er wordt naar 'gekieken' lees ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef MichielV het volgende:
Hm, m'n avatar ziet er niet zo tof uit... iemand zin en in de gelegenheid m voor mij te resizen?![]()
*typt en haalt weer weg*quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
maar je merkt dat er iets gaande is met het klimaat en dat vind ik reden genoeg om deze documentaire aan te prijzen.![]()
O dat is idd. leuk!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!![]()
Held, dank!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef Cee het volgende:
Hmm, beetje moeilijk ding om te croppen dat plaatje maar hopelijk kun je er wat mee. Als je 'm gebruikt, bewaar 'm even in een account van jezelf dan kan ik hem in de toekomst zonder problemen uit m'n eigen account gooien!
[afbeelding]
en een statische versie
[afbeelding]
A Heroin dan !quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!![]()
Ja daar zijn de stoppels nog wel tenminste.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
http://www.michielveenstra.nl/page/log/43766/Likken+met+Mika
Iedereen al dit filmpje gechekt?
Sorryquote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
![]()
Niemand die ook aan de nachtjockjes denkt.
Eeeeuhhh hoeraaaaaa ?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heroine godverdomme, heroine godverdomme, heroine is een vloek
Nee, zoals ik al zei; niemand die aan die arme nachtjockjes denkt!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry(zit jij ook in "de pool" dan?)
Met suiker graag...quote:
Maar dat vind je leuk tochquote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei; niemand die aan die arme nachtjockjes denkt!
Maar ik kan ook niet.
Ik schijn iets te moeten doen wat jij normaal zou moeten doen
Iemand koffie?
Zwart en sterk graag.quote:
Ja, dat wil je natuurlijk niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet zo vreemdgaan denk ik. Fok!radio is ook on air.
Plaatje toegevoegdquote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geen flauw idee wat het is maar het heeft de letters 'choc' dus.![]()
![]()
Jawel.... Sunchaser is er.quote:
Ja, ik geloof het wel.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://archief.parool.nl/artikel?text=veenstra&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=1
quote:U kunt dit artikel bekijken door betaling van 1 euro via uw telefoonrekening.
Mja, Kost 1 euro en dan heb je de plaatjes er niet bij. Een losse Parool kost ook 1 euro. Dan heb je de plaatjes erbij en kun je morgen de vis er in verpakken!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://archief.parool.nl/artikel?text=veenstra&SORT=presence&ED=ola&PRD=2y&SEC=%2A&FDOC=1
Maar die ¤1, da's exclusief visquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mja, Kost 1 euro en dan heb je de plaatjes er niet bij. Een losse Parool kost ook 1 euro. Dan heb je de plaatjes erbij en kun je morgen de vis er in verpakken!
Touchéquote:
* Rhanna passed Teddy Chocquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooh. Ziet er lekker uit. Doe d'r mij 'ns eentje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |