En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.quote:
Weet niet of je het singletje hebt, maar daar staan nog 2 andere versies opquote:Op maandag 5 maart 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.
Dan heb je toch nog tijd zatquote:Op maandag 5 maart 2007 22:00 schreef DaMook het volgende:
Tot de volgende keer allemaal. Ik ga slapen
moet er om 6 uur weer uit zijn
.
nee man, er is hee lveel mooi nederlandstalig gemaakt, moet je wel even terug in de tijdquote:Op maandag 5 maart 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En of ik blij was, ik loop er nu nog van te stuiteren! Het is dat Eric begint met Fall Out Boy, anders had ik Guru Josh wel even opgezet.
Areyoutalkingtome => Gelukkig niet!
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet niet of je het singletje hebt, maar daar staan nog 2 andere versies op
Okay, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee man, er is hee lveel mooi nederlandstalig gemaakt, moet je wel even terug in de tijd
Bij interesse kan ik die wel een keer uploadenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.
Super! ik hou mij absoluut aanbevolen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Bij interesse kan ik die wel een keer uploaden
mijn eend is nog steeds de heuvel niet over gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef Seraphina het volgende:
Hier mijn eendje ook weer even spammen, samen met Tinus, de hamster van mijn broer...
[afbeelding]
Ensign Veenstra, lay in a course to the planet Moron Five. Engage!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, heb alleen de radio edit van Infinity.
Overigens de leraar op de foto van Michiel's oude klas lijkt wel erg veel op zo'n gast uit Star Trek.
[afbeelding]
[afbeelding]
En het gaat dan om de man die boven de letter ' S ' staat afgebeeld.
Da's wel vreemd, ik zou eens informeren bij Marichaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn eend is nog steeds de heuvel niet over gekomen
Stevie Wonder - Happy Birthday?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ensign Veenstra, lay in a course to the planet Moron Five. Engage!
Maaruh, met wat voor een request gaan wij Michiels verjaardag opvrolijken straks?
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau nietquote:Op maandag 5 maart 2007 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's wel vreemd, ik zou eens informeren bij Maricha
ja, dacht ik ook aan, maar is niet echt z'n muziek denk ik?quote:
Past inderdaad niet echt makkelijk door een normale brievenbus, of de postbode moet gaan proppen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau niet
Ik zal eens een vriendelijk mailtje naar Maricha sturen als het mij te lang duurt, volgende week is ze er tenslotte niet
reken toch snel op zo'n drie weken zei ze al door de telefoon, en dat had ze hier ook al eens gezegd, dus ik ben nog niet in paniekquote:Op maandag 5 maart 2007 23:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Past inderdaad niet echt makkelijk door een normale brievenbus, of de postbode moet gaan proppen.
Maar tussen winnen en krijgen zit meestal wel 1 maand hoor, soms wat langer.
Nee, ze zitten wel 'ingedeukt', maar dan nog past het nietquote:Op maandag 5 maart 2007 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
passen die beesten eigenlijk door een standaard brievenbus? Vast niet.... en die stomme postbode hier begrijpt ons belplateau niet
Gewoon morgen ff aansprekenquote:Ik zal eens een vriendelijk mailtje naar Maricha sturen als het mij te lang duurt, volgende week is ze er tenslotte niet
Ik vraag alleen maar kneiters aanquote:Op maandag 5 maart 2007 23:34 schreef Againzender het volgende:
Hebben we niet gewoon een lekkere kneiter die wij hem kunnen aanbieden?
Dat indeuken is meer om bommeldingen vanwege piepende enveloppen te voorkomen lijkt mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, ze zitten wel 'ingedeukt', maar dan nog past het niet
Vind ik ook, al is ze soms iets té zichzelf, waardoor het een beetje op een theekransje gaat lijken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Straks Barbara zeker. Ook wel een leuke DJ, heb het idee dat ze lekker d'r zelf is.
hehehequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:03 schreef Sirolf het volgende:
ROFL, Corton belt zojuist VeenstraVeenstra om 'm te feliciteren met z'n verjaardag!
Eric: "Michiel, gefeliciteerd met je 31e verjaardag."
Michiel: "23e!"
![]()
Aha, de beruchte Arbeidsvitaminentaaart?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |