quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eerste keer wel ontvangen zonder gebruik van geweervet he![]()
quote:
Doet nog steeds een beetje zeer he, de ene week blijven de punten in Rotterdam en de volgende week heb je Wegereefquote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:55 schreef Sickert het volgende:
was jij niet degene die vorige keer de hele avond zat te msn'n?
Woehoequote:
Stiekem ben je een vriend van Volkert v.d. G. en daarover wilden ze je wat vragen stellen. Jij groene communist!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef RudyCarell het volgende:
Ben net gebeld door Mediapark... Ik terug bellen naar 035677911... Hor ik dat het het Mediapark is... Ik googlen is het de NOS... WTF?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:31 schreef staticdata het volgende:
of ze willen de enige speler van bf 2142 interviewen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:07 schreef Sickert het volgende:
antwoord: Frank
De vraag is dan natuurlijk of het niveau omhoog gegaan is maar als ik de replies zo eens terug lees dan hoef ik daar niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:24 schreef staticdata het volgende:
tja jij en ijsmuts weg is gewoon killing voor het topic
Dat het een jubileum zou zijn is wel wat overtrokken hoor. Sowieso zijn we daar ruim te vroeg voor en daarnaast is het zo snel na het vorige jubileum (dat erg laat was) dat we het qua extras zeker niet kunnen evenaren. Zie het dus liever meer als gewoon een bijeenkomst. Niet te zwaar aan tillen dus. Ik denk ook niet dat we 20 BoFers mee zullen krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:49 schreef RudyCarell het volgende:
Ja maar het is een jubileum iets... En om dan met zoveel mensen te komen die jul;lie niet kennen is ook weer zoiets... Kijk tuurlijk leuk om met jullie te knallen maar ik wil me vrienden niet teleurstellen als ze niet meekunnen....
Je bent dronken, je ziet slechtquote:
das waar, ill forgive youquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent dronken, je ziet slecht![]()
Kwaliteit valt wat tegen meer de replies in de vorige topics boden ook niet heel veel mogelijkheden voor geniale replies. Sorry.
Ik ben de komende drie dagen weg maar vanaf zondagavond weer op volle kracht aanwezigquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:28 schreef IJsmuts het volgende:
das waar, ill forgive yougelukkig kunnen we binnekort weer topic ownen, nu die mojito's eruit pissen en slapen
![]()
Niet verkeerd idd! Maar ik heb dan toch liever de G36cquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:53 schreef RudyCarell het volgende:
Vette gun Buas http://www.redwolfairsoft(...)tDetail?prodID=22277
Heel mooi, heb je de bijpassende front en surround speakers er ook bij?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nieuwe Center Speaker van m'n pa gehad
[afbeelding]
Kef Q6
Ik ben heel blij!
Waarom denk je dat er hier sommige mensen svanonds BF2 spelen :quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef 3lmo het volgende:
Baus da's wel pimpin'
Stom dat er niet zo vaak mensen 's nachts mee spelen, juist dan is het leuk!
Nachtmissies zijn alleen voor AA leden.. Zoek maar eens naar de prijs van een Zeiss Orion..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:53 schreef 3lmo het volgende:
Baus da's wel pimpin'
Stom dat er niet zo vaak mensen 's nachts mee spelen, juist dan is het leuk!
Wordt aangewerkt, globaal is alles wel in orde, maar er moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:54 schreef staticdata het volgende:
Niels,
Twee puntjes die ik net op je site zie
Bij de film fastfood staat er een tekstje verkeerd, de code staat er nog voor.
En punt twee, lijkt he mij wel makkelijk als de plaatjes die je aan de linker kant laat zien, klikbaar zijn zodat je daar naar toe kan
Edit: Puntje 3. denk dat een prominentere plek van de link naar de trailers ook kan zorgen dat de mensen sneller komen. zo kunnen ze en het verhaaltje lezen en gelijk doorgelinkt worden naar de trailer.
En de hele topic aangemeld als leden van een toekomstige extremistische Christelijke Al Quaidaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:00 schreef Mr_Baus het volgende:
<pimp>
Baus zijn uitrusting even op een rijtje
Opsvest van Arktis (in bezit)
[afbeelding]
Sidearm KWA Glock 18c + 2 patroonhouders (in bezit)
[afbeelding]
Nieuw tactical beenholster van Strike (nog aan te schaffen)
[afbeelding]
Wiley XL1 ballistic bril (ben hem al tijdje kwijt, niet vinden is nieuwe halen)
[afbeelding]
En dan natuurlijk de nieuw aan te schaffen AEG, eventueel al met kijker.. dat moet het kostenplaatje uitwijzen, en of het geld van de belasting op tijd binnen is voor de eerst volgende airsoftmeet.
(het wordt vrijwel zeker de M15 A4 carbine van hierboven)
Natuurlijk de NL woodland kleertjes die ik deze keer wel ga meenemen
En als ik in een gekke bui ben, dan neem ik mijn tasje mee incl wat ballast om het moeilijk te maken![]()
Berghaus cyclops2 Vulcan
[afbeelding]
Ik heb ook nog wat suprisesMaar dan moet ik eerst met Frisso overleggen of dat wel mag en kan
![]()
</pimp>
Hebben jullie er ook zoveel zin in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |