Jij vloog lekker dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:40 schreef 3lmo het volgende:
Ga NOOOOOOIT in een heli met Sumera. Vroeger, toen ging het nog wel, maar tegenwoordig...![]()
Dat méén je niet!? Je gaat toch wel mee airsoften man! Vind jou nu net zo'n leuke fanatiekelingquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:04 schreef RudyCarell het volgende:
tvp... en ik cancel bij deze mij en mijn kennissen voor airsoften, er komen er steeds meer bij en kom zelf dus wel aan 25 man...
Ja dat is dus ook een reden dat ik dan niet ga... Ik moest mensen reserve gaan zetten die zeker willen... En wil de gewone Boffers gewoon voorrang geven... Heeft niets met jullie te maken iig...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat méén je niet!? Je gaat toch wel mee airsoften man! Vind jou nu net zo'n leuke fanatiekeling![]()
Naja, we zien wel hoe het uiteindelijk loopt, hoeveel man er uiteindelijk meegaat en misschien is er dan nog wel zat plaats voor een groepje vrienden van je.. Wat mij betreft zijn ze van harte welkom!
Ik heb net trouwens een mailtje gestuurd naar Marcel met wat lidmaatschap vraagjes. Als je lid bent kan je namelijk via hun met korting aan AEG's komen, dus ik heb even gevraagd wat een M15 A4 Carbine zou kosten incl sling en goede batterij en idem dito voor de CA36c. Zodra ik antwoord heb hoor je het nog wel van me.
We zitten nog lang niet aan 45 man toch? Ik zou nog even afwachten voordat je definitief afzegd.. Stel we komen aan 30 boffers (wat ik betwijfel) dan is er nog ruimte voor 15 van jouw vrienden, mooi toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook een reden dat ik dan niet ga... Ik moest mensen reserve gaan zetten die zeker willen... En wil de gewone Boffers gewoon voorrang geven... Heeft niets met jullie te maken iig...
Maar ik zit al op 14,,, En komen er nog bij... En de meesten kunnen 19 mei niet...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
We zitten nog lang niet aan 45 man toch? Ik zou nog even afwachten voordat je definitief afzegd.. Stel we komen aan 30 boffers (wat ik betwijfel) dan is er nog ruimte voor 15 van jouw vrienden, mooi toch?
Kef altijd goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Center Speaker van m'n pa gehad
[afbeelding]
Kef Q6
Ik ben heel blij!
Mietje!quote:
ach we zien wel, de datum staat nog niet vast.. en iedereen die zich nu heeft ingeschreven is als animo.. Hoe het uiteindelijk loopt dat zien we wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar ik zit al op 14,,, En komen er nog bij... En de meesten kunnen 19 mei niet...
goeiemorgen kefquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kef altijd goed![]()
@ 3lmo.. de regel is! LAPO is link naar new topic!!! damnit
zoeken sucked ja!
Ja maar het is een jubileum iets... En om dan met zoveel mensen te komen die jul;lie niet kennen is ook weer zoiets... Kijk tuurlijk leuk om met jullie te knallen maar ik wil me vrienden niet teleurstellen als ze niet meekunnen....quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mietje!Je hebt je ook nog niet ingeschreven voor de airsoft animo check.. je gaat toch wel mee heh?
Het moet!Gaan we lachen man!
[..]
ach we zien wel, de datum staat nog niet vast.. en iedereen die zich nu heeft ingeschreven is als animo.. Hoe het uiteindelijk loopt dat zien we wel.
Ik ga iig lid worden, kwam er vandaag achter dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienstDus wat geld betreft zit ik goed.. daarom zou het voor mij mooi zijn als we toch die zondag in Juni kunnen gaan..(dan is het geld zeker binnen) Zaterdag heen, overnachten/feesten.. 9 uur opstaan is idd te doen, dan lekker airsoften en zondag voor 12 uur s'nachts thuis zijn... moet te doen zijn voor een keer.
Als we vroeg in Mei gaan dan is de kans dat ik mijn belastingskapitaaltje nog niet binnen heb en dan heb ik niet mijn volledige uitrusting compleet.. en ik wil dolgraag volle pijp gaan![]()
Donequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:06 schreef Mr_Baus het volgende:
Nu nog ff een linkje naar dit topic in je laatste post van het vorige topic Elmo.. Dan ben je helemaal boffert!
eerste keer wel ontvangen zonder gebruik van geweervet hequote:Op donderdag 1 maart 2007 23:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Done
Dus nu ben ik bijna helemaal boffer, alleen nog fieldfuck![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerste keer wel ontvangen zonder gebruik van geweervet he![]()
quote:
Doet nog steeds een beetje zeer he, de ene week blijven de punten in Rotterdam en de volgende week heb je Wegereefquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef Sickert het volgende:
was jij niet degene die vorige keer de hele avond zat te msn'n?
Woehoequote:
Stiekem ben je een vriend van Volkert v.d. G. en daarover wilden ze je wat vragen stellen. Jij groene communist!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
Ben net gebeld door Mediapark... Ik terug bellen naar 035677911... Hor ik dat het het Mediapark is... Ik googlen is het de NOS... WTF?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef staticdata het volgende:
of ze willen de enige speler van bf 2142 interviewen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Sickert het volgende:
antwoord: Frank
De vraag is dan natuurlijk of het niveau omhoog gegaan is maar als ik de replies zo eens terug lees dan hoef ik daar niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef staticdata het volgende:
tja jij en ijsmuts weg is gewoon killing voor het topic
Dat het een jubileum zou zijn is wel wat overtrokken hoor. Sowieso zijn we daar ruim te vroeg voor en daarnaast is het zo snel na het vorige jubileum (dat erg laat was) dat we het qua extras zeker niet kunnen evenaren. Zie het dus liever meer als gewoon een bijeenkomst. Niet te zwaar aan tillen dus. Ik denk ook niet dat we 20 BoFers mee zullen krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
Ja maar het is een jubileum iets... En om dan met zoveel mensen te komen die jul;lie niet kennen is ook weer zoiets... Kijk tuurlijk leuk om met jullie te knallen maar ik wil me vrienden niet teleurstellen als ze niet meekunnen....
Je bent dronken, je ziet slechtquote:
das waar, ill forgive youquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent dronken, je ziet slecht![]()
Kwaliteit valt wat tegen meer de replies in de vorige topics boden ook niet heel veel mogelijkheden voor geniale replies. Sorry.
Ik ben de komende drie dagen weg maar vanaf zondagavond weer op volle kracht aanwezigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
das waar, ill forgive yougelukkig kunnen we binnekort weer topic ownen, nu die mojito's eruit pissen en slapen
![]()
Niet verkeerd idd! Maar ik heb dan toch liever de G36cquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef RudyCarell het volgende:
Vette gun Buas http://www.redwolfairsoft(...)tDetail?prodID=22277
Heel mooi, heb je de bijpassende front en surround speakers er ook bij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Center Speaker van m'n pa gehad
[afbeelding]
Kef Q6
Ik ben heel blij!
Waarom denk je dat er hier sommige mensen svanonds BF2 spelen :quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef 3lmo het volgende:
Baus da's wel pimpin'
Stom dat er niet zo vaak mensen 's nachts mee spelen, juist dan is het leuk!
Nachtmissies zijn alleen voor AA leden.. Zoek maar eens naar de prijs van een Zeiss Orion..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef 3lmo het volgende:
Baus da's wel pimpin'
Stom dat er niet zo vaak mensen 's nachts mee spelen, juist dan is het leuk!
Wordt aangewerkt, globaal is alles wel in orde, maar er moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
Niels,
Twee puntjes die ik net op je site zie
Bij de film fastfood staat er een tekstje verkeerd, de code staat er nog voor.
En punt twee, lijkt he mij wel makkelijk als de plaatjes die je aan de linker kant laat zien, klikbaar zijn zodat je daar naar toe kan
Edit: Puntje 3. denk dat een prominentere plek van de link naar de trailers ook kan zorgen dat de mensen sneller komen. zo kunnen ze en het verhaaltje lezen en gelijk doorgelinkt worden naar de trailer.
En de hele topic aangemeld als leden van een toekomstige extremistische Christelijke Al Quaidaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:00 schreef Mr_Baus het volgende:
<pimp>
Baus zijn uitrusting even op een rijtje
Opsvest van Arktis (in bezit)
[afbeelding]
Sidearm KWA Glock 18c + 2 patroonhouders (in bezit)
[afbeelding]
Nieuw tactical beenholster van Strike (nog aan te schaffen)
[afbeelding]
Wiley XL1 ballistic bril (ben hem al tijdje kwijt, niet vinden is nieuwe halen)
[afbeelding]
En dan natuurlijk de nieuw aan te schaffen AEG, eventueel al met kijker.. dat moet het kostenplaatje uitwijzen, en of het geld van de belasting op tijd binnen is voor de eerst volgende airsoftmeet.
(het wordt vrijwel zeker de M15 A4 carbine van hierboven)
Natuurlijk de NL woodland kleertjes die ik deze keer wel ga meenemen
En als ik in een gekke bui ben, dan neem ik mijn tasje mee incl wat ballast om het moeilijk te maken![]()
Berghaus cyclops2 Vulcan
[afbeelding]
Ik heb ook nog wat suprisesMaar dan moet ik eerst met Frisso overleggen of dat wel mag en kan
![]()
</pimp>
Hebben jullie er ook zoveel zin in?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:23 schreef BattleLies het volgende:
Enne .. Vandaag over 3 weken gaan Jp en ik TROUWEN!!!
Ja het is verdacht stil hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef staticdata het volgende:
saaie boel hier!
Je posts beginnen steeds meer op die van I-Spy te lijken... erg verdachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super geil, zit nu tussen 200 poolse vrouwen in waarvan er minstens 150 super lekker zijn![]()
![]()
http://www.russianeuro.com/dutch/Member_Summary.cfm?want=1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super geil, zit nu tussen 200 poolse vrouwen in waarvan er minstens 150 super lekker zijn![]()
![]()
Geen foto's dus geloven doen we je nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
Doet het niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://www.russianeuro.com/dutch/Member_Summary.cfm?want=1
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
Zeg is het vanavond eigenlijk weer zo'n Fight Night? Dan kom ik nog wel ff langs![]()
nou weet je dat je je vriendin kan volschietenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
nee niet meer, vind het best zo eerlijk gezegd, zo vaak ben ik ook weer niet onlinequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef staticdata het volgende:
uhm nee & nee vrees ik
ik weet niet of niels de rechten ervoor heeft
Moet het wel voor half 7 of na 21:00 hoor ik net... Ga me wasmachine halen...quote:
M'n telefoon gaat dat net niet trekken.. Anders had ik dat onderweg wel ff gedaan voor je..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef BugWorks het volgende:
Server vullen!!
Voor de personen die in de positie zitten om dat te kunnen doen.
en wat doet ie, hij gaat achter zijn computer zitten typenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zet hem nu wel over... Is dat goed hij is toch leeg...
AEG prijzen bij hun zijn vergelijkbaar met de prijzen van airsoft-one..quote:Voor aanstaande leden geef ik altijd tips en ik raad je de CA36c af (veel min-punten!)
De M15A4 van CA is een goede keuze..
De CQB of SPR zijn de betere Aeg's die er nu zijn en er zit standaard al een RIS unit op
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef Mr_Baus het volgende:
@ RudyCarell
Ik heb net een mailtje terug van AA.
[..]
AEG prijzen bij hun zijn vergelijkbaar met de prijzen van airsoft-one..
Het wordt voor mij dus een CA M15A4 Tact.Carbine (kost 259 euro bij AA als je lid bent)
da's niks, Ducky heeft dit als keukengereiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nachtmissies zijn alleen voor AA leden.. Zoek maar eens naar de prijs van een Zeiss Orion..
Ik was trouwens mijn mesje vergeten
[afbeelding]
Die gaat ook mee, Knive kills is niet echt een optie.. maar dan lijk ik een stuk enger.. Art of War![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:39 schreef EvilDucky het volgende:
Dan heb je mijn kanon nog niet eens gezien. Die is pas eng!
Jij komt toch wel Pokeren he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
FF blijft toch gewoon aan. We zetten IO alleen uit en wat andere maps erbij
Het liefst geen Oman, aangezien die de vorige keer voor heel veel problemen heeft gezorgd incl leegloop.
Maar ik ben er vanavond helaas zelf niet bij, dus als jullie toch Oman willen dan kan dat, maar jullie zijn gewaarschuwd
Veel plezier vanavond
dan doe je toch gewoon je roze pakje aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij komt toch wel Pokeren he?
Ik kom dit keer niet in Pokeroutfit. Colbert moet gestoomd worden en m'n andere pas ik niet meer
heb nog steeds geen antwoord op iemand verstand er van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef dekkered het volgende:
iemand een idee hoe ik tekst moet invoegen in een gemaakte website bij dreamweaver?
copy pastequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb nog steeds geen antwoord op iemand verstand er van?
mijn broer werkt de hele dag met DreamWeaver.......maar heb geen zin om 'm te bellenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
asjeblieftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
mijn broer werkt de hele dag met DreamWeaver.......maar heb geen zin om 'm te bellen![]()
in de puntquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef staticdata het volgende:
ligt het nou aan mij of kan je het met 1 google zoekpoging gewoon vinden wat je vraagt dekkered.
de link ziet hier in het bericht verstopt
ik wil alleen dat ik gewoon mijn site zelf hou en dat ik er op type en dat het voor de rest geen bijwerkingen heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:23 schreef staticdata het volgende:
DAT kan toch als je die text editor bar toevoegd
wat vin je raar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:00 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waarom heb je altijd van die rare msn namen kogel?
nou wat staat er? allemaal tekentjes en de persuit of perfection, [20 dagen]quote:
zijn alleen maar streepjes en wat smyliesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nou wat staat er? allemaal tekentjes en de persuit of perfection, [20 dagen]
je kan toch gewoon kogel zetten, das nog kool ook!
en ik ga trouwens niet terug msn whehe, ben met de vrouw al bezig![]()
benk jarigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:08 schreef IJsmuts het volgende:
ow en wat is er dan over 20 dagen?
ow voor wie dan? je ex ofzo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:11 schreef dekkered het volgende:
ja boeie staat er ook niet voor jou in
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:50 schreef IJsmuts het volgende:
kon je lekker pwnen!
O, Gefeli! Pokerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:39 schreef BattleLies het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1: JP
2. Lies
3. Frank B
4. Sjoerd
5. Jorrit
6. Frank M. (onze Frank)
7. Tinus
8. Pol
9. Sandra
10. Johan
![]()
![]()
![]()
nee alleen je ervaring, lijkt me erg indrukkwekkend. wil ik ook nog een keer naar toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:55 schreef IJsmuts het volgende:
Morguh![]()
zo naar Auswitch, nog behoefte aan foto's? dan neem ik mn cameraatje mee
we zijn geen helpdeskquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hij bedoeld afgeschoten..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:47 schreef staticdata het volgende:
hebbie nog een disco sfeertje
maaruh wordt je aangeschoten van bof dan
Nee, maar dat ik nog nuchter genoeg was om te kunnen gamenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:47 schreef staticdata het volgende:
hebbie nog een disco sfeertje
maaruh wordt je aangeschoten van bof dan
dan heb je het ook niet leuk gehad dusquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:21 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, maar dat ik nog nuchter genoeg was om te kunnen gamen![]()
* Incolumis is trendsetterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef BugWorks het volgende:
U hebt gezocht op piew:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Nee zat in Bornsestraat met wat vrienden bij een vriend thuis, was wel gezellig alleen de films waren te ingewikkeld om nog goed te kunnen volgen als men de helft mist...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je het ook niet leuk gehad dus
Shamrock, De Waag of Nielz?
nou, vanochtend dus eerst naar Auswitch. Geen entre geld, alleen 3zlt voor een boekje met plattegrond, tekst en uitleg. Het was grauw en regenachtig, er hing dus een droevig sfeertje wat perfect bij het kamp past....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee alleen je ervaring, lijkt me erg indrukkwekkend. wil ik ook nog een keer naar toe.
en het hefet nog wel een klote tt ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:54 schreef Sumera het volgende:
Tsjonge we doen wel lang met dit topic o,0
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef BugWorks het volgende:
koelkast die bierblikjes kan gooien!
Lijkt me wel wat voor Ferdi,Frank,Jorrit,Jp,IJsmuts en de andere bierders![]()
echt??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
met wat kleine aanpassingen kandie ook wel blikjes fristie gooien![]()
heb hem mijn aimbot gegevenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef staticdata het volgende:
uRSEL, nee hoor goed gedaan
hoevaak ik door jou niet ben neergeschoten... minimaal 7 keer
werkt alleen bij 2nd luitent en lagerquote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef staticdata het volgende:
Wat doe je, mijn koelkast.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:17 schreef BugWorks het volgende:
koelkast die bierblikjes kan gooien!
Lijkt me wel wat voor de zuiplappen hier![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef staticdata het volgende:
Whehe.. Dat is volgens mij wel het ergste dat je vandaag de dag kan overkomen in BF2..quote:
Doe de groeten aan escape..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Vanavond weer lekker een biertje drinken!!![]()
En dan naar Trance Energy![]()
Veel boem boem plezierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens mij hallucineer jij, ik kan me niet herinneren dat ik ursel met een wapen heb rond zien rennen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:16 schreef staticdata het volgende:
Misschien kom ik je wel tegenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
En mooi in stijl voor de volgende pokeravond!!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo heb een pak voor de bruiloft gekocht!Met lichtroze overhemd, geheel in BoF! Stijl
Zeker!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:59 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En mooi in stijl voor de volgende pokeravond!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:31 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Volgens mij hallucineer jij, ik kan me niet herinneren dat ik ursel met een wapen heb rond zien rennen.
[afbeelding]
![]()
![]()
Kun je beter voor plek 3 gaan..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker!Volgende keer ga ik voor plaats 4!
![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kun je beter voor plek 3 gaan..![]()
Maar je hebt top gespeeld! Ik dacht aanvankelijk dat je de dedicated dealer zou worden maar dat viel enorm mee! Stiekem geoefend zeker.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:37 schreef Suikermais het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'T was een Audi RS6. Bestuurder heeft 't overleefd. Die had zekers een engeltje op z'n schouders zitten die dag !!
Nu weet ie waarom, altijd de gordel om.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef jpjedi het volgende:
knip
Zo noemen ze zo'n "bf2" verschijnsel nu eenmaalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:22 schreef ursel het volgende:
Ik vind je naam van die image wel ver gaan hoor..
http://members.home.nl/bugworks/Images/BoF/ursel_zombie.jpg
roflmaoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef BugWorks het volgende:
Foei foei elmo, dat je jeseksfilmpjes op internet plaatst![]()
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=238972
Haha geniaalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef BugWorks het volgende:
damn, dan heb je echt geen fuck te doen, als je zo google.maps gaat afzoekenquote:Op zondag 4 maart 2007 10:07 schreef Suikermais het volgende:
Morgûh...
38°13'36.38N, 112°17'56.59W - Google Maps
Kruisraket ?
Lol, dit is wel een filmpje van mij. Ging met wat vrienden naar snackbar tijdens lanparty...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef BugWorks het volgende:
ben ik nou gek of heb je dat filmpje verkeerd om gepostquote:Op zondag 4 maart 2007 10:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Lol, dit is wel een filmpje van mij. Ging met wat vrienden naar snackbar tijdens lanparty...![]()
http://youtube.com/watch?v=biXUa7KIZ4I
Ooh ik ben afgelopen dinsdagavond nog langs geweest op de serverquote:Op zondag 4 maart 2007 13:28 schreef 3lmo het volgende:
Battlelies waarom zie ik jou nooit eens verschijnen op de server?
mooi we gaan zelf wel...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:09 schreef BattleLies het volgende:
Ps. Kijken we allemaal ff HIER! (nieuwe info en datum bepaald)
quote:
en hebbie d'r voor de trein gegooidquote:Op zondag 4 maart 2007 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
![]()
Heb je niet gezienWel die Friese
maar dat kwam door sms anders vind of zie je elkaar nooit.
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
en hebbie d'r voor de trein gegooid
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Fynrd - Roda JC 0-1
Goal (57. Cissé)
![]()
Haha nee dat nietquote:Op zondag 4 maart 2007 15:52 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geef maar toe, je zat er 56 minuten te F5-en hopend op dit moment..
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Hebbie ze eindelijk alle 150 afgewerkt..![]()
quote:
3:06 PM 3/04/07Pascal Ruche (p_ruche@hotmail.com)
To: Daan van Gorp (daan.1997@hotmail.com)
Subject: RE:
ja is goed, trek je broek maar vast uit dan kom ik eraan
--------------------------------------------------------------------------------
From: daan.1997@hotmail.com
To: p_ruche@hotmail.com
Subject:
Date: Sun, 4 Mar 2007 14:42:55 +0100
wil jij met mij
--------------------------------------------------------------------------------
Publiceer JOUW leven online met Windows Live Spaces: weblog, foto, video en muziek! Het is gratis!
Zijn familie denkt hier weliswaar anders over maar Daan vertelde: 'hier voelde ik me één met de natuur'.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef Mr_Baus het volgende:
http://radio2prod.vrt.be/detailpagina.cfm?id=6292&programma=vakantieboek
Daan in Frankrijk
nee nee wees niet bang, ill stick with Uquote:Op zondag 4 maart 2007 16:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
heej ijs geen kinder porno met andere he![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Zijn familie denkt hier weliswaar anders over maar Daan vertelde: 'hier voelde ik me één met de natuur'.![]()
quote:Daan van Gorp (daan.1997@hotmail.com) +Add contact
Subject: (No Subject)
weet jij waar ik woon
Publiceer JOUW leven online met Windows Live Spaces: weblog, foto, video en muziek! Het is gratis! Het is gratis!
wat is email recallen?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kut man, kan geen email recallen met hotmail
![]()
quote:Nederland gaat Discogirls & Discodudes! Geloof er zelf aan want je vrienden
Pwned (kaasboerin007@hotmail.com) gingen je al voor!
Ontdek de fantasiewereld die Discogirls heet
quote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Mijn god, is het email fuck dag vandaag ofzo?
Ik krijg net ook een mailtje, wel van iemand die ooit in mijn contactlijst heeft gestaan geloof ik.. dat kan wel kloppen.
Met een uitnodiging voor discogirls & discodudes![]()
Staat er in dat mailtje;
[..]
Dat is Foxie!
Foxie de Discodude!
dat is iets van 3maanden geleden ofzoquote:Op zondag 4 maart 2007 16:23 schreef Mr_Baus het volgende:
Mijn god, is het email fuck dag vandaag ofzo?
Ik krijg net ook een mailtje, wel van iemand die ooit in mijn contactlijst heeft gestaan geloof ik.. dat kan wel kloppen.
Met een uitnodiging voor discogirls & discodudes![]()
Staat er in dat mailtje;
[..]
Dat is Foxie!
Foxie de Discodude!
quote:Daan van Gorp (daan.1997@hotmail.com) +Add contact
Subject: wil jij sexs
wil jij sexs met mij kom naar lochemstraat 20
In 2 tellen een webpagina voor je foto's: makkelijk en gratis met Windows Live Spaces
ijs, ik moet je wat bekenen...quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef IJsmuts het volgende:
whehe foxy de disco dude![]()
heb er ook weer eentje!![]()
[..]
Dit is wel fokkin vaag enzo hoor.. Of iemand zit je te fucken, of je hebt een pedohunter achter je aarsch aan, of dit kind is heel erg maf..quote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef IJsmuts het volgende:
whehe foxy de disco dude![]()
heb er ook weer eentje!![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens IP adresje posten?I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
whehe, dan kom ik welquote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ijs, ik moet je wat bekenen...
Ben ik die daan![]()
hoe doe je dat??quote:Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef Mr_Baus het volgende:
Doe eens IP adresje posten?
is dit alleen voor outlook ofzo? ben nu niet achter mn eigen computer en heb alleen webmail...moeten dus nog ff wachte....quote:Op zondag 4 maart 2007 16:45 schreef Mr_Baus het volgende:
Staat in de header van je email berichten.. Als je dat nog niet hebt ingesteld dan ga je naar instellingen, Weergave instellingen voor Email, en dan bij Berichtkoppen "Geavanceerd" aanklikken
nee voor hotmail..quote:Op zondag 4 maart 2007 16:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is dit alleen voor outlook ofzo? ben nu niet achter mn eigen computer en heb alleen webmail...moeten dus nog ff wachte....
here you goquote:Op zondag 4 maart 2007 16:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
nee voor hotmail..
Ik gebruik geen outlook
quote:MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [84.24.239.241]
Received: from bay0-omc2-s18.bay0.hotmail.com ([65.54.246.154]) by bay0-imc3-s40.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.2444); Sun, 4 Mar 2007 07:19:52 -0800
Received: from BAY125-W18 ([65.55.130.53]) by bay0-omc2-s18.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.2668); Sun, 4 Mar 2007 07:19:43 -0800
X-Message-Info: LsUYwwHHNt0+wVXwWifHdx8iy4axSuLNn5DOUZORDgI=
Return-Path: daan.1997@hotmail.com
X-OriginalArrivalTime: 04 Mar 2007 15:19:43.0998 (UTC) FILETIME=[898659E0:01C75E70]
en is het dus niet foxy....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Tilburg.. Dan moet dat adres en tel nummer ook haast wel kloppen..
Jij bent de allereerste die een Hammerli een kanon noemtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:39 schreef EvilDucky het volgende:
Dan heb je mijn kanon nog niet eens gezien. Die is pas eng!
heb ff gereplied dat hij moet ophouden, NAW gegevens erin gezet....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
Tilburg.. Dan moet dat adres en tel nummer ook haast wel kloppen..
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 4 maart 2007 17:14 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heb ff gereplied dat hij moet ophouden, NAW gegevens erin gezet....
Meer:quote:
heb je het wel leuk gehadquote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
HomosNog niet eens een topic vol en ik ben drie dagen weggeweest
het vraagt wel om een groepreplyquote:Op zondag 4 maart 2007 17:44 schreef FJD het volgende:
HomosNog niet eens een topic vol en ik ben drie dagen weggeweest
Ben bezig Ariequote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef Silver_Shark het volgende:
het vraagt wel om een groepreply
deze blijft nog wel een dagje staan, de volgende is er in een halve dag wel weer doorheen....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben bezig Ariemaar wacht even tot t volgende topic
Wie zegt dat ik daaraan refereerde?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Jij bent de allereerste die een Hammerli een kanon noemt![]()
Oh dus jij bent er morgen ook weer?quote:Op zondag 4 maart 2007 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
deze blijft nog wel een dagje staan, de volgende is er in een halve dag wel weer doorheen....
Jullie hebben me gemist hequote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Silver_Shark het volgende:
FJD is er en de posts schieten gelijk omhoog
2 tieten ertussen en is iedereen weer blijquote:Op zondag 4 maart 2007 18:14 schreef staticdata het volgende:
ik sta erop dat ie vanavond dicht gaat!, kijk 3 springende katten op rij
Je vergeet het bier!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef IJsmuts het volgende:
2 tieten ertussen en is iedereen weer blij
euhquote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef staticdata het volgende:
moeders nooit gezegd dat je niet mag liegen
show usquote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef staticdata het volgende:net 2 rondes van 200+ 75 kills en 16 keer dood
Ah je hebt dus gekotst!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:16 schreef IJsmuts het volgende:
ik drink niet meer, mag iemand anders doen
Waar IJs over Poolse vrouwen kotst!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:18 schreef IJsmuts het volgende:
wat wordt de nieuwe TT??
pas maar op, anders zet ik je in de TTquote:Op zondag 4 maart 2007 18:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ah je hebt dus gekotst!
Dat riep ik ook altijd als ik de avond ervoor over m'n nek was gegaan
Wat ga je verzinnen danquote:Op zondag 4 maart 2007 18:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
pas maar op, anders zet ik je in de TT![]()
en dicht!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef IJsmuts het volgende:
Het Grote BoF BF2 Topic,Waar FJD Bijna Een Muts Heeft Gepakt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |