quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:23 schreef BattleLies het volgende:
Enne .. Vandaag over 3 weken gaan Jp en ik TROUWEN!!!
Ja het is verdacht stil hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:54 schreef staticdata het volgende:
saaie boel hier!
Je posts beginnen steeds meer op die van I-Spy te lijken... erg verdachtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super geil, zit nu tussen 200 poolse vrouwen in waarvan er minstens 150 super lekker zijn![]()
![]()
http://www.russianeuro.com/dutch/Member_Summary.cfm?want=1quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
ik ben super geil, zit nu tussen 200 poolse vrouwen in waarvan er minstens 150 super lekker zijn![]()
![]()
Geen foto's dus geloven doen we je nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
Doet het niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:50 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://www.russianeuro.com/dutch/Member_Summary.cfm?want=1
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
Zeg is het vanavond eigenlijk weer zo'n Fight Night? Dan kom ik nog wel ff langs![]()
nou weet je dat je je vriendin kan volschietenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
nee niet meer, vind het best zo eerlijk gezegd, zo vaak ben ik ook weer niet onlinequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:42 schreef staticdata het volgende:
uhm nee & nee vrees ik
ik weet niet of niels de rechten ervoor heeft
Moet het wel voor half 7 of na 21:00 hoor ik net... Ga me wasmachine halen...quote:
M'n telefoon gaat dat net niet trekken.. Anders had ik dat onderweg wel ff gedaan voor je..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef BugWorks het volgende:
Server vullen!!
Voor de personen die in de positie zitten om dat te kunnen doen.
en wat doet ie, hij gaat achter zijn computer zitten typenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:42 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef RudyCarell het volgende:
Ik zet hem nu wel over... Is dat goed hij is toch leeg...
AEG prijzen bij hun zijn vergelijkbaar met de prijzen van airsoft-one..quote:Voor aanstaande leden geef ik altijd tips en ik raad je de CA36c af (veel min-punten!)
De M15A4 van CA is een goede keuze..
De CQB of SPR zijn de betere Aeg's die er nu zijn en er zit standaard al een RIS unit op
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:23 schreef Mr_Baus het volgende:
@ RudyCarell
Ik heb net een mailtje terug van AA.
[..]
AEG prijzen bij hun zijn vergelijkbaar met de prijzen van airsoft-one..
Het wordt voor mij dus een CA M15A4 Tact.Carbine (kost 259 euro bij AA als je lid bent)
da's niks, Ducky heeft dit als keukengereiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:18 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Nachtmissies zijn alleen voor AA leden.. Zoek maar eens naar de prijs van een Zeiss Orion..
Ik was trouwens mijn mesje vergeten
[afbeelding]
Die gaat ook mee, Knive kills is niet echt een optie.. maar dan lijk ik een stuk enger.. Art of War![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:39 schreef EvilDucky het volgende:
Dan heb je mijn kanon nog niet eens gezien. Die is pas eng!
Jij komt toch wel Pokeren he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
FF blijft toch gewoon aan. We zetten IO alleen uit en wat andere maps erbij
Het liefst geen Oman, aangezien die de vorige keer voor heel veel problemen heeft gezorgd incl leegloop.
Maar ik ben er vanavond helaas zelf niet bij, dus als jullie toch Oman willen dan kan dat, maar jullie zijn gewaarschuwd
Veel plezier vanavond
dan doe je toch gewoon je roze pakje aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij komt toch wel Pokeren he?
Ik kom dit keer niet in Pokeroutfit. Colbert moet gestoomd worden en m'n andere pas ik niet meer
heb nog steeds geen antwoord op iemand verstand er van?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:01 schreef dekkered het volgende:
iemand een idee hoe ik tekst moet invoegen in een gemaakte website bij dreamweaver?
copy pastequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb nog steeds geen antwoord op iemand verstand er van?
mijn broer werkt de hele dag met DreamWeaver.......maar heb geen zin om 'm te bellenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
heb nog steeds geen antwoord op iemand verstand er van?
asjeblieftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:17 schreef Suikermais het volgende:
[..]
mijn broer werkt de hele dag met DreamWeaver.......maar heb geen zin om 'm te bellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |