Hehe ik denk dat je goed zit!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk! Sla geen aflevering over (lang leven de harddisk recorder)
Enne Inge is de mol! Geen twijfel
Maricha, heeft Paul de afgelopen tijd een leuke nieuwe, redelijk dure aankoop gedaan? Zo ja, dan is ie plotsklaps wat rijker geworden. En heeft ie dus gewonnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is!
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is! Jammer dat de finale pas over een week is i.v.m. voetbal. Dan weten we het pas echt...
Vergeet niet dat er ook wel enige kanttekeningen bij de wetenschap achter deze film te zetten zijn he.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren An Inconvenient Truth gekeken! Woah. Of we gaan met z'n allen massaal geld inzamelen voor de biggest fucking boat on the planet, of we gaan nu massaal de film kijken en doen er iets aan voordat het te laat is.
Doen hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Ah, hij draait hier ook
Dan ga ik daar maar eens heen
Natuurlijk verwacht je hele theoriën die een groot 'Ja, maar...' weerleggen maar het is gewoon een feit dat alles aan het broeien is en je merkt het, die wetenschappelijke gegevens daarbij zijn leuk om te weten, maar je merkt dat er iets gaande is met het klimaat en dat vind ik reden genoeg om deze documentaire aan te prijzen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook wel enige kanttekeningen bij de wetenschap achter deze film te zetten zijn he.
Misschien, als ik tijd heb. Maar aangezien ik de ontwikkelingen rondom het klimaat altijd wel gevolgd heb, zal ik de grote lijn van de film al wel weten. Straks eens even naar die site toe. Nu eerst douchequote:
Nog een reden om voetbal niet leuk te vinden..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is! Jammer dat de finale pas over een week is i.v.m. voetbal. Dan weten we het pas echt...
Heb ik ook al op gelet, maar niets opvallends.....quote:Op maandag 5 maart 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Maricha, heeft Paul de afgelopen tijd een leuke nieuwe, redelijk dure aankoop gedaan? Zo ja, dan is ie plotsklaps wat rijker geworden. En heeft ie dus gewonnen.
Ik zal 'ns efkes kiek'n.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef MichielV het volgende:
Hm, m'n avatar ziet er niet zo tof uit... iemand zin en in de gelegenheid m voor mij te resizen?![]()
er wordt naar 'gekieken' lees ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef MichielV het volgende:
Hm, m'n avatar ziet er niet zo tof uit... iemand zin en in de gelegenheid m voor mij te resizen?![]()
*typt en haalt weer weg*quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
maar je merkt dat er iets gaande is met het klimaat en dat vind ik reden genoeg om deze documentaire aan te prijzen.![]()
O dat is idd. leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!![]()
Held, dank!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Cee het volgende:
Hmm, beetje moeilijk ding om te croppen dat plaatje maar hopelijk kun je er wat mee. Als je 'm gebruikt, bewaar 'm even in een account van jezelf dan kan ik hem in de toekomst zonder problemen uit m'n eigen account gooien!
[afbeelding]
en een statische versie
[afbeelding]
A Heroin dan !quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!![]()
Ja daar zijn de stoppels nog wel tenminste.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/page/log/43766/Likken+met+Mika
Iedereen al dit filmpje gechekt?
Sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Niemand die ook aan de nachtjockjes denkt.
Eeeeuhhh hoeraaaaaa ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heroine godverdomme, heroine godverdomme, heroine is een vloek
Nee, zoals ik al zei; niemand die aan die arme nachtjockjes denkt!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry(zit jij ook in "de pool" dan?)
Met suiker graag...quote:
Maar dat vind je leuk tochquote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei; niemand die aan die arme nachtjockjes denkt!
Maar ik kan ook niet.
Ik schijn iets te moeten doen wat jij normaal zou moeten doen
Iemand koffie?
Zwart en sterk graag.quote:
Ja, dat wil je natuurlijk niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet zo vreemdgaan denk ik. Fok!radio is ook on air.
Plaatje toegevoegdquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geen flauw idee wat het is maar het heeft de letters 'choc' dus.![]()
![]()
Jawel.... Sunchaser is er.quote:
Ja, ik geloof het wel.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://archief.parool.nl/artikel?text=veenstra&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=1
quote:U kunt dit artikel bekijken door betaling van 1 euro via uw telefoonrekening.
Mja, Kost 1 euro en dan heb je de plaatjes er niet bij. Een losse Parool kost ook 1 euro. Dan heb je de plaatjes erbij en kun je morgen de vis er in verpakken!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://archief.parool.nl/artikel?text=veenstra&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=1
Maar die ¤1, da's exclusief visquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mja, Kost 1 euro en dan heb je de plaatjes er niet bij. Een losse Parool kost ook 1 euro. Dan heb je de plaatjes erbij en kun je morgen de vis er in verpakken!
Touchéquote:
* Rhanna passed Teddy Chocquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooh. Ziet er lekker uit. Doe d'r mij 'ns eentje.![]()
quote:Sneltekenen op de radio
Hanco Kolk tekende vrijdagnacht bij de muziek van 3FM-dj Michiel Veenstra. Een greep uit het resultaat.
Eline Besselink
HeT tekenen van de strip S1ngle, dagelijks op de strippagina van Het Parool, kost hem zo'n twee uur. Vrijdagnacht had Hanco Kolk slechts een paar minuten de tijd om een tekening te maken. Hij was te gast in de 3FM-studio, waar hij van vier tot half zeven in de ochtend in de radioshow van Michiel Veenstra bij alle liedjes een tekening maakte.
De dag ervoor was er nog lichte paniek: het gaat me nooit lukken! maar achteraf gezien viel het mee. "Ik had wel een dip, zo rond half zes, maar de adrenaline heeft me erdoorheen gejakkerd. Ik zal het zeker vaker doen. Het was gewoon een feestje!" zegt Kolk.
De radio-uitzending, en dus ook de totstandkoming van de prenten, was live te volgen op televisie, op Nederland 3. En al was het een feestje, soms was het toch lastig. "Het nummer van Seven nations army (tekening midden boven) was zo kort, ik had er pas vier toen het nummer klaar was. En ook Prince, bij een ander nummer, heb ik wel eens beter getekend."
Kolk wist van te voren niet welke liedjes gespeeld zouden worden en waarbij hij dus een tekening - in totaal twintig stuks - moest maken. "Sommige liedjes kende ik niet, bijvoorbeeld het nummer 's Nachts van Skik. Het is een prachtig nummer, dat verdrietig begint. Later zingt hij echter dat de nacht bij hem favoriet is. Dan moet je de tekening bijschaven. Toen heb ik de maan een lachend gezichtje gegeven."
Zelf mocht hij ook een nummer uitzoeken, het werd er een van The Dears. "Dat hadden ze niet in hun playlist, dus hebben ze mijn iPodje maar aangesloten."
Een tekening heeft hij weggeven aan een luisteraar. Het nummer Lollipop van Mika (tekening linksonder) zou pas gedraaid worden als iemand belde en voor een webcam een lolly zou eten. "Binnen een half uur hadden we iemand, waanzinnig toch?"
Zij krijgt de tekening, gesigneerd door Hanco Kolk en de dj's Michiel Veenstra en Giel Beelen - hij was op dat nachtelijke uur blijven hangen na zijn eigen radioshow.
Met de klok mee, start linksboven: The Killers (Bones), Seven nations army, Dusty Springfield (I just don't know what to do with myself), Skik ('s Nachts) en Mika (Lollipop).
Dat heb ik nooit (gezien)quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Jaaaa eindelijk iemand die ook bij Chasing Cars telkens aan Grey's Anatomy denkt.![]()
Ach, liever laat dan helemaal niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Seraphina het volgende:
Hey Sirolf, beetje laat, maar alsnog gefeli
Nog 4 minquote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Jaaaa eindelijk iemand die ook bij Chasing Cars telkens aan Grey's Anatomy denkt.Over Grey's gesproken...dat ga ik over 5 minuutjes maar eens weer kijken. Alvast tot morgenss!
Hé en Michiel wat zien ik, ga je de jarige Job uithangen morgen!?
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Hé en Michiel wat zien ik, ga je de jarige Job uithangen morgen!?
VeenstraVeenstra gewoon weer volgens mij, de hele week.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef oor het volgende:
wie is er morgenochtend als vervanger voor ekdome
Hehehe, ik ook hoor (en dat als man...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Jaaaa eindelijk iemand die ook bij Chasing Cars telkens aan Grey's Anatomy denkt.Over Grey's gesproken...dat ga ik over 5 minuutjes maar eens weer kijken. Alvast tot morgenss!
Hey leuk zeg...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even het artikel zelf uit LexisNexis (krantenbank van o.a. mijn school) getrokken.
Afbeeldingen heb ik er -helaas- ook hier niet bij...
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:46 schreef ondeugend het volgende:
Jaaaa same jeans !
Handig trouwens condooms naast de hema rookworsten, kan je meteen oefenen.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
Hier mijn eendje ook weer even spammen, samen met Tinus, de hamster van mijn broer...
[afbeelding]
Echt lief!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
Hier mijn eendje ook weer even spammen, samen met Tinus, de hamster van mijn broer...
[afbeelding]
Awwwwwquote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor, schoolquote:
Valt wel mee volgens mijquote:
Nee, helaas nietquote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef oor het volgende:
zijn die eendjes ook te koop?
Helaas? Gelukkig bedoel je. Op die manier blijven ze natuurlijk zéér exclusief.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Helaas? Gelukkig bedoel je. Op die manier blijven ze natuurlijk zéér exclusief.
oor, probeer maar eens mee te doen aan de popkwis oid. Je moet er wel wat voor doen natuurlijk.
nee voor Veenstraquote:Op maandag 5 maart 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
D.Rose houdt van vooruitkijken blijkbaar.
Nu maar hopen op een neutrale TT.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |