Tja en Coen Swijnenberg zit er ook altijd zo geinteresseerd bij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:34 schreef Sirolf het volgende:
Paul zit onder werktijd een beetje naar Youtube-filmpjes te kijken...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/mar/06/thumb/img4.jpg]afbeelding][/url]
Af en toe denk je inderdaad dat je naar een hangplek kijkt ipv. een radiostudio.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:42 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tja en Coen Swijnenberg zit er ook altijd zo geinteresseerd bij.![]()
Gisteravond ook gehadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:02 schreef Againzender het volgende:
Hm, krijg een uitnodiging om een onderzoek in vullen van Intomart GfK over 3FM. Of ik even de programma's kan beoordelen. Maar natuurlijk
nee hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Seraphina het volgende:
Ben ik de enige die Droog Brood bij C&S totaal niet grappig vind?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:53 schreef Seraphina het volgende:
Ben ik de enige die Droog Brood bij C&S totaal niet grappig vind?
Lol , je hebt me net een heel slecht excuus gegeven om een flesje wijn aan te breken straks.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:05 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
michiel: proficiatik drink er eentje op je vanavond !
lekker hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lol , je hebt me net een heel slecht excuus gegeven om een flesje wijn aan te breken straks.
Ah ik zal ook weer eens mailen voor een request.
Ben nog met mijn toetje bezig. Koffie: zwart en sterk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
lekker heik heb al een glaasje naast me staan nu
Bedankje?? Van wie en waarvoor??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:21 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb nog geen bedankje gezien, of heb ik daar overheen gelezen?
We worden gewoon keihard gedumpt door Veenstraquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van iemand die jarig is voor alle felicitaties
Of doen ze dat niet in die regio?
Ik merk bij mezelf inderdaad ook dat ik af en toe gewoonweg wegzap naar een andere zender. Soms zijn dat eigen MP3tjes, soms KXradio en als ik onderweg zelfs ook weleens Q-Music...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik word trouwens wel steeds geïrriteerder van de C & S -show... het wordt met de dag flauwer en voorspelbaarder
ach dat hoeft toch niet.. heb liever een stuk rijstevlaai,mokkataart,chocoladetaart ofzo..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Van iemand die jarig is voor alle felicitaties
Of doen ze dat niet in die regio?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We worden gewoon keihard gedumpt door Veenstra
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben volgens mij de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef Sirolf het volgende:
Die 'Real Music Real People'-jingle is nog oud.
Coen vergiste zich vanmiddag ook al in de nieuwsfiller. Ze moeten duidelijk nog wennen aan het nieuwe jinglepakket.
Bedankt!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan houd ik nu maar op, want anders snap je het dadelijk helemaal niet meer
ik nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:26 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ach dat hoeft toch niet.. heb liever een stuk rijstevlaai,mokkataart,chocoladetaart ofzo..![]()
![]()
Ik vind 't op zich wel meevallen. Hij is inderdaad wat softer, maar ik vind 'm nog steeds opvallend genoeg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen. Het gaat immers om de Megahit, dat mag je in de jingle wel duidelijk laten merken.
Goedenavond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |