Nou je het zegt, ik heb de hele dag 3FM aanstaan maar ik herken hem inderdaad niet voordat Joss begint te zingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens vind ik de Megahit jingle nog altijd erg matig. De dame(s) van Soulvation hebben volgens mij de jingle ingezongen, maar het had wel met wat meer power! gemogen.
Precies, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb de hele dag 3FM aanstaan maar ik herken hem inderdaad niet voordat Joss begint te zingen
Heb je Corton gisteren gehoord? die draaide de nieuwe single helemaal! Beetje een crappy kwaliteit, het was een rip? van de BBC ofzo iets. Maar de plaat klonk goed, daar was weinig mis mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Giel liet net de nieuwe van de Artic Monkeys horen bij DWDD. En Wouter Hamel, nederlandse funky jazz zanger.
Maar nu luister ik mee MetMichiel.
Lekker spontaanquote:
Fokken onder het werk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Herkenbare afbeelding op de rechter PC...![]()
[afbeelding]
Marichaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Herkenbare afbeelding op de rechter PC...![]()
[afbeelding]
Dat kan echt niet hoor!quote:
quote:
Gewoon lekker altijd.quote:
Erg he!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef Seraphina het volgende:
Aaaaaaaaaah jongens dat geluid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verschrikkelijk ja, brrrrrrrrrr. Gisteren kon ik het nog wel hebben, maar nu echt niet meer hahaha.quote:
Ik moet het nog vaker horen en kan er echt niet tegen (en ik moet mezelf de schuld geven, want heb zelf verzonnen om het op deze manier te doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, brrrrrrrrrr. Gisteren kon ik het nog wel hebben, maar nu echt niet meer hahaha.
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn badeend een prijs winnen
Oooooooooooooooooh, Maricha! Foei!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik moet het nog vaker horen en kan er echt niet tegen (en ik moet mezelf de schuld geven, want heb zelf verzonnen om het op deze manier te doen)
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.
Wil je je gmail even checken ajb?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij wel, met je badeend. zoveel water gevallen hier, maar de mijne is nog steeds niet naar mij toe komen zwemmen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?
Daar gok ik ook opquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef Seraphina het volgende:
Als ik straks de Counting Crows met Mrs. Potters lullabye aanvraag, gaan ze dat vast niet draaien
Hehe, ik ga denk ik maar voor wat anders...quote:
dank voor de hint, ik check die account niet zo vaak (daar zijn meer FOK!ers achter ondertussenquote:
Mwoh.quote:
Hij staat in de lijst van de classic request in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je wil beweren dat die wel in jullie systeem staat?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Verkapte Maricha-lees-mijn-post-eens-en-vertel-mij-aub-waar-mij-badeend-blijft post?
Ik moet hem nog versturen, dus vooralsnog ligt het aan mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
![]()
Even serieus: ik vertrouw mijn postbode hier gewoon niet. Zal niet de eerste keer zijn dat een interessant pakketje niet aankomt
Van dat systeem daar ga ik kennelijk nooit hoogte krijgenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:27 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Hij staat in de lijst van de classic request in ieder geval. Heb `m natuurlijk ook aangevraagd daar
.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef Seraphina het volgende:
Edit: Sorry, zal niet meer met foto`s van het eendje spammen.
Is eigenlijk al Tinus 2, z`n papa was ook zo lief. En deze eerst helemaal niet! Is ook de verstoten hamster van het nestje. Ach, zo zie je hoe het toch nog goed kan aflopenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Is eigenlijk al Tinus 2, z`n papa was ook zo lief. En deze eerst helemaal niet! Is ook de verstoten hamster van het nestje. Ach, zo zie je hoe het toch nog goed kan aflopen.
jaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik snap het niet, "Het is pas een classic als jij 'm aanvraagt", maar wat nu als ik 'Het busje komt zo' van Höllenboer wil aanvragen? Dan is het een classic?
jammerquote:p.s. niet gevreesd, ik zal een fatsoenlijk lijstje opstellen.
ik ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb (weer) een dance classic aangevraagd
quote:
De mijne is 15 jaar oud, dus met recht classic te noemenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:43 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ook
Heb ook een dancelijst ingestuurd voor volgende week![]()
10 jaar oud van mij ofzoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De mijne is 15 jaar oud, dus met recht classic te noemen
damn, ik bedenk me ineens dat de tijd vliegt, 15 jaar geleden alweer....
Die van vrijdag was zelfs al 17 jaar oud, maar Ekdom was er wel blij mee geloof ikquote:
Hahaha, ja sorry, ik ben wat laat voor mijn doen met mailen. Mail is net de deur uit!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:48 schreef MichielV het volgende:
Waar blijft die Counting Crows mail nou?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Topic? Eh...als ik de radio aan heb staan, luistert ie ook naar 3fm. Dus nu ook.![]()
't is een schande!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Nou refresh ik wel regelmatig de pagina, post er niemand! Nou ja zeg!
Ik zat op jouw post te wachtenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Seraphina het volgende:
Nou refresh ik wel regelmatig de pagina, post er niemand! Nou ja zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |