quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TT!
Net weer een heerlijk stukje gebak gehad![]()
Ein opdracht, Ein betrieb, Ein Afstudeerfuhrer!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Xtreem het volgende:
Afstuderen macht frei
Ik had er nog een 9,6 voor gehaald ook.. Het was dan ook MAVO C niveau. Later ook nog op D niveau moeten doen, dat was dan weer een 7,5quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: heerlijk, zo'n fout en niet te verstaan accent
Met mij gaat het goed hoor.. Het zal wel minder zijn als je een Waal krijgt.. Vlaams met een Frans accent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, gelukkig geef ik Nederlands, en zal dat probleem niet komen! Alleen zou het een Belg kunnen zijn, maar dat is niet zo!Het komt helemaal goed dus!
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Even verder gaan waar mee ik bezig was
[..]
Ik had er nog een 9,6 voor gehaald ook.. Het was dan ook MAVO C niveau. Later ook nog op D niveau moeten doen, dat was dan weer een 7,5
mavo.
[..]
Met mij gaat het goed hoor.. Het zal wel minder zijn als je een Waal krijgt.. Vlaams met een Frans accent..
Ik ga nu de helpfile een facelift geven.. Pff.. 170 pagina's controleren op fouten.. screenshots maken etc..
Kreeg deze week ook 2 keer gebak aangeboden i.v.m jubileum ofzo, het was alleen spijtig dat het niet te vreten was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TT!
Net weer een heerlijk stukje gebak gehad![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ein opdracht, Ein betrieb, Ein Afstudeerfuhrer!
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Heb ik wat gemist trouwens.. TT ?
Topic titelquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Heb ik wat gemist trouwens.. TT ?
Ja, hoor. Heftige film. Kijk hier maar eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:05 schreef Goover het volgende:
@lienelien, ik ken de film niet, klinkt een beetje dramatisch.. heb je jezelfs wel beetje vermaakt? (lees: was het de moeite van het wachten waard?)
quote:The story of the battle of Iwo Jima between the United States and Imperial Japan during World War II, as told from the perspective of the Japanese who fought it.
ja, ik weet dat TT topictitel isquote:
Geen muziekje aan ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef AversusZ het volgende:
bah, bijna iedereen waarbij ik op de kamer zit is afwezig vandaag. Saai![]()
Wij zitten hier ook maar met zn 2tjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef AversusZ het volgende:
bah, bijna iedereen waarbij ik op de kamer zit is afwezig vandaag. Saai![]()
lekkerquote:
Wat gebruik je? VNC?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eens naar boven gekomen zijn, maar door verveling heb ik iets gedaan om het voor mn zelf makkelijker te maken;
Ik heb mijn thuis pc ingesteld zodat ik vanaf andere plekken en naartoe kan en dan gewoon op mn eigen pc werken of ja... msn,mp3,googletalk etc~
Het is vrij simpel in te stellen, als mensen geīnteresseerd zijn moeten jullie het maar even weten want dat schrijf ik wel even een Readme.. Dan heb ik iig wat te doen
Heb je daar lastige programma's voor nodig ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eens naar boven gekomen zijn, maar door verveling heb ik iets gedaan om het voor mn zelf makkelijker te maken;
Ik heb mijn thuis pc ingesteld zodat ik vanaf andere plekken en naartoe kan en dan gewoon op mn eigen pc werken of ja... msn,mp3,googletalk etc~
Het is vrij simpel in te stellen, als mensen geīnteresseerd zijn moeten jullie het maar even weten want dat schrijf ik wel even een Readme.. Dan heb ik iig wat te doen
Hmm ja, ik zal steeds als ik even tijd heb en straks in de pauze wel even alles uitschrijven. Ik ga het nu niet in losse stukjes doen terwijl ik steeds even weg moet om iemand te helpen want dan kom je er niet uit.. Het is wel vrij simpel hoorquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:47 schreef MichielPH het volgende:
Nogmaals goedemorgen dan maar.
Laat of niet? En je gaat om 16.30 naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
over 1 uur en 40 minuten lunchen(
thee is al 20 minuutjes geleden
)
begin om 09.00, 11.15 tot 11.30 koffie/thee-pauze, 13.30 tot 14.00 lunchpauze en om 16.00 naar huisquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat of niet? En je gaat om 16.30 naar huis?
is 4 uur werken, pauze, 4 uur werken en dan naar huis...netjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Oeh had ik toch liever wat eerder pauze gehad
Wij:
8.15 beginnen, 12.15-13.00 +/- pauze, en 16.40 naar huis
volgens school is de stageperiode van 12 februari t/m 29 juniquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
MAar van 9-16 = geen 8 werkuren per dag
Ehm, ik ben er gewoon 5 dagen, hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
als wij voor school wat moeten doen (boeken halen, of afspraak op school) dan kunnen wij ook gewoon 'wegblijven'en wij houden ons ook enigzins aan de tijden hoor, we beginnen gewoon een uur later en we gaan een uur eerder weg
@ lienelien: jij moet dus 55 uur per 4 dagen maken???(13,75 uur per dag) of moet jij dan 44 uur maken in die 4 dagen dat je er bent?
Helaas kan Windows XP Home niet als host functionerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
- Remote desktop verhaal -
Of vista home premiumquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Deimento het volgende:
[..]
Helaas kan Windows XP Home niet als host functioneren![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Deimento het volgende:
[..]
Helaas kan Windows XP Home niet als host functioneren![]()
en dat houdt in?quote:
Dat je alleen met Windows XP Professional / Vista Business / Ultimate/ Enterprise zo'n sessie kan starten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en dat houdt in?(in n00b-taal)
nog 50 minuten tot de lunch!!!
Maar andersom niet, dus je kan niet op een Windows XP Home pc komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb Windows XP Home Edition op m'n laptop hier, maar kan wel verbinding maken met een Extern Bureaubladdat bedoel je toch?
ow, dat bedoelde PieterBas dus waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Deimento het volgende:
[..]
Maar andersom niet, dus je kan niet op een Windows XP Home pc komen![]()
Yepquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dat bedoelde PieterBas dus waarschijnlijk ook
dus dat staat ook in relatie met deze post van mij: Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro ???quote:
op kantoor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
hehe, er gaat hier ineens een tom tom tegen me praten 'na 50 meter rechtsaf'
Beetje de weg kwijt ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Nu vraag ik me of je t nog uitgevoerd heb ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: sorry, had verkeerd gelezen over het aantal werkdagen van jouen jij werkt dus ongeveer 45 uur (pauzes meegerekend) per week
Vindt je dat niet een beetje erg weinig?? Ook gelet op de arbo-omstandighedenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..
quote:
jwel, maar dat is hier normaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vindt je dat niet een beetje erg weinig?? Ook gelet op de arbo-omstandigheden![]()
Mja, och. de werkdruk is niet gigantisch hoog ofzo, alleen rond deadline tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dat van die pas is niet slechtmaar mag je wel meer pauze houden dan die 15 minuutjes dan, want ik hou dat echt niet vol!
@ AverusZ: broodje bal
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef Xtreem het volgende:
Zal ik dan maar 'ns werktijden patsen?
Van 8.45 tot 17.00 of 17.30, inclusief een half uur pauze.
maar..... Ik werk in de trein, en ik heb 2x 2uur reistijd per dag
hoeveel krijg jij per maand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Sok41 het volgende:
Zoveel werken vind ik helemaal niet erg ALS ik betaald zou worden teminste.. Stage is huilen met de pet op af en toe.
Ik werk ongeveer 2,5 uur per dag in de trein ja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?
dus eigenlijk gewoon extra werken? buiten normale (en betaalde) werktijden om?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik werk ongeveer 2,5 uur per dag in de trein ja...
Buiten normale tijden om ja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus eigenlijk gewoon extra werken? buiten normale (en betaalde) werktijden om?
Ja, hoor. Best overleefbaar. Rond 16u/16u30 krijg ik meestal een dipje (dat merken jullie ook vast wel aan mequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?
@ lienelien: maar zoals het nu gaat bevalt het je wel gewoon?(15 minuten pauze enzo)
ja, ik vond het ook best ver, maar kan ook zijn dat de verbinding gewoon beetje k*t isquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe 2x 2uur reistijd, hadden ze geen stages dichterbij?
Verbinding is eigenlijk vrij goed....quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe 2x 2uur reistijd, hadden ze geen stages dichterbij?
goede instellingquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verbinding is eigenlijk vrij goed....
Tilburg -Den bosch (7 minuten overstaptijd)
Den Bosch - Amsterdam zuid (5 minuten overstaptijd)
Amsterdam zuid - sneltram Amstelveen
Dichterbij? Jawel, maar als je graag in een bepaalde hoek/sector wilt afstuderen, wil je toch graag bij een van de beste bedrijven uit die hoek zitten.....
Meestal welquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goede instellingmaar je moet dus elke dag van Tilburg naar Amstelveen toe?
Achjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 180 per maand voor 180 uur werken.. Sigh 1 euro per uur dus ..
Zo is t maar net Damzkieee!!quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 180 per maand voor 180 uur werken.. Sigh 1 euro per uur dus ..
Ohh geen vergoeding, dan zijn die werktijden van jou ook wel te begrijpenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg bij Center Parcs 310 euro netto voor 152 uur per 4 weken... nu krijg ik geen vergoeding
maar eerst...LUNCH
ontvanger in je comp, zender *ergens* en comp vangt dat op net zoals bij een radio zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Vraagje van een vriendinnetje! Jullie ICT-nerdsmoeten dat wel weten!!
Draadloos internet.. hoe zit dat, hoe werkt het en hoeveel kost het ongeveer?
Thanks![]()
Wil je echt draadloos internet.. dat je wanneer je in de middle of nowhere nog even routenet kan checken.. of een draadloos netwerk.?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Thanks![]()
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Thanks![]()
Voor thuis, er zijn 2 computers en een snoer door het hele huis is niet handigquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wil je echt draadloos internet.. dat je wanneer je in de middle of nowhere nog even routenet kan checken.. of een draadloos netwerk.?
Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.
![]()
Nou vooruit dan maarquote:
Netwerkje dus.. sommige internet providers bieden installatie van het draadloze netwerk en internet bij het nemen van een abbo..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Voor thuis, er zijn 2 computers en een snoer door het hele huis is niet handig
Maar moet je apart een kastje kopen en abbo nemen, of gaat dat samen?
Geen HBO, mbo niv 4..quote:
We snappen het nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Netwerkje dus.. sommige internet providers bieden installatie van het draadloze netwerk en internet bij het nemen van een abbo..
Haha het is vrij simpel hoor... Ik zal eens rond browsen voor een goed kope deal voor julliequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We snappen het nog niet![]()
![]()
Kan je een linkje voor me zoeken ofzo, met prijzen en weet ik watHahaha!
Thanks!
Ahh, nee oké. Da's wel een verklaringquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Geen HBO, mbo niv 4..
Maar ik probeer het positief te blijven bekijken, nog 1-1.5 jaar en ik ben van school af en dan verdien ik normaal.. Tot dan heb ik de medemens (oa jullie) om me er doorheen te slepen![]()
Kheb eerlijk gezegd liever wat extra geld om me eerdoorheen te slepenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Geen HBO, mbo niv 4..
Maar ik probeer het positief te blijven bekijken, nog 1-1.5 jaar en ik ben van school af en dan verdien ik normaal.. Tot dan heb ik de medemens (oa jullie) om me er doorheen te slepen![]()
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierijquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, nee oké. Da's wel een verklaring
MBO-ers krijgen hier 150, HBO-ers 275.
Aan de ene kant wel, heb je een contract afgesloten met het bedrijf of....? Dan kan je dr weinig van zeggen als je stage begeleider dat eist..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierij?
Mja, best stom. Of gewoon een á 2 weekjes korter stagelopen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierij?
Kan ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedoeld ze niet gewoon een router??
Druk een draadloos netwerkontvanger (hoe noem je zo'n geval ook alweer) achter in je computer, installeren en klaar..
Ik heb hier al wat voor ze staan, er waren goedkopere bij maar moet natuurlijk wel beetje werken zonder ruis.. Kom uit rond de 90-100 euro voor 1 accespoint en 2 wireless nw-kaarten. Als je er maar 1 moet kost het rond de 70 euro..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedoeld ze niet gewoon een router??
Druk een draadloos netwerkontvanger (hoe noem je zo'n geval ook alweer) achter in je computer, installeren en klaar..
Linkjequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We snappen het nog niet![]()
![]()
Kan je een linkje voor me zoeken ofzo, met prijzen en weet ik watHahaha!
Thanks!
Ik heb express de overeenkomst nog niet getekend omdat ik het er niet mee eens ben, maar ik kan hem niet overhalen.. Stijfkop,quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, heb je een contract afgesloten met het bedrijf of....? Dan kan je dr weinig van zeggen als je stage begeleider dat eist..
Draadloos dus met router.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kan ookWe weten er niks vanaf!
De bedoeling is iig dat een computer op zolder en op de eerste verdieping internet moeten hebben, zonder dat er een snoer de trap op moet
Ja, dat kan dat gewoon met een router.. Hebben wij ook thuis, k heb dan een laptop waar al een netwerkkaart in zit. En boven 2 pc's waar we gewoon een netwerkkaart in hebben gebouwd (is heel simpel), werkt perfect!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kan ookWe weten er niks vanaf!
De bedoeling is iig dat een computer op zolder en op de eerste verdieping internet moeten hebben, zonder dat er een snoer de trap op moet
Hmmm, maakt het wat ingewikkelderquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb express de overeenkomst nog niet getekend omdat ik het er niet mee eens ben, maar ik kan hem niet overhalen.. Stijfkop,
Nu 2 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmmm, maakt het wat ingewikkelder! Hoelang ben je dr al werkzaam?
Dan ben je net zo goed nerd hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.
![]()
neej, dat nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nu 2 weken.
//Maarja zou jij op dag 1 zeggen "Ik wil maar 32 uur werken"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan ben je net zo goed nerd hoor..
Jup, in principe wel! Hebben wij ook, heb ik je toch geholpen als geen ict-nerd zijndequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef miss-scofield het volgende:
Hmmm, ietsje wijzer! We gaan idd wel naar de winkel, daar vragen.
In principe hoeven we dus alleen een netwerkkaart en router te kopen, want we hebben al een internetabbo.
Zou contact op nemen me je school of met de stagecoordinator / docent die je begeleid en je probleem voorleggen. Maar als school zegt dat je 32 uur moet werken en je het bedrijf ligt dwars is dat wel erg vervelend. Geeft al wel een indicatie over hun beleid en omgang met personeel als ze er niet over willen praten. Meeste bedrijven schikken wel in voor tevreden personeel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nu 2 weken.
//Maarja zou jij op dag 1 zeggen "Ik wil maar 32 uur werken"
quote:
en er trots op!quote:MichielPH doet een vaktechnische elektronicastage.
Wij doen niks met electronicaquote:
name please!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij doen niks met electronicaEen commerciële stage bij een technisch dienstverlener (4e van Nederland, dat wel)
Het probleem was, toen ik voor gesprek ging hier was mn coördinator op vakantie en wist ik helemaal niet wat ik wel of niet moest. Ik heb dinsdag contact met hem opgenomen en hij zei dat 32 uur minimaal was MAAR dat het wel aan het bedrijf lag of ik zolang ook mocht. Dat moesten hun verder bepalen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Zou contact op nemen me je school of met de stagecoordinator / docent die je begeleid en je probleem voorleggen. Maar als school zegt dat je 32 uur moet werken en je het bedrijf ligt dwars is dat wel erg vervelend. Geeft al wel een indicatie over hun beleid en omgang met personeel als ze er niet over willen praten. Meeste bedrijven schikken wel in voor tevreden personeel.
het komt er dus een beetje op neer dat je zwaar de l*l bent en dus gewoon zoveel uur moet gaan werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het probleem was, toen ik voor gesprek ging hier was mn coördinator op vakantie en wist ik helemaal niet wat ik wel of niet moest. Ik heb dinsdag contact met hem opgenomen en hij zei dat 32 uur minimaal was MAAR dat het wel aan het bedrijf lag of ik zolang ook mocht. Dat moesten hun verder bepalen..
moet je tot 22:18???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef kipknots het volgende:
'Gelukkig' heb ik nog 7 uur te gaan, misschien dat ik vanmiddag nog iets kan doen.
Jaaaa???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
dat schreeuwt natuurlijk om foto'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
Nog maar iets korter als een uurtjequote:
Nee, ik zit in curacaoquote:
FOTO'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 27 minuten, vanavond alleen nog ff trainen (voor het eerst sinds de zomerstop)
hij's gewoon luiquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligt?
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Het betrekt hier ook aardig, terwijl het de hele dag mooi weer is. Kunnen we zo nog door de regen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Ben gekke henkie nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerken![]()
haha...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
@ AverusZ: hier is het droog, licht bewolkt, maar waait wel alsof het niks kost
@ Roycoooooo / AverusZ: ik was 5 maanden op stage bij Center Parcs, doordeweeks niet thuis, dus donderdagavond niet kunnen trainen... sinds kort doordeweeks dus weer thuis, maar had afgelopen 2 weken geen zin (was ook snipverkouden) dus daarom is vanavond weer voor het eerst
Nee idd. En zelf loopt roycooooo te zeuren dattie eerder weg wilquote:
Hij heeft geen poezelig handjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
het is ReMcOrEquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
@Recmcore, dus hjet is niet zoals op de reclame?
Zwembad dan? Je kan toch wel baantjes trekken daar sochtends voor je stage?
Dat je helemaal in een oase van rust komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ReMcOrEmaar goed ... wat wordt er allemaal in de reclame gemeld dan?
ik ben in de 22 weken dat ik er was, eerlijk waar, maar 1 keer wezen zwemmen, de maandag van de 22e weekna het werk werd vaak niks, omdat je dan geen zin had, lekker hangen in de bungalow, en het zwembad was 's ochtends pas om 10.00 geopend, en ik begon om 09.00
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je helemaal in een oase van rust komt! Dat er genoeg te beleven is, voor jong en oud..
Prettig Weekend..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
Haha bij iedereen begint het donker te worden en regenen terwijl hier 5 min geleden heel fel de zon is begonnen met schijnen.. Waar zitten jullie dan allemaal?
<<Zeeland>>
/edit: Fijn weekend rem
Rotterdam begint ook aardig bewolkt te rakenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te worden![]()
K ben over een uurtje thuis, heerlijk die beentjes lang uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef MichielPH het volgende:
Als ik thuis was geweest was ik nu in slaap gesukkeld.
Wil naar huis!!!
Daar wordt een stagair idd vrolijk vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zakenlunches for the win
Dikke uitsmijter en paar biertjes.... das een baas waar je wat mee kan
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zakenlunches for the win
Dikke uitsmijter en paar biertjes.... das een baas waar je wat mee kan
Tot morgenquote:
je hebt bijna nooit tijd om ff te internetten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Zosk het volgende:
oooow, nee man! mijn stage is al lang voorbij![]()
maar ik kan dit topic niet missen! op school hebben we geen internet tijdens het project en dat is bijna altijd dusja![]()
snap hem niet helemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef Zosk het volgende:
nope, ze trekken gewoon in de patchkast onze eilanden eruit en dan moeten we ons netwerkje verder afbouwen![]()
wss heel dom antwoord: maar kun je de kabel er zelf niet weer indoen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:25 schreef Zosk het volgende:
nou, we hebben eilanden met 4 computers, zeg maar een soort hub. En daarvan trekken ze gewoon de patchkabel eruit. betekend dat je niet op het schoolnetwerk kan, dus geen internet. Gewoon heel de dag niet![]()
jullie moeten je eigen netwerk fixen ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef Zosk het volgende:
haha ja dat zou inderdaad kunnen, maar aangezien je op je eigen netwerk (met 4 computers in jou projectgroep) aan het werk bent, heb je zelf een eigen server met een DHCP, die stuurd IP's naar alle computers. Stel nou dat je die patchkabel erin doet, dan stuurd jou DHCP met foute gegevens (omdat het een heel ander netwerk is) alle computers binnen dat netwerk een IP, fout IP in dit geval en dan ligt heel de ICT academie plat![]()
wij werken dus gewoon de hele dag aan ons netwerk en policy's etc. etc. duurt wel ff![]()
en als jullie je netwerk klaarhebben, dan kun je met je 'eiland' wel gewoon internetten? (ik ben een n00b, vandaar de vragenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Zosk het volgende:
ja, 2 servers met 2 clients in dit geval. Dus internet kan gewoon niet tijdens dat![]()
en wat kun je dan met die LAN-verbinding? bestanden uitwisselen ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef Zosk het volgende:
nope, dan is het gewoon een lan-verbinding tussen die 4 computersbrb ff eten
![]()
ja onder anderequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat kun je dan met die LAN-verbinding? bestanden uitwisselen ofzo?eet ze
dan is de productiviteit cker wel hoog daarquote:
daar heb je wel weer een puntquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Zosk het volgende:
ach, het gaat ook deels over ICT stages, moeten veel studenten ook een server opbouwen volgensmij![]()
ja he, vond ik ook alquote:
Nicequote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef Sok41 het volgende:
!!! Ik ga ook Katana ! Can't wait fuck sake :p
Denk dat ik het meeste in de main zal staan, vind het top dat Gielen als laatst draait word de nacht iig goed afgesloten. Wel spijtig dat Fijneman intussen ook draait, ik kies dan toch voor gielen :pquote:
Spannend hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:06 schreef AversusZ het volgende:
nog steeds toegang tot FoK![]()
elke morgen weer een verrassing of ze het al potdicht hebben gegooid
Goedemorgenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:39 schreef Katana het volgende:
Goede morgen!![]()
Even stage tot 12 en dan is het weekend!
Morgen Trance Energy .. zin an![]()
omdat?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:28 schreef Sok41 het volgende:
Emm, ik heb een kaartje over ....
Raak je wel kwijt voor de deurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:35 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het is uit gegaan tussen maat en zn vriendin en die wil nu niet meer mee..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:55 schreef Sok41 het volgende:
Ik geloof dat mn stagebegeleider ziek is of net een prijs gewonnen heeft ofzo, ik mag om 12 uur weg.. Errr.. ok w/e
Niets dus?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Goover het volgende:
Hier nog boeiende ontwikkelingen ?
Gefeliciteerd, ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:07 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Alles goed hier?? Net twee examens afgenomen.. ging goed! Erg leuk!
Tot zo
Volgens mij ging het over eten.. en dat we naar huis willenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ofzo
Hier gaat het prima, ben zelf net meer dan een halve dag niet geweest. Maar niemant wil zeggen wat er gebeurd isDus zal wel weinig zijn (zoals het hoort) Terwijl er wel weer een paar pagina's vol gespamt zijn..
Valt reuze mee wel, vrij prodoctief eigenlijk.. Ik wam met een tip voor de mensen hoe ze moesten instellen dat ze vanaf werk/school/stage of wat dan ook kon verbinden met hun pc thuis. Dat je gewoon je eigen bureaublad zeg en bijna alles kon doen wat je thuis ook wel eens doet o.a; mp3, msn etc~quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ofzo
Hier gaat het prima, ben zelf net meer dan een halve dag niet geweest. Maar niemant wil zeggen wat er gebeurd isDus zal wel weinig zijn (zoals het hoort) Terwijl er wel weer een paar pagina's vol gespamt zijn..
OV is echt een drama de laatste tijd.. zeker in omgeving Haaglanden..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:23 schreef mr_cucumber het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan het OV, laatste dagen is de bus telkens veel te vroeg, dus of je moet rennen, of je ziet hem in de verte wegrijden terwijl die officieel 5 minuten later hoort te komen.
Woot, gefeiliciteerd manquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef Gutz het volgende:
Whojaajwaawaajajjaja
Laatste dag van m'n stage, om 3 uur klaar!
Zoals gewoonlijk dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over eten.. en dat we naar huis willen![]()
Ik heb XP home edition EN een dicht gespijkerde router... dus dat gaat niet lukken. Aangezien mijn vader de rouer beheerd en te lui is om een poortje naar mijn pc open te gooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:21 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Valt reuze mee wel, vrij prodoctief eigenlijk.. Ik wam met een tip voor de mensen hoe ze moesten instellen dat ze vanaf werk/school/stage of wat dan ook kon verbinden met hun pc thuis. Dat je gewoon je eigen bureaublad zeg en bijna alles kon doen wat je thuis ook wel eens doet o.a; mp3, msn etc~
sowieso de aansluiting vanuit het westland naar den haag is helemaal kut, het sluit gewoon totaal niet op elkaar aan, en omdat ze de bus van wateringen naar delft hebben afgeschaft zit 30 elke dag nokkie vol.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
OV is echt een drama de laatste tijd.. zeker in omgeving Haaglanden... en in Rotterdam Spaanse Polder wil het ook wel eens goed fout gaan..
..
testplanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:41 schreef Fugie het volgende:
hoi
testplan of handleiding maken, kiezen tussen 2 kwaden
en dit weekend moet ik op 4 of 5 pcs gaan testen, daar gaat mijn vrije tijd
Bus 86 naar Rotterdam/Schiedam zit ook altijd vol.. en de bus 86 naar Den Haag gaat om de 7 minuten in de spits.. en die is praktisch leeg..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:39 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
sowieso de aansluiting vanuit het westland naar den haag is helemaal kut, het sluit gewoon totaal niet op elkaar aan, en omdat ze de bus van wateringen naar delft hebben afgeschaft zit 30 elke dag nokkie vol.
doe dan maar liever een testplanquote:
Misschien toch eens kijken in hoeverre bus 86 voor mij relaxter is dan, die stopt dat zeker op Den Haag CS?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bus 86 naar Rotterdam/Schiedam zit ook altijd vol.. en de bus 86 naar Den Haag gaat om de 7 minuten in de spits.. en die is praktisch leeg..
Nee, Leyenburg.. en dan tram 2 nemen.. of de Rampstadlijn 6quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:49 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Misschien toch eens kijken in hoeverre bus 86 voor mij relaxter is dan, die stopt dat zeker op Den Haag CS?
Snel? we kunnen nog sneller hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:52 schreef crossover het volgende:
Wat gaat dat snel met jullie zeg!
testplan is net zo sufquote:
hehe, rampstadrail is een veelgehoorde term hier elke ochtend als er weer iemand te laat binnen komt vallen bij de werkbesprekingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, Leyenburg.. en dan tram 2 nemen.. of de Rampstadlijn 6![]()
Als ik naar school moet neem ik altijd tram 2.. die ontspoort namelijk nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:56 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
hehe, rampstadrail is een veelgehoorde term hier elke ochtend als er weer iemand te laat binnen komt vallen bij de werkbespreking
nouja, als het qua reistijd niet zoveel scheelt ga ik het volgende week maar eens proberen dan.
Nee, paar delen geleden een waarschuwing gehad van Renesite (weet niet zeker of ik het goed zeg). Dat was rond deel 40 geloof ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:26 schreef Gutz het volgende:
[..]
Op je donder gehad dat je zat te fokken?![]()
pffrt, konden der serverts het niet meer aan..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, paar delen geleden een waarschuwing gehad van Renesite (weet niet zeker of ik het goed zeg). Dat was rond deel 40 geloof ik.
Toen spamde we 4 delen per dag vol
Scriptie is geen stage!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:28 schreef n8 het volgende:
goedmorgen!!
vandaag ook mijn laatste ' stage' dag, maar ik zou jullie nog graag vergezellen tijdens het schrijven van mijn scriptie... ik heb grote sogmomenten nodig ws!! Hoe gaat t verder allemaal?
xxx
Nah, was gewoon een beetje TE doellos.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:30 schreef Gutz het volgende:
[..]
pffrt, konden der serverts het niet meer aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |