hdtv-filmpjes.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
1.18 gb voor een demo... waar is dat nou weer voor nodig
Required System:quote:Op maandag 26 februari 2007 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's net 3 minuten uit. Nog niemand denk ik.
http://www.gamer.nl/doc/37572
Waar is de download te vinden.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:22 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Required System:
Microsoft Windows XP
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive (for the Collector's Edition)
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported
Sound card with speakers or headphones
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for 1v1 online play
Broadband connection for online play with 3 or more players
DirectX 9.0c or above.
Minimum Required Specs:
Windows XP or Windows 2000
1.3 GHz Intel Pentium IV or AMD Athlon processor
256 MB RAM
Nvidia GeForce2 or equivalent video card with 32 MB RAM
DirectX 9.0b compatible sound card
4 GB available hard disk space
Please note that while you will be able to play The Battle for Middle-earth(tm) with the specifications above, play experience can benefit from additional RAM, above the required 256 MB
Nvidia GeForce2 MX is not supported.
ik doe mee
%#%#$% op fileplanet kost het geld.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is de download te vinden.Op de command and conquer site kan ik alleen podcasts vinden...
Beeldvullingquote:
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml die torrent is geen zipbestand, deze welquote:Op maandag 26 februari 2007 21:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
%#%#$% op fileplanet kost het geld.
Het ziet er wat overbelast uit allemaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 21:31 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.gamershell.com/download_17978.shtml die torrent is geen zipbestand, deze wel
ik download hem inmiddels, met een nette 180 KB/s, had net geluk dusquote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het ziet er wat overbelast uit allemaal...
Description: File not Available Yet
Da's goed voor de oorlogsindustrie denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef pingu_ het volgende:
China neemt in 2009 al de VS over in meeste uitstoot van CO2, gaat lekker snel.
Kyoto loopt dan op zijn eind zo'n beetje, toeval?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef pingu_ het volgende:
China neemt in 2009 al de VS over in meeste uitstoot van CO2, gaat lekker snel.
Dat is ook het idee. Al het werk dat ik nu verzet, hoef ik later niet meer te doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:46 schreef Aoristus het volgende:
Hoef je het volgend jaar niet meer te verzinnen
schijnt bij de baan te horen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Autodidact het volgende:
Hehe, een volwassen vent met huiswerk.
A hell of a job.....quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben voor VWO 4 een praktisch opdracht aan het maken. Wat een kut werk.
Ik heb al twee onderwerpen en opdrachten. Nu moet ik ze zo aanpassen dat de werklast van beide opdrachten ongeveer gelijk is alsmede het te volgen tijdpad en de op te leveren papieren.
och.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
A hell of a job.....
Maaruh economie is zo'n mooi vak.........
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.quote:
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, school.....de mooiste tijd....Het bewijs maar weer.![]()
Maar ik begrijp wel dat het voorbereiden superveel tijd kost.....en dan ook nog nakijken.....![]()
Het is 4v he...quote:
Dat is eerder maatschappijleer of zo.quote:
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is eerder maatschappijleer of zo.![]()
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zit allebei in hetzelfde rijtje maatschappijvakken.
Officieel.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb jij nu officiele bevoegdheid of ben jij zo'n zij-instromer?
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mooie tijd was dat, de middelbare school.
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
de twee opdrachten zijn gemaakt door 2 verschillende personen en kwa opbouw niet echt gelijk. Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
Totaal geen economie?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Officieel.En zij-instromer eigenlijk, heb technische bedrijfswetenschappen gestudeerd...
Nee zo werkt dat niet helemaal...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat gelijktrekken is praktisch amper te doen......Blijft een gok dus...anders pilot.....Toch?
Ik kan op de faculteit mijn energie eindeloos beter kwijt, maar het kan niet op tegen het gezellige fuzzy-buzzy-warm-fuzzy (quote:Op maandag 26 februari 2007 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het hoger onderwijs is veel leuker. Hoe abstracter des te liever. Uni dus.![]()
Ach wat stelt dat intellectueel nu helemaal voor...?quote:
Ik begin er niet eens meer aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het gelijktrekken is nogal een vervelende bezigheid.
quote:
Vrijwel niets, maar waarom doe je het dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach wat stelt dat intellectueel nu helemaal voor...?
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mooie tijd was dat, de middelbare school.
Leraren economie afzeiken met 1e graads vergelijkingen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]. De etterbakkerij, nablijven, ijsballen gooien, lessen verszieken, burnouts veroorzaken.
Zoals iemand met enige kennis en kunde weet is het de stof die de uitdaging is maar het overbrengen van de kennis en vaardigheden.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vrijwel niets, maar waarom doe je het dan?![]()
Aaah the nerdy-type.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Leraren economie afzeiken met 1e graads vergelijkingen.![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]. De etterbakkerij, nablijven, ijsballen gooien, lessen verszieken, burnouts veroorzaken.
Niet echt, het was echt schandelijk dat een economie-leraar geen 1e graadsvergelijking wist op te lossen. Aan jouw reaktie te merken heb jij daar dus ook moeite mee.quote:
Wilders doet inderdaad nog pogingen het volk te verheffen, die kunst heb ik afgezworen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
Jij bent een voorbeeld van het verloederende Nederland. Het wordt tijd dat Wilders hier tegen optreedt.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet echt, het was echt schandelijk dat een economie-leraar geen 1e graadsvergelijking wist op te lossen. Aan jouw reaktie te merken heb jij daar dus ook moeite mee.![]()
De voldoening om te horen dat zo´n strontjoch z´n eerste jaar niet haaltquote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
[..]. Het blowen, zuipen, stoned in de klas zitten, kotsen op het schoolplein.
.
Had je toen maar opgelet, nu lig je in het riool.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
.
Pardon?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
De voldoening om te horen dat zo´n strontjoch z´n eerste jaar niet haalt.
Het was onvermijdelijk. Ik heb nog nooit opgelet.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Had je toen maar opgelet, nu lig je in het riool.
It hurts to be you.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat je me zo laag inschat.
Begin een rockband!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het was onvermijdelijk. Ik heb nog nooit opgelet.
Jij (actor strontjoch) hebt het eerste jaar (academisch desideratum) niet gehaald. Daar is toch geen woord Japans bij?quote:
Ja, daar heb je wel helemaal gelijk in ja............quote:Op maandag 26 februari 2007 22:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik kan op de faculteit mijn energie eindeloos beter kwijt, maar het kan niet op tegen het gezellige fuzzy-buzzy-warm-fuzzy () gevoel dat ik kreeg van de middelbare school.
Beter nog: punk. Voor rock moet je nog iets kunnen, dan wel opletten.quote:
Ik zie het punt niet helemaal. Wat is er hilarisch en ja, wat bedoel je eigenlijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij (actor strontjoch) hebt het eerste jaar (academisch desideratum) niet gehaald. Daar is toch geen woord Japans bij?
Was ik al bang voor.......quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet helemaal...
Ik bedoelde dat ik me een kriek zou lachen als ik jou ooit had onderwezen.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik zie het punt niet helemaal. Wat is er hilarisch en ja, wat bedoel je eigenlijk?
quote:
Nou, hilarisch. Maar goed, jij bent dan ook geen leraar. Ik zie het nog steeds niet, hoor. Er waren er die erger waren dan ik en die doen aardige opleidingen. Verdienen aardig. Weet ik veel wat niet meer. Sja, ik niet. Als dat om te lachen is, dan vermoed ik dat wij een geheel andere definitie van humor hebben. Dan zit jij meer in de Spijkermanhoek, vrees ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me een kriek zou lachen als ik jou ooit had onderwezen.
De ICT als er iets is dat me totaal niet trektquote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik had ook de ICT in kunnen gaan. Gelukkig heb ik me die lijdensweg bespaard. Al weet ik nog niet wat er na 1 augustus op m'n pad komt...
Nee, natuurlijk is het niet hilarisch. Maar dan kun je toch wel hilarisch terugdoen?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, hilarisch. Maar goed, jij bent dan ook geen leraar. Ik zie het nog steeds niet, hoor. Er waren er die erger waren dan ik en die doen aardige opleidingen. Verdienen aardig. Weet ik veel wat niet meer. Sja, ik niet. Als dat om te lachen is, dan vermoed ik dat wij een geheel andere definitie van humor hebben. Dan zit jij meer in de Spijkermanhoek, vrees ik.
Gebruik eens leestekens, mongool!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef du_ke het volgende:
De ICT als er iets is dat me totaal niet trekt.
Koren, kaf.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De feedback is elke dag weer een troosteloze soap.
Vol met sneue vliegenvangers.
Punk is cool, vergis je niet in de complexiteit daarvan.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Beter nog: punk. Voor rock moet je nog iets kunnen, dan wel opletten.
En ja, Johan, gebruik is in dit geval met een zachte 'g'.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Lithion het volgende:
Gebruik eens leestekens, mongool!
Maar ´´geval´´ niet? Mooi. Half geassimileerdquote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
En ja, Johan, gebruik is in dit geval met een zachte 'g'.
Ik kom morgen weer even boven de rivieren. Wellicht binnenkort permanent.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Maar ´´geval´´ niet? Mooi. Half geassimileerd.
Onder de plak bij een vrouwtje?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik kom morgen weer even boven de rivieren. Wellicht binnenkort permanent.
Houden zo!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:59 schreef du_ke het volgende:
De ICT als er iets is dat me totaal niet trekt.
spaties zijn voldoendequote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Gebruik eens leestekens, mongool!
Nee, juist niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Onder de plak bij een vrouwtje?![]()
ik denk dat ongeveer 30% capabel is, 20% er bovenuit steekt en 50% eigenlijk alleen geschikt is als productieslaaf.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
Je wilt echt niet weten hoeveel idioten er op die branch afkomen en werkelijk geen ene hol kunnen. Het siert je dat je daar gewoon voor past.
onder de plak bij een mannetje?quote:
Ik vrees dat het eerder 20-5-75 is.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik denk dat ongeveer 30% capabel is, 20% er bovenuit steekt en 50% eigenlijk alleen geschikt is als productieslaaf.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Monidique het volgende:
.
Ik ben optimistisch ingesteld.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vrees dat het eerder 20-5-75 is.![]()
Dat had ik tot en met mijn eerste semesterquote:Op maandag 26 februari 2007 23:08 schreef Autodidact het volgende:
Tot het derde jaar heb ik i.v.m. bijziendheid geen woord op een schoolbord gezien..
Ik realistisch.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch ingesteld.
Wat impliceert dat de rest onrealistisch is.quote:
quote:
Het zijn ervaringscijfers, de waarheid is hard.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat impliceert dat de rest onrealistisch is.![]()
Koop een elektrische gitaar!quote:
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
onder de plak bij een mannetje?![]()
ik ben ook nog 10 jaar jonger.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zijn ervaringscijfers, de waarheid is hard.
Ken iets teveel mensen die er wel in zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Houden zo!![]()
Je wilt echt niet weten hoeveel idioten er op die branch afkomen en werkelijk geen ene hol kunnen. Het siert je dat je daar gewoon voor past.
Zou best kunnen idd, aangezien China geen cap heeft bij de huidige Kyoto.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Kyoto loopt dan op zijn eind zo'n beetje, toeval?
Tja, dan moet je juist veel proberen.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik ben ook nog 10 jaar jonger.
En weetje, ik heb totnutoe weinig gezien wat ik echt een uitdaging vind.
Ik heb weer vakantie.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, dan moet je juist veel proberen.
Maar hem, ikke maffuh, ben gaar.![]()
![]()
Ben je dik?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:31 schreef Godslasteraar het volgende:
na die opmerking van Sigme ben ik maar gaan fitnessen![]()
dat wordt weer spierpijn. jippie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit lid van geweest, daarbij wens ik geen lid te zijn van verenigingen die mij als lid zouden accepterenquote:Op maandag 26 februari 2007 23:57 schreef pingu_ het volgende:
Zeg dan gewoon dat het van het meters zuipen op de societeit komt. o.O
Groucho.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:02 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
nooit lid van geweest, daarbij wens ik geen lid te zijn van verenigingen die mij als lid zouden accepteren(van wie was die quote ook alweer)
Groucho Marx inderdaadquote:
Een wijs man!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:10 schreef Godslasteraar het volgende:
Groucho Marx inderdaad![]()
Those are my principles. If you don't like them I have others.
http://www.groucho-marx.com/
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een wijs man!
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies."
kan zo in de Van Dalequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:21 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een wijs man!
"Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies."
In 2013 komt men er achter dat het een zionistisch complot isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:44 schreef Monidique het volgende:
Ah, hij is er al dertig jaar mee bezig om in 2009 president te worden. Samenzweringstheorie noem ik het.
Is dat niet teveel eer voor hem?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Al Gore is een zeer geslepen politicus. Voelt precies aan wat men wil horen en hij verkondigt dat.
Bijna een agitator.
Het is opzich wel knap. Hij kan iets wat de Nederlandse onheilsprofeten nooit echt is gelukt. Dan kom je toch al snel bij de wereldvreemde geitenwollensokken types uit. Die dan nu ook massaal met hem weglopen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dat niet teveel eer voor hem?
Waar is hij een onheilsprofeet dan? En waar zijn b.v. de wetenschappers die zijn verhaal compleet ontkrachten? Mijn hoogleraar Milieukunde was in elk geval wel redelijk onder de indrukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is opzich wel knap. Hij kan iets wat de Nederlandse onheilsprofeten nooit echt is gelukt. Dan kom je toch al snel bij de wereldvreemde geitenwollensokken types uit. Die dan nu ook massaal met hem weglopen.
Het gaat ook meer om de vorm. De inhoud is natuurlijk niet echt nieuw ondanks dat hij het wat heeft aangedikt met Amerikaanse theatraliteit. Als dat laatste een woord is en zo niet bij dezequote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:59 schreef du_ke het volgende:
Waar is hij een onheilsprofeet dan? En waar zijn b.v. de wetenschappers die zijn verhaal compleet ontkrachten? Mijn hoogleraar Milieukunde was in elk geval wel redelijk onder de indruk.
Natuurlijk hij brengt het lekker vet. Maar aan de andere kant vergeet hij b.v. methaan grotendeels in z'n verhaal. Echter hij bereikt er wel z'n doel mee, veel en veel meer aandacht voor het klimaat dan in de afgelopen jaren en er lijken ook meer mensen bereid er echt iets aan te doen en dat kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de vorm. De inhoud is natuurlijk niet echt nieuw ondanks dat hij het wat heeft aangedikt met Amerikaanse theatraliteit. Als dat laatste een woord is en zo niet bij deze.
Het is maar afwachten welk resultaat hij daadwerkelijk bereikt. Er zijn meer landen dan Amerika en Europa. Daarnaast is het de vraag of men nu niet veel te snel zijn hoofd dreigt te verliezen en grijpt naar symboolpolitiek zoals het (mogelijk) verbieden van gloeilampen. Je ziet de overheid direct haar kans grijpen om te strooien met verboden en belastingen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:07 schreef du_ke het volgende:
Natuurlijk hij brengt het lekker vet. Maar aan de andere kant vergeet hij b.v. methaan grotendeels in z'n verhaal. Echter hij bereikt er wel z'n doel mee, veel en veel meer aandacht voor het klimaat dan in de afgelopen jaren en er lijken ook meer mensen bereid er echt iets aan te doen en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is maar afwachten welk resultaat hij daadwerkelijk bereikt. Er zijn meer landen dan Amerika en Europa. Daarnaast is het de vraag of men nu niet veel te snel zijn hoofd dreigt te verliezen en grijpt naar symboolpolitiek zoals het (mogelijk) verbieden van gloeilampen. Je ziet de overheid direct haar kans grijpen om te strooien met verboden en belastingen.
ons overlevingsinstinct treedt dan naar voren, zoals je kan zien bv. bij wie als eerste het Kyotoverdrag hadden ondertekend, dat waren die eilanden in de Stille Oceaan die van de zeespiegelstijging te lijden hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.
het is nu echter wel steeds meer mensen duidelijk dat je het niet kan negeren. We hebben als wereld gewoon een probleem als we zo door willen gaan als we nu doen.
Ik vraag me toch af of dit niet de 'moslimhaat van links' is, hoor. Kan me ook zo ergeren aan die weermannen die dan weer een opmerking maken over het veranderende klimaat. Alsof we volgend jaar in Nederland een Middellandse Zeeklimaat hebben.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er meer gebeuren dan enkel symboolpolitiek maar dat is erg lastig zoals je wel zal weten. Gedragsverandering voor elkaar krijgen is een proces dat veel geduld vergt of een gigantische schok teweeg moet brengen.
het is nu echter wel steeds meer mensen duidelijk dat je het niet kan negeren. We hebben als wereld gewoon een probleem als we zo door willen gaan als we nu doen.
Kom kom, zo triest is dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:48 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
Ryan, wat een trieste opmerking. Ik vergeet 'm.
Jouw leven met Senseo is een bijzonder goed voorbeeld...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:45 schreef Ryan3 het volgende:
Kom kom, zo triest is dat helemaal niet.
Of moet ik je uitleggen wat triest is?
Laat me raden, hij gaat weer vertellen over zichzelf, want hij is het middelpunt van de wereld. Wat zei ik? Het heelal!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jouw leven met Senseo is een bijzonder goed voorbeeld...
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:32 schreef Monidique het volgende:
"And many parts of Iraq are stable now. But, of course, what we see on television is the one bombing a day this discourages everybody."
Tsja, als zelfs de vrouw van de president al zo denkt. Normale mensen zouden al zowat in een inrichting ervoor worden gestopt.
Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.
waarom is dat niet rationeel, je kroost beschermen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vrouwen doen rare dingen om hun kroost te beschermen. Vergeef het ze, ze reageren niet rationeel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Vader, vergeef het hun; want zij weten niet, wat zij doen.
Nou daarom. Omdat het vrouwen zijn! Dusz.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
waarom is dat niet rationeel, je kroost beschermen?
Koudbloedige reptiel he, wat kan je er verder aan doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:25 schreef Monidique het volgende:
Cheney heeft niet eens een bloedneus opgelopen.
Ik leer die bijbel nog van buiten hierquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gelukkig reageer je snel.
je kroost beschermen is eigenlijk van recent, vroeger keken mensen in het algemeen nauwelijks naar hun kinderen om, vooral emotioneel gezien, omdat de sterftekans bij kinderen heel erg groot was toen en mensen niet constant wilden rouwen, een soort van zelfbescherming eigenlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nou daarom. Omdat het vrouwen zijn! Dusz.
quote:‘Bij een biertje hoort gewoon een sigaret’
Voor restaurants is het rookverbod een zegen, cafébazen zijn juist bang klanten te verliezen
Uitbaters van cafés en disco’s verzetten zich tegen een rookverbod in de horeca in 2008. „Mensen die nu niet uitgaan vanwege de rook zijn volgens mij mensen die je toch liever niet tegenkomt in de kroeg.”
kinderen zijn hinderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je kroost beschermen is eigenlijk van recent, vroeger keken mensen in het algemeen nauwelijks naar hun kinderen om, vooral emotioneel gezien, omdat de sterftekans bij kinderen heel erg groot was toen en mensen niet constant wilden rouwen, een soort van zelfbescherming eigenlijk
Ze hebben wel een punt want dan zoekt men wel weer wat nieuws om over te zeiken.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt want dan zoekt men wel weer wat nieuws om over te zeiken.
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel voor een rookvrije horeca.
Ik ben er eigenlijk niet zo bang voor. In andere landen waar een verbod geldt is de omzet niet achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.
dan ken je de Hollander nog nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk niet zo bang voor. In andere landen waar een verbod geldt is de omzet niet achteruit gegaan.
Ik als roker ben er ook niet op tegen maar dat dient dan wel de eigen keuze van de ondernemer te zijn. Rookverbod leidt overigens tot creatieve ondernemers die de mazen van de wet gaan opzoeken of ondernemers zoals in Antwerpen die deze regel aan hun laars lappen. Om die regels te controleren is er natuurlijk ook weer een compleet ambtenarenapparaat nodigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben er ook niet echt tegen maar het zal inderdaad wel ten koste gaan van de omzet. Misschien is er ook iets te bedenken met rokers en rookvrije delen.
Inderdaad. Zie indrinken en zo....op een gegeven moment gaan ze gewoon thuis mensen uitnodigen (ook niet-rokersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:16 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dan ken je de Hollander nog niet
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. Zie indrinken en zo....op een gegeven moment gaan ze gewoon thuis mensen uitnodigen (ook niet-rokers) om daar te zuipen en te roken. Winst: 0.
Gewoon thuis bedoel je... In de schuur tussen de beesten lekker beesten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:20 schreef sigme het volgende:
Mijn vaste uitgaansgelegenheid is een besloten club. Daardoor mochten we ook sterke drank schenken zonder vergunning, haha. Is ook al jaren de reden waarom er geen rookvrije ruimte hoeft te zijn.
Ik voorspel een gouden toekomst voor besloten clubs.
Dat is toch altijd al bij rokersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan stinkt het alleen in hun eigen huis.
Of zoals in Ierland waar ze grote verwarmde overdekte biertuinen hebben bij de pubs. En dat is buiten dus mag je er rokenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik als roker ben er ook niet op tegen maar dat dient dan wel de eigen keuze van de ondernemer te zijn. Rookverbod leidt overigens tot creatieve ondernemers die de mazen van de wet gaan opzoeken of ondernemers zoals in Antwerpen die deze regel aan hun laars lappen. Om die regels te controleren is er natuurlijk ook weer een compleet ambtenarenapparaat nodig![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat is toch altijd al bij rokers
Nee hoor, gewoon in het centrum, compleet met kaartjesverkoop en portier.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gewoon thuis bedoel je... In de schuur tussen de beesten lekker beesten.
Vera, heeft maandkaarten als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in het centrum, compleet met kaartjesverkoop en portier.
kom jij nooit ergens waar je een maandkaart of zo moet kopen? Dat is een manier om je club besloten te laten zijn: je kan "maandleden" hebben.
Tsja, ik had net mijn ondertitel weer weggehaald. Vera is een besloten jongerenvereniging.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vera, heeft maandkaarten als ik het mij goed herinner.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik had net mijn ondertitel weer weggehaald. Vera is een besloten jongerenvereniging.
quote:
Ik ga nog even een bakkie pleur halen. Moet jij ook wat drinken?quote:
De leukste vind ik eigenlijk de sportbars in Canadaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of zoals in Ierland waar ze grote verwarmde overdekte biertuinen hebben bij de pubs. En dat is buiten dus mag je er roken.
Wat is daar dan mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
De leukste vind ik eigenlijk de sportbars in Canada![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je kroeg een sportbar wordt mag je er weer roken![]()
Dat hebben we in mijn dorp ook gehad, alleen was het probleem dat die kantine/dorpshuis een horecavergunning heeft en er dus nog gerookt mag worden, ook is de luchtzuivering al in orde voor toekomstige anti rook maatregelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]!
Er was in Zuidwolde ofzo ook een heel gedonder vanwege de pachtster van een sporthal die er een rookgedeelte inbouwde vanwege een dalende omzet. Kon de betreffende gemeente niet echt waarderen.
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Overgewicht is kindermishandeling'
Interesting.
Ik ben zelf 85 kilo en nog nooit door een stoel of bed gezakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C759DF5A969F50.htmlquote:De wethouder van Verkeer en Vervoer van Den Haag is opgestapt. De VVD'er Van Woensel vertrekt vanwege de problemen met de Randstadrail. Het budget voor de nieuwe spoorverbinding wordt naar schatting met e. 12 mln overschreden.
63% is binnen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Our base is under attack.
C&C 3 demo kicked ass.
Met een vrouwelijke E.V.A.?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
Our base is under attack.
C&C 3 demo kicked ass.
Het is een vrouwelijke stem.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Met een vrouwelijke E.V.A.?
Moet word dan met d of dt?quote:In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle verwacht wordt.
Met d.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:46 schreef du_ke het volgende:even een vraagje in
[..]
Moet word dan met d of dt?
In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle loop.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:46 schreef du_ke het volgende:even een vraagje in
[..]
Moet word dan met d of dt?
Jij had shockerend laatst fout gespeld! Shocking!quote:
Ja die gebruik ik ook wel vaak maar was het nu even vergetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
In de afspraakbevestiging die ik vanmiddag heb ontvangen staat dat ik donderdag om 15.00 op het station in Zwolle loop.
Werkt altijd, echt.
Wat zou Freud over spellingsfixatie hebben te zeggen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij had shockerend laatst fout gespeld! Shocking!
Penisnijd.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou Freud over spellingsfixatie hebben te zeggen?![]()
ik weeg ook 89 kilo, nooit problemen, behalve als ik bij mama op schoot ga zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:50 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Het feit op zich is natuurlijk al opmerkelijk, daarnaast viel mij dit detail op: "Talloze bedden, stoelen en wc-potten zijn onder zijn gewicht gesneuveld." Dit kind weegt 89 kilo (ja, dat is heel veel) maar daarvan zak je toch niet door een stoel of wc-pot?
oude tijden herlevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef Puzzelaar het volgende:
Nieuw spotje van de CU: http://www.youtube.com/watch?v=4vvzCr0_NWs
Merk op hoe het kerkje plaats maakt voor een groot geel gebouw.
http://archimon.bravepages.com/zeeland/middelburgoostkerk.htmlquote:The whole population of Middelburg was forced to pay for the church, as everybody was supposed to be protestant anyway. In 1651 the people rebelled against the taxes on wine and beer, and the governors decided for voluntary contributions instead, which however didn't help much. From 1652 until 1655 work has to be stopped. Soon the taxes returned and construction continued. When Van 's Gravezande dies in 1662 work again stops for several years. In 1666-1667 the church is finally completed. Today it is considered one of the most important examples of early protestant church architecture in the Netherlands.
waar het om gaat:
wapwap?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Monidique het volgende:
Tijd om energie te besparen:! Punt, wapwap.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef zakjapannertje het volgende:
'Kamer muilkorft Wilders'
Onno Hoes steunt Wilders in nationaliteitskwestie
Rouvoet bekritiseert motie Wilders
Geert Wilders in het Intl. nieuws
Stand.NL kleine meerderheid steunt Wilders.
Wilders op virtuele winst.
Geert Wilders over de laatste week in interview
Geert Wilders
Wilders gaat maar door...
help nederland en negeer wilders
waren niet goed genoeg bevonden?
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef sigme het volgende:
Nog los van hoe je inhoudelijk denkt over dubbele nationaliteit: de eis dat iemand er geen twee mag hebben is een onredelijke (in alle opzichten). Een onredelijke voorwaarde verbinden aan politieke rechten is niet onmogelijk en niet onhaalbaar, maar wel iets totaal anders dan wat Wilders voorspiegelt.
Hij geeft zijn eigen waarheid weer en 90% van de bevolking is niet instaat om zelf een mening hierover te vormen. De selectiviteit en het oppertunisme maakt discussies over politieke overtuigingen onmogelijk. Het is incidentpolitiek zonder visie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef sigme het volgende:
Nog los van hoe je inhoudelijk denkt over dubbele nationaliteit: de eis dat iemand er geen twee mag hebben is een onredelijke (in alle opzichten). Een onredelijke voorwaarde verbinden aan politieke rechten is niet onmogelijk en niet onhaalbaar, maar wel iets totaal anders dan wat Wilders voorspiegelt.
De selectieve verontwaardiging is te sneu voor woorden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.
Dat geeft niks, maar het is niet waarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bepaalt hier even wat 'onredelijk' is? Ik vind het helemaal niet onredelijk. Ik vind het volkomen logisch.
geen idee, misschien er zelf 1 openen? (meest recente zou ik pakken)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was aan het afwassen en toen kwam dit bij me boven borrelen. Waar zou ik het volgens jou moeten plaatsen?
Tsja, wederom een mening. Jij vindt het blijkbaar 'te sneu voor woorden'. Ik ben het niet met die mening eens.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De selectieve verontwaardiging is te sneu voor woorden.
Hij geeft een goed beeld van de samenleving waar bevolkingsgroepen in de mindere buurten mee te maken hebben maar in de praktijk worden die niet politiek vertegenwoordigt, behalve door de SP om hun uitkeringen veilig te stellen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mijn probleem met Wilders is dat hij een totaal verkeerd beeld van de samenleving heeft en geeft.
Dan zou je ook kunnen eisen dat een landbouwminister geen boerenachtergrond heeft en de minister van financiën vooral niet moet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geeft niks, maar het is niet waar.
Er is niets logisch aan een overheid die van een individu afrekent op iets wat een andere overheid doet.
Let wel: ik heb het niet over wél redelijkerwijs mogelijke eisen: Nederlanderschap en / of geboren Nederlanderschap. Maar dat staat los van dubbele nationaliteit.
Dat zijn vast geen moslims.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
Omg er wonen tenminste 300.000 mensen in Israel met een dubbele nationaliteit. Sommige daarvan hebben zelfs zeer hoge posities (minister e.d.)
Ik stoor me daar inderdaad al jaren aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, wederom een mening. Jij vindt het blijkbaar 'te sneu voor woorden'. Ik ben het niet met die mening eens.
Als je dit 'te sneu voor woorden' vindt, kun je de hele politiek wel 'te sneu voor woorden' vinden. Die hangt namelijk van links tot rechts aan elkaar van 'selectieve verontwaardiging'.
Ik zie dat toch hééééél anders. Jij doet net alsof een individu in dit geval volkomen machteloos is tov een willkeurige overheid. Alsof elke overheid elke wereldburger een bepaalde nationaliteit kan geven, zonder dat het indivdu daar iets over te zeggen heeft. Dit is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geeft niks, maar het is niet waar.
Er is niets logisch aan een overheid die van een individu afrekent op iets wat een andere overheid doet.
Het moet wel een "zionistische entiteit" blijven, natuurlijk.quote:
Daar gaat het dus om. Niet om belangenverstrengeling maar om troosteloze antipathie.quote:
Voor wie? Ook voor diegene die een andere nationaliteit hebben?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het moet wel een "zionistische entiteit" blijven, natuurlijk.
Dat is wel waar; zie de Marokkaantjes. Daar komt wél individuele handeling aan te pas, maar niet van het betrokken individu.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zie dat toch hééééél anders. Jij doet net alsof een individu in dit geval volkomen machteloos is tov een willkeurige overheid. Alsof elke overheid elke wereldburger een bepaalde nationaliteit kan geven, zonder dat het indivdu daar iets over te zeggen heeft. Dit is gewoon niet waar.
Och, ik geef gewoon toe dat het mij uiteindelijk daarom gaat, ook al vind ik het argument van het loyaliteitsprobleem weldegelijk zeer steekhoudend. Maar dat Wilders dat niet doet begrijp ik best: dan krijgt hij de Heilige Linkse Inquisitie achter zich aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar gaat het dus om. Niet om belangenverstrengeling maar om troosteloze antipathie.
Om het een rationeel sausje te geven wordt er gezeverd over een loyaliteits probleem.
Vanwaar de selectieve verontwaardiging? Elk individu in deze samenleving heeft verschillende loyaliteiten?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, ik geef gewoon toe dat het mij uiteindelijk daarom gaat, ook al vind ik het argument van het loyaliteitsprobleem weldegelijk zeer steekhoudend. Maar dat Wilders dat niet doet begrijp ik best: dan krijgt hij de Heilige Linkse Inquisitie achter zich aan.
Wat is er met die Marokkaantjes? Nee die raken inderdaad hun nationaliteit niet kwijt. Want ze willen die ook helemaal niet kwijtraken. Ik heb nog geen enkele Marokkaanse Nederlander tegen de Marokkaanse overheid zien protesteren of procederen. Men vindt het allemaal wel best, en klaagt liever over het razzzisme en de dizzzkriminasie in Nederland.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is wel waar; zie de Marokkaantjes. Daar komt wél individuele handeling aan te pas, maar niet van het betrokken individu.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vanwaar de selectieve verontwaardiging? Elk individu in deze samenleving heeft verschillende loyaliteiten?
Ja, gelukkig heeft Wilders niet gekozen voor een provocerende confrontatie met grootspraak. Wilders is een echte Uniter, en heeft laten zien hoe nuance op zijn tijd een effectief middel kan vormen voor een breed draagvlak voor zijn plannen in het parlement. Gelukkig heeft hij nu, met al zijn rationele argumenten, de Heilige Linkse Inquisitie niet achter zich aan gekregen. Hulde.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Och, ik geef gewoon toe dat het mij uiteindelijk daarom gaat, ook al vind ik het argument van het loyaliteitsprobleem weldegelijk zeer steekhoudend. Maar dat Wilders dat niet doet begrijp ik best: dan krijgt hij de Heilige Linkse Inquisitie achter zich aan.
Doe eens niet zo dommig, Lemmeb.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er met die Marokkaantjes? Nee die raken inderdaad hun nationaliteit niet kwijt. Want ze willen die ook helemaal niet kwijtraken. Ik heb nog geen enkele Marokkaanse Nederlander tegen de Marokkaanse overheid zien protesteren of procederen. Men vindt het allemaal wel best, en klaagt liever over het razzzisme en de dizzzkriminasie in Nederland.
Waarom zouden ze die ook willen kwijtraken? Het biedt/bood alleen maar voordelen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat is er met die Marokkaantjes? Nee die raken inderdaad hun nationaliteit niet kwijt. Want ze willen die ook helemaal niet kwijtraken. Ik heb nog geen enkele Marokkaanse Nederlander tegen de Marokkaanse overheid zien protesteren of procederen. Men vindt het allemaal wel best, en klaagt liever over het razzzisme en de dizzzkriminasie in Nederland.
Dit vind ik pas extreem dommig magoed. Je doet net of die Marokkanen weerloze schapen zijn die naar de slachtbank geleid worden. "Ikke niet begrijpen en ikke niks aan kunnen doen."quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dommig, Lemmeb.
Voor het verkrijgen van een (dubbele) nationaliteit hoeft het betrokken individu helemaal geen handeling gepleegd te hebben.
het grootkapitaal is het overigens met je eens, mooi dat zij zich ook laten horen in deze: VNO-NCW: uitspraken Wilders schadelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik was aan het afwassen en toen kwam dit bij me boven borrelen. Waar zou ik het volgens jou moeten plaatsen?
Het is toch niet zo vreemd dat Israel niet staat te springen om islamitische jodenhaters in de regering op te nemen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Voor wie? Ook voor diegene die een andere nationaliteit hebben?![]()
Ik vind het hoe dan ook een probleem, maar minder erg als het om Duitsers of Belgen zou gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daar gaat het dus om. Niet om belangenverstrengeling maar om troosteloze antipathie.
Om het een rationeel sausje te geven wordt er gezeverd over een loyaliteits probleem.
Blijkbaar niet heh.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die ook willen kwijtraken? Het biedt/bood alleen maar voordelen.
Waarom?quote:Het idee dat ze van jou moeten protesteren of procederen is grotesk.
Dat is nu net het hele probleem: sprongen ze maar eens. Ze doen niks. "Ikke heb een dubbele nationaliteit, ikke niks aan kunnen doen. Ies razzzisme." Laat me toch niet lachen.quote:Van Wilders raakt de gemiddelde Turk of Marokkaan niet meer koud of warm. Ze kunnen hoog of laag springen, het is toch nooit goed.
Dus wanneer ze protesteren en vervolgens geen gelijk krijgen dan is er niks meer aan de hand?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit vind ik pas extreem dommig magoed. Je doet net of die Marokkanen weerloze schapen zijn die naar de slachtbank geleid worden. "Ikke niet begrijpen en ikke niks aan kunnen doen."
Ik kan wel meer m'n vorige post herhalen, magoed, je wenst er blijkbaar niet op in te gaan en kiest in plaats daarvan voor "doe niet zo dommig"-methode.
Ja, je zal helaas het toch in een wettig kader moeten gieten, en daarin past helaas niet zoiets als "iedereen weet dat Marokkanen vervelende luitjes zijn".quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit vind ik pas extreem dommig magoed. Je doet net of die Marokkanen weerloze schapen zijn die naar de slachtbank geleid worden. "Ikke niet begrijpen en ikke niks aan kunnen doen."
Ik kan wel meer m'n vorige post herhalen, magoed, je wenst er blijkbaar niet op in te gaan en kiest in plaats daarvan voor "doe niet zo dommig"-methode.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef Chewie het volgende:
![]()
![]()
Net gebeld dat mijn dienstverband is omgezet naar onbepaalde tijd
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik nog 250 km moet rijden voordat ik een biertje kan drinken
Nou, het kind moet aangemeld worden op het consulaat. Dat gaat niet vanzelf. En dat niet opzegbare is een leugen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef sigme het volgende:
Voor het verkrijgen van een (dubbele) nationaliteit hoeft het betrokken individu helemaal geen handeling gepleegd te hebben.
Je maakt ze niet minderwaardig, maar je dwingt tot kiezen en als dat niet mogelijk blijkt (dus niet Marokko, maar bv. Argentinie), leggen we dat probleem waar dat thuis hoort.quote:Nogmaals: je kán best desondanks de betrokken personen politiek minderwaardig maken, maar dat is een véél ingrijpender wijziging dan "we makuh un wetjuh en dan issut verboduh".
Van alle bewindslieden wordt geeist dat ze het landsbelang boven eigen belang stellen. Waarom dat ineens anders is lieden afkomstig uit een ander land is is nogal wrang en hypocriet. Het doet het concept democratie geweld aan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, het kind moet aangemeld worden op het consulaat. Dat gaat niet vanzelf. En dat niet opzegbare is een leugen.
[..]
Je maakt ze niet minderwaardig, maar je dwingt tot kiezen en als dat niet mogelijk blijkt (dus niet Marokko, maar bv. Argentinie), leggen we dat probleem waar dat thuis hoort.
Dat hoeft helemaal niet in zo'n wet te staan. Hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, je zal helaas het toch in een wettig kader moeten gieten, en daarin past helaas niet zoiets als "iedereen weet dat Marokkanen vervelende luitjes zijn".
Je bent niet dom genoeg om daaroverheen te stappen, Lemmeb.
Ja afgunst en antipathie spelen hier op.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou ik springen, extra rechten, extra leuke dingetjes, grond dat je krijgt, huizen. Wat wil je nog meer. Sommige mensen zijn een beetje jaloers volgens mij.
Om dat ze in het belang van een ander land kunnen dienen? Geen volwaardige democratieen, maar genocideontkennende nationalistische entiteiten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Van alle bewindslieden wordt geeist dat ze het landsbelang boven eigen belang stellen. Waarom dat ineens anders is lieden afkomstig uit een ander land is is nogal wrang en hypocriet. Het doet het concept democratie geweld aan.
Het is meer "ikke niet last van hebben van dubbele nationaliteit, en wel van discriminatie".quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:56 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat aandelen, lidmaatschappen etc. actieve handelingen vereisen. Een tweede nationaliteit niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om dat ze in het belang van een ander land kunnen dienen?
Daarom moeten ze bedrijven, aandelen, lidmaatschappen ed opzeggen. Dus waarom zou dat niet voor een tweede nationaliteit gelden?
Tijd om het stemrecht voor Moslims in te trekken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Van alle bewindslieden wordt geeist dat ze het landsbelang boven eigen belang stellen. Waarom dat ineens anders is lieden afkomstig uit een ander land is is nogal wrang en hypocriet. Het doet het concept democratie geweld aan.
Klopt, dat zei ik ook al, het punt is dat het niet door het betrokken individu gedaan wordt. In ons systeem is dat belemmerend voor het aanrekenen ervan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, het kind moet aangemeld worden op het consulaat. Dat gaat niet vanzelf.
Heb je daar een bron van? Ik bedoel, zelf Verdonk heeft er nog eens de Marokkaanse overheid op aangesproken, men is het er toch vrij massaal over eens dat de Marokkaanse overheid vasthoud aan de eenmaal Marokkaan- altijd Marokkaan regel.quote:En dat niet opzegbare is een leugen.
Waar ga je dat probleem dan leggen als je het individu-met-dubbel-staatsburgerschap rechten afneemt? Er zou trouwens veel opgelost zijn door Nederlanderschap-vanaf-geboorte te eisen. Dat kan wel.quote:[..]
Je maakt ze niet minderwaardig, maar je dwingt tot kiezen en als dat niet mogelijk blijkt (dus niet Marokko, maar bv. Argentinie), leggen we dat probleem waar dat thuis hoort.
Tuurlijk, het zijn allemaal leugens van links. Men wil die dubbele nationaliteit simpelweg helemaal niet kwijt, dat is het hele punt. Men gaat liever de stijd aan met die halvezachte Hollanders die overal gevoelig voor zijn, dan met de Marokkaanse overheid. Waarom zou je dat laatste doen, als drie keer "Ies moelijk, iek niets aan kunnen doen. Ies diskriminasie!" roepen ook voldoende is om in Nederland je zin te krijgen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, het kind moet aangemeld worden op het consulaat. Dat gaat niet vanzelf. En dat niet opzegbare is een leugen.
Precies.quote:Je maakt ze niet minderwaardig, maar je dwingt tot kiezen en als dat niet mogelijk blijkt (dus niet Marokko, maar bv. Argentinie), leggen we dat probleem waar dat thuis hoort.
Inderdaad, immers ook bij het stemmen kan er een belangenverstrengeling bestaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tijd om het stemrecht voor Moslims in te trekken.
Dat zijn allemaal tijdelijke maatregelen, na de bestuurlijke periode wordt vaak de sitautie weer terug veranderd. Alsof dat belangenverstrengeling voorkomtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om dat ze in het belang van een ander land kunnen dienen? Geen volwaardige democratieen, maar genocideontkennende nationalistische entiteiten.
Daarom moeten ze bedrijven, aandelen, lidmaatschappen ed opzeggen. Dus waarom zou dat niet voor een tweede nationaliteit gelden?
Nou dan spring je toch niet? Mij een zorg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zou ik springen, extra rechten, extra leuke dingetjes, grond dat je krijgt, huizen. Wat wil je nog meer. Sommige mensen zijn een beetje jaloers volgens mij.
een volwaardige democratie die de Irak-oorlog steunde nog wel, en geen debat hierover wil beginnenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Om dat ze in het belang van een ander land kunnen dienen? Geen volwaardige democratieen, maar genocideontkennende nationalistische entiteiten.
Oh ja? Worden geldige paspoorten regelmatig gratis en voor niks verzonden naar al die Nedermocro's?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat aandelen, lidmaatschappen etc. actieve handelingen vereisen. Een tweede nationaliteit niet.
Nee laiverd, zo wérkt de wet nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet in zo'n wet te staan. Hoe kom je erbij
Er moet gewoon in die wet staan dat mensen met een dubbele nationaliteit niet in het kabinet mogen. Als iemand met een dubbele nationaliteit wel in dat kabinet wil, dan zorgt hij er zelf maar voor dat hij van die dubbele nationaliteit afkomt. Sim-pel.
Wat mij betreft geldt het ook voor ambtenarij, politie, onderwijs, zorg etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Lemmeb het volgende:
Nou dan spring je toch niet? Mij een zorg.
Maar dan moet je ook niet mekkeren als Wilders straks z'n zin krijgt en jij ooit nog eens in het kabinet zitting wil nemen. Want dan kun je het gewoon vergeten.
Toppertje!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Wel lekker snel, er zaten nog maar 5 maanden op van mijn jaarcontract
De kliek praat graag besloten. Met leuke mensenquote:
Yes tweederangsburgers, een hele vooruitgang. Het begint nu wel heel triest te worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft geldt het ook voor ambtenarij, politie, onderwijs, zorg etc.
En in de herhaling: een paspoort != nationaliteit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ja? Worden geldige paspoorten regelmatig gratis en voor niks verzonden naar al die Nedermocro's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |