Met een beetje geluk ziet hij het al tijdens de Arbeidsvitaminen, en anders vast wel tijdens MetMichiel.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Daar gaat ie morgenavond wel even op terugkomen vrees ik voor je!![]()
Deze week krijgen we inderdaad weer een VeenstraVeenstra-overload.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ziet hij het al tijdens de Arbeidsvitaminen, en anders vast wel tijdens MetMichiel.
Ik ben best wel heel erg verlegen irl.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:40 schreef Toad het volgende:
[..]
Hoezo opeens verlegen?
En je was zo trots op je stem!
leuk, die schoolfotos
Vertel eens, hoe laat a.s. woensdag? Ik ga niet de hele middag naar zo'n lokaal radiostation luisteren namelijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:47 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel erg verlegen irl.
20.00 uur.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe laat a.s. woensdag? Ik ga niet de hele middag naar zo'n lokaal radiostation luisteren namelijk.
* Toad schrijft het op.quote:
Britney Spears doet poging tot zelfmoordquote:Britney Spears doet poging tot zelfmoord
Britney Spears heeft na eerder nieuws dat ze niet suïcidaal zou zijn toch weer een zelfmoordpoging ondernomen. Mevrouw Spears probeerde zichzelf op te hangen aan een laken terwijl ze de woorden "I am the anti-christ" riep tegen de verschrikte verplegers. De ex-popdiva had voor de zelfmoordpoging ook de cijfers "666" overal op haar hoofd gekalkt.
Britney's manische gedrag heeft familieleden bezorgd gemaakt. Zij zijn bang voor haar gedrag dat ervoor zorgt dat de verpleging in de Promises Clinic in Malibu, Californië een moeilijke tijd heeft.
Speciaal voor Toad:quote:Op maandag 5 maart 2007 00:40 schreef Toad het volgende:
[..]
* Toad schrijft het op.
Je concureert dan met Veenstra Veenstra.
StraksAnnemieke
quote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speciaal voor Toad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maargoed, ik ga nu naar bed. Moet er om 7 uur weer uit...![]()
Als je nu alvast begint met SMSen bij elk programma is de kans een stuk groter hoor.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef Seraphina het volgende:
Mogguh iedereen...
Aaaaaaah ik wil ook kaartjes voor Laughing Matters!!! Aan het einde van de week maar eens een poging wagen dan...
nou...quote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
Zorg jij voor de muziek, dan haal ik de koffiequote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:47 schreef MichielV het volgende:
Moge! Koffie, iemand?
google afbeelding 1quote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo... hehe... even wakker worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |