quote:
O ja, het hele team is er niet he?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
alleen vrijdagavond is hij er niet.
Michiel is er trouwens al bekend wie Ekstra over neemt ?
Misschien wordt het wel een one-man-show!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Klopt, na de Vitamientjes van vrijdag ben ik een weekje weg. Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Je weet het serieus zelf niet, of wil je het niet verklappen?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Hij houdt niet zo van requestjes draaienquote:Op maandag 5 maart 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
Overigens Michiel, ontvlucht je de requestweek? Want volgens mij was je er destijds tijdens de 80's request ook al niet
Klopt, maar telkens compleet toeval. Dit jaar valt de Request-week ook in een andere week dan vorig jaar. En de 90's van vorig jaar oktober ook al gemist. Typischquote:Op maandag 5 maart 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
Overigens Michiel, ontvlucht je de requestweek? Want volgens mij was je er destijds tijdens de 80's request ook al niet
Eh beide eigenlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je weet het serieus zelf niet, of wil je het niet verklappen?
Of heb je gezegd: 'Ik ben weg, jullie zoeken het maar uit'
Ga jij ook 'maar' een weekje?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:42 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt, maar telkens compleet toeval. Dit jaar valt de Request-week ook in een andere week dan vorig jaar. En de 90's van vorig jaar oktober ook al gemist. Typisch![]()
[..]
Eh beide eigenlijk![]()
ja hoor die ene bui die over Nederland trekt valt hierquote:Op maandag 5 maart 2007 10:52 schreef Againzender het volgende:
Hier ook lenteGisteren in het Vondelpark kleine gansjes gezien
![]()
Maar er komt alweer een partij troep het land in
Buienradar
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:34 schreef MichielV het volgende:
Klopt, na de Vitamientjes van vrijdag ben ik een weekje weg. Volgens mij zit iig Bart vrijdag in Ekstra Weekend, maar met wie...?
Dat zou wel grappig zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel? [afbeelding] zeker?
is dat de buienradar of een luchtfoto uit 1953?quote:
Dat laatstequote:Op maandag 5 maart 2007 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat de buienradar of een luchtfoto uit 1953?
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie doet volgende week eigenlijk MetMichiel? [afbeelding] zeker?
Ah, een weekje MetBart dus, één van de twee top-invalhoeren op 3FM (lijkt me duidelijk wie die andere invaller is, veenstra veenstra natuurlijk).quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!
In zijn eentje bier drinken, chips eten en dubbelzinnige opmerkingen maken tegen zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een one-man-show!
met genoeg bier moet dat wel lukken lijkt mijquote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In zijn eentje bier drinken, chips eten en dubbelzinnige opmerkingen maken tegen zichzelf.
Moooiquote:Op maandag 5 maart 2007 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Speciaal voor Toad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maargoed, ik ga nu naar bed. Moet er om 7 uur weer uit...![]()
Cool!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Arens Arens. Met ondergetekende als topproducer!
beterschapquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:56 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
Die Michiel mixt de platen soms beter in dan DJ Zandstorm
Ik vind het wel hip.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik die liedjes zo in elkaar mixen geen succes vind..![]()
Maricha zou ons wel even kunnen inlichten of Michielquote:
zie mijn vorige post en jouw volgende reactie daarop, nouja, je vorige, maar op mijn vorige dus de volgendequote:Op maandag 5 maart 2007 19:13 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik die liedjes zo in elkaar mixen geen succes vind..![]()
quote:
Michelquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maricha zou ons wel even kunnen inlichten of Michielis vandaag.
![]()
Voor Laughing Matters?quote:
quote:
Nee, die niet, dus je hoeft niet jaloers te zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Voor Laughing Matters?
*jaloers*
Ik ga vanaf morgen ook een beetje proberen denk ik...
quote:
Daarom staatquote:Op maandag 5 maart 2007 19:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zie mijn vorige post en jouw volgende reactie daarop, nouja, je vorige, maar op mijn vorige dus de volgende
Heb je daar een speciaal koffertje voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef Seraphina het volgende:
Ah, mooi D.Rose *pakt jaloezie weer in*
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je daar een speciaal koffertje voor?
Natuurlijk! Sla geen aflevering over (lang leven de harddisk recorder)quote:Op maandag 5 maart 2007 19:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey Maricha
Nog Wie is de mol teruggekeken? En zo ja, wat vond je ervan?
Groen gok ikquote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel kunt raden welke kleur het koffertje heeft.
Hehe ik denk dat je goed zit!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Natuurlijk! Sla geen aflevering over (lang leven de harddisk recorder)
Enne Inge is de mol! Geen twijfel
Maricha, heeft Paul de afgelopen tijd een leuke nieuwe, redelijk dure aankoop gedaan? Zo ja, dan is ie plotsklaps wat rijker geworden. En heeft ie dus gewonnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is!
Voor mij stiekem beter, want nu kan ik me een hele groep (inclusief Paul zelf) de finale gaan kijken!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is! Jammer dat de finale pas over een week is i.v.m. voetbal. Dan weten we het pas echt...
Vergeet niet dat er ook wel enige kanttekeningen bij de wetenschap achter deze film te zetten zijn he.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren An Inconvenient Truth gekeken! Woah. Of we gaan met z'n allen massaal geld inzamelen voor de biggest fucking boat on the planet, of we gaan nu massaal de film kijken en doen er iets aan voordat het te laat is.
Doen hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:30 schreef D.Rose het volgende:
Ah, hij draait hier ook
Dan ga ik daar maar eens heen
Natuurlijk verwacht je hele theoriën die een groot 'Ja, maar...' weerleggen maar het is gewoon een feit dat alles aan het broeien is en je merkt het, die wetenschappelijke gegevens daarbij zijn leuk om te weten, maar je merkt dat er iets gaande is met het klimaat en dat vind ik reden genoeg om deze documentaire aan te prijzen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er ook wel enige kanttekeningen bij de wetenschap achter deze film te zetten zijn he.
Misschien, als ik tijd heb. Maar aangezien ik de ontwikkelingen rondom het klimaat altijd wel gevolgd heb, zal ik de grote lijn van de film al wel weten. Straks eens even naar die site toe. Nu eerst douchequote:
Nog een reden om voetbal niet leuk te vinden..quote:Op maandag 5 maart 2007 19:28 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehe ik denk dat je goed zit!Dat zou betekenen dat je 3FM collega Paul de winnaar is! Jammer dat de finale pas over een week is i.v.m. voetbal. Dan weten we het pas echt...
Heb ik ook al op gelet, maar niets opvallends.....quote:Op maandag 5 maart 2007 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Maricha, heeft Paul de afgelopen tijd een leuke nieuwe, redelijk dure aankoop gedaan? Zo ja, dan is ie plotsklaps wat rijker geworden. En heeft ie dus gewonnen.
Ik zal 'ns efkes kiek'n.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef MichielV het volgende:
Hm, m'n avatar ziet er niet zo tof uit... iemand zin en in de gelegenheid m voor mij te resizen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |